-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
-
-v-
addikt
válasz Declare #31930 üzenetére
A legjobb recept az eros auto, es az atlagnal picit (de nem sokkal) gyorsabb tempo .. akkor foleg eloled mennek le, ha lemesz is konnyeden visszajossz, nincs nagy tempokulonbseg, pl. ha 130cal haladgat a palya raalsz egy 140-150re .. szerintem ugy lehet itthon a legstresszmentesebben palyazni, ha meg nagyon nagy a forgalom baszhatod mindenhogy
-
-v-
addikt
-
deicide
veterán
válasz Declare #31954 üzenetére
Van, akinek az Opel villám szúrja a szemét, ha utolérem, nyomni kezdi, mert nehogymár. Volt olyan, amelyiknek 220 körül fogyott el a bátorsága, de a legtöbb 180 körül már inkább lehúzódik és belátja, hogy annyira mégsem sietős neki.
Szerk: és valóban, jól mondtátok, a Martonvásári és a Velencei kamerák nem Véd(ő)a tornyok, mert továbbra sincs tábla előttük. Így viszont sem az M7-en Budaörs-Fehérvár távon, sem az M6/M5 duón (az országhatárig) nincs fix oszlop, az 1db Ócsait kivéve, ami jó hír nekem, mert ezeken járok sűrűbben.
De ahogy nézem, M3-ra sem jutott. Ezek szerint a pálya nem veszélyes üzem, vagy csak arányaiban kevesebb madár van, aki 150 felett megy és bírságolható, mintha ezt mondjuk lakott területre helyezik el. Ez utóbbi esetben nyilván hamarabb térül meg a befektetés.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
LógaGéza
addikt
válasz Declare #31971 üzenetére
Rendőrség csak pár országba küld (a videóba ami a VÉDA központját mutatja fel is sorolja - pl Szlovákia nincs benne), de pl az útdíjasoknak/matricásoknak vannak szerződéseik külföldi behajtócégekkel (szlovákokkal is), azoknak messzebb elnyúlik a keze.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
TaaT
veterán
válasz Declare #32223 üzenetére
"Amugy miert?"
Az egyik hogy vannak olcsóbb kínai kamerák (most elsődlegesen nem a dual verziókra gondolok) jó képminőséggel.
"Parkolasnal is jo"
A másik hogy jól működő mozgásérzékelővel még nem találkoztam ilyen kamerákban. Pl ha 100-al mész az azt jelenti hogy a kocsi előtt közvetlenül nem történik semmi = leállítja a felvételt. Hoztak már vissza eladott kamerát hogy nem működik mert kikapcsol folyton, miközben csak a mozgásérzékelő szórakozott, de szerencsére ez a funkció kikapcsolható.
"a vezetesi kulturat tekintve, meg ugyancsak....itt is volt akinek este beletolattak az autojaba vagy befekeztek elötte parasztsagbol az autopalyan stb...."
Nem az autós kamera létjogosultságát kérdőjeleztem meg (én indítottam itt a fórumon az autós kamera topikot, és eddig 6féle autós kamerám volt), hanem azt hogy 200euróért idehaza kb nem vesz senki ilyen cuccot, viszont ha neked bele fér a keretbe akkor hajrá
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #32747 üzenetére
Ha a kerékösszetartásod szar, akkor ugye a két kereked "A" vagy "V" alakban áll, a kívántnál jobban.
Ez azt eredményezi, hogy a gumi belső vagy külső élét "darálja" folyamatosan.
Ez kopást eredményez, asszimetrikusan, de szerintem önmagában ettől még nem fog a gumi rázni, csak valamelyik oldala sokkal hamarabb elkopik, mint a másik, tehát jelentősen rövidíti az élettartamát.
Szóval ez az összefüggés itt sántítSame rules apply!
-
deicide
veterán
válasz Declare #32747 üzenetére
Hát, a gumik tudnak háklisak lenni a nagy terhelésre, amit esetleg pl egy rossz beállítás miatt kapnak. Az én Michelinjeim is éppen hogy ki fogják bírni a második szezonjukat, előre is kellett rakatnom a hátsókat, mert eszi őket a nyomaték, rázott 120-130 körül.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Halver
csendes tag
válasz Declare #32747 üzenetére
Bocs, de nehezen fogtam fel amit írtál. Szóval:
Felkerültek a nyárik - ami hátul volt az előre- és most az egyik (vagy mindkét) első deformált.
Tehát ezek 1 évesek, azaz csak 1 szezont mentek a hátsó tengelyen.A rossz kormány állást miatt elől mindenképp állítottak a kerékösszetartásodon, de a hátsó tengelyen is??????
Ezek alapján nem biztos, hogy a 2 dolog, az állítás és a deformált kerék összefügg.
H
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #32793 üzenetére
Brno előtt feleségem mellettem aludt. De hogy azt ne kérdezd. Mintha villamosszékben ült volna. Fő és mellékutjaik viszont pazarok, amin én jártam. Nagyon jól autózható. Jó minőségű és mentes az itthon látható árokbéli dzsungeltől. Több egymást követő kanyar is gyönyörűen belátható volt.
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #32820 üzenetére
220k után ez a normális.
A rojtosra szakadt váltószoknya meg a szétkopott kormány, az általában a 160-ra visszatekert, de 460-at futott autók jellemzője.203 van az enyémben is, és a váltón, pedálokon, kormányon szinte semmi nyoma.
A fém váltógomb karcos, az előző tulajnak gyűrűje volt biztos.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz Declare #32820 üzenetére
Mondjuk az a váltógomb nem tűnik bőrnek.
brumi1024: Ha a Cadillac prospektusába az van írva, hogy 20 l/100km, akkor az nagy valószínűséggel annyi is lesz. Még mindig nem arról van szó, hogy mennyit eszik és mennyit fogyaszt valójában. Hanem arról, hogy megtévesztő, sőt átverés a reklám és minden ami arra épül.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
pit stop
addikt
válasz Declare #32820 üzenetére
Ehhez annyit tudok hozzáfűzni, hogy 150k-t futott legutolsó szériából való VW Polonk kormánya olyan fényesre van kopva, mint ha 500k lenne benne.
Erősen márka, típus és még évjárat függő is szerintem. (De ez még TC-n is sokszor van tárgyalva, hogy jó ha figyelsz rá, de biztosat ebből nem tudsz már).Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Declare #32900 üzenetére
Nekem speciel nincs bajom azzal, ha még egy kicsit a vakítás-határon belül is jön refivel, csak ne felejtse fent, ha már annyira közel van, hogy tényleg nem látni semmi egyebet.
Azzal viszont igen, ha rámegy az országútra és sokszor még csak a helyzetjelzőt sem rakja ki, nehogymár legalább hátulról észre lehessen venni, sokszor kombinálva az index használatának mellőzésével.
Na ha egy ilyen besorol eléd (még csak szürkület sem kell, elég, ha kanyargósabb az út), ott lehet satuzni, ha kisorolni nincs hely.
Szembejövőknél ezért szoktam villogni, hogy igenis b@ssza már föl a tompítottat, az is ki van fizetve az autón, nem csak dísznek van.
Ha vakít, akkor is legalább látszik.
Múltkor a nyugger pl. látom messziről rákanyarodik az útra, lámpa ZÉRÓ, semmit nem kapcsolt.
Oszt' úgy jött felém, de ez volt vagy többszáz méter, mire odaértünk egymással szembe.
Villogtam rá, de látom a tükörből csak nem kapcsolt semmit.
Az ilyenek már minek ülnek az autóba, ha alapvető biztonsági dolgokat sem tartanak be?
De sajnos van ilyen fiatalabbaknál is, OK megesik, hogy véletlen elmarad a lámpagyújtás, na de ha villantanak rá vegye már észre, hogy "vakon jön", nem látszik.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #32904 üzenetére
Úgy értettem/akartam írni, hogy ha sötétben elindulok és tartósan megyek 80 felett akkor világosban sem kapcsolja le a lámpát. De lehet ez a komfortelektronikában lett így beállítva és nem default a VAG-nál.
Ki tudja az előző tulaj mibe túrt bele és mennyire...Itthon kell. Mondjuk azt furcsálottam elsőre ,hogy ha behúzom a kézit akkor lekapcsolja a DRL-t. Ami végülis logikus így jobban belegondolva. Ne zavarja meg a fény a szembejövőt ha kézivel veszem be a kanyart.
mod:
deicide: Így van, nálam sem kapcsol hátsó világítást a DRL mellé. De a KRESZ szerint ha van DRL-ed akkor nem kell más világítást kapcsolnod jó látási viszonyok mellett nappal. Én nem szórakozok, pályán is csak DRL-el megyek, max néha a refit lököm fel ha sokat tökölnek előttem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zack
nagyúr
válasz Declare #32895 üzenetére
Szenzitívek? Ez már Pitch Black szindróma.
Volt 1x-2x hogy a xenonom nem tetszett valakinek, és beállt mögém, majd refi. Jókat röhögök ilyenkor. Nagyon büntetni akar, de pechére fényre sötétedik.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
z123456789
addikt
válasz Declare #32982 üzenetére
(#32982) Declare
Aki egy büdös ökör, azzal én is szeretek trollkodni. De nekik kell is, igénylik.(#32986) EQMontoya
Nagyon ritkán vezetek BP-n, de ennek meg is van az oka. Oda születni kell, én amúgy is csak egy közepes sofőr vagyok, ráadásul egy olyan faluban nőttem fel, ahol összesen 7 utca van. Simsonnal nem tévedtem el soha. Tavaly voltam egy rendezvényen, és a PH-n összeszedett ismerősöket (mindenki fővárosi) én vettem fel, majd vittem a Mariott Hotelbe. És 1 órán keresztül parkolót kerestem, miután kiszálltak. Soha többet! (Budapesti közlekedés margójára )Tegnapi veszélyes helyzet viszont a következő volt. 60 év körüli mamika jönne ki a parkolóházból. Sorompónál már 3-4 autó sorakozott mögötte. Sehogy sem érte el azt a rohadt jegyolvasót az ablakból. Próbálta így, úgy, nem megy. Aztán azt találta ki, hogy megtámasztja magát a lábával, és csak kinyújtózik addig a rohadt ablakon. A lábát viszont nem másba, mint a gázpedálba támasztotta, visított is az egy-kettő corsa. A nem vicces az volt a dologban, hogy én pont a bejáratnál álltam, ami azt jelenti, hogy rám merőlegesen állt a corsa. Kicsit féltem, hogy a kuplungot is tapossa, és egyesben van a kordé. Bűvöltem is az én sorompómat, hogy "nyíjjá má, nyíjjá má!" HestegFÉLTEM.
-
zoo8800
veterán
válasz Declare #33004 üzenetére
Münchenben allitolag a rendör is szemethuny a felett, ha megittal egy nagy korso sört, ha epp foci vb/eb van
Németországban 0,5 ezrelék a vezetéskor megengedett véralkoholszint (nem kezdő és nem hivatásos sofőr esetén). Teszem hozzá, nem csak Németországban van megengedve...
rip and tear, until it is done
-
Richard!
addikt
válasz Declare #33004 üzenetére
München és környéke az autózás pöcegödre. Itt minden van, amit felsoroltál.
Illetve a legjobb, hogy tegnapelőtt este hazafelé melóból egy ezüst A4 B6 1.9 tádé Avant ment előttünk 80-nal. Meg akartuk előzni, erre felgyorsított, majd muszáj volt visszasorolni mögé, mert szemben már jöttek. Haverom rávillantott, ez a gyökér meg nyomott egy satuféket. Majdnem csúnya vége lett... Nem tudom az ilyenek mit érezhetnekEladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz Declare #34129 üzenetére
Nekem ha Audi belter, akkor A6 es A8, a tobbi nem all ossze. Az A3-ba nem illik a kerek Alfa beomlo, a BMW-k belterere pedig rafer az eles valtas mar.
A mostani Lexus belsok olyanok mint egy draga ora, ehhez legkizelebb az Audi ket emlitett modellje all, es talan a Merci, ha vegre leszoknanak arrol a kiallo tabletrol.A tobbi szamomra tulsagosan unalmas, ingerszegeny, es csak nagyon jol felszerelve jut rola eszembe a minoseg.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tomcsi23
veterán
válasz Declare #34451 üzenetére
Ez kb annyit tesz a betétnél, hogy van benne valamennyi kerámiaszemcse is. Lehet, hogy mindben van, csak a "kerámia betétekben" több. Fene tudja.
Itt a hidegen való fékerő is legalább hozza a gyárit, ami szintén nem volt rossz, csak üzemmelegen rátesz még egy lapáttal. Érezhető, de egyáltalán nem drasztikus a különbség. Ha erre jársz, elvihetlek egy fékezős körre....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs