Új hozzászólás Aktív témák
-
PALEDOG
kezdő
válasz Btamas81 #1460 üzenetére
Picco 1,3-ban nekem bevált. Éltartóbb mint az oregon és nem is nyúlik annyira.
3/8-1,5-ben most tesztelem. Egy éve kivágott akác suhángokon. 2 tanknál járok és hasonlók a tapasztalataim eddig de ez még változhat.
Lesz itt aki többet vágott vele. Stihlhez viszonyítási alapom nincs sajna.Nincs hozzá speciális vezető. X-Force-ra gondolsz gondolom.
Én Oregon Advancecut és Versacut vezetőkhöz használom.[ Szerkesztve ]
-
isti732712
aktív tag
-
Grafy12
aktív tag
válasz Btamas81 #1507 üzenetére
Az enyém már szép, patika tiszta az egész a gondot az alkatrészek, főként a tirisztor okozza!
A szimering belső átmérője 13mm a külsőn 19.2 mm-t mértem.A csapágyat nem akarom kiszedni mert tökéletes, ez nem futott olyan sokat, még látszódnak a henger falán itt-ott a gyári megmunkálás nyomai! -
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #1514 üzenetére
Minden maradt benne ami volt ,előlap 2 sarkába 6mm-es lyukasztóval bentről kifelé átütöttem,anyacsavar volt alatta kinti oldalon. Impozáns hang-érezhető nyomaték és nincs melegedés.Azért lyukasztóval és bentről kifelé,hogy meglegyen a tölcséres kivezetés.Ugyan ez egy fúróval olyan hangot eredményez mintha kufújna valami repedésen.
[ Szerkesztve ]
-
Pillerb
kezdő
válasz Btamas81 #1525 üzenetére
Anyát csak a kiütéshez használta hüvelynek.
Ha a tirisztort letesteled akkor annak meg kell állnia. Keress tovább, próbáld meg egy darab vezetékkel letestelni, kerüld meg a kapcsolót. Saru egy darab vezetékkel, így próbáld meg leállítani. Ha nem jön be akkor szivatóval leáll, de akkor szívás lesz elindítani. -
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #1540 üzenetére
Szia! Florabest-nek nagyobb furattal volt a hengere. Szeritem ez inkább a 41mm -es lehet. Utángyártottban van 41,1 mm is az későbbiekben kicsit macerás felújytani.
Szivó oldal ha ilyen akkor rengeteg hejen kapsz rá hengerszettet.
http://alkatreszbirodalom.hu/partner-lancfuresz-alkatreszek/154-partner-351-41mm-hengerszett-utangyartott.html[ Szerkesztve ]
-
Misi87
csendes újonc
válasz Btamas81 #1605 üzenetére
Gégecső vagy szívócsonkot is cseréltem mert az előzőn volt egy repedés szerűség de nem volt lyukas. Cseréltem is mert előbb utóbb úgyis cserés lenne volt itthon igaz bontott de az hibàtlan. Szóval az is cserélve. Nekem azért nem àll össze a dolog mert ezekkel szerintem földön is mutatnia kellene ezt a hibàt tehát ha farsolna akkor mindenhogy kellene mutatnia. Oldalra fordítom akkor is működik szépen. Csak ha előre döntöm akkor mutatja ezt a hibàt. Hàt ezért fogott meg mert egyszerűen nem àll össze a kép. Holnap foglalkozok vele aztán meglátjuk mit mutat.
-
kalmis
csendes tag
válasz Btamas81 #1690 üzenetére
Igen minden bizonnyal ez így van, de mielőtt a gép sor „sz@rja kifelé”, azért csak megtervezik a gépet, és ha gondolnak , ha nem hogy valaki javítani akarja azért úgy van kitalálva hogy ne nagyon érje meg javítgatni eredeti alkatrésszel! Itt pedig ugye más nem nagyon jöhet szóba!?
Egyébként jól látod! -
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #1803 üzenetére
Olyan a karbi mint a Kínai fűkaszáknak? Ha igen-taán tudom a megoldást ha olyan mindt a láncfűrészeké akkor elmehet a tankból a nyomás -nyilván a csövek átvezető részénél. Ha meg fűkasza karbis a tetején a mini csavart tekerd ki ici-picit és megjavul-ha van rajta csavar. Ha nincs akkor a tűt kell tekerni.Ha nem világos teszek fel holnap ide fotókat de tudni kéne milyen a porlasztó!!!
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #1807 üzenetére
Ez az! Azt a csavart tekered kifelé azzal adsz anyagot az alacsony fordulati fúvókának.Pici lépésekben haladj!!
A gumi hüvelyt szedd ki a közepéből és lent mélyen van a pici csavar nehogy kint a nagyot tekergesd mert kiszeded a belsejét!!!! Gumi ki-mélyen bent egy mini csavar!!!![ Szerkesztve ]
-
kopepe
aktív tag
válasz Btamas81 #1860 üzenetére
Jókor szólsz te is.
Körbe is kopogtattam,na mondom ez tök üres....
(és az első megérzés álltalában mindig bejön)
De azért nem bízom a véletlenre,szétszedem...
Nem kellett volna!És én kíváncsi fajta vagyok!
Mondjuk úgy,hogy nem csináltam magamból tök hülyét,
csak bemutattam nektek,hogy milyen egy hq 130 kipuff belülről.
(ez talán jobban hangzik így)
Összeraktam,működik,csak most úgy néz ki,mint amin átrongyolt
egy máig harcoló német alakulat....
Ez nem rozsdamentes acél!!! Mindenhol behorpadt!
De az enyém,és szeretem ! -
Lacuss20
senior tag
válasz Btamas81 #1977 üzenetére
Nem vágom a kérdező hozzáértésének szintjét, esetleg hallásának minőségét ( én ehhez a karbihoz suta vagyok, pedig simot betudtam lőni, illetve a fülem is rossz), de nekem vitte a láncot úgy tudtam csak belőni hogy menjen a szaki pedig fél perc alatt belőtte úgy, hogy ne vigye a láncot pedig már volt "vízionálva" kuplungrugó, szívótorok stb esetleges probléma. Valami nagyon kicsin múlott az állításon, de nem adta, amit én nem találtam meg pedig nagyáágyúk videót nézve nem keveset kínlódtam vele.
Élj úgy ahogy szeretnél, ne úgy ahogy mások elvárják.
-
Pillerb
kezdő
válasz Btamas81 #1997 üzenetére
“ Nem vágom a kérdező hozzáértésének szintjét, esetleg hallásának minőségét ( én ehhez a karbihoz suta vagyok, pedig simot betudtam lőni, illetve a fülem is rossz), de nekem vitte a láncot úgy tudtam csak belőni hogy menjen a szaki pedig fél perc alatt belőtte úgy, hogy ne vigye a láncot pedig már volt "vízionálva" kuplungrugó, szívótorok stb esetleges probléma. Valami nagyon kicsin múlott az állításon, de nem adta, amit én nem találtam meg pedig nagyáágyúk videót nézve nem keveset kínlódtam vele. “
Erre írtad, hogy ezért vettél fordulatszámmérőt, erre reagáltam. Ha valamit benéztem akkor sorry 😊👍
-
Istvan2020
aktív tag
válasz Btamas81 #2042 üzenetére
Múszáj voltam valamerre kérdezgetnem mert itt isten igazából senki rá sem carik az emberre, tisztelet a kivétel, van vagy 3-4ember aki elbeszélget egymással és ennyi, de ez legtöbb fórumon így van sajna
Én nem egész nap dolgozom a géppel csak alkalmakkor mikor van mit vágni. -
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2170 üzenetére
Én pl ezért nem is akarok másnak szerelgetni. El mondtam vagy 2-3 videóban nem vagyok szerelő ne is írjon senki mert csak magamnak vagy haveroknak szerelek ,ennek ellenére napi szinten jön egy levél-vállalom e... mibe kerülne .... Pénzt nem kérek ,normálisabbja ad magától vagy legalább ad valami hasznosat de mosogatni pucolgatni én még pénzért sem szerem a más gépét.Nekem az a buli ha megveszek egy gépet amit felújítok, és eladom picit drágábban. Megvan a bütykölgetés öröme ,a haszon öröme és az ha visszajeleznek a gépről.Mint pl a Dolmar 115i -bitangul bánom,hogy eladtam viszont a srác imádja ez egy kicsit megnyugtat.
-
Misi87
csendes újonc
válasz Btamas81 #2170 üzenetére
Én pont ma kaptam szét és raktam össze igaz ez 137!Ebben totál csere volt minden szóval simán a csapággyal együtt a lehúzóval könnyen lelehetett húzni.
Annyit jegyeznék meg hátha segítségül jön annak aki újít fel ilyen típust hogy ebben főtengely csere volt és az már ékes kialakítású tehát a gyári lendkerék nem passzol rá így lendkereket is után gyártottból kell szerezni hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Misi87
csendes újonc
válasz Btamas81 #2386 üzenetére
Szerintem neked is a tengely van megkopva azért nem jó a szimering. Legalábbis nàlam mérhető is volt a kopàs ahol a csapàgy volt. De meg is fordult rajta és kotyogott is. Kapott egy utàngyàrtott főtengelyt arra mikor ràtoltam a csapàgyat az ott is maradt kézzel màr alig bírtam lehúzni. Nàlam ezért volt cserés a tengely. De szerintem nàlad is ez a probléma. A tengely végét ha megmozgatod nem kotyog? Mert az enyém az kotyogott rendesen. Most az új tengellyel meg sem mozdul.
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2388 üzenetére
Lehet szilikonozás nem jött rendesen össze. Én 137-es el úgy jártam, hogy felrakott fedélnél nem ment leszedtem-ment- a gyertyakábel tövénél szikrát vet a hengerre pedig nincs rajta sérülés .Tirisztor magja-kicsit lötyögős. Fedél közelebb nyomja a kábelt akkor már nem a gyertyánál szikrázik. Majd megmondom a srácnak fedél nélkül használja...
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2391 üzenetére
Figyelj ,nekem van egy bevált módszerem szilikonra. Mivel sorozatosan én is megjártam vele egy külföldi fórumon olvastam egy öreg szaki azt írta -bekeni vékonyan hagyja megbőrösödni majd a másik felet megkeni és összerakja. Le oltották az öreg csókát rendesen a "szakszervizesek" én meg szépen kipróbáltam-azóta nincs elcseszett szilikonozásom mind jó elsőre. Próbáld ki ha nem jó fizetek egy sört bánatpénznek!
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2450 üzenetére
Figy ,ez a főtengely jó szerintem. Nekem gyanús rajta 1 dolog de látnom kellene -kézbe kéne fognom.Lefogadom semmi nem kell hozzá 5 percen belül menne a gép.Ide nem akarom már ki írni-mindig van okosabb csak nem látom a bizonyítékokat soha...... a gépek meg sorba elindulnak nálam a-semmitől. Ez is egy olyan gép amit 5 percen belül javítanák ha akarod küld el.
[ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
válasz Btamas81 #2450 üzenetére
Nem tudom milyen mélyek a karcok. Képről nem adja. Volt egyszer egy hasonló bajom. Bár azon körömmel érezhető volt. Próbának elvittem egy esztergályos barátomhoz. Felpolíroztuk a szimering vonalában. Csapágy helyét nem. Lekopogom jó lett. Még bőven tudott tömíteni utána a szimering. 3.éve dolgozik a gép.
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2467 üzenetére
Csak láncom van-ha a Carlton márka mond valamit akkor mindent tudsz. Nagyobb vezetők és az 1,5-1,6 láncok a Carlton K2 azaz a vér profi bele is van ütve a K2 mindbe. Lesz róla videó ha egyszer odaérek. 1,3 -as láncok meg egy olcsó kategóriás valami. A K2 -esek a picon kapható le keményebb összetételű láncok ami már alig reszelhető kézi reszelővel. Simán visz -hatékony nincs vibráció. 1.3-as ráz lassan halad de könnyű megreszelni. Felirata -Ratioparts. Gondolom a hozzá való vezetők is ebben a szemléletben készülnek a profi lánchoz profi vezető a gagyihoz -gagyi. Mindegyik sarkos ami nekem van.
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz Btamas81 #2484 üzenetére
Hát Kínaiak ugyan azt a hengert árulják Hq 50-51 55 re.. Elvileg ugyan az csak furat növekszik. Ha löket is akkor ...nem tudom (aliexpress) Péter láncfűrész is így árulja
46 mm-es hengerdugattyús olajtömítés dekompressziós szelep tömítéskészlet HUSQVARNA 55, 55 Rancher, 51 láncfűrész motor motor pótalkatrészeihez
HUSQVARNA 50, 51, 55, 55 Rancher láncfűrészhez
OEM csere ehhez: 503 60 91 71 / 503609171
Tartalma: 1 x 46 mm-es henger, 1 x dugattyú, 1 x dekompressziós szelep, 1 x tömítéskészlet.
https://www.aliexpress.com/item/1005002025991016.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.61327952MdWpgt&algo_pvid=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48&algo_exp_id=84b1fb99-4e50-470d-9f68-b0cc73276d48-3&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000018454884675%22%7D&pdp_pi=-1%3B11895.54%3B-1%3B50536%40salePrice%3BHUF%3Bsearch-mainSearch[ Szerkesztve ]
-
#28213696
törölt tag
válasz Btamas81 #2484 üzenetére
Szia.
Nemrégen olvastam utána ennek a kérdésnek külföldi fórumokon.
A lényeg, hogy a Husqvarna 50 gépek a hosszú gyártási idejük alatt alapvetően két változatban készültek. A gyártás első hányadában a "fehérfedeles" 49cm3-es, 44mm furattal, majd nagyjából 1989 körüli váltással 51cm3-es "szürkefedelesek" lettek, ezek 45mm-es furattal. A fedelek színe a váltás körüli időszakban nem mindig mérvadó, ( és cserélhették is az évek folyamán ) de a gyári szám szerint a 9190006 után következő gépekre lehet csak rárakni az 51/55 hengereket. A főtengely nem változott a teljes 50-es szériánál, de a blokkház viszont igen, ez a fontos.
A berántó dekni, a slusszkapcsoló, a láncfékkar+szerkezet, a hátsó markolat paneljei és a rönktámasz is az 51/55 gépekére módosult, de az mind cserélhető.
Kimentem gyorsan megnézni az én blokkomat, - amit réginek néztem a hirdetési képeken, és itthon megmérve az is - 618xxxx a száma, úgyhogy nálam működik a dolog. Nekem a 44mm-es kellett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen