Új hozzászólás Aktív témák

  • csana

    senior tag

    L4D2-nél nálam megint előjött egy érdekes "akadás". Simán jó az fps-em (stabil 60 vsync-el), de ha körbefutok egy tereptárgyat, olyan mintha "darabos" lenne a megjelenítése. A pingem 20 körül szintén stabil. Korábban ez a jelenség a TF2-nél már előjött, ott a dual core rendering bekapcsolása okozta. Itt hiába kapcsolom ki, marad az akadás. Nem feltűnően érezhető, de azért zavar.
    Még nem álltam neki egyesével tesztelgetni a videó beállításokat (csak a d.c.r-t néztem), mi okozhatja, viszont azt megfigyeltem, hogy ha csak wasd-t használok mozgásra, akkor mintha nem jelentkezne a dolog. Szóval lehet a death adder egerem a ludas. Más gaméknál (cod4, bc2) nem tapasztaltam ilyesmit. Szerintetek mire érdemes még gyanakodni? (Semmi nincs húzva, hőmérsékletek jók)

Új hozzászólás Aktív témák