Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocobanana

    tag

    Sziasztok!

    Kezdő vagyok még ebben a világban, ezért szeretnék tanácsot kérni. Megéri most újként beszállni ebbe a világba? Úgy értem, mennyi kártyára lenne szükségem, ha havi 200e forintot szeretnék megkeresni vele? Továbbá melyik éri meg jobban bányászni vagy kripto valutákat venni?

    Véletlenül bukkantam rá erre a bizniszre, viszont néztem grafikonokat tavalyról. Ott pl tavaly 3m ft volt a bitcoin, mára 16m ér. Ránéztem a többi coinra, még az Etherium ami nagyon megugrott 50e volt, mostanra 825e forintot ér. Mennyire érdemes venni Etheriumból 1-3 dbot? Vagy azt a pénzt érdemesebb lenne videókártyára költeni és bányászni? Mi alapján ugranak meg így az értékek? Többi coin is szépen ugrott Cardano, Litecoin...stb Ezek most olcsóak a bitcoin és Etheriumhoz mérve, létezhet pár év múlva ezek is több százezreket fognak érni, netán milliókat?
    Nem tudom eldönteni érdemesebb vgat venni és bányászni vagy valutákat venni helyettük? Ti tapasztaltabbak, akik benne vagytok, hogy látjátok?

  • cocobanana

    tag

    válasz Dare2Live #63994 üzenetére