Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz kbalage2 #39908 üzenetére

    Van hogy jó ha túlzásba esik a srác, az Adventure ajtónyitás szerintem nagyon király lett. De ott van a 24 órás versenyautó B modellje a terepjáró (utcai, mert nem rücsisek értelem szerűen a kerekei), ami nagyon tetszik és azt építettem meg egyből. Itt a 2 fényszóró kiforgató mechanizmusa lett király. Látszik a videóiban, hogy ő is elégedett velük és tetszik neki.

    Gyerkőcöknek lehet érthetőbb ez a váltókialakítás, de ők a gyújtás sorrendet se nézik a fel le járó dugattyúknál (amit a nekem jobban tetsző sárga dugattyúkkal ugye nem csinálnak meg, az egyszerűsítés végett ).

    A váltófunkció igazából motorizálásnál lenne érdekes leginkább, ha az is kapcsolható.
    Mondjuk ennyi motornak meg nem biztos, hogy van hely.

    Hát a porschét nem tudták annyira arányosra kihozni (kerék/kerékív méret és tengelytáv), de mégis tetszetős szett. Ferka nagyon instabil és drága lett.
    Azt nem értem, hogy a Defender felniét miért nem tudták hamarabb kihozni. Kisebb íven fordul, közelebb van a valósághoz. Olyan suták ezek a Technik verdák elforgatott kerékkel. Nagyon bekúsznak a kasztni alá.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák