-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz Declare #39078 üzenetére
A napokban volt erről egy poszt Totalcaron, hogy mennyire kopik egy autó a pályán.
Gumi, fékek, minden ami kopó alkatrész jobban kopik.Szerintem egy vezetési tréning többet ér, hiszen ott elmondják mit hogyan csinálj, a pályán egyedül nyílt napon meg inkább csak szórakozás.
-
zolynet
addikt
válasz Declare #39078 üzenetére
Mindkettőnek van értleme.
2011-óta pályázok egy civic vti-vel. Sosem voltam vezetéstechnikia trainingen, de gondoltam rá hogy jó lenne megtapasztalni egy olyat is.
Pályán ami borzasztóan tud fogyni a benzinnél is jobban az a gumi és a fék. Én általában úgy megyek ki hogy egy tartalék betét szett legyen nálam. Illetve úgy megyek hogy van egy bekoptatott fépbetét szett nálam és ha elfogy ami rajta van akkor csere. Semi slick gumikat használok (r888), amiket ott teszek fel,így azt csak ott gyalulom, a hétköznapi használatos toyo t1r-eket nem.
Anno paradákkal mentem ki, hatalmas élmény volt az is, de aztán nagyon gyorsan kellett valami olyan gumi ami nem taknyol el a 2. körben. Az elsők között volt a futómű amit cseréltem, na arra sem szabad sajnálni a pénzt ha az ember pályázni akar és én már akkor tudtam hogy azt akarok huzamosabban.
Kipróbálni gyári autóval is ki lehet a pályát, hogy mégis hogy megy, meg megrángatni, hogy jön ki kanyarból, stb, arra jó, de sokat körözni nem lesz megfelelő. (pl felforr a fékfolyadék, elfogy a betét, stb)
ATS-el is tervezem hogy majd kinézek egy-két karikára, csak hogy hogy megy.Slovakiaringen is voltam többször, nagyon jó pálya, illetve tavaly kijutotta a Nürburgringre is.
Ha valakit érdekel itt a beszámolója (képek, videó): kattLife is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #39103 üzenetére
Többféle tréning van, van olyan ahol pont a tempós haladást/koordinálást tanítják. Nyilván nem árt olyan autóval odamenni ami érdemi időn belül felgyorsul 150-160-as tempóra. Szóval pl egy ezres Swifttel nem erőltetném a dolgot.
Mikor voltam tréningen a 170 lovas verdám volt a leggyengébb. Sőt én voltam az egyetlen aki 200 ló alatti autóval odamerészkedett...
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #39119 üzenetére
[Jaguar F type R AWD vs Porsche 911 Turbo S - which is fastest? | evo DRAG BATTLE ]
Azért is a JAG kéne. Hang miatt is, és én még közúton egyet sem láttam, kivéve mikor elhozták a céghez E rendszámmal mikor megjelent itt is.
911-ből többet is láttam már.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
válasz Declare #39200 üzenetére
Egy pályanapnak megvan az a sajátossága, hogy néha forgalomba kerül az ember esetleg belehibázik a körébe. Valószínűleg ez magyarázza azt ha egy gyors autóval valaki feltűnően rossz időt fut. Feltartják, van ilyen.
Amúgy elég szórakoztató amikor fehéren-feketén ott vannak a hivatalos hitelesített köridők és megjelenik egy japánbérenc - nem te - aki személyes sértésnek veszi ha egy német autó pláne ha dízel leveri a csoda totoja "sportkocsit" és elkezdi nagy arccal a magas lóról megmagyarázni, hogy az nem is úgy van ám ahogy. Csak ismételni tudom magam, a stopper márpedig nem hazudik.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #39489 üzenetére
Egyreszt altalanos a muszaki erzek hianya, masreszt az orvos eleg tag fogalom, anesztestol mentoorvosig szeles a paletta. A jomodot meg tegyuk azert idezojelbe, nemtom lattal-e mar 30 ev koruli orvost bentleyvel... Itthon nem nagyon lesz a sztardokik meg a plasztikos sebeszek mas tema, azoknal van penz lovera. De ismeros dokieknal az megy, hogy neki (surgossegi sebesz, korhazigazgato) neha kell terepre menni, gari lejartakor csereli a corolla verso dizelt, most van neki sorban a harmadik, elotte zafira volt. Felesegenek (haziorvos) 122 lovas tsi golf6 fapad verzio, kb 5-6 evente cserelve. Elotte golf5 volt 1.6 szopobenzin, szinten fapad. Es ok messze messze a magyar atlag felett visznek haza...
-
veterán
válasz Declare #39553 üzenetére
Komplett minőségi kavicsfólia 800-1000 K Ft, csak az elejére 150+ K Ft. Olcsó anyagból, csak az eleje kb. 80 K Ft. Hát ezért.
A teteje és a tükrök kaptak fekete fóliát - mert zavart a nagy fekete tetőablak. Bónusz, hogy így nem féltem, ha esetleg összemászkálja a nyest / leszarja egy madár, simán rápakolom az autó tetejére a kulcscsomómat, stb.
-
trassher
addikt
válasz Declare #39559 üzenetére
Miért is? Mi abban a logika, hogy kőfelverődés elleni fólia a motorháztető közepéig tart? Pláne egy lakk fekete autón aminek akkor a motorházteteje mint egy garzon konyhája. Neki ez egy munkaeszköz, kb. ebben él napi 8 órán keresztül. Pont abban a körben mozog ahol megnézik milyen autóval érkezel egy tárgyalásra, hogy néz ki az az autó, milyen óra van a kezeden, stb.
Az, hogy megmondja neki telik rá az miért gond? Nem lopta, nem nyerte.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #39754 üzenetére
Tetszik nekem is, főleg ahogy az összkerékhajtást megoldották.
Ugyanakkor nem biztos, hogy kéne. Ahogy Bandi is írta, hétköznapokban túl nyers, kényelmetlen, második autónak pedig tuti, hogy nem 5 ajtóst vennék.
Szóval ha már erős autó, egy Golf GTi vagy Mazda6mps a hétköznapokban jobb, hétvégére meg valami coupe, mondjuk 370z.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #40309 üzenetére
Ezzel egyetértek, ez hosszú távon nagyon rossz stratégia szerintem is, de sajnos ez van.
Főleg, hogy az első néhány hiba után egy visszahívással meg lehetne oldani a dolgot: csak a kérdéses alkatrészt cserélik, nem kell megvárni, hogy szétrepüljön az egész motor, százszoros méretű kárt okozva, mint amibe az amúgy gyári hibás alkatrész cseréje kerülne.Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Declare #40309 üzenetére
Szerintem igen, igaz. Véleményem alapján sikerült részben nekem is egy kicsit hiányosan megfogalmaznom a közölnivalómat, illetve Te sem olvastad teljesen pontosan el a leírtakat. Benzinesre autókra sajnos nem tudok sajnos semmi mondást. Amit írtam, az sem mondás volt, csak az én véleményem. Illetve azt sem írtam le, hogy miért is kell így tenni szerintem. Ebből kiindulva feltétezem, hogy valamit esetleg félreértettél.
Lehetséges, hogy 100e km után sem lesz semmi gondja az autónak, az általam hallottak alapján kb. ilyen futásteljesítmény után jönnek a nyűgök elő az újabb, "általánosabb" BMW-knél (értékesítő ismerős elmondása alapján). És valóban pl. az M4-ről nem volt szó, de 3-as, 5-ös, i3-as típusok tulajdonosaival napi szinten találkoznak és általában komolyabb javítás miatt.
Szóval gondolom, hogy nagyobb valószínűséggel lesz probléma 100e km felett, mint mondjuk 10-15 évvel ezelőtti, hasonló kategóriás járműveknél márkán belül. Illetve még az is gondolom, hogy más márkákhoz képest is nagyobb eséllyel lesz gond egy 1-4 éves bömösnél a saját kategóriáján belül, ugyanakkora futásteljesítmény mellett. Értelemszerűen a fent leírtak mind csak a saját véleményemet tükrözik.
De kéne már egy bimmer, hogy lássam is a gyakorlatot!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Declare #40317 üzenetére
"...talan azert, mert egy szervizbe az megy akinek baja van..."
Ő, szerintem nem csak az, hanem az is, aki megelőzés miatt megy (alias rendszeres szervizmutatvány), feltéve, ha ugyanúgy definiáljuk a 'baja' szó jelentését.
Az eladott példányokhoz képest sok megy vissza állítása szerint. Valóban, nem 10k-nál, de 50-60k km-nél már nem ismeretlen a történet.
(#40318) EQMontoya: +1
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #40436 üzenetére
Meg jo hogy nem a carmageddon volt a kedvenc jateka
Amugy en gyerekkent motorosrendor illetve funyiros vagy targoncas akartam lenni
mod:
A funyiros vegulis teljesult volt mar tobb Hondam is[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Declare #40584 üzenetére
Jó persze, ezt úgy értettem, hogy egy átlag kis magyarnak, mint én, még egy zsemle ára is elborzasztó
Qru: Akkor nem tudtam újat mondani. Az az út szuper, Locarno is, bár Lugano szerintem kicsit szebb, ez viszont szubjektív. Nem tudtam, hogy ennyi tó van náluk, irigylésre méltó. És hogy van amelyik 300 méter mély A svájci maffia kedvence lehetett a betoncipő
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #40873 üzenetére
már van euro6-os matrica is? jó tudni, már kb 1 éve tervezem, hogy kellene a teherautóra venni matricát, de eddig semmi nem erőltette a dolgot, megállítani sem állítottak meg(kollégát mikor megállították, elkísérték a legközelebbi tüv-höz, hogy ott azonnal vegye meg). ez meg új verda, messziről látszik, hogy hegyilevegőt tol magából kifelé....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest