Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz KoVee84 #4295 üzenetére
Én amit most vettem 2012 Passatra kértem egy ajánlatot a Porsche Hungáriától. 120 ezres szerviz jön:
- Olaj olajszűrő levegőszűrő
- dsg olaj
- haldex/összkerék olaj
- fékfilyadék csere
- panoráma tető ellenörzés/karbantartás (Gyakorlatilsg zsirzás)
220 ezer.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Szerintem minden plusz költség ami a márkaszervíznél fölmerül egy teljesen legálisan működő független szervízhez képest azt magának a márka tulajdonosának fizeti.
A licencdíj magas, mert a gyárnak csökkent a haszonkulcsa az autókon.
A típusspecifikus dolgokat meg kötelező fizetős oktatáson kell elsajátítani szintén tőlük.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Moleman #4502 üzenetére
Hasonló megfontolásból váltottam januárban első generációs hatosról.
Az utód egy Passat Alltrack lett, ami ugyan körbe van műanyagozva, emelt hasmagasságú meg összkerekes, mégis személyautó nem suv, szóval valahol a kettő közt.
A futóműnek meg van Comfort/Normal/Sport üzemmódja ami a lengéscsillapító keménységet állítja, Comfortban szépen nyeli az úthibákat, Sportban pedig jól tart kanyarban, de ez ilyen vagy-vagy játék.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz #21346560 #4544 üzenetére
2.2 dízelben hajlamos megállni az olajpumpa. Vásárlás után érdemes azonnal vezérlést (lánc) cserélni olajpumpával együtt. Nem olcsó művelet de utána sokáig jó.
Nyugaton visszahívás volt rá és kicserélték. Itthon meg hát tudjátok melyik országban vagyunk.
Ha nálad áll meg, motorcsere milliókért.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Ez a 7 liter kötnyéke valóban nálam is megvan.
2004 Mazda6 136ló 2 liter dízel 6.3-mat evett. 1440 kiló.
Most vettem egy 2012 Passat Alltracket, ez is 2-es dízel, emelt hasmagasság, összkerék, 1700 kiló, 170ló, automata. Bőven lenyeli a 7et, ha nyomkodom hétfelet is. Ha nagyon óvatoskodom le tudok 7 alá menni, de a francnak van kedve 80-al gurulni.
A váltó rövid, 6-osban 2000 rpm 100-on[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Gyufaaa #4610 üzenetére
Ezekben 1.4 és 1.6 PSA dízel van, ami még Fordokba is került. Euro 4-et csak DPF-fel tudja.
Ekkora távra DPF-es dízelt venni öngyilkosság. Egy tonnás mini autóba dízelt venni fölösleges, ezt erősíti az is, hogy a használtautón 250 Mazda2-ből csak 24 dízel. Keress benzinest vagy mást. Én ilyen célra Priust vennék, de lehet, hogy más árkategória.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz troland26 #4823 üzenetére
Az egyetlen igazi megoldás: Nézz szét facebookon Headlight Junkies csoportban. Legjobb a Morimoto, persze nem olcsó.
Van cég valahol szeged körülelvileg akivállal már ilyet, de én megcsináltam magamnak csak sajnos nem a legjobb cuccokat építettem be.
Lökhárító le, lámpák ki, hőlégfúvóval szétszerelés, projektor csere. Aliról lehet rendelni, az igazi knowhow eltalálni mit rendelj, mi fér be, milyen beépítőkeret, milyen segédeszközök hozzá. Én a legolcsóbb műanyagházas 2,5 colost tettem a 2004 Mazda6-omba, csak led és xenon mehet bele, különben elolvad, 6-7000 forintba meg pár nap munkába megállt a művelet, plexiből vágtam befogókeretet, stb. Xenon szettem volt, izzót vettem újat mert már régi volt, H1 xenon 2500/db volt akkor Bárdiban. Profi szakműhelyben 6 számjegyű összeg. De utána látsz, ég és föld a különbség.
Most a Passatban van kanyarkövetős kitakargatós automata távolságis bixenon, a szembe jövőt kitakarja de tőle balra és jobbra megy a távolsági, valami pazar.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Uyuarasy #4839 üzenetére
Nekem ilyen van: Youtube
Ez nem vakít és jól is látok vele, nagyon szépen szemlélteti a működését 1:40-től 2:10-ig ahogy a szemből jövőt középen kitakarja, majd követi az autót a kitakart sáv, és amikor már közel van a bal oldalt le is kapcsolja.
Viszont látható 0:53-nál, hogy rávillognak, mert van egy pici reakcióideje.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #4977 üzenetére
Jól meghízott ez a Vaják. Hol a lova?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Ha a Xedoscar-ra gondolsz, én vásároltam már náluk, de nem ilyen komoly tételt. Nem volt olcsó, random facebook csoportos árakhoz képest 2-es szorzó, de szerintem ez bármelyik hivatalos bontóra igaz.
Én a helyedben minden létező helyet végig hívogatnék, milyen garit adnak rá, mennyiért van, hány kilométer, vannak ugye a FB csoportokban is ajánlott emberek én már nem is mondom mindenki tudja. Amúgy meg miért nem bízod arra, aki csinálja a melót?
Egyébként nekem aki elvitte a kocsit az nagyon rendbe rakta, szerintem ő vállal ilyesmit Békéscsabán.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz snorbi82 #5001 üzenetére
Szerintem felszereltség függő. Kézikönyv nem ír semmit?
Illetve ha benne is van, csak akkor működik ha az automata ablakok is működnek, tehát gosszan meghúzod fölfele és haelengeded akkor is fölmegy. Akksisaru levétel után nem szokott működni, hanem föl kell tanitani, felső pozícióban is nyomva tartani pár másodpercig meg alsó pozícióban is, vagy valami ilyesmi, mind a 4-et.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz snorbi82 #5001 üzenetére
Nekem amúgy most nem Mazdám van hanem egy Passatom, OBD-vel tudtam bekapcsolni ezt a funkciót, tetőablakot is megbillenti szellőzni. Az elektromos vezetőülés komfortbeszállást is így kapcsoltam be, ajtónyitásra hétramegy, gyújtásra meg vissza vezetési pozícióba. Az övcsat csipogást is kikapcsoltam.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz KoVee84 #5352 üzenetére
Én most összkerekes Passathoz keresek szervizet haldex összkerékkuplung olajcserére. Gondolod vállalnák?
Eszméletlen mi megy a márkaszervizekben:
- 5 csak az olaj leeresztését és feltöltését vállalja 60 ezer körül, a szűrő tisztítását semmiképp nem.
- 1 csak haldex pumpa cserével 280 ezerért vállalja a tisztítást.
- 1 vállalja a tisztitást, de dupla olajcserével 127 ezerért.
- 1 küldött ajánlatot, jót, normálisnak tűnt, megengedi hogy mrgnézzem a kiszerelt pumpán mennyi a dzsuva, de google értékelései szerint a béka segge alatt.
- 1 napok óta nem küldi az árajánlatot, csak igérgeti, pedig nagyon jók az értékeléseik.Egy ilyennek, hogy fotózzák a munkavégzést nagyon örülnék.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz #21346560 #5520 üzenetére
Valamiért én nem szerettem azt a szakaszt, általában forgalmas volt, alig tudtam előzni, én 2x3 sáv alatt nem szivesen lépem át a magyar tempót németben sem.
Mindig alig vártam kifele, hogy Parsdorfnál bemenjek a mekibe wc-re aztán irány a 8-as, vagy hazafele Braunaunál lejöjjek kicsit a pályáról arra a szép Bauerhof-is részre.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Na az nem mindegy. Szerintem egy normális 10-15 ezres olajcsere intervallumon belül ha max-ról lemegy min-re az még teljesen elfogadható, persze nem az autó új korában, de úgy 100ezer kilométernél.
Nekem a 10-13 ezrenként 6-7 decit tudta a 2004 dízel Mazda6 mikor vettem 180 ezernél, és szépen kúszott fel. 313ezerrel adtam el, ott már nagyon bő 1 liter ráment, eleve vettem mindig egy plusz literest. De inkább ez úgy történt, hogy az első 6-7 deci nagyon hamar elfogyott, még ha rá is töltöttem, a többi már lassabban.
Az új tulaj cserélt turbót, azt mondta már elég gatya volt, valszeg az csipegette le a tetejét.
A másik ez a trágya Mannol olaj, merthát 5W-30, olcsó, mi baj történhet, na azt zabálta. Mikor visszaváltottam Castrolra visszacsökkent az olajfogyasztás.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz UberMutant #5591 üzenetére
Túl hangos zene, erőse csapkodott ajtó, vagy mire gondolsz?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #5665 üzenetére
A kép alapján a kocsi aljába való, a hátsó ajtó alatt, hogy a küszöbnél vagy beljebb-e az nem egyértelmű
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz gyuri81 #5747 üzenetére
Nem kell állni a féken pl lámpánál lejtőn sem, könnyebb emelkedőn elindulni, nem kell se kézifék, se ugrálni fékről a gázra.
Mazdánál nem tudom hogy van, mert a Mazdámon még nem volt, most a Volkswagenemen viszont csak becsatolt biztonsági övnél működik, illetve mikor kiszáll utasom és kiveszi a táskáját a csomagtartóból akkor is kikapcsol, de hogy ebből a műveletből mi offolja azt nem tudom.
Nyilván meg kell nézni az adott típusnál hogy működik.Meg nekem elektromos kézifékem van, és úgy 3 perc után, pl sorompónál átvált üzemi fékről rögzítőfékre.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz snorbi82 #5903 üzenetére
Részemről mint topikgazda megremeg a kezem, hogy ezt reklámnak minősítsem.
A jövőben annak fogom!!!
A törpöm tele volt az összes Mazdás Facebook csoportban hogy valaki ha csak annyit írt, hogy "srácok segítsetek", még a mondatot nem fejezte be, az első komment hogy alsónémedi.
Kétszer beszéltem az illetővel facen, nekem mindkétszer a tömény lehúzás és ha bármit kérdeznék vagy szóvá tenném a tuskóság jött le.
Gyakorlatilag emiatt egyáltalán nem is látogatom egyik faces Mazdás csoportot már.
Lehet hogy ért hozzá, ezt nem kétlem, nem is tehetem hiszen nem voltam nála.De hogy az ember hiába ment fel megkérdezni hogyan csináljak meg magamnak valamit, vagy mi egy hiba oka, mindig ezt nyomták le a torkomon, senki nem segített valójában csak arrafele terelgetett.
Itt ez nem lesz, most szóltam utoljára![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz sirszevenap #6144 üzenetére
Én inkább úgy mondanám, ha feltétlen dízelt akarsz, amivel nincs gond, akkor ne Mazdát.
Én GG Mazdáról B7 Passat-ra váltottam. Tetszenek ma is a Mazdák persze, benzinből inkább vennék, mint turbós kokszolódós VW-t.
Nem fogyaszt olyan jól mint a benzines Mazda
De összkerekes kombi, majd 2 tonna, 200+ló 440Nm, automata, olyan 6,5-7 körül van, de hozzáteszem elég sok a város, sajnos 100 fölött eléggé megugrik a fogyi.
Én úgy mondanám, ez a fogyasztás benzinnel elérhető, de nem ennyi lóval, és az egy kis extra amit én szeretek.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Valaki nem vette meg a régi 2004-es dízelemet mostanában? JP Kecskemét számította be márciusban attól, akinek eladtam, sötétkék 5ajtós IWZ rendszámos.
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen