Új hozzászólás Aktív témák

  • Callisto

    őstag

    Ezt most közzé kell tennem, más ne járjon így:
    Ismim ment Hong Kongba. Jóval előtte dumáltunk arról, hogy keresek egy olcsó, de azért jó minőségű fejhallgató erősítőt. Akkor mondta, hogy ha kint lesz utána néz. Közben én is olvasgattam, hogy néhány kínai kis manufaktúra olyan hangminőségű fejhallgató erősítőt gyárt, amivel megegyező minőségű nyugati/amerikai gyártmány 3-4x annyiba kerül.
    Kint is tartózkodott és benézett az egyik ilyen gyártóhoz, beszélt velük, akik küldtek árajánlatot nekem.
    Tökéletes volt. 100 dolcsi. Írtam srácnak ez tetszik, Ő pedig fogta kifizette ott kápé és elküldték.
    Na most megérkezett Budapestre és itt jött a döbbenet. Csomagban ott a számla és kértek tőlem PayPal vagy egyéb bizonylatot az átutalásról. Kérdem, mi van akkor ha ilyenem nincs, mivel külföldön kápé lett fizetve.
    Nyilatkoznom kellett, hogy történt a kifizetése.
    Erre a NAV visszaír, hogy mindenképpen szükség van bizonylatra. Na mondom felhívom őket, mert ez már sok.
    Ha nincs ilyen, nem kapom meg a csomagot vagy mi?
    Beszélek a NAV-ossal és előadom, hogy nem tudok mit csinálni. Visszaküldethetem a csomagot, majd ha megkapja a feladó valahogy intézek utalást. Utána újra feladják, majd ha ideér megint, akkor lesz bizonylat.
    Viszont ki fogja nekem megtéríteni az utalás plusz költségét (és ha nem utalja vissza a gyártó, akkor a dupla árat) és az oda-vissza postázást (mert egyszer free shipping volt, de többet nem lesz az)?
    A NAV biztos nem - mondja a vámos.
    Na ezt valahogy sejtettem. A pénzt azt húznák le az emberről akkor is ha jogtalan, de ha később bizonyítva lesz, hogy jogtalan akkor nem fizetik ki a kárt. Egyedül az a levelezésem van meg, amiben az árajánlat jött.
    Erre azt mondták küldjem el akkor azt és írjam le, hogy kápés fizetés történt ezért nincs utalási bizonylat.
    Ezt megtettem, de most ettől kész vagyok. Alig vártam meglegyen végre, de most várhatok holnapig, hogy mit fognak még kitalálni.
    Évente 2-3 cuccot rendelek csak külföldről és apróságokat, igaz kápés fizetés nem sok volt eddig, na de DHL sem. Az összes többi fuvarozónál nem volt gondom, DHL-nél rögtön az elsőnél. Azért kértem ezt, mert gyorsan ideért volna velük.
    Egy dolog biztos: soha többet DHL szolgáltatás igénybe nem fogom venni és mindenkit lebeszélek róla. Inkább jöjjön később 2 héttel, mint most azon aggódjak, hogy vissza kell-e küldetnem és bukóval eljátszani az újrapostát stb.
    (Na meg úgy tűnik kápés fizetést sem hagyom se magamnak, se másnak szívességből, mert a számla kevés nekik.)

    [ Szerkesztve ]

    "A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Új hozzászólás Aktív témák