- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Linux kezdőknek
- YouTube
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Netflix
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Bittorrent topik
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz máyköl #125140 üzenetére
A kérdés az, hol fújnak 1 milla alatt alumínium S8-at? A zesnyolc már 96-ban is nagy szilárdságú luminimumból volt, amihez nem is szabad olyan szerszámmal nyúlni, ami látott már acélt, különben le fogja dobni a festéket. Swiftet bárki tud fényezni, de nem ez volt a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #125548 üzenetére
Nem mindegy. A motor és váltó tartó bakoknak nem mindegy. A helyes sorrend: N kézifék, az üzemi féket felenged, visszanyomod a féket és P. Ilyenkor biztosan a kézifék fogja az autót, nem a bakokat nyomorítja az autó súlya, amire még a kézit is ráhúzták. Sík talajon mindegy emelkedőn, lejtőn nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Rendes átmosás inkább 20L olaj. Úgy kell elképzelni, mint a művese gépet, csak itt nem keringetik vissza a folyadékot, hanem a gép folyamatosan pótolja, szóval az átmosáshoz kell egy kicsivel több, mint a teljes töltet kétszerese.
Egy automata váltóban általában 7-9liter olaj kering méretétől függően. Ebből cserénél max 5 liter jön ki, a többi a nyomatékváltóban és a váltó többi részében marad, csak akkor jönne ki, ha szétszednén a váltót. Az átmosás kinyomja a régi töltetet és újjal helyettesítni. A szintet úgy kell belőni, hogy túltöltik és ami felesleg kifolyik. 2-3 sima csere után érdemes egy átmosást is csináltatni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz orosziem81 #127303 üzenetére
Benzin, vagy dízel? Szivatni akarod magad, vagy leírod rendesen, hogy milyen autó, mikori, milyen motor...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz orosziem81 #127306 üzenetére
Az ott egy sima csappantyú, nem zár hermetikusan semmit, csak azt hivatott megakadályozni, hogy belehulljanak dolgok a tankba, ha be van zárva, akkor is érezni üzemanyag szagot. Rá kell rakni a kupakot, az zárja. Amikor felborul az autó, ez kellene, hogy bezárjon, de ilyen idős korukra csak annyi történik, hogy lassabban folyik ki a benzin. Nem kell vele felborulni, amúgy sem tanácsos.
[link] Közben kerestem, de a 2-es cső része, nincs róla robbantott ábra.
Szívesen segítünk, ha van mibe kapaszkodni. Néha nem tudnak kérdezni az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #127963 üzenetére
Az egy dolog, hogy kívül koszos, mert kint áll, használod mindenféle időben. De belül ettől függetlenül tisztán lehet tartani, hetente elég egyszer kiporszívózni, letörölni a port. Ha sár van, megmosni a gumiszőnyeget. Ez tényleg a minimum. Nem arról van szó, hogy mezítláb szabad csak beszállni, de azért na. Van egy szint ami alá nem megyünk. Nálam ez az autó jóval ez alatt a szint alatt volt.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #128398 üzenetére
BMW nem autó.
Egyébként akartak itt páran Lancert venni, amikor olcsó volt az új... Na neee. 40 000km után azt mondhatom, az egy ipari hulladék. A 300 eurós seat cordobam jobb autó volt, mint a Lancer.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- 3D nyomtatás
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen