- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Windows 11
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple Mac OS X
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mesterséges intelligencia topik
- Gmail
- Synology NAS
- DIGI kábel TV
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Skillet
addikt
a jobbosokat akarja mindenki balosra, én meg ezzel a kéréssel battyognék be a szervizbe...
nem kicsit néznének rám furcsán.
amúgy meg legyen csak gyári jobbos. ja, meg ez a bubu csak 2 ajtósban tetszik. olyanra is átépítik az ismerőseid?(#19751) trassher
valahogy meg kell győzni a vizsgáztatót, hogy ez mindig is jobbos volt csak eddig nem volt beírva a forgalmiba.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
Nem akarok, csak olvasásra kéne.
Most 2x voltam, 4000ft, és alkatrész csere után ismét mennem kell. Inkább vennék, jobban megéri.
Sajnos az iobd már nem az én pénztárcámhoz van szabva, ennyit nem szeretnék rááldozni.bitpork: Köszi, ezt még talán meg is venném, de akkor lutri.
Nem tudom mit kéne...Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
-
Arcképgyáros
Egyik fix sincs bekötve, azt olvastam valahol.. csak tesztelik őket.
S tuti traffi volt? Mert felénk jó sok olyan van mint az új traffi (út felett keret) aztán csak a kamionokat nézi, mármint az útdíjat.
S 10% elvileg amit elengednek, szóval 50-nél 55-el mehetsz, 90-nél 99... szerintem. Bár azt nem tudom ha 1km/h-val többel mész azért büntetnek-e.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Na igen, a kényelemért cserébe áldozatot kell hozni.
Az többeket váratlanul ért, hogy mennyire steril a dolog. Tényleg olyan szintű a kanyarstabilitás, hogy szépen egy kézzel is el lehet kormányozni. Egyedül a nyomvályús és egyenetlen utat nem szereti, megvezeti a széles gumit.
Viszont egyre inkább hajlok rá, hogy ez a gumi nem fog kibírni még egy teljes szezont, de majd kikérem a gumis véleményét.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
-v-
addikt
a futómű parádé
Parádés az az, amikor engedékeny és játékos, nem kell ezerrel menni hogy mozogjon az autó, de mégis mindig kiszámítható jól kezelhető és stabil marad. Az ha 200ig meg se moccan amikor meg már igen akkor jóccakát.. az nekem nem a parádés hanem az értelmetlen
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
Jó de nálad azért vannak lovak is,hogy ilyen műveleteket tudjál végezni. Nálam meg nem sok, hiába könnyű....
De indulásnál( "rajtnál") sose égetem kuplungot.. Tehát 10ből 8-9x kb mindig eltalálom.. Ha nem, akkor is kb 1-2 mp ig "búg". .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
-
Mo.-n van az autó.
De most adok neki a jóból, kap fekete dash-t a fa helyett, végre találtam padlószőnyeget, mert az enyém foszlott, meg kap egy 2 DIN-es multi fejet is. Szombaton jön a lengéscsillapító, utána meg valószínűleg a fék.
Aztán ha végre minden jó lesz, nehogy kapjon egy Stage 1-et.A szellőző problémámra is sor kerül, már megrendeltem a kis kallantyút, ami eltörik mikor mozgatja a motor, így a vezető oldali szellőzőkből nem jön semmi, típushiba.
[ Szerkesztve ]
-
Liqui 5wXX-et akartam most is rendelni, de nem volt olyan a webshopban ami tudja az ACEA A3/B3-at.
Aztán gondoltam nézzünk egy próbát a Total-lal, gyári ajánlás is, ill. benzines turbósokhoz is ajánlott. Meglátjuk. A 8e km a megadott periódus a cserére. Januárban cseréltem legutóbb, azóta 6 ezer ment bele, a turbó miatt meg adta magát a csere.Szoktam néha odalépegetni neki, de nem mozgat nagyon a gyorshajtás.
[ Szerkesztve ]
-
Nem nagyon volt merszem az utóbbi időben az olajfolyás miatt, meg a turbó is lötyögött már, néha néha kiforgatam, de nem jó szívvel. Majd most ha otthon leszek.
Na meg a múltkor beszéltük, az sem sokat segít a dolgon pl. városban, hogy a 2. fokozat 105-ig tart, de bírom amúgy a karakterét. Azt hiszem fogok a főváros felé kavarodni, ha úgy van össze is futhatunk megnézni a gépeket.
-
EQMontoya
veterán
Mélyen egyetértek.
Főleg a mostanság megfigyelhető árpolitika okán.
Amikor 430 volt a sima 95-ös, akkor a prémium 95-ösök 440-ért mentek. Ez ugye gyors fejszámolással kb. 2.25% különbség. Ennyivel még talán fogyaszthat is belőle jobban.
Most 330 a sima 95-ös, és 345 a prémium, ami bizony 4.5% különbség, szóval szépen megdrágították csöndben. Azóta én sem veszem, egyszerűen nem éri meg.Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincs azzal a 30 ezres periódussal baj, ha nem fix, hanem körülményektől függő és a körülmények teljesülnek. A skodriban van fix és változó intervallum is. A változónál az a lényeg, hogy számolja a hidegindítást és a pályán töltött minden 100km utáni hőterhelést. Ideális esetben elengedi 30 000-ig. Nálam 13 000km után sipákol, hogy service now.
Mindenképpen cserélem 10 000km után, csak a múltkor kíváncsiságból nem töröltem az intervallumot, hogy meddig engedi.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Most egy éve volt futószög állítva, a hátsó felnik kerültek előre, előre új gumik, stb...meg van egy kis balra húzás is.
Ami érdekes módon nem mindig, hanem miután telibe nyomok egy gödröt, pl.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
roberto211
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen monitort vegyek?
- Ford topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- LEGO klub
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- GoPro Topic
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen