Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz LionW #69128 üzenetére

    Valamelyest érthető, hogy a Paypal rendőrségi feljelentést kér... ami vicc lesz, hogy te magyar nyelven kapsz majd jegyzőkönyvet, így azt hiába scann-eled majd be nekik... kell egy "hivatalos - hitelesített" fordítás angolul ugyebár, hogy a PayPal-ék is megértsék! :D

    A viccet leszámítva, ami nem vicc, hanem a valóság!
    Hogy mivel feladtak egy csomagot, ami "elveszett"... amíg nincs kézbesítve, addig a feladó tulajdona, azaz ő tud a szállítócég felé kártérítést kérni... (mely ha bebizonyosodik, hogy nem kapta meg a címzett, megkapja)

    Ha értékbiztosított, akkor annyit, ha "sima", akkor általánykártérítést... belföld esetén tudok példákat mondani... posta esetén feladási díj 15+1x-es kártérítés ajánlott levél esetén, csomag esetén, a ráírt érték - kifizetett biztosítás... futárok esetén általában beépített ~150E Ft-ig értékbiztosítás van.. pl. DPD és MPL esetén biztosan, de csomagautomatás és más futárok esetén is "hasonló", persze csomag fajtától függően 20-50-100-150E Ft-ig értékbiztosított alapból! Külföldi levél / csomagok esetén van A DTS kártérítés, mely ~10E Ft csak... de ez kifelé menő csomag esetén van... és Magyar Posta esetén! csak itt nem kifelé, hanem befelé van ugyebár, így kérdés akkor ki a szállító!? (futár? DPD? holland post? - ha jól emlékszem DPD-vel jöttetek, vagyis, hogy határig futár hozza, onnan átveszi a Magyar Posta - nekem ilyen asszem a banggood EU raktár esetén csinálják hasonlóan és képesek 100$-os terméket is ugymond TN nélkül küldeni, így "elveszhet"... szerencsére nem szokott! Így pontosabb infók kellenének a segítséghez... gearbest esetén ha jól emlékszem megint BLVS féle trackinges belga posta van!?)

    Na már a lényeg ide! Hogy a paypal jóhogy rendőrségi feljelentést kér, mert ő neki az "bizonyíték"... a TN számon felül... alapból a TN szám alapján megkéne adja a refundot! (de mivel nem adják), így a másik járható út, hogy a webshop felé írsz, hogy xxx renddelés xxx TN-es számmal sosem érkezett meg! Nagyobb webshopok nem szoktak "problémázni nagyon"... persze bejátszanak partial refundot... meg hűségpontokat... de végül nekem minegyikkel sikerült full refundot kikövetelnem... így még paypal védelem nélkül is! Gearbest esetén is belehet ezt játszani szerintem, csak kellő "levelezés" és "kitartás kell", hogy megértesd a kínai ügyintézővel a problémádat!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák