-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Vigyázni kell amúgy, tele van [link] ilyenekkel, bukkanó utána jobb kanyar úgy el lehet szállni mint a p*csa ...
Ja de WRX-nél nem az erővel van a baj, fékből meg futóműből is jobb van sti alatt, meg wrx-ben nincs is önzáró difi nem? Inkább sportos apukáknak való az, utcára, mint mókázni meg rendesen meghajtani ..
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Te is tudod hogy tele lesz az összes kút mert "Hallod Zsiga, péntektől 6 forinttal drágul a benzin. Tankoljunk meg csütörtökön és akkor spórolunk."
Más: Ma megelőzött egy vadi új mondeo, később megnéztem a parkolóban. Netes képeken nem tűnt túl szépnek, viszont élőben sokkal jobban mutat.
Redmi Note 7
-
Morris
veterán
Tehát akkor az a probléma, hogy az USA-ban olcsó a benzin. Milyen érdekes...
Ha Európa több benzint használna, akkor enyhe hiány alakulna ki benzinből, ez áremelkedéssel fog járni. Gyakorlatilag a benzines autók tulajdonosai drágán fognak tankolni, emellé jön a többlet fogyi is (a dizellel összehasonlítva). Pfff...
A dízel autós fillérekért fog tankolni ismét, de ezért jól megbüntetik.
[ Szerkesztve ]
-
Erre itt az ellen cikk A dízeleké a jövő.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Rivaul
addikt
Kicsit jobban kimatekozzák és meg is lesz az ördögcsapda, jelenleg mért értékek alapján megy majd a csekk. Az embereknek nincs pénzük szervizelni a gépeket ezért egyre vacakabb bennük a motor így több a kibocsátott xar. Viszont így többet lehet tőlük lehúzni. Ami miatt megint nem a szervizre megy a jószág és még több a della belőlük...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
veterán
"Jah csak villanyt hogy állítják elő? A legtöbbet nem megújuló forrásból hanem szén erőműből. Tehát a helyi kibocsátás lehet jobb de globálisan..."
"a sok szempontból mintának tekintett Németországban, ahol éppen azon munkálkodnak, hogy lejöjjenek az atomenergiáról, nagyjából 50-100 g/km CO2-vel autózhatunk elektromosan."
Give them hell Ukraine!
-
-
SzlobiG
félisten
Ezekből kell kikapni az egr,dpf,nox csapdát. Úgy lenne vagy 20-30X-os kül.
(#11582) Mágus2 Ezt a tiltáson pörgessük a dízelt én meg se engedem nekik műszakin amikor viszem. 3000-ig pörgethették múltkor is. Volt már olyan eset itt a helyi állomáson, hogy tiltáson pörgettek vmi kis dízelt azt hibakódott dobott meg úgy elkezdett kopogni szerencsétlen motor, hogy azt hitték elugrott a vezérlés.
[ Szerkesztve ]
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Declare
őstag
Ugyan ilyen story csaladban, egy uj seat toledo dizelbe, bealltak a kuthoz, ahogy kijöttek a szalonbol, a srac meg odapattant, lekapta a 95öst es elkezdte nyomni bele, hogy "tele lesz?". Mondtak neki, hogy nem, most hagyja abba amit csinal, mara pont eleget segitett nyilvan ezt nem ilyen higgadtan ott is mindent fizetett a mol vagy shel nem tudom (trailer, szerviz...)
-
EQMontoya
veterán
DSG is ugye azért gyors, mert +/- 1 fokozat "be van készítve". Ez oké, de kickdown esetén nem feltétlenül egyet vált vissza, olyankor macerásabb a szitu.
Amit viszont nem nagyon tudnak az automaták, csak amelyik kézzel is piszkálható, hogy fékezés nélkül csak visszalöksz 1-2 fokozatot gázfröccsel és úgy lassulsz.
Same rules apply!
-
Declare
őstag
Köszi!
Valahogy ramtört most ez az automata kerdes Nincs vele bajom, meg amikor vezettem akkor sem volt, de a sportos feeling mindig eltünt. Kisse olyan nagypapas es unalmas, ugyanakkor kenyelmes es sokszor praktikus.
Viszont amiket vezettem Outlandert többet, Q7 et, meg egy porsce panamera turbo S, ott mind volt kormanyvalto, de nem allt ra a kezem (jo a panameranal az 500as pulzus szamtol nem lattam ki a szemeimen kb ).
Lehet, hogy idövel mondjuk raall az ember keze es ha sportossagra vagyik megkapja kb azt, mint a manualtol, a többi hetköznapi esetben meg csak siman komfortos...akik vezettek ilyet is olyat is, mi a tapasztalat?
Masik ilyen hatter felelmem a bonyolultsaga, a a60k HUF os olajcsere, de ahogy olvasom nem igen panaszkodnak ra, hogy tönkremegy es mivel nincs kettöstömegü ami tönkremehet, igy a riziko es költsegek sem biztos hogy nagyobbak, mint a manualnal (dizel eseten mondjuk)
Aki ilyet is olyat is vezet gyakran annal mi a favorit?
-
Declare
őstag
hmm, erdekes, amit irsz. Amikor a subit vezeted nem ad plusszt a valtas?
(#11726) [rvilike] Nem kell ahhoz valtofül. Egy valamire automatat is ugyan ugy belökhetsz manualba es ugyan ugy valtasz a valtokarral elöre es hatra löködve.
Mondjuk jo kerdes, hogy hogyan birjak ki ezek a valtok, ha mondjuk egy nyomatekos tádét lepadlozol ötödikbe manual modban es padlon tartott labbal visszahuzkodod 4-be vagy 3-ba azert ott akadnak NM-ek
-
-
-
Burt1793
veterán
Dízel passat és a BRZ között annyi az összefüggés, hogy mindkettőnek 4 kereke van.
Szerintem a BRZ/GT86-hoz nincs is automata váltó, az még egy igazi autó. Amúgy elég jó a vw manuális váltója is, egyáltalán nem megerőltető váltogatni vele, a dízelnek is brutál könnyű a kuplungja (sajnos (nekem)).
Ilyen új dsg-s autót még nem is vezettem, gyorsulási videókon láttam csak, hogy nagyon szép váltogat, csak úgy ugrál a fordulatszámmérő. Ilyet kézzel nem csinál az ember.[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Android játékok topikja
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Videós, mozgóképes topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen