- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Sweet.tv - internetes TV
- AutoCAD
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Facebook és Messenger
- Disney+
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kornel #33986 üzenetére
Ha szaga van azt rendesen eltakarítani nagy bontás nélkül nem lehet. Marsonál vállaltak egy vegyszeres hőcserélő mosást - asszem 15k volt. Egy héten belül visszajött a szag Dominál. Utána beszélgettem pár "szakival" akik mind ugyanazt mondta: ha a gomba beköltözik akkor ott ilyen olyan sprickolással nem lehet eredményt elérni. Ráadásul ha csak vaktában küldik be a rendszerbe akkor az a maró sz@r a szivacs tömítéseket is feloldja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #34003 üzenetére
Pollen szűrő cseréje aktív szenesre nálam megoldotta a gondot. Ezt kombináltam egy lengyel hosszú csöves antibakteriális habbal, amivel beértem egész a hőcserélőhöz. Az ózonozás nálam nem volt jó semmire(egy hétig nem volt szaga), csak megtámadta az összes ajtó tömítést a kis gecó. Hetekig ápoltam a gumikat, mert fehéredtek.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz Kornel #34212 üzenetére
Hengerfej felújítás + alkatrészek:
-Motorolaj (Mannol)
-Fagyálló
-Hengerfej tömítés (Elring)
-Hengerfej csavarkészlet
-Vezérműszíj
-Termoszát
-Szelepfedél tömítés
-Szívósor tömítés
-Kipuf. oldali tömítésAzt mondják, hogy a 42ezres Szakál metálos munka drága, még várom a szerelőtől a számlát, hogy pontosan mit is számoltak fel.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #34334 üzenetére
Milyen cascod volt? Remélhetőleg Bázis Casco esetén is hasonlóan olajozottan működik a dolog, bár remélem nem fog kelleni.
(#34338) brumi1024: Én nem tippelnék a G30-ra, a lámpák környékén van eltérés. Meg aztán nincs is olyan durván leburkolva, mintha még titokban akarnák tartani a formákat, csak a fényezett elemeken van fólia, ha jól látom.
Közben kicsit csinosodott a jószág. Valaki próbált már ilyen "nanotechnológiás, impregnáló" lötyit szélvédőre? Gondolkozok rajta, de még nincs semmi tapasztalat vele.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #34345 üzenetére
Magyarországon a munkabérek nem fognak felzárkózni a nyugati szintre, hiába is szeretnénk. A nyugati cégeknek mindig kell egy olcsó kelet, ahová ki lehet szervezni a munkát, mert gazdaságosabb úgy a termelés. Ha nem így lenne, nem lenne itt sok nagy külföldi cég. A világ végére meg nem viheti el a gyárat, egyrészt mert túl nagy a távolság, másrészt meg sok helyen túl "faék" a munkaerő.
Múltkor beszéltem egy svájci cég emberével, akiknek a gyára itt van és nem is keresnek annyira rosszul a gépsoron. Kérdeztem, hogy miért nem viszik olyan helyre, ahol olcsóbb a munkaerő. Azt mondta, hogy annó próbálkoztak Indiában, de a munkások olyan gyíkok voltak, hogy szétb@szták a drága és precíz gépeket, amikor meg nem működött, akkor "vascsővel" próbálták megjavítani.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Kornel #34519 üzenetére
Amíg így tolonganak érte, marad Ha menet közben meg nyerek a lottón akkor minden ki lesz rajt cserélve, meg kap naccsigát, remapot kis ilyet , meg olyat. És utána minimum fogyasztási rekordokat fogok rajt döntögetni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #34628 üzenetére
Persze, mert nem éri meg.
Ha EU-ban gyártják, akkor vámmentesen idegyün.
Ha Japán gyártásút hoz, akkor vámot fizet rá, és áthajóztatja a fél világon.
Go figure...Ha zömmel Japán gyártású autót szeretnél, akkor Mazda. 6 és MX-5 tudtommal Japán mind.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Richard!
addikt
-
zack
nagyúr
válasz Kornel #34941 üzenetére
Aha. Persze. Megfizethető. Ezzel nincs gond. A gond a fenntartásával kezdődik. A more lehet addig jár egy Mercivel amíg szét nem esik, de ha ez úgy akarod karbantartani, ahogy elő van írva...Zsebben folyamatosan 1,5-2 gurításnak ott kell pihennie. Ez csak AMG optikás S500, AMG-nél kisebb fenntartási költségekkel, de még így is pimasz lenne napi szinten járni vele, és közben locsolni rá a lét.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #34955 üzenetére
Ezt a +3km/h -t nem tudom, nem vagyok benne biztos, de rakerdezek. Nekem csak annyit mondtak, hogy palyan lojjem be az autot 149-re GPS szerint, orszaguton meg 104-re. Nem mennek majd utanad, legalabbis 20 -bol csak egyszer lesz egy elfogo auto is a kov. felhajtonal.
Az talan csak akkor, ha nem fogadod el, es birosagra viszed...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #34957 üzenetére
Nofene... Szerintem nem erne meg tobbet kockaztatni. Az a 149 allando temponak pont idealis, es ahogy nezem, itt is ez az ajanlas.
Annak a 2-3 -nak szerintem akkor van jelentosege, amikor hataron mernek be ket birsag-lepcso kozott, es Te fellebbezel, hogy marpedig Te pont alatta voltal, igy az alacsonyabb birsag jarna.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #34961 üzenetére
Veda eseten nem tudom, hogy ez hogy van, leven nem talaltam errol cikket. En biztos nem kockaztatnek azzal, hogy a meresi hibahatarban bizva 152 -vel fekezes nelkul elmegyek egy trafi elott, mig 149-nel tenyleg csak a tukrot kell nezned, hogy jon e utanad valaki. En ekkor mindig a gazra lepek, es tiplizek.
Most utanjarva, a hordozhatok azok lezeresek. Vazz, Lezer Jani megis jol jart.... 100-ig 3km/h, a folott 3% a hibahatar. De en akkor is ugy tudom, hogy a trafi 150 -nel mar kattan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me