Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
Bármilyen furcsa, de pl a Bugatti Chiron sem számít igazi sportautónak az 1500 lóerős teljesítményével, inkább egy bazi erős és gyors GT autó (vagy inkább az országutak királya kategória illene neki, mint a Hayabusának), mert ezek nem ilyen egzakt kategóriák.
A Rimac autója persze sportautó, de annak nem valami jó, ha azt nézem, hogy 1900 lóerőből rosszabb időt hozott ki, mint a majd negyed akkor teljesítményű Porsche 911 GT3 vagy egy rakás másik hasonló sportautó. És akkor itt csak egy körről beszélünk, nem egy jópár körös versenyről, aminek a rimac a felét a töltőről figyelné.
Amikor volt formula-e futam valamelyik Forma 1-es pályán tavaly, akkor még egy-két kanyar kiegyenesítésével sem tudtak megközelítő köröket sem futni az F1-es autókhoz képest a jóval rövidebb futamon sem.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Ha az a sportautó definíciója, hogy mekkora élmény húzósan vezetni, akkor nem, egy Rimac Nevera nem rendes sportautó.
A sportautó definíciójába minden hitelt érdemlő forrás beleérti, hogy könnyű. Ilyen Colin Chapman meg hasonlók.
az meg, hogy a linked szerint több pályán is ez az autó lett a leggyorsabb EV autó, kb. nullát jelent.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
it 2024 végére a teljes flotta 25 százalékát EV-k alkották volna, de most mégis megszabadulnak 20 ezer EV-től, köztük Tesláktól.