Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #1732 üzenetére

    "Nincsenek kasztok, teljesen rád van bízva merre akarsz fejlődni. Nincsenek paragon/renegát döntések, meg paragon/renegát qte-k, nincsenek jó vagy rossz döntések, a játék több opciót akar kínálni mint eddig bármikor, sokkal több interakciót, sokkal nagyobb szabadságot a párbeszédekben, a személyre szabhatóságban, és nem akar úgy terelgetni meg a kezedet fogni mint a korábbi részek. Legalábbis ez az ígéret...meg a reklám."

    Igen, ez mind túl szépnek és jónak hangzik. De akkor vajon a csapattársak küldetéseinek miért nem lesz semmire kihatása? Ne legyen igazam, de a BioWare - okulva a ME3 végének fiaskójából - már előre úgy építhette fel az Andromeda sztoriját, hogy gyakorlatilag teljesen mindegy, mit, hogyan, mikor, kivel és miképp teljesítünk, a vége mindig ugyanaz lesz majd. Márpedig ez az újrajátszhatósági értéket nem kicsit fogja csökkenteni. Ha semminek nem lesz semmire kihatása, úgy semmi értelme másik hőssel, esetleg ellenkező nemű karakterrel újra végigvinni. A Mass Effect 2 pont emiatt tetszett anno. nagyon, hogy egyáltalán nem volt mindegy a végén, hogy melyik csapattársaddal milyen viszonyt ápoltál, vagy kit vittél magaddal bizonyos helyekre. Ha nem foglalkoztál a személyes küldetésükkel, nem élték túl a játékot.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák