Új hozzászólás Aktív témák

  • nyalifali

    aktív tag

    válasz aytukabozs #93213 üzenetére

    Sziasztok, írtam nekik, nem válaszoltak (de olvasták), így Dispute lett.
    Jött ma egy e-mail az Ali-tól, segítsetek "értelmezni"
    Ha jól gondolom ez egy tök általános levél, ha nem megfelelő vagy minőségű lenne a portéka, és vissza szeretném küldeni.
    "
    Add Tracking Details for Order No.

    Dear ,
    This is an automatic email notification to remind you return your product in time.Please add tracking details for returned Order No. in My AliExpress before 02:28:30 Feb.08 2020. If no tracking details are added, this transaction will be automatically closed and payment will be released to the supplier.However, if you have added the return tracking number or the seller has cancelled or confirmed the return, you can ignore this notification.
    "
    Amúgy ha felhívom a postát, hogy dobjanak rá egy tracknig number-t és mehet vissza, az járható út? vagy fizessem be az ÁFÁ-t és kardozzak az eladóval, mondjuk elég egyértelmű a követelésem.

    VaNmIT

Új hozzászólás Aktív témák