-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norby86
őstag
Sziasztok! Rendeltem kínábol bolti áron szállítással együtt 202 dollár értékben. Ma jött DHL-től üzenet hogy irjak emailt a vamkontakt.hu@dhl.com címre. A gond az hogy a kínai srácnak mondtam 28 USD-t írjon a csomagra, de paypalon tranzakció történetben 202 dollár szerepel. Ilyenkor mit lehet tenni?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Tudom hogy nem hülyék, de nekem direktbe azt mondták így rendeljem mert majd így nem lesz vámolás. Mai nap is aztmondták nekem hogy 22 euro alatt nincs vám, közben meg most azt olvasom pont a DHL az ami mindent vámra küld... Jól átcseszték akkor a fejem, vagy nemtudom, de direkt azt mondták ne a FedEx-el rendeljem mert az mindent vámoltat. Akkor a DHL-el most nagyon jól jártam, ráadásul még ez volt a drágább postai csomag. Jól ki van ez találva. Még jó hogy nem egy fél milliós televiziót rendeltem. Így is ha jól számolom 13 ezer lesz csak a vám.
-Norbi-
-
-
Norby86
őstag
Már szerintem késő olvasni, én hittem egy olyan embernek aki ezekszerint átcseszte a fejem. Inkább vártam volna hónapokat. Mellesleg sajnos ezt a topikot is csak a google által most fedeztem fel. Ha nem bízok meg rögtön egy vad idegen emberbe most akkor utána jártam volna az biztos.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz Sanyesz. #24858 üzenetére
Elmehet a fenébe az olyan ember aki direkt hamis tanácsokat ad. Tudhatná hogy aki így rendel az pénzt akar spórolni és nem ráfizetni. Mondjuk a csomagra írt szöveg és a tartalom nem sokba tér el. Műholdvevőt rendeltem, video player van ráirva. Az a legroszabb az egészben hogy munka nélkül vagyok így a 13 ezer most nekem akkora érvágás mint ha a havi fizetésem adnám oda. Erre a műholdvevőre is fél évet spóroltam az albérlet mellett. Na mindegy, nemtudok mit tenni.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz Sanyesz. #24869 üzenetére
Köszi az együttérzést, elég gyomorgörcsöm van ami azt illeti. Bárcsak előbb találtam volna ide, de azt hiszem többet nem rendelek kínábol, inkább nem veszek semmit.
Köszönöm mindenkinek továbbá aki megmondta hány % kb. a vám. Akkor jól tippeltem a 12-13 ezerre. Ilyenkor jönne jól egy vámos ismerős...-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Aliról rendeltem egy ruházati terméket még november 30.-án, majd miután 3 hétig a tracking alapján meg sem mozdult a csomagom, ráírtam az eladóra hogy azért tudni szeretném mi az ábra. Ekkor elnézést kért majd másnap láttam hogy aktív a tracking és máris postára adta a csomagom. Na de azóta érdekes dolgok történnek, amire hozzáértőktől kérnék magyarázatot. Én úgy látom mintha egyik helyről a másikra dobálnák a csomagom, konkrétan azóta sem indult el kínából, de ilyen postázóról postázóra jár egy városon belül. Létezhet ez? Vagy ilyenkor mi van? (Csatolok egy képet a történésekről)
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Ha azt látom a tracking history-ban hogy "Vám adatok megújítása" az egyértelműen vámot jelent vagy csak azt hogy innentől lehet izgulni? Egyáltalán hogy működik ez a dolog? Tehát ha mondjuk vámolják, akkor emailben fognak nekem írni és kérik a számlát? (persze kérdés, honnan tudják meg az email címem)
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Nem, én a trackitonline.ru oldalon szoktam követni. De megnéztem most a posta.hu oldalon is, és ezt írja:
2016.05.26 07:27 Küldemény információ:
Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2016.06.01 12:45 Küldemény információ:
Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedureMeglesem az összefoglalót hogy akkor miként lehet ennek elébe menni, mert számlám van róla.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Apropó, olvasom van kezelési költség is. Ez postánál mennyi? Mert én ezt nem kalkuláltam bele a rendeléskor. :/ Fene enné meg őket hogy nem elég nekik a vámköltség, még ilyen díjat is szednek.
Másik hogy én letöltöttem ezt a dokumentumot, de van benne egy rész hogy "Feladó neve" de megmondom őszintén nekem shop küldte, nem tudom a feladó nevét. Egyáltalán ezt ki kell tölteni?
Másik ami alatta van az "áru egyedi értéke" mellette "áru összértéke" rész. Na most nekem ide azt az összeget kell mindkét helyre beírnom amennyiért rendeltem, tehát összesen postaköltséggel együtt? Mert alatta látok olyat hogy "Szállítási költség". De az a bajom hogy ez is több mindenből adódott össze, ugye volt pár Ft biztosítási díj amit a tracking számért fizettem, meg volt még egy sérülés elleni védelemért fizetett pár száz forint hogy ha útközben megsérül azonnal küldik vissza a pénzt, és így jött ki a teljes vételár. Szóval nem egyértelmű ez nekem és az összefoglalóban sem látok erre utalást.
Az meg hogy az áru teljes "magyar" megnevezése elég furcsa megfogalmazás, mivel telefon így nincs magyar neve.-Norbi-
-
Norby86
őstag
Ez megvan nekem is, de a dokumentumban vannak pontok, A, B és C, ahol B és C pontban ha mást bízok meg a vámmal, akkor azt írja a dokumentumban hogy 1100 ft a vámközvetítési díj. Vagy ők ezt olyankor még a 2000 forint felett számolnák rá ha a B vagy C pontot választom? Tehát 2000+ 1100 Ft? Mert akkor maradok az A pontnál ha ez igy működik.
"-A rendelt termék ára: a rendelt csomagra vonatkozó, abban helyet foglaló árucikkek összértéke, beleértve a postázási és egyéb költséget is." Ez a rész is megvolt, csak éppen nem egyértelmű számomra hogy a dokumentumban a két rész: "Áru egyedi értéke (deviza/mennyiségi egység)" és a "Áruk összértéke (devizanem)" mezőbe ugyan azt az összeget kell írni? Postával, mindennel együtt? Mert én azt gondolom az egyedi érték az amennyiért a terméket vásároltam, az összérték pedig a szállítási költséggel emelt összeg. Nem szeretnék úgy járni hogy a posta visszadobja, mondván csináld meg újra.A paypal számlával meg az a gondom, hogy az ismerősünk segítségével vásároltuk de az én email címem volt a boltba be regisztrálva. Magyarán az ő kártyáját használtuk és ő most nincs idehaza, külföldön van. Nem hiszem hogy 20 nap alatt én eltudom vele intézni hogy paypal számlát valahogy küldje át nekem. Ez így nagyon macera. Minden esetre a számlát meg a vásárlást visszaigazoló emailt elküldöm nekik holnap aztán meglátjuk mi lesz.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz CoolBoy323 #70485 üzenetére
Tudni tud, csak éppen üzleti útra ment. Szóval azt nem tudom mennyi ideje lesz erre, de majd próbálkozom. Nem gondoltam hogy ez ilyen macerás lesz. :/
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Volt már valakinek olyan hogy Aliexpresszről rendelt egy terméket és a 60 napos határidőn belül nem érkezett meg? Még ugyan van pár napom, de érdekelne, ha addig sem érkezik meg, 60 nap letelte után nyithatok csak Open Disputate-t azaz vitát, vagy akár az 59. napon is? Az eladónak már írtam üzenetben is, emailben is, semmire nem reagál. Trackingot pedig olyat kaptam ami csak országhatárig követi, e szerint már május 16.-án Magyarországra érkezett, de azóta a posta sem tud róla semmit. Nem nagy összegű termék, de mégis, fontos lenne nekünk.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz KamuMazsola #70747 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Akkor még most a hétvégén nyitok vitát, elvégre jogos is, hiszen semmilyen üzenetemre nem reagál. Azért valamit írhatna és utána nézhetne hogy hol a küldemény. Ez sem nagy érték, 2100 Ft, de fontos lenne anyámnak, neki rendeltük és azóta már ezt csak egy helyen lehet kapni, de félek hogy az ugyan ennek a felhasználónak a klónja, így ha vissza is kapom a pénzt, inkább másmilyent nézünk mint hogy újra belefussak ilyen eladóba aki nulla kommunikációra képes.-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Gizchina EU raktárából érdemes rendelni? Megbízható cég? Milyen gyorsan szállítanak?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz Dominó85 #71749 üzenetére
Köszi a választ. Még én is gondolkodom. A problémám az hogy szeretnék rendelni egy Ulefone Power telefont, amit még a Gearbesten néztem ki magamnak. Csakhogy a GB eu raktárát nem igen töltik mostanság. Konkrétan azt az infót kaptam tőlük hogy 25 munkanap múlva töltik. De hogy ez igaz e, vagy csak elterelés, nem tudom. Második mondatába azt írta ha addig nem tudok várni, rendeljem meg kínából. Jah csak akkor meg vámolják az a baj és jóval drágább lenne még annál is mint ha Gizchina-tól venném. Nem tudom honnan vegyem meg ezt a készüléket. Spemmal-os kuponom sincs, meg ott még drágább.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Rendelt már valaki Etotalk-ról? Érdekelne, hogy ők eu raktárból küldik a termékeket? Illetve ha szállításnál kiválasztom a "tax free shipping" szállítási módot, akkor az pontosan mit takar náluk?
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz rosand86 #71758 üzenetére
Erre kíváncsi leszek én is. Mondjuk jó lenne minél előbb elintézni a rendelést, nem tudom bátran rendelhetek e, nem adóztatják meg, vagy ez a Tax free shipping csak egy beetetés. De az jó ha azt írták hogy visszatérítik az adó költségét a telefonnak ha lesz rá. Persze tudni kéne hogy ez valóban így van e.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz rosand86 #71768 üzenetére
Lehet hogy megvárom, még nem tudom, most akciós így olcsóbb lenne rendelni mint később. Mondjuk sok választásom nincs. Akit tudok illető annál 52 lenne, igaz magyar garit is ígért rá. Csak ugye én is mint általában mindenki igyekszik minél olcsóbban hozzájutni ha lehetséges. Kicsit bánt hogy GB EU raktárat nem töltik fel és nekem azt mondta a support hogy 20-25 munkanapig biztos nem is lesz töltve. Talán a Brexit betett nekik, nem tudom. Mit ígértek neked hány nap kb. míg megkapod a küldeményt?
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz Dominó85 #71752 üzenetére
Akku miatt nem vennék Verne Thor-t. Ezzel vígan elvagyok 4 napig is töltés nélkül ami nekem nagyon fontos szempont. Baromi gyors telefon amúgy, egy darab lag nincs, mindenki agyon dicséri. Kamerája nem egy LG G4, de csak picivel rosszabb annál. Ha lett volna ilyen árban Snapdragonos telefon aminek 6000mAh akkumulátora van és van benne infra is, akkor biztos azt venném meg. De szerintem jó lesz ez nekem. Most is egy Xiaomi Redmi Note 2 telefonom van, ha akksija nem lenne ilyen gyenge és a rendszert jobban optimalizálták volna (nem lenne ennyi bug benne) akkor ezzel sem lenne semmi bajom. Amire én használom az netezés, viber, távnyomóként is üzemel, meg tracking.
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Érdekes dologgal szembesültem.
Múltkor kb 1 hónappal ezelőtt rendeltem Giztop-ról egy telefont, TAX free shipping-el aminek 20 dolláros költsége volt. Simán meg is jött eu raktárból a telefon 8 nap alatt. Aztán haverom megkért neki is rendeljek ilyen telefont. Ujra megrendeltem, ugyanigy TAX free shipping opcióval. Aztán eltelt 2 nap, látom, Pekingből elindul...mondom biztos eu raktárba átszállítják és onnan küldik. Igen, átszállították, de ahogy megérkezett az eu raktárba DPD üzent hogy vámeljárás alá fog esni a termék és 20 euro vámköltséget fizessek be.
Én rögtön írtam a kínainak hogy ez most mi, most várom hogy válaszoljon. Egyuttal kértem vissza a vámköltséget tőle.
Járt már igy valaki? Ilyenkor vissza adják a pénzt? Illetve ha vissza kapom a számlámra küldik vagy paypalra?-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz aytukabozs #80067 üzenetére
Remek, akkor megnyugodhatok hogy a kártyámra jön az összeg. Köszönöm a választ!
-Norbi-
-
Norby86
őstag
A következő a gondom.
Rendeltem Giztoprol egy telefont még úgy hogy free tax shipping aminek 20 dolláros költsége volt (előző készülékem is igy rendeltem és eu raktárból küldték). Majd ezután ahogy megrendeltem, a kínai mégis a kinti kínai raktárból küldte a telefont, amit meg is vámoltak. Irtam nekik hogy mi a helyzet, elnézést kértek és irták fizessem be a vámot, állják a sarat. Befizettem, küldtem nekik izagoló dokumentumot róla, írták is hogy nézzem a számlám mert küldik a pénzt. Ez volt 3 napja, azóta sem küldték...
Másik gondom hogy 12 nap volt maximum szállítási időnek megadva, erre már pár nap mulva letellik ez a határidő, ezért is ma felhívtam a DPD-t ahol mondták hogy a vámolás 2-3 hetet is igénybe vehet és majd csak azután fog érkezni a küldeményem, igy jó esetben is 1 hónapba tellik mire kézhez kapom az elvileg expressz vámmentes postával rendelt termékem.
Szóval szerintetek reklamálhatok ezért? Vagy mit tudok tenni? Nem olyan jó az angolom és szeretnék valakitől segítséget kérni mit írhatnék nekik. Ha járt már igy valaki.Először is rákérdeznék hogy mégis mikor küldik vissza a vám összegét amit megigértek hogy vissza utalják a számlámra. Másik hogy ők 12 napot adtak meg szállítási időnek, de a DPD szerintem 2-3 hétbe is bele tellik mire a vámügyintézést elintézik, azaz legjobb esetben is 4 hét mire idér a készülék. Szóval valami refundot szeretnék tőlük kérni, másnem a postaköltséget fizessék vissza ami 20 dollár.
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok! Haverom megkért rendeljek neki egy Xiaomi routert Kínábol. Az ára ilyen harminc pár dollár volt, viszont kaptam egy sms-t a telefonomra hogy az xy számú küldeményem vámkezeléséhez a posta/vam oldalon ellenőrizzem az ezzel kapcsolatos teendőim. Én rámentem, ott van is egy érthető leírás, viszont a tracking szám alapján a posta nem jelzi hogy bekérné a dokumentumokat tőlem.
Egyáltalán ilyen kis összegre kell áfát fizetni? Mert látok itt még postai eljárási díjat is ami az összefoglaló szerint 3500 Ft. Ha azt nézem és kb 10 ezerbe került a router, akkor a postai vámeljárási díj meg az áfa miatt már ott tartunk hogy 5000 a sarc, az 50% ha nem több mint a router ára. Ez most komoly?[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Azért is fura nekem hogy a posta nyomkövetésben nem jelzi hogy vám eljárás alatt lenne a termék, csak sms jött. Az összefoglalót át olvastam, az elején van a 10 eurós határ, a vám résznél pedig hogy 0-22 euró között nem kell fizetni semmit. De ez ha dollárba számolom olyan 36 dollár volt, több mint 22 euró. Amúgy a posta nyomkövetésében ha vám ügyintézés alá esne a termék, az megjelenne?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Köszi az infót! Ez elkerülte a figyelmem. Elküldtem azért a vámeljáráshoz szükséges dokumentumokat meg a számlát, bankszámla kivonatot, szállítással volt 40 dollár az egész. 37 dollár volt maga a router, szóval akkor elvileg nem kell izgulnom, megnézik a papírokat és jön tovább a termék.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Nekem a következő problémám van. Még március elején megrendeltem egy terméket az aliexpresszről, aminél a 17 track és az aliexpress saját nyomkövetője is azt írja hogy már több mint egy hete az országba érkezett, míg a posta.hu nyomkövetője teljesen más infókat ír.
Hívtam a postát, ott azt mondták még nem érkezett be az országba a termék, ilyen esetben írjak az eladónak. De most fogalmam sincs mitévő legyek, mert ez a két teljesen más infó engem megkavar. Most a 17 track meg az Aliexpress nyomkövetője ennyire rossz vagy a posta kavart el valamit?-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz razorbenke92 #90428 üzenetére
Ez nem túl biztató, tekintve hogy egy elég fontos dolgot várok.
Most akkor írjak a kínainak hogy ez a helyzet és hogyan tovább? Vagy a postának írjak reklamációt? Egyáltalán a kínai onnan hogyan tudja az itteni postával intézni ezt a problémát ha teszem azt a reptéren buggantotta el valaki?-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz razorbenke92 #90432 üzenetére
Nem várok én sem tovább, elküldtem a kínainak az üzenetet, csatolva a különböző tracking oldalakról (17track, Aliexpress, Magyar posta) fotózott képpel, hogy van egy nagy problémám. Kíváncsi vagyok nekem mit válaszol, mert azért ez elég durva hogy csak így eltűnnek csomagok. Minimum ez a századik rendelésem külföldi oldalakról, de még sosem tűnt el semmi így az országba érve.
Amúgy ez is egy 23 dolláros buli, csak épp elég fontos lenne már hogy megérkezzen és hogy ha refundol is egy újabb hónapot várni, elég kiábrándító lenne. Magyar posta meg mossa kezeit akkor, ez elég mocsokság, hiszen az országba érve tűnt el. Bár nem tudom kik veszik át a csomagot amikor beérkezik a reptérre, gyanítom a vámosok, de ezt a postának kellene kivizsgálnia akkor is, hogy amikor beérkezett még ki ellenőrizte utoljára a küldeményt miután annak nyoma veszett. Persze gondolom az ő kapacitásuk erre nem terjed ki sajnos.-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz -=RelakS=- #90435 üzenetére
Persze, ezzel tisztában vagyok én is, csupán szeretném megtudni azt hogy pontosan merre jár a küldeményem. Hátha a kínai eladó többet lát onnan mint én innen. Nem is indítottam direkt refund kéréssel, csupán leírtam a tényeket neki hogy ez a probléma. Szóval várok én türelmesen és remélem megérkezik, mert március elején indult el, tehát még bőven 1 hónapon belül vagyok, sőt volt amikor 2 hónap alatt jött meg a küldemény. Csak az a zavaró hogy akkor miért írja hogy már az országban van ha esetleg még nincs. Valami támpontot remélem ad a kínai. Minden esetre holnapra kiderül.
Mostanában amúgy elég sok gondom volt, egy barátomnak rendeltem elektronikai alkatrészeket nagyobb tételben amihez furcsa mód a tracking szám nem is működött, de vártam türelmesen 60 napot míg nem letelt a várakozási idő és írtam a kínainak hogy nem jött meg a küldemény. Azt írta elnézést kér de valamiért vissza küldték neki. Nem értettem az egészet, kérdezte is küldjön e újat vagy refund, én az utóbbit választottam miután a profiljában láttam hogy sorra kapja az egy csillagos értékeléseket hogy senkinek sem jön meg a termék amit rendel. Érdekes hogy magánál a terméknél meg volt három darab 5 csillagos értékelése. Itt tanultam meg hogy az eladó értékeléseit is nézzem meg ne csak a termék értékelést.
Meg most van egy másik refundos ügyem is egy póló miatt aminél a címkén írva van hogy lehet 40 fokos gépben mosni, erre egy mosás után a minta 80%-a lekopott... Úgyhogy most ilyen a szerencsém.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz -=RelakS=- #90439 üzenetére
Közben megjött a Kínai eladó válasza:
"do not worry , it maybe has a delay , can you pls wait more 7 days to see updates ? we will push for you2019.03.17 20:35 (GMT-7): -Arrival at Destination (Country: HU)"
Akkor most nyugodtan hátra dőlhetek és várjam a csomagot?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz RobbyJr #90442 üzenetére
Ez rendes lenne tőle. Élnék is a lehetőséggel ha 7 napig nem kapom meg a csomagot, de ezek szerint az nem befolyásol semmit hogy még 27 napig megérkezhet? Mármint az aliexpress-nél van ez a vissza számolás hogy meddig várható a csomag megérkezése. Minden esetre megírom akkor neki hogy várok 7 napot.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz RobbyJr #90444 üzenetére
Kedves leszek vele és kivárom a 7 napot, hátha tényleg mozdul a posta irányába a csomag. Ha meg nem akkor én refund helyett kérek egy resend-et, mert szükségem van a termékre, minden kiegészítőt megvettem már hozzá csak ez hiányzik. De ez biztató hogy akkor a szállítási időbe ilyenkor nem kötnek bele.
(#90445) -=RelakS=-:
Én tutira nem várok három alkalmat. Egy hetet várok és ha semmi akkor küldheti újra a terméket, különben dispute.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz pulutodurumo #91577 üzenetére
Oké, akkor megnyugodtam hogy nem akadt el a logisztika. Még ez előtt sosem rendeltem DPD-vel EU-s csomagküldéssel semmit tőlük, nem is tudtam hogy ez így működik, azt hittem van itt raktáruk.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Következő a gondom: Meghibásodást egy termékem amit még az Amazon német oldaláról rendeltem és garanciális. Szeretném a garanciát intézni ezért írtam a supportnak ahonnan a készülék érkezett hogy mi a probléma. Most kaptam tőlük email-t amire válszolni szeretnék nekik, de nem tudom ennek mi a menete? Mert olyan email címről jött az üzenet hogy k2***l6s**nglv@marketplace.amazon.de
Most ha én erre írok válasz levelet azt közvetlenül megkapja a support? Mert az Amazon német oldalán belül az üzeneteknél nincs olyan opció hogy reply. Csak új üzenetet tudnék írni, de az új ticket nyitással jár, ami szerintem felesleges ha már adott a probléma és a leírás is.
Mit tanácsoltok?-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Az normális hogy augusztus 8.-a óta csak ennyi a tracking infóm?
"Tracking message
2019-08-08 23:32:00
DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD."Gearbestről rendeltem egy akciókamerát EU-s DPD szállítással. Nem emlékszem hogy vásárláskor ilyen lassú posta lett volna feltüntetve. Holnap lesz harmadik hete és még el sem indult...
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Írtam nekik az imént, kíváncsian várom mi lesz. Az a vicc hogy még most is hirdetik azt a kamerát ráadásul akciósan.
(#91639) Occon adom: Egyenlőre várok mit ír vissza. Remélem nem kezd el nekem is majd magyarázkodni hogy nincs raktáron. Akkor ne hirdette, tegye ki hogy elfogyott. Még most is hirdetik...
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Elég gyorsan válaszoltak is az üzenetemre. Ezt írták ami a képen látható. Ami azért furcsa, mert ha én próbálok rákeresni a 17track.net weboldalon nyomkövetési szám alapján a csomagom státuszára, akkor nálam ilyen részletesen ne jön elő az infó, ugyan az látszik hogy a DPD-nek továbbítva de nem mozdult a csomag. Most létezik ők látnak többet mint én?
(#91642) agroman: Ezek szerint a tracking addig nem is frissül? Tehát ezt én akkor azért nem látom mert amíg kínábol eljut az EU-ba azt nem jelzik a csomag követők?
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz Occon adom #91647 üzenetére
Köszi! Ez valóban jelzi. Ez egy jó kis nyomkövető ezek szerint. Eddig nem ismertem.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Aliról rendeltem egy kis alkatrészt még szeptemberben. Az eladó mossa kezeit, illetve annyit írt hogy 120 nap a határidő hogy megérkezzen, bár ez is egy hét múlva kb letelik és nyitok egy vitát. Na persze...a rendeléskor 60 nap volt feltüntetve, de ő ragaszkodik az álláspontjához. Most hogy megnéztem a tracking szám alapján mi van a csomaggal, szerintetek esélyes hogy még megérkezik?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Már egyszer kitolta az eladó úgy tudom, de megnézem. Viszont az miért jó nekem ha meghosszabbítom? Így is sokat vártam már rá, az eladó meg mentegetőzik. Jó lenne ha a pénzt vissza adná már ennyi nap után. Kizárt hogy 120 nap lenne az átfutási idő. Ha 120 napot írt volna, meg sem rendelem... 60 napot írt.
-Norbi-
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest