-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Tsebacsi #45467 üzenetére
Nekem sajna az a tapasztalatom hogy aki pénzesebb még jobban leszar*a. Céges parkolóban érte eddig a legtöbb kár a kocsimat, ahol kb az alsó 30%ban van az értéke, de itt horzsolták meg a 2 napos lámpám, ajtót is rámbaszták már vagy 3x, meg megis karcoltak... Azóta inkább reggel járok és ilyen helyekre állok be :
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #45777 üzenetére
Nekem nem kell automata.
Annál inkább az 1.5 VTEC turbo.Jaffa: miért nem vennél ujan?
Te járatod be, te használod, te vigyázok rá, ha úgy van, és megratod 10 évig, akkor árban sem lesz többe, mintha használtat veszel, csak hamarabb fizeted ki a vételárban.
Cserébe kevésbé leszel ideg, amikor viheted a használtat állandóan szervizbe.[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz Tsebacsi #45968 üzenetére
Igen, de ez nem nagyon befolyásol semmit. Ezekről az 1.8-as benzines motorokról viszont csak jót hallottam eddig. Egy 2.0 PDTDI-nél ha valami tönkremegy, jobban a zsebbe kell nyúlni. Cserébe ugye kevesebbet fogyaszt, szóval mondhatni, hogy kvittek, nem??
Amit egy benzinesnél beletankolok pluszt a dízelhez képest, azt a dízelnél ráköltöm néha a kettőstömegűre, és a társaira. -
z123456789
addikt
válasz Tsebacsi #46092 üzenetére
Esetleg valami imobi gond? Nem akarom túlgondolni, csak hirtelen ez jutott eszembe. Vagy, bár opel agila, és nem honda, de mother autójában nemrég cseréltek (na, most meg nem mondom a pontos nevét az alkatrésznek) főtengely jeladót, vagy mi a rossebet. Neki is hasonlót produkált, hogy előzésnél abbamaradt a gyújtás egy rövid időre, konkrétan leállt a motor. Nem volt parás... Neki is világított a check a probléma ideje alatt, majd később állandósult a lámpa. Az akku lámpára nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #46097 üzenetére
Én így tuti nem fogom megnézni, bármilyen szép is az autó. Egy szabadnapot erre nem veszek ki.
Majd eladja másnak.
Szabadnapot arra vennék ki, ha próba után tetszene, akkor elvinném a 5er-hez átvizsgáltatni, és ha rábólintatnak, papírozni. De csak egy próbaútért nem fogok a neppernek ugrálni.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Tsebacsi #46669 üzenetére
A váltóasszisztens tényleg fasza. Én a 2 hengeres boxer motorral próbáltam (R1200RS és R1200GS Adventure), imádtam, hogy visszaváltáskor automatikusan ad egy kis gázt.
Amúgy +68k Ft az extralistán. Ezt és a szintén 68k-es tempomatot mindenképpen bepipálnám.szerk.: Elinduláskor/megálláskor ugyanúgy kuplungolni kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #47348 üzenetére
Ennyi mindent? Nem azért, de bmw-s meg e60-as mércével ez nulla. Lényegében két első lengéscsillapító kell.
A szivárgások, jeladó (meg még egy rakás dolog) M54es betegség ami van mindnél, a termosztát meg igazából a komplett hűtés olyan ezeknél mint a vezérlés máshol, vétel után dobod ki akármi van (ha nyugit akarsz). Gumi meg szerintem kevésbé szokott alkualap lenni, főleg kor miatt nem .. ha csak nem látszik már ki a fémszál, akkor mi a baj azzal uram van rajta minta meg márkás gumi nem? -
B-L-A-C-K
titán
válasz Tsebacsi #47403 üzenetére
Mindenképpen...
Most nézem konkrétan ebben a méretben ezt az XL változatot 2011 év végén kezdték el forgalmazni 75 ezerért, majd felvitték 90 ezerre, úgyhogy ha ennyit elmertek kérni érte gondolom nem lehet annyira sz@r fajta..
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #47972 üzenetére
Amúgy is kamu. Már a törött lámpa miatt bimbammolna középen, nem navit mutatna.
-
roberto211
őstag
válasz Tsebacsi #48053 üzenetére
Hidd el nálam szerintem nem tudsz rosszabbul németül vagy angolul és mégis behoztam 1-2 autót
Igazából az állapot magáért beszél, szervizszámlák,szervizkönyvek magukért beszélnek, annyit kell max német/angolul beszélni h kéri a forma a személyit, vagy lakcímkártyát, rányom adásvételire egy pecsétet vagy magánszemély esetében aláírást és szervusz vizibusz... Export rendszám ügyintézés már más kérdés de kereskedők pár euroért elszokták intézni vagy vannak alternativ megoldások ( ).
(#48054) tboy93 : Akkor megyek én is oszt'behozok megint valami szakadt golfot 200ojróért. Munezhez tugrunk felpolíroztatni aztán itthon már máris 1000eur.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz Tsebacsi #48151 üzenetére
Nem rossz, bár nekem nem tetszik a külső design, de az ízlésen nem vitatkozik az ember. Ellenben az már jobban elszomorít, hogy egyre több autóban eröltetik ezt a retek CVT váltót (az általad linkeltben is az volt). Komolyan mondom hülyére verném azt a mérnököt aki kitalálta, hogy tegyünk egy benzines/dízel autóba robogó váltót. Ha robogó feelinget akarok, akkor veszek egy robogót hozzá, nem autót könyörgöm.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Tsebacsi #48859 üzenetére
Azt én is néztem hogy oda senki se ül be kb. De inkább az a szöveg amit írt mellé azon akadtam meg kicsit. Nem vagyok nagy bmw-s, de ezen mi az M-tech azt nem tudom. Max a váltó gomb
[rvilike]: pedig az a motor nem rossz, csak a körítés gyenge. Egyszer csak lesz neked való bömbiiii
Megnéztem!Mögöttem az a4 ben se férnek el pedig az picit nagyobb ennél és nem fekszem
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Tsebacsi #49105 üzenetére
Nem tudsz elni vele. Ha a hiba ugyan ugy fennall, akkor tovabb kell keresni, es meg kell gyuozodnod arrol, hogy tenyleg azt cserelik ki, ami rossz. Ezert gyakori, hogy sokszor a userrel kicsereltetnek millio dolgot a motorban, mert mindegyike okozhatja az adott hibat, de egyik sem orvosolja a problemat. Majd negyedszerre megtalaljak a hiba forrasat. Neked meg mindegyiket ki kell fizetned termeszetesen.
Ezert jo egy profi muhely, ahol a rendes diag utan biztosan ahhoz nyulnak, amihez kell, igy nem vernek folosleges koltsegekbe.Don't Tread On Me
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tsebacsi #49231 üzenetére
Motorja halkabb az Octáviának, alig hallani hogy dízel, persze nem megy úgy mint az Insignia, de simán elég ez is bármire (110ló/~1250kg). 5000km-t tettünk már bele, fogyasztásban azt hittem jobb lesz, mármint hogy hozza a gyári értékeket, de pl városba ~4,5 liter van megadva, ha normálisan közlekedek vele 7 fölött van.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49286 üzenetére
Kezelt víz foltmentsen szárad törlés nélkül.
Akinek nincs a közelében ilyen mosó és nem ér rá ki-beszállással indítással együtt 3percig, akkor az így járt...(#49289) Qru
Én lemosom nem probléma. Mosó útba esik, az a 3 perc se világvége 3-4 naponta....
(#49287) BigBlackDog
Van rajta gépi kemény wax évi 2 alkalommal, olyan szép lesz, ha csak a port mosom le róla mintha szivaccsal toltam volna le. (Simább a felület tőle, így nem tapad meg)
(#49290) SzlobiG
Így tél felé én sem szoktam, csak ahogy az időjárás engedi 1-2 hetente egyszer normális mosóban lemosatom.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49291 üzenetére
22.ker campona shell kút mögött, bármikor kipróbálhatod.
Ebben mi a böfögés nem értem, ha ennyit nem tudsz rászánni, minek a siránkozás, 1hét után tökmind1 milyen színű autód van azon is látszik a por ugyanúgy... Az ezüst metál autóm is ocsmány volt csak a portól száraz időben, és elég volt 5 nap is hozzá,(#49294) Qru
Ez egy magán mosó, nem láttam máshol ugyanilyet még.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
válasz Tsebacsi #49394 üzenetére
Mondjuk én itthon vettem, nem kintről behozott. Én úgy tudtam, hogy tárgy évben az előző tulaj fizeti, én csak a már megkezdett évvel kell számoljak. A Civicet is kivonattam ideiglenesen, mivel roncs lett. Mondta az ocsmányban a hölgy, hogy ha így adom el, kivonatva, akkor nekem már nem kell rá teljesítményadót fizetnem, hanem majd aki újra forgalomba helyezi. Ergo, az ő szavaiból is azt vettem ki, hogy egy forgalomban levő autónak az adóját akkor is én fizettem volna ki, ha eladom. A kivonás kb áprilisban történt, és így a márciusban befizetett első fél évi adóból még kaptam is vissza. Azóta nem kaptam semmilyen levelet az önkormányzattól. Kis falu vagyunk, egy nappal, hogy megvettem az újat, már midnenki tudta, hogy másik autót vettem. Szóval nem hiszem, hogy valaki elsiklott felette. Ha meg így lenne, akkor meg majd jövő évvel kivetik visszamenőleg, azt csókolom.
De hazamegyek, és átlapozom a teljesítmény adós leveleket...
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49525 üzenetére
Majd akkor lesz ennek értelme, ha legrosszabb esetben is legalább 300km-t el tudsz menni vele, és csak tisztán elektromos lesz. Amíg ez nem kötkezik be, addig ez hidegen hagy. Persze folyamatos a fejlődés, de az első lépcsőket én kihagynám, majd csak az utolsó pár fokra ugranék fel. Ami mondjuk 15 év múlva reális lehet.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49528 üzenetére
Jó kocsit most is lehet venni, nem kell hozzá hibridnek lenni, persze, ha ez a vágyad...
5henger után én még bevállalok egy 6 hengert, aztán életem hátra lévő részét úgyis villanyautóban kell eltölteni, ami még legalább 25-30évet jelent.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Ingatlanos topic!
- Mobil flották
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honda topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen