- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Pár kép ízelítönek, sajnos az idöjárás nem igazán támogatja az utóbbi idöben a rendes külsö mosást, addig ezekkel a képekkel tudok szolgálni.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #298837 üzenetére
A felniközép "Pain(t)-Edisön", most a héten érkezett egy szett gyári MAM kupak (mondjuk sokkal az sem "komolyabb" az oroszlános logóval... ), tervben van valami értelmes SEAT logós matricát még beszerezni, azzal talán gyáriasabb lesz.
@szöröscica, Qru: A bronz gurigától nagyon tartok, hogy "sok" lenne, idénre vagy marad ilyen "gunmetal", vagy fekete lesz (olyan van most a piacon), aztán meglátjuk a továbbiakat.
A fogyi "best of" eddig 7,8 liter volt pályán, városban bekéri a 10 liter körülit is (próbálgatva az összkerék müködését ), az elsö 1200km-en (80% város, melós ingázós) most 9 liternél áll, áprilisi hazaútnál majd meglátjuk mit tud tartós pályázás mellett.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #298906 üzenetére
Nagyon billegös szerintem a bronz kerék, van lementve pár kép bronz felnis Cupráról is, de mindig azt érzem, hogy egyik pillanatban még tetszik, a másikban már túl feltünönek érzem.
Csoportban kaptam pár képet fekete MAM kerekekkel, annál is picit bizonytalan vagyok, mert a feketével pedig pont a felni "mérete", és kidolgozása veszít a látványból.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz bitpork #298956 üzenetére
A Kadett GSi-m adta talán a "legkellemetlenebb" kalandot, az egyik éjjel öntudatra kelt, és az éjszaka közepén elindult magától a parkolóban, szépen neki az egyik szomszéd autójának.
Nem volt vicces éjjel 2-kor a rendörökre kelni, majd végigzongorázni a sztorit úgy, hogy pontosan tudod, hogy nem csináltál semmit, mégis 3 rendör, meg a körzeti meghízott állítja ennek az ellenkezöjét, mert "ök tudják, hogy van ez"...
Pár órányi helyszínelés, majd tanúként behívás után még az éjjel "rabosítás" is megvolt, rövid tárgyalás, aztán happy end... mai fejjel csak mosolyog rajta az ember, de ott akkor 20 évesen azért a sz@r is megfagyott bennem, föleg 100%-ban biztosan tudva, hogy semmit nem csináltam, de a rendör az rendör...Az Astra GSi "életem autója", 15 éve megvan, volt hajtva rendesen, pályanapon is helytállt, letudtam vele a költözést Németországba, oda-vissza vitt párszor, egyszer nem hagyott az út szélén. 350 ezernél kapott egy nagygenerált, összekötöttük egy kis szteroidkúrával, a motor azóta jól van, most a kasztni kap egy kiadós wellnesst.
Az Astra G OPC igazi betegágy volt, turbó, apró elektromos bajok, s bár (állítólag) generálozott motor volt, a szelepszárszimmering kezdett elköszönni, még idöben megváltam töle.
A C Vectra V6-ban egyszer nyekkent el a hosszbordásszíj, s bár lehet hazahozott volna, nyáridöben nem kockáztattam a német pályán a csúcsforgalomban, vitte a tréler.
GTI-vel apróság volt csak, vízfogyás, a bünös az olajszürö-olajhütö-adapter alatti tömítés volt, hamar túladtam rajta (viva la Covid).
A fehér Cuprás sztori még visszakereshetö itt is, gyujtásbajok, a fél motor kicserélése után meglett a nagynyomású pumpa, ~6 hónap pingvinezés, de legalább a motor nem lett kuka (nem a márkaszervizen múlt).
-
Szada85
aktív tag
Felni témában tovább kutakodtam, bronzban nem sokra jutottam, ma gyorsan digitálisan (nagyon puruttya minöségben) eljátszottam a fekete felni gondolattal:
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #299008 üzenetére
Az egész felni téma elég bizonytalan, onnan indult, hogy a gyári nyári szett gumijai kopáshatáron vannak (még egy nyarat el lehet velük gurulni, de nem szívesen autózok simára kopott gumikkal), felgumizni lenne olyan ~800€, úgyhogy elgondolkoztam, hogy akkor esetleg eladni a gyári garnitúrát, és nézek valami pofás szettet, amin még (pár évig) használható gumik vannak.
Ránézésre mások is hasonlóan gondolkoznak, mert tele a net "cserélendö gumis" szettekkel.
Innen jött, hogy akkor már milyen szín lenne jó, ez a gunmetal (palladium a´la MAM) szín tetszik, megmaradnak a kerék részletei, de mégsem világítóan fényes. A fekete és a bronz is olyan, hogy vannak szögek, ahonnan képröl bejön, de az életben nem vagyok egyikben sem biztos, hogy jól müködne. Bronz szettböl pedig a kínálat is szo-szo, nem nagyon találtam olyan dizájnt, ami elsöre "wow".
-
Szada85
aktív tag
Story time:
Elötte volt egy kis péntek esti autózás, ami alatt az egyik hütöcsö bilincse elköszönt, és a motortér jó része meg lett locsolva.
Hazaértem, leraktam az autót a járda mellé párhuzamosan (a képen kb. pont a zöld autó elé a szabad helyre, bal oldalt a meröleges helyek végig tele voltak autóval), tolatva álltam be, így a végén a kormány maradt balra kitekerve.
Kézifék behúzva, autó 1-es sebességben, autó bezár, és felmentem lefeküdni, 30 perccel késöbb csöngetett a jard, hogy fáradjak le, mert az autóm az út közepén áll, és nekiment két másiknak.
(Az összes autón apró karcolások/horzsolásnyomok voltak, nem tört semmi, nem repedt semmi, a GSi bal sárvédöje horpadt be picit, ahogy a másik autó megnyomta).Lementem, majd megrökönyödve tapasztaltam, hogy az autó kb. a jelölt helyen állt:
Nyilván lövésem nem volt ezt hogy sikerült abszolválni, nem úgy a rendöröknek, akik szerint a forgatókönyv az volt, hogy én matt részegen hazajöttem, beparkolás közben nekihajtottam a két autónak, kiszálltam, lezártam az autót, és felmentem aludni.Ezt természetesen két, a sarokházban lakó "tanú" is megerösítette, akik a csattanás után láttak "ENGEM" egy kapucnis felsöben elsétálni az autótól (június közepe volt, egyébként).
Elökerült a szonda, 3-szor is megszondáztak 1 óra alatt, mind a három mérés 0.0%-ot mutatott, de a körzeti megbízott szerint mivel nagy darab vagyok, ez simán lehet, hogy már kiment belölem (fél óra alatt), vagy pedig szándékosan csináltam ezt a kárt józanul...
Kérdeztem töle, hogy "az mennyire életszerü, hogy a lakóhelyemtöl két lépcsöházra szándékosan nekihajtok két autónak, majd otthagyom a saját autómat az utca közepén lezárva, és felmegyek aludni? " de mivel aznap éjjelre én voltam az aktuális bünözö, aki kirángatta öket az örsröl, kb. mindegy volt, mit mondok, a körzeti megbízott 3x ismételte el, hogy "jobban járok, ha beismerek mindent, nem tudom öket hülyének nézni".
(Az egészben a slusszpoén, hogy gyakorlatilag családi dolgok miatt egész életemben absztinens vagyok, nem, hogy részeg, még spicces se voltam eddig egyszer sem.)
Mivel nem ismertem el a dolgot, ezért jöttek a helyszínelök (így mellé nekem feljelentést kellett tennem ismeretlen tettes ellen, hiszen ha nem én követtem el, akkor valaki el kellett, hogy lopja az autót), vettek nyomokat az autóról, aztán mikor végeztek mondták, hogy "oké, álljak vissza az autóval a padka mellé, aztán irány az örs".
Ekkor jött az elsö "csavar" a sztoriban, az autó zárva volt, és a távirányítós központi zár sem müködött. Kulccsal kinyit, beül, gyújtás, és tök sötét maradt az autó, nulla kakó volt benne.
Bementem az örsre, ott lement a fotózás, ujjlenyomat, fánkkal nem kínáltak.Utána a nyomozás/tárgyalás részeként volt szemle, jött szakértö, átnézték az autót, elkerült egy szervizbe és kiderült, hogy az önindító belül szénné van égve, én pedig elmondtam, hogy elötte nem sokkal a hütökörböl víz került a motortérbe.
Nagyjából azt rakták össze ebböl (mivel semmilyen külsö nyom nem volt az autón, nem lett feltörve, vagy ilyesmi), hogy az elözöleg szétment vizcsöböl szétfröcskölt víz bejuthatott az önindítóba, ott már a leparkolás után zárlatot okozhatott, és elkezdte forgatni a motort. Mivel az autó sebességben volt, elkezdhette mozgatni az autót, amit a kézifék nem tartott meg, és így elörebakkecskézhetett az autó soför nélkül.
Mivel további vizsgálattal sem lett volna ennél részletesebben megállapítható a dolog, így a szándékos károkozás sem állt meg tovább, lezárták az ügyet, a biztosító meg kifizette azt a pár tízezer Ft-os kárt, ami lett.
Azóta kéziváltóssal még jobban odafigyelek, hogy padka mellé állva olyan sebességet választok, amivel csak a padkának tud(na) ugrálni az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #299078 üzenetére
Áhh örültem, hogy lezárult a dolog (föleg hogy tényleg nem csináltam semmi szándékosan kárt), föleg ahogy a rendörök "viselkedtek" velem akkor egész éjjel, nem éreztem utána úgy, hogy szeretnék ebbe beleállni.
#299071tboldi:
De az ékkel a csomagtartóban nem sokra mész...Én a kéziváltós autókkal a mai napig a "tanultak" szerint állok meg lejtös úton a padkának kormányzott kerékkel, és vagy 1-esben, vagy R-ben (attól függ merre lejt, és merre áll a kerék).
(Akkor ott este is csak "annyit rontottam", hogy 1-be hagytam, ha R-be teszem, valószínü csak a saját autómban lett volna "kár").[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz nandow #299119 üzenetére
Igen, már pár színben szembejött az a felni is, csapágyasra pörgettem már az összes Cupra/Leon csoportot, a kleinanzeigent, meg a mindenféle felnis oldalt is.
A feketét a tegnapi photoshopos próba után elvetettem, anno a fekete GSI-n jól mutatott, de ennél a kékesszürke színnél tényleg nem adja, a bronz sem tud teljesen beszippantani, úgyhogy szerintem maradok az ezüst vagy gunmetal színnél most, már csak megfelelö szettet kell találjak.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #299566 üzenetére
Jaja, a "szokásos" 340-es tárcsa megy rá, de már a 340-es is közel a duplájába kerül mint a 312-es.
Még korábbról van egy pár új tárcsa a pincében, így ezt a kört megspórolom, még valami 70€ körül vettem a fehér Cupra idejében.Na de a 370-es Brembo fékre meg a 3-4x-ese a tárcsa a 340-es tárcsa árának...(szerencsére Brembo nélküli az autó, az mint a púp, úgy hiányozna).
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz OPiiPO #300026 üzenetére
Én is itt a topikban láttam ezt az "írásmódot", mindazonáltal egy országban, ahol kedves(?) ismeretlenek ok nélkül bejelenthetik pl. az autódat a hatóságoknál, akik e bejelentés alapján aztán meginvitálhatnak egy szigorított vizsgára, ott egyébként sem szívesen írnék semmi olyat, amibe sérült szocializálódású egyének neadjisten belekapaszkodhatnak.
Még ha esetemben az autópályázást ténylegesen a német autópályán is teszem, ahol legálisan mehetnék Y-al, de akár Z-vel kezdödö sebességgel is, csak ugye ez egy számból nem lesz egyértelmü.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #300162 üzenetére
Én aláírom, hogy mindenkinek más az ízlése, nekem a fehér Cuprán is evo3 volt, és bár túlnyomórészt pályán mentek bele a méterek, azért volt böven szerpentin is, meg a lovakat is ki-kihasználtam, de sosem éreztem kevésnek, vagy bizonytalannak, kopni kopott, saccra olyan 40 ezer km-t mentem vele, mielött elnyekkent.
Böven van felfelé tér gumiban ez nem kérdés, de egy egészséges kompromisszumnak érzem ár/tudás terén (számomra).
-
Szada85
aktív tag
Az a baj, hogy otthon, a kismillió fusiban, meg minimálra bejelentett dolgozókkal, veszteséges vállalkozásokkal, dobós cégekkel nem nagyon lenne elörébb a dolog szerintem.
Lehetne esetleg az autó értékéböl származtatni (egy Eurotax azért elég jól használható lenne), a bírság állna egy alap részböl, plusz mellé egy értékböl származtatott részböl, úgy azért talán jobban megéreznék a tehetösebb rétegek is.Érdekes gondolat lenne adott esetben baleset okozásakor az eljáró szervek kiszállási díjának/költségeinek bizonyos részét is kiszámlázni az okozónak (értem, hogy ezek állam által müködtetett, finanszírozott szervek, de egyúttal több büdzsé is jutna nekik.).
-
Szada85
aktív tag
Tényleg kezdem magam elátkozva érezni, avagy a szolgáltató szektor újabb mélyrepülése:
Szerdán felkerültek a nyárigumik, Hankook S1 evo3 lett, rendeltem 225/40ZR18-as méretet, elmentem, felrakták, hazajöttem.
Tegnap kicsit lemostam volna az autót, ekkor láttam, hogy jobb elöl furán, “máshogy” fekszik a gumi a felnin…
Nem csoda, ugyan a típus stimmel (S1 evo3), de 225/40R18 és “AO” kódjelű gumi, és talán a képen is látszik, hogy bizony erősen más az oldalfal, és a felnin is másképp ül.
Eddig kétszer jelzett az autó “nyomásvesztést”, pedig a nyomás stabilan áll 2,8bar, úgyhogy valószínű az autónak sem tetszik a picit más gumi.Holnap délután meglátogatom a fiúkat, kiváncsi leszek hogy szeretnék majd rendezni..
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #300875 üzenetére
Ez talán az egyik legnagyobb német gumis franchise helyi mühelye, eddig vagy tucat alkalommal voltam már náluk gumit szereltetni, de ilyet eddig nem tapasztaltam.
Grátisz, hogy nagy eséllyel a felnit is sikerült megkarmolniuk, bár ennek bizonyítását "elötte fotó" hiányában nehezen fogom tudni megoldani, de nekimegyek.
-
Szada85
aktív tag
Mert sajnos az ország ebben (sem) tud felnöni a világ fejlettebb részeihez.
Mindegy, hogy gyári, az sem számít ha valamihez hivatalos TÜV papír/engedély létezik, otthon mindenképpen roller a dolog.
F Astrás ismerös próbálkozik a dologgal, de TÜV papírt is akkor hajlandóak egyáltalán kézbevenni az otthoni (hímivar)szervek, ha viszel hivatalos fordítóirodával készítettett fordítást róla... -
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #301863 üzenetére
Nekem anno a Vectra V6-on volt V12 Evo gumi, azzal semmi bajom nem volt, becsülettel tette a dolgát jópár éven keresztül húzta, top gumi volt.
Az S1 Evo3 sem rossz egyáltalán, a Cupra csoportban többen is "panaszkodnak" ilyen stílusú kopásra az elsökerekes modellnél, szóval benne van, hogy az autó geometriája is közrejátszott, emiatt is vettem újra ilyen gumit, alaposabban figyelem majd ennél a kopást, hátha az összkerék másképp veszi igénybe. Majd referálok.
-
Szada85
aktív tag
válasz barnam_ #302016 üzenetére
Nem szabad elfelejteni, hogy sokuknak ott van a szülöi háttér, akik (legtöbbször) szintén a nyugatló hanyaton "nöttek már fel", és máris más helyiértéket mutat a matek, vagy örököltek, stb, de hány videóban elhangzik amúgy, hogy ezek jó része simán hitelre/lízingre kihozott vasak.
Nálunk a cégnél is van egy középkorú figura, sima gépkarbantartó 3 müszakban, eddig egy elözö gen-es C63-ja volt, most egy friss M5-tel jár, elég szürreális a többi "halandó" gyári dolgozó között. Róla mesélték, hogy a bátyjának van valami jól pörgö autós üzlete, és onnan "kapja" töle használni ezeket.
Fogyi nincs, majd szombaton meglátjuk, hogy fogyaszt a sas pályán.
-
Szada85
aktív tag
Némi ömlesztett fogyiadat Cupra-falváról.
Pályán hazafelé átlagos forgalomban német részen óra szerint 150-es utazóval, osztrák-magyar szakaszon a "régiós átlagokat" (be)tartva 7,6 literre állt meg, itt igazán otthon érzi magát a technika.Városi etapban ahogy sejthetö inkább a 10-hez van közel, a szerdai esös ultrakaka közlekedési parkolóban mutatott 13-mat is, igaz vagy másfél órát jöttem Újpeströl a 18-ig, és párszor kipróbáltam az összkerék elönyeit is, az sem lefelé tolta az átlagot...
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #302900 üzenetére
Nem lehet mindenki középhatalmi szuverén papírarisztokrata, mint (a héten látottak alapján) itthon sokan.
Munez:
Én nem tudom Te melyik szakaszon jársz a németeknél, de az A3-ason szombat hajnali indulással nem sok szakasz van a határig, ahol trepnin lehet löni neki, Nürnberg elött van vagy 30km-es etap, ahol 3 sávosra bövítés miatt eleve csak 80-nal lehet haladni. -
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #303367 üzenetére
Megnéztem, de továbbra is "túl feltünönek" érzem, a grafitszürke mostani felni nekem jobban tetszik ("lopakodóbb"), valószinü maradok ezüst/grafitszürke vonalon télire is.
A 18" kellemesen müködött otthon is, másfél hét alatt csak 2-3 nagyobb felütést érzékeltem, azon kívül egész fájdalommentesen lehetett vele közlekedni (odafigyelve persze a nagyobb kráterekre).Maga a FL mindkét típusnál szerintem csúnya, különösen a Formentor néz ki szemböl ezekkel a müanyag vízszintes és függöleges müanyag "rácsozással" mint valami bogár/rovar, az eddigi Cuprák a merészebb, penge-stílusú dizájnnal jobban passzolt a fiatalos/sportos vonalhoz, ez a mostani elgömbölyüsítés, a bazári világító logóval pedig igazi Wish/Temu színvonal szerintem...
PreFL Formentor VZ5-öt vennék szívesen, biztos szépen szól, de használtan 45-50 ezer €-ért több, mint duplájába kerül, mint a mostani Cuprám, és ez is hibátlan családi autó.
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #303411 üzenetére
Pedig szerintem "ügyesen csinálták", böségesen csilingelhet a kassza , most másfél hét otthonlét alatt - a korábbi rendszám-rendszerhez képest - megdöbbentöen sok "egyéni rendszámot" is láttam, de "egyedi"-böl is felhagytam a számolgatással, annyi jött szembe...
Tehát az egó/butaság most is legyözte a pénztárcát. -
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #302899 üzenetére
Illetve egy kis fogyi-update is:
Több napnyi városozás után nagyjából körvonalazható (összkerék elönyeit néha-néha kihasználva):
-Átlagos városi forgalomban 9-9,5 között megáll a fogyi,
-Közepes csumpiban felkúszik 10 körülre.
-Használhatatlan közlekedés mellett volt végül 12,1 a "max".Mai hazaút (biztos lejt a pálya hazafelé, mert nyugaton már utakat se tudnak biztos építeni) átlaga viszont ismét szenzációs lett:
2 személy, rottyra pakolva (csomagtartó, hátsó üléssor), végig klíma, lehetett sokat tempomatozni (~140HU, ~137AU, ~150DE), közben némi rugalmas gyorsításokkal/elugrásokkal 7,3 liter lett a vége. Maradhat. -
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #303480 üzenetére
A 137 km/h óra szerint az 132-133 km/h GPS szerint.
Illetve azért a fix Trafikok előtt ki szoktam kapcsolni és óra 132-133 között gurulok el (GPS szerint 128-129).
De azért a “helyiek” a fix trafik közötti részen bőven veretnek 150-ekkel is, szóval vagy vaklárma a tolerancia, vagy a fixeken kívül alig mérnek a pályákon, vagy ekkora a jólét, hogy belefér. -
Szada85
aktív tag
válasz barnam_ #303529 üzenetére
"-otthon tűzzel-vassal harcolnak az árak ellen..."
Sokat elárul, hogy míg az emberek az üzemanyagárakon pörögnek addig azzal senki nem foglalkozik, hogy az élelmiszer és az egyéb fogyasztási cikkek jelentös része szinte ugyanannyi, de sokminden már drágább is otthon, mint pl. a németeknél...
(nyilván annak is van hatása a végfogyasztói árra, de akkora diffi azért nincs az országok között, ami kizárólagosan indokolná az otthoni árak mértékét).Hogy egy extrém példát is hozzak, pl. a DM-ben az alap "sajátmárkás" tusfürdö otthon 400 Ft (1,02€), addig a németeknél ugyanaz 0,55€ (~215Ft).. Nem akartam elhinni.
Hozzátéve, hogy az otthoni cucc sokkal hígabb is, mint a német, tehát valószinü még higítva is van. -
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #303976 üzenetére
Ami továbbá elgondolkodtató, hogy már az Audi is koccant az Ignis-szel, a képeken a jobb odala végig van szántva az S5-nek, tehát a balra kanyarodó pózban levö Suzkát már annak odébb kellett pöckölnie picit a koccanáskor picit, majd még ebbe szállt bele (a képek alapján szintén bal elöl) a Merci...
-
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #304834 üzenetére
Pont tegnap olvastam [egy német cikket] , hogy a Merci is visszafogja a tisztán vellanyra átállást, söt, már a 2035-ös EU-cél ellen is emelgeti a szavát, a Ford sem kukázza olyan gyorsan az ICE vonalat, szóval lesz még ebben a történetben pár csavar..
-
Szada85
aktív tag
válasz tototos #304970 üzenetére
Az lesz itt a baj, hogy érzésre két "téma" fut párhuzamosan.
Te játszós autót írtál, utána pedig azt, hogy autópályázni mennyi ló kell(het), nálam a két dolog pedig távol áll egymástól.
Autópályán "játszani" nem igazán hiszem, hogy van mit, a mai forgalomban, illetve forgalmi morálban pedig föleg nem, max pömpöllöt méregetni, bár a többiek kommentjei is kb. csak erröl szólnak, hogy kit mennyivel "hagyott le" ilyen-olyan autó, ez pedig minden, csak nem "játszás" az én értelmezésemben..
Kis pályára (kakucs, vagy hasonló kanyargósabbra), vagy városon kívüli szerpentinre szerintem feleslegesen sok már a 300 ló (föleg a modern autókban, amikkel ahhoz, hogy "élvezetes" legyen olyan gyorsan kell menni, amivel már nagy eséllyel nem fogsz elférni egy Szentendre-Pilisvörösvár vonalon kényelmesen), a nagyobb pályákra (Hungaroring) pedig a mai "felhozatalban", illetve amikkel járnak pályanapokra pedig már-már zavaróan kevés is lehet.
Lásd nem olyan régen az Ignis-AMG-S5 baleset, ök is "csak játszottak" egy kicsit két város között, és máris olyan volt a tempó, hogy végzetes lett a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs