-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139333 üzenetére
Igen ez egy nagyon hosszú folyamat lesz, de legalább jó irányba haladunk. Pont a mostani BMW-s esetnél mondtam és a kollégáimnak, hogy a szerencsén múlt, hogy nem halt meg senki, de ha benne lett volna abban az autóban is már a vészfékasszisztens akkor lehet csak 70-el ment volna bele nem 150-el. És még a közvélemény valamiért eléggé ellen van ezeknek a dolgoknak. Pont volt egy közvélemény kutatás most a Totalcaron. [link]
Fel nem tudom fogni, hogy ki az a sok hülye aki az 1-re nyomott, hogy neki nem számít az automata vészfék.
A másik a sávelhagyás figyelmeztető és tartó. Ott is sokan nyomtak rá, hogy semmi szükség nincs rá. Ezek a emberek szerintem egyáltalán nem gondolkodnak. Ha most lett volna a román facebookos idióta autójában most nem lenne halott az a sok ember.Nekem ezek benne vannak az autómban és mind a kettő segített már. Szerintem nagyon jó dolgok. Én elhiszem, hogy sokan nem engedhetik meg maguknak, csak azt nem tudom megérteni, hogy miért vannak az emberek zsigerből ellene ezeknek a biztonsági csomagoknak.
Pont a Teslánál látszik, hogy a valaha gyártott 3 legbiztonságosabb személyautó a világon (Model S,X,3). Soha egy kocsi se tudott még elérni ilyen magasa aktív biztonsági pontszámot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoo8800
veterán
válasz #89309696 #139333 üzenetére
A vezetéstámogató rendszerek sem hoznak majd megváltást az utakra. Úgy 10-15 éve kötelező minden autóba az ESP, tehát mondhatjuk tömegesen elterjedtnek, de a tesztek szerint még mostanában is vannak olyan típusok, amik instabillá válnak, vagy akár meg is forognak egy kis kormányráncigálásra.
Nemrég volt egy video arról, hogy a gyalogosfelismerő rendszerek milyen hatékonysággal dolgoznak... a BMW suv pl. lassítás nélkül csapta el a bábukat.
Pár napja egy vadiúj 5er jött mögöttem az autópályán, de úgy, hogy a tükörből nem láttam a géptetőt, csak a szélvédőt, mindezt 140-nél... vajon miért engedte meg ezt a követési távolságot a BMW biztonsági arzenálja? Gondolom kikapcsolták.
És akkor arról még nem beszéltünk, mi van, ha valami (pl. kosz, bogár) megzavarja a szenzorokat, vagy egy baleset után nem kalibrálják jól a rendszertrip and tear, until it is done
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #139433 üzenetére
Eléggé nagy a titkolózás, de állítólag a fogyasztása a lényeg, hogy tudja egy dízel fogyasztását. Persze egy sz@r karakterisztikával hazavágható a vezetési élmény de erre nem panaszkodtak a videós tesztben. Ennyit lehet tudni csak a görbe alakjáról:
mod:
Pedig ez elég szép eredmény egy 2 literes szívómotortól. Ugyan van benne kompresszor de az a Diesel üzem légfelesleg előállításához kell (öngyulladásos üzem) nem az Otto ciklusban (szikra gyújtás) a töltőlevegőmennyiség növeléséhez (nem véletlen, hogy nem kompresszornak hívja a gyártó). Ha megnézzük ennek a motornak a teljesítményét lazán tudja az én 2.5 literes szívóm teljesítményét kb fele fogyasztással. Szóval takarékos és nem gyenge motor, sem önmagában sem lökettérfogat/lóerő arányában.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #139433 üzenetére
Nem is az elerheto legnagyobb teljesitmeny volt a fo fejlesztesi irany kivancsi leszek ra, nekem tetszik ez a motor egy hegyesebb 1.3-1.5t-vel szemben. Velhetoen tartosabb lesz es valos korulmenyek kozott kevesebbet fog enni. Mar az elozo skyactiv mazdak is nagyon szepen fogyasztottak. Hozzateszem most egy 1.6gdi autoval jarkalok, papiron 132 lo es 150Nm talan, de ugy van hangolva - gondolom valtozo szelepvezerlessel es megfelelo gyujtasterkeppel, hogy eladja magat sokkal erosebbnek normal hasznalatban. Egy a gyikja, ha elozni akarsz orszaguton, akkor bizony 60-nal kettesbe vissza kell tolni, hogy tortenjen is valami, mert a kozeptartomany vegeig ugyanaz a reakcio a kozepes es a padlogazra is. Szoval rendes tavolkeleti szivokent 5000 felett megy igazan. Viszont 7-8 literbol fixen el lehet vele jarni, barmit is csinalsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
gzbotii
veterán
válasz #89309696 #139549 üzenetére
Szerintem sportolói teljesítmény ott kezdődik, mint az ökölvívók, rugby, etc.
Autós sport terén is van ezernyi izgalmasabb, mint az F1, ahol igen könnyen el lehet patkolni. Szerintem F1-et max a NASCAR tudja alulmulni. Na meg az "eSport"When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #139556 üzenetére
Én addig néztem (jártam) az F1-et(re), míg Schumi versenyzett, utána meg még egy kicsit, aztán egyre szarabb és szarabb lett, azóta meg egyszerűen nem érdekel. Az egész egy kalap trágya számomra, így már sok év óta.
Vajon Sumi milyen állapotban lehet, akitől van egy szignós dekra sapkám, amit még valamikor Kanadában írt alá, ezen sokszor elgondolkozom.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz #89309696 #139645 üzenetére
Teslával még nem gyorsultam, de a Formula Rossa 4.9-es 0-240km/h-ja bejött, elsőre remegő térdekkel szálltam ki. Másodszor már csak simán király volt. Viszont nekem önmagában ez a gyorsulgatás nem adja, én kanyarogni szeretek.
A hangtalan suhanást aláírom, az tetszene, de nálam nem az élmény kategóriába esik. Igazából IT-sként a kütyü mivolta tetszik igazán, marhára bejön a szoftver a Teslákban, el tudnék vele szöszölni. -
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139647 üzenetére
Akkor neked az új 2.0 Corolla Hybrid TS lenne a való. Az már 7,9 alatt van 100-on ha nyomod neki, de ha meg csak csendességre vágysz akkor minimálisra megy le a fogyasztás.
Ja és a kutyák is elférnek benne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139669 üzenetére
Jelenlegi tudásunk szerint még az idős és sokat futott hibridekkel sincs komolyabb gond. Természetesen ennyi idő alatt már elöregszenek a cellák, de már itthon is épült rá iparág ahol olcsón cserélik a rosszakat és balanszolják. Egy 17 éves modern dízel sokkal rosszabb állapotban lesz addigra Sőt azokban már egr dpf dmf sehol se lesz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #139845 üzenetére
Nem kell folyamatos 8 orat adniuk. Igy szol a torveny: "naponta összesen minimum 8 óra, nyári időszámítás idején összesen minimum 7 óra időtartamra köteles a villamosenergia-ellátást biztosítani, amelyből munkanapokon legalább 5 és legfeljebb 6 óra, nyári időszámítás idején legalább 4 és legfeljebb 5 óra eshet völgyidőszakba. A csúcsidőszakba eső villamosenergia-ellátás alkalmankénti időtartama nem lehet rövidebb 30 percnél."
Szoval ejjel 5 vagy 6 oranal tobb sosem lehet, evszaktol fuggoen.
Ez csak hocserelokre van kitalalva, veletlenszeruen nappal is bekapcsolhat, elvegre a hotarolok idoallandoja baromi nagy. Ejszaka is megszakadhat rovidebb idore, az 5/6 orat nem kell egyben kitolteni. A volgyidoszak ugye az ejjeli 8 ora.
Ez nyilvan nem valo autora, mar csak azert sem, mert nappal egyaltalan nem biztos, hogy lesz benne aram(nyaron csak 3 orat kotelezo a 16-bol legfeljebb fel oras darabokra felbontva akar elszortan biztositani), es hat egy autotoltot azert szukseg szerint is kell hasznalni. Erre jo az ejszakai aramos A2, aminel mindig van aram, csak ejszaka olcsobb, nappal dragabb.
Ha valaki rendszeresen tolti ejjelente az autot, akkor a nappali dragabb dijszabas egy atlagos csaladihazzal elhanyagolhato dragulast eredmenyez az ejszakai nyereseghez kepest.
[ Szerkesztve ]
-
-
sutszi
veterán
válasz #89309696 #140070 üzenetére
Ha jól értem azt kritizálod, hogy egy erősen fókuszált szakmai tartalmat tesznek ki, csillámpóni nélkül?! Szerintem mindenki pont tesz rá, milyen kedves, vagy morgós. Ha korrekt az embereivel és ügyfélként meg tudok bízni benne, hogy rendesen elvégzi a munkáját, akkor ennél több nem kell.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #140121 üzenetére
Ugyis nemfeltos autod van, el kell kezdeni visszatolni. Hatasos. Egyszer kenytelen voltam, miutan odajott rangatni az auto ajtajat...
nalunk is egyebkent eleg gyakori az ilyen szar szitu, emelkedo utca, lefele jovo oldalon parkolnak, de persze az ontudatosok nem szeretnek a kresz vonatkozo eloirasainak megfeleloen lehuzodni, ilyenkor jon a sakkozas, hogy akkor tessekszepen visszatolatni. -
nagyúr
válasz #89309696 #140153 üzenetére
Ez tipik francia sajnos, elektromos gondok ahol csak lehet :S
Fóka egész jól viselte az utat, hazafelé sikerült 7,2-es valós fogyit produkálnia, ami több mint tetszetős számomra. A váltóvezérlőt meg fogom nézetni velük, mert néha csinál olyan rémisztő dolgokat, mint amikor behalt a motor (feltolja a fordulatot, nem akar váltani), hátha egy reset vagy frissítés javít rajta (mondjuk nagyon ritkán, extrémebb esetekben csinálja csak).
Meg valahol zörög benne valami, nekem viszont ennyire nem jó a fülem (sőt). Ha egy jól halló Bp-i társ segít nekem 1x kideríteni mi az, nem leszek hálátlan.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen