- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
veterán
válasz EQMontoya #84807 üzenetére
Most én ugyanezt írhatnám szinte az összes japánra, franciára... kinek, mi... nekem az Opel (volt?) a kedvencem.
Ami őrök, szívet melengető emlékem marad, első kézből, 10+ Opellel megtett min. 600 ezer km után:
- Astra F GSi 16v
- Vectra C GTS 1.9 DTH csipsz; és 3.0 DTH
- Astra G TurboEgy db foschcsira emlékszem: Astra F 1.6 16v
A Calibraról nekem sajnos a ruppótlanhüjegyerekek ugranak be. A Speedster valóban unikum, 1x vezettem, 3. autónak bármikor jöhet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #84807 üzenetére
Esetleg még a GT ami kivált valamit ásításon kívül.
Vili: Még ezt sem..
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #84807 üzenetére
Nemtom, lehet a maga idejében nem volt akkora pukk egy-egy designjuk, de cserébe egy G vagy H astra designja ma se annyira idejétmúlt, pont ugyanannyira vállalhatóan-semmilyen, mint volt, de nem is tűnik vészesen idejétmúltnak. Egy focus 1-re sokkal jobban fáj ránézni.
Motorikusan is simán van ott opelnél, ami tök értelmes meg viszonylag izgalmas választás, 2.0T volt már G astrában is, H-ban 170 meg 200 lóval 2.0T, 1.6T 180 ló stb. a sok pusztulat 1.6 szívóhoz képest nem rosszak ezek, és szét sem esnek.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #85414 üzenetére
Minek visz magával valaki rétegvastagság mérőt, ha ignorálja a mért értékeket.
Mindenki a Szent Grált keresi a keveset futott, olcsó használt autóval, ami patika, mint az új. Ilyen nincs.
A saját skodámat vettem kb ennyiért, nem is romlott el semmi, de a kötlező karbantartásra már több, mint 500 eurót eltapsoltam első éven, mert a fent említettből a keveset futott részt inkább kihagytam. Alkatrész árakról beszélek csak, munkadíjjal minimum 2-vel szorozható.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #85414 üzenetére
1000 Ugyan vastagabb a gyári fényezése a VAG csoportosoknak, mint a hasonkorú távolkeletieknek, de ez közel 10-szerese a gyárinak. Van egy tippem a felkenés módjára.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #85426 üzenetére
Lehet venni 50.000km-t futott 5 éves autó meg lehet venni odáig vissza tekertet is.
brumi1024 1000 mikron, az meg volt csak ködölve. Ezt nézd végig. Előtte valami nyugtatót azért dobj be. 2:22
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #85435 üzenetére
Szemezgessetek csak a videóikból. Kedvencem, amikor a féknyergeket letaknyolják pirosra, de a fékporra, tárcsára, mindenre fújnak.
Bőrkabátos esztergáló mesterek, a kipufogós külön kategória. Na meg a flex+lemez csavar.
Kávét szoktam helyettesíteni reggel egy random videójukkal.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz EQMontoya #85495 üzenetére
Nem értek veled egyet ebben, mert mindkettő irtózatosan ciki. Nekem valahogy az LS 430-460-nál megállt a jó japán beltér. Tudom öregszem és különben is egy malac örüljön ha nem a bőréből van a kárpit, de ez van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #85641 üzenetére
kifizetik a felesleges út költségét és idejét
Nem fogják.
vagy addig ordítok, ameddig meg nem csinálják
Ja, de menned kell dolgozni. Persze elbaszhatod ott az egész napodat, mire sikerül a szervizvezetőnek is feleszkalálni, hogy te hűde pipa vagy, jó eséllyel akkor sem szervizelik le az autódat, szóval érdemes mérlegelni, mit nyersz, mit vesztesz, mert okos ember csak akkor áll bele valamibe, ha többet lehet nyerni rajta. A partvonalról könnyű "tudatos vásárlónak" lenni, de sajnos a valóságban bőven jól elvannak a flottaautók szervizeléséből gondolom, ha egy magánember jól befenyegeti őket, hogy nem megy oda többet... ok, who cares? Keresleti meg kínálati piac, nehéz elfogadni, de ha nem te vagy tárgyalási pozícióban, akkor nem tudod érvényesíteni az érdekeidet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen