- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Rendszergazda topic
- Asustor NAS
- Milyen routert?
- SkyShowtime
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
Sajnos nagyon sokszor láttam, hogy a gyártók a fórumokon, vagy akár email-ben ezt a megoldást javasolják. Pedig a garanciád a webshop-hoz szól. Az, hogy ők mit boxolnak a gyártóval le a háttérben már más kérdés.
De egyébként, ha kintről veszünk telefont az ilyesmi benne van a pakliban.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
válasz janakbacsi #68707 üzenetére
Azok a mocskok, 2 nap alatt nem adták fel?
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz janakbacsi #68709 üzenetére
Nem kamuznak, hanem néha pár nap késéssel kapod meg a trackinget. De ha nem hagy nyugodni, akkor írj nekik.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
Ma egy igazán érdekes történetet szeretnék veletek megosztani.
Levelezésben vagyok az SPEmall-lal, írtam nekik korábban tesztet, valamint értékelést az oldalról néhány helyen, így mondhatni "ismerjük egymást".
Mai napon megkerestek, hogy van egy magyar vevőjük, aki rendelt 2 db Redmi 3-at, amit nem kapott meg időben, ezért nyitott egy PP dispute-ot. Időközben 6-án megkapta a telefont, de addigra már eszkalálta az ügyet, de esze ágában sem volt bezárni, így 8-án kb 320 Dollárt visszautaltak neki. Tehát ingyen vett két db Redmi 3-at.
Az SPEmall megkereste, hogy tudják, hogy későn jött meg a telefon, de azt is tudják, hogy megérkezett. Mivel késedelem volt, ezért szépen megkérnék, hogy csak 250 Dollárt utaljon vissza és akkor kap tulajdonképpen cca 70 Dollár kedvezményt utólag.
Többszöri megkeresésre sem reagált a vásárló, ezért megkértek engem, hogy hívjam fel telefonon. Nem igazán örültem neki, mert nem szívesen folyok bele az ilyesmibe, de úgy gondoltam egy hívást megér a dolog, szóval felhívtam az "úriembert", aki nagyon finoman elküldött a pics@ba, hogy nekem semmi közöm hozzá, különben is már Ő kommunikál velük email-ben ( 1 levélre sem válaszolt). Mondtam is, hogy valóban semmi közöm, csak szívességet teszek és azért érdeklődtem. Persze azt a hangján hallottam, hogy esze ágában sincs visszafizetni az engedményes árat sem.
Ezek után miért lepődünk meg, ha több Ebay eladó nem hajlandó ide postázni? Ha ilyen kedves vevők lesznek, akkor lassan már a webshopokra sem számíthatunk, ami nagyon szomorú.
Úgy látszik, hogy valakinek ennyit ér a becsülete. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én bármilyen webshopnak rögtön visszautalnám a pénzt, mert azt tartom helyesnek. Persze lehet csak én vagyok ilyen hülye.
Lehet az úriember itt van közöttünk, nem tudom, de úgy éreztem, hogy ezt le kell írnom.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz Laza... #68915 üzenetére
Ennyire folytam bele, többet nem szeretnék ebben a dologban részt venni. Úgy gondoltam, hogy talán jót teszek ezzel, ha megpróbálom. Nem tudom, hogy bármilyen jogi ügyet indíthatnak-e itt ellene, de nem hinném, hogy ennyire bele fognak menni a dologba.
Igazából tanúskodni én ebben az ügyben egyébként sem tudnék, mivel a Paypal és a DPD nyomkövetése bőven elég ilyen esetekben.
Meg szerintem onnantól, hogy a Paypal döntött inkább már csak lelkiismeret kérdése, hogy valaki visszaküldi-e a pénzt.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz nyisziati #68921 üzenetére
Sajnos sok ilyen ember van. Szomorú, hogy valóban sok helyen általánosítják a magyar embereket ilyen dolgok miatt. Már akkor cancel-t kellett volna nyomni a PP-n, amikor átvette a csomagot, de még utána is lett volna lehetősége visszautalni.
Mindenesetre lehet naiv vagyok, de titkon bízom benne, hogy meggondolja magát és visszaküldi legalább a kedvezményes árat, hogy tiszta legyen a lelkiismerete.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz azbest #68925 üzenetére
Ráadásul refund előtt kapta meg két nappal. Szóval lett volna ideje megszakítani a PP dispute-ot. Ez itt a gond, mert nem az volt, hogy megkapta a PP-tól a visszafizetést, majd pár nap múlva a telefont. Szóval itt a PayPal is elnézte a dolgot, mert a refund előtt illett volna még egyszer a tracking-re nézni.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz maj-viktor #68927 üzenetére
Nem tudom én sem, egy próbát megért, hogy segítsek kínai felebarátomon.
Küldött nekem screenshotot a trackingről, meg a PP döntésről és valóban az SPEmall-nak van igaza. Most megnéztem és a rendelés dátuma is ott van, pontosabban a tranzakció dátuma, ami március 21.
Szóval 03.21-04.06 volt a szállítási idő és a PP a vevőnek kedvezett.
Ez nagyon érdekes, mivel engem korábban volt, hogy 30 nap után elkaszáltak EU rendelésnél.
Egyáltalán azt sem értem, hogy erre hogy lehetet dispute-ot nyitni...
Ahogy mondod is, az ilyen húzásokkal minket tesznek feketelistára, pedig Te, vagy Én, vagy legtöbben erről a fórumról biztos, hogy visszaküldtük volna a pénzt. (arról nem is beszélve, hogy ennyi nap alatt még csak nem is nyitottam volna vitát)
Gyanús nekem, hogy már a kezdetektől erre ment ki a játék.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz maj-viktor #68929 üzenetére
TN-nel volt feladva. Ott van a screenshot a 17track-ről. EU Express volt (DPD)
Másképp nem is tudnák bizonyítani, hogy átvette a "kedves" vevő.
Sajnos, ahogy mondod, a Paypal és az úriember. Valószínű valami kiskaput, vagy a szállítással kapcsolatos hivatkozást kihasznált a kolléga a claim-nél.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Update a tegnapi jómadárral kapcsolatban.
Most írt az SPEmall, hogy a drága jóember megnyitott még 5 dispute-ot a Paypalon.
Egy nagyon sunyi csalóval van dolguk. Több, mint 1000 Dollárról van szó..https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz Graphics #68949 üzenetére
Jó kérdés. Az SPEmall-nak van spanyolországi shopja és szervize is, így nem kizárt, hogy EU-s ügy lehet belőle, ha ügyesen csinálják.
Egyébként tudom a nevét, de nem tenném ki, mert még a végén engem hurcolna meg a hatóság helyette...
Persze lehet a neve is kamu a jóembernek. Ahogy a címnek is A volt megadva az SPEmall-nál, de B-be érkezett a csomag a nyomkövető szerint. Szóval jó eséllyel a DPD-nél címmódosítást is végrehajtott.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Update:
A kedves úriember meggondolta magát és visszafizette a 250 Dollár kedvezményes összeget a SPEmall-nak 8 nap után. Úgy látszik belátta, hogy többet ér a becsülete. (vagy akár látta itt a reakciókat, vagy a telefonhívás, ki tudja?)
De a lényeg a lényeg, nem mocskolta be végül kis hazánk "jó" hírnevét.
Kár, hogy nem mindig végződik így a történet.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
https://utdetailing.hu/
-
-
tibcsi0407
félisten
válasz zebede #69061 üzenetére
Az EU Express a Tiny-nél hazárdjáték. Persze Te döntöd el, hogy bevállalod-e.
Én biztos nem tenném. Akkor inkább Gearbest, vagy SPEmall és akkor biztos megúszom a sarcot. (lehet ez csak az én hülye mérnöki menjünk biztosra gondolkodásom miatt van. )https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
iBuyGou-NL Post:
Origin Country - Tracking Consuming: 6394 ms
2016-04-21 11:37 The item has been processed in the country of destination
2016-04-20 21:43 The item has arrived in the country of destination
2016-04-20 16:32 The item is on transport to the country of destination
2016-04-20 03:45 The item is at the PostNL sorting center
2016-04-16 15:24 The item is ready for shipment
2016-04-14 20:29 The item is pre-advisedhttps://utdetailing.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs