-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
herdsman12
őstag
Volt itt segítség "buca84" hozzászólásaiban.
1. Megmutatta a bpost honlapját.
2. Leírta, hogy felesleges a postáknál ugrálnom, mert nem nálam a feladóvevény.Február közepén ott tartott az egyezkedés a Gearbest-el, hogy az eredetileg november elején, biztosítással (?) vásárolt csomagot elküldenék újra x összegért cserébe.
Mivel kártyás vásárlás volt, ezért gyors infó a banktól, majd pár mondatban a történet, számla, címzett boríték képe, üzenetek, bpost tn oldala mellékletként elküldve.
Két napon belül csendben visszakerült a pénz a számlára.
Úgy tűnik, hogy az Erste banknál jól működik a "CHARGEBACK".
Arról nem találtam infót, hogy van-e valami határidő, de ez a történet éppen 120 napon belül zárult.Köszi buca84!
[moderálva]
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
A texasi
aktív tag
válasz herdsman12 #67801 üzenetére
Tisztelet, szép munka, öröm ilyet olvasni!
-
beg
veterán
válasz A texasi #67803 üzenetére
"Mivel kártyás vásárlás volt"
Chargeback, 4 hónap.[moderálva]
[ Módosította: Intruder2k5 ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
herdsman12
őstag
Nem olyan védelem nélküli az a kártyás vásárlás, pont ezért is írtam le.
[moderálva]
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
beg
veterán
válasz herdsman12 #67805 üzenetére
Chargeback-et nem ismerni kell, hanem elkerülni előrelátó cselekedetekkel. Főleg úgy, hogy egy Paypal regisztráció 5 perc és ingyenes.
[moderálva]
[ Módosította: Intruder2k5 ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Predator2
addikt
Helló
geekbuying -ra nincs most valami használható kupon kód?
Ilyen kábelszettet szeretnék venni:[link]THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
csimpánz
csendes tag
Sziasztok,
Törötten érkezett a 4$-os gearbestes üvegfóliám.Érdemes nyavajognom?
Üdv,
Robi -
Katatonia666
aktív tag
Sziasztok. Bocsi, ha megint zavaró lennék, de valamit nem értek.
Kérdeztem SPEmall-t, miután kaptam SMS-t a DPD-től, hogy amit kaptam számot, miért nem látom az oldalon (lehet hülyeség volt, de már mindegy). ? Kaptam ma hajnalban egy választ, amiben adtak egy linket (sfb2c.com), plusz a számot amit SMS-ben kaptam, hozzá toldva még egy számjegyet.
A lényeg, hogy ezen az oldalon ha beirom a 15 karakterből kapott számot, ezt dobja ki:RoissyCDG
FRANCE 2016-03-05 12:28:00 Inbound linehaul scanHong Kong
HONGKONG 2016-03-04 16:37:00 Arrived at Depot.Hongkong
HONGKONG 2016-03-04 16:37:00 Sorting in progress at local branch,Remark: item ready for despatchHongkong
HONGKONG 2016-03-04 10:58:00 Arrived at Depot.CHINA 2016-03-02 22:32:28 The item has been departure the transport center of SF.
CHINA 2016-03-02 22:23:20 The item has been arrival the transport center of SF.
CHINA 2016-03-01 15:29:51 Electronic information has been received
Jól értelmezem, hogy franciában van a csomagom? Csak mert az összefoglalóban linkelt két globális követő oldalon még csak a 03:04 16:37 szerepel.
Bocsi tényleg, ha hülyeséget kérdezek, vagy úgy tűnik türelmetlen vagyok! Nem vagyok az, csak nem értem.
Ami nem öl meg, az megerősít. Kivéve a medve, mert az megöl!
-
fergyoka
csendes újonc
Sziasztok.
Ezt a 4 jegyű kódot hol lehet megtalálni?
Mennyire vicc hogy nem használhatom a kártyám és a saját pénzem miután túl léptem egy limitet. Aztán küld egy ilyen értelmetlen üzenetet hogy "add meg a 4 jegyű kódot" Köszi aki tud segíteni!
We made a small charge to your credit card. The charge created a 4-digit code that can be found on your card statement.
To begin using your card with PayPal, please enter the 4-digit code we sent to your credit card below.
-
Katatonia666
aktív tag
válasz fergyoka #67812 üzenetére
Szia.
Ha a PayPal regisztációról beszélsz, akkor azt a kódot emailben, és ha adtál meg telefonszámot (úgy tudom kötelező) akkor SMS-ben is meg kellett, hogy kapd. PP-vel kezdődik, és utána van 4 szám. Azt kell megadnod.[ Szerkesztve ]
Ami nem öl meg, az megerősít. Kivéve a medve, mert az megöl!
-
fergyoka
csendes újonc
válasz Katatonia666 #67813 üzenetére
Nem kaptam sms-t és sem emailt.. Most akkor hogyan tovább?
-
fergyoka
csendes újonc
válasz Katatonia666 #67813 üzenetére
Ja ez nem regisztráció ha nem nem tudok fizetni paypallal csak akkor ha ezt a kódot megadom.
És hallod 3x levont 400Ft-ot...ez felháborító komolyan! Mi ez ha nem a gusztustalan rablás? ezt letudja vonni azonnal, de én a pénzemen nem tudok fizetni. És akkor most tárjam szét a karom hogy mi legyen...hányó smiley
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz fergyoka #67814 üzenetére
A 4 jegyű kód a bankszámlakivonatodon lesz. Ott keresd.
Egyébként elég csak lefordítani az üzenetet, amit kaptál: We made a small charge to your credit card. The charge created a 4-digit code that can be found on your card statement.
És van PayPal topik külön...[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
beg
veterán
válasz fergyoka #67815 üzenetére
"És hallod 3x levont 400Ft-ot...ez felháborító komolyan! Mi ez ha nem a gusztustalan rablás?"
Mindegyiket vissza fogod kapni, ne parázz. Azért van a próbaterhelés, hogy az azért cserébe kapott kóddal hitelt érdemlően bizonyíthasd, hogy az a te számlád és van hozzáférésed is.
Ha minden simán ment volna, csak egyszer történik meg a levonás, de te többször próbáltad.Ha a kacsa nem tud úszni, akkor a víz a hülye. Értem
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
cma8
csendes tag
Az mennyire szokványos, hogy lassan két hete a tracking státusz az alábbi?
25.02.2016 15:18
Elhagyta a repteret
Guangzhou Terminal 51000061BG rendelés, az utóbbi küldemények átfutása alapján bizakodtam, de úgy látszik feleslegesen...
-
Bendegúz98
senior tag
válasz Katatonia666 #67820 üzenetére
Te nem lehet, hogy teged már itt unnak? Nem kicsit, nagyon!
-
Atomgeszi
veterán
válasz Katatonia666 #67811 üzenetére
Ha rákeresel itt a topikban, le van írva,hogy melyik oldalon tudod követni, illetve láthatod, hogy páran már beírtuk(ÉN még screenshotot is csináltam az egész szállításról), hogy hol lehet követni.
Egyébként feketén fehéren minden le van írva a weboldalukon is. Mivel az sfb2c végzi a szállítást, nyilván a saját keresőjükben előbb fog nyomot találni a csomagodról.
De tessék: Minden itt van a weboldalukon.Utolsó sor:
Amint feladtuk a csomagot, 1-2 napot belül kapunk egy TN-t, amit majd elküldünk neked emailben illetve az oldalunkor a profilod alatt is ott lesz amit majd a sfb2c oldalon, majd amint beért Franciaországba már mindkét oldalon is tudod követni.
Annyi, hogy a chronopost majd a DPD lesz, magyarán szerintem már azon az oldalon is tudod követni.[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
válasz Katatonia666 #67811 üzenetére
A franciáktól jön DPD-vel a csomagod. Ennyi. És azt a futárcég oldalán követheted.
-
Teplic
tag
-
csongi
veterán
xiaomiforsale.com Egyenlőre próbálom elintézni, hogy a Szombat délután hibásan rendelt előre kifizetett telefont nem küldjék el és helyette a megfelelő eszközt küldjék. Eddig semmi siker, és elutasítottak, mert elindult a csomag. Közben csomag számom sincs. Háát nálam a messze nem ajánlott eddig ez a shop.
Folyamatosan írok mire jutottam. -
berobi78
tag
Sziasztok, rendelt valaki mostanában (múlt hét szombattól) a banggood-ról valamit, amit paypal-al fizetett? Nekem mindig hibaüzenetben végződik a fizetési procedúra, és gyanitható, hogy a hiba a BG oldlán lesz. Hátha más is tapasztalt ilyet (vagy az ellenkezőjét).
-
beg
veterán
válasz berobi78 #67830 üzenetére
Pont tegnap gondolkoztam rajta, fizettem a bangi oldlán, de nem a https-es PayPal-ra dobott át, hanem a simára. A kártyáról még nem jött sms.
Megnéztem, unpaid, fizetni akartam, akkor pedig: Order can not be paid because coupon has been used.
Valami kavarás lehet, remélem átmeneti.
Szerk. A két tételből most az egyiket már engedi, de a másikat még mindig nem.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
berobi78
tag
Én szombaton próbáltam fizetni, de mindig ugyan azt a hibaüzenetet kaptam. "PP_ERR_[13113] Buyer Cannot Pay.,The Buyer cannot pay with PayPal for this Transaction.;"
Akkor azt gondoltam, hogy azért mert nincs egyenleg a paypal számlámon (bár enélkül is szoktam tudni vásárolni, mert a bankkártyám adatai megvannak adva az accountomon, és akkor egyből leemeli a számlámról a pénzt), ezért feltöltöttem.
Most van egyenlegem, és mégis ugyan az a hibaüzenet. BG support azt irja, hogy náluk minden rendben.
-
csongi
veterán
Talán az ügyfélkezelés, csomagszám még sehol, foghegyről válaszolás. Ha utánvéttel rendelem, és nem veszem át az jobb? Talán ezért nem ajánlom egyenlőre. Ebből kiindulva garanciális ügyintézés milyen lehet? Én is kereskedelemebe dolgozom, de ilyet sosem csinálok, mert tudom a mások oldalon is van egy ember, nem pedig egy bank kártya. Talán ez bőven elegendő érv.
-
beg
veterán
válasz berobi78 #67833 üzenetére
Közben kiderült, hogy a tegnapi sikertelen fizetés miatt miért csak az egyiket engedte kifizetni ma. A másik közben promós lett és mivel a kettőre együtt nyomtam kupont, most a másodikra nem engedi beváltani, mivel promós.
Remélem valami jó angolossal fogok levelezni, mert így a második termék fél ára ment a levesbe. (hiszen tegnap lekuponoztam, csak a fizetéssel volt gond)
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
csongi
veterán
A végeredmény túl későn jeleztem a módosítási szándékom 21 perc elteltével túl késő!!!!!!!!!!!!
Előre ne fizessetek!!!!! Inkorrekt az ügyintézés!!!!
Facebook, skype reagálás nulla. Kerülendő vagy erősen megfontolandó a vásárlás innen. kíváncsi vagyok megérkezik e egyáltalán a készülék, mert csomagszámot sem kaptam még.
Xiaomiforsale.com[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz csongi #67837 üzenetére
Most pont nincs igazad. Előre utalással fizetünk, mire a tényleges levonásig jutsz, legalább 3 oldalon keresztül van mód ellenőrizned, hogy miért is fizettél, tehát te voltál figyelmetlen.
Abban igazad van, hogy 21 perc alatt nagy valószínűséggel nem dolgozták fel, de a matematikai esélye megvan, hogy már nyitottak rá jegyet és elkezdték a folyamatot. Vásárlói feltételek szerint ez már egy aktív megrendelés.Kár ezért beszántani és sóval behinteni egy webshopot.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
csongi
veterán
Nem kértem hogy ne küldjön készüléket, csak annyit hogy másikat kérek, és a különbözetet fizetem természetesen. ebben nincs semmi komplikált, emberi hozzá állás kérdése. Nem a Web shop dönt vagy irányít hanem az ember. Nem a webshop forgalmaz hanem az ember. A shop csak egy eszköz.
Semmi teljesíthetetlent nem kértem. Hozzá állás kérdése az egész. lehet 125 oldalon is keresztül lépkedni ha nem veszed észre a hibát akkor mindegy. Lehet ez ellen érveket felhozni persze tudom. de nem a shop aki cselekszik, hanem az ember. És ebben nagy nullák. Mondhatom, hogy azonnal jeleztem hogy mit szeretnék, mindegyik online csatornájukon. szóval nem hetek múlva vagy napok múlva. Én is a kereskedelemben élek, rendelek számos helyről, de még soha nem csináltam ilyet, pedig keményen tolják a beszállítók, van hogy 33% amortizációval vennék vissza a terméket. Szóval nincs életekbe kerülő hiba, ha csak annyi időt foglakozott volna az üggyel amennyit lekörmölt foghegyről akkor már rég meglenne a ügy oldva, és javasolnám a vásárlást.Majd mindenki maga dönt, hogy vásárol e onnan vagy sem. Ez is egy információ annak aki tervezi.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz csongi #67840 üzenetére
Alapból nagyon más a kínai kereskedői mentalitás az európainál. Azt kell mondjam, sajnos. Náluk az a cél, hogy minél több előre fizetést begyűjtsenek, aztán majd megoldjuk valahogy a reklamációkat. Így lesz forgatható tőke, a problémákkal ráérnek pár hét múlva foglalkozni. Ez merőben eltér a megszokottól, csak az a helyzet, hogy ez a kínai webshopok 95%-ban így működik.
Ez ellen nem segít, hogy leírod milyen tróger brigád, mert aki rákeres, ezt a hozzászólásodat látja, pedig nem úgy kerek a sztori.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Beni2360
félisten
Nekem is ez van.
Csak nem írták, hogy a kuka ükrétsor hagyta el a repteret és a bányában landolt.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Katatonia666
aktív tag
válasz Atomgeszi #67825 üzenetére
Eddig világos, de lehet érthetetlenül fogalmaztam, mert azt a számot akkor küldték, amikor rákérdeztem. A DPD-től kaptam SMS-ben egy számot, de amit azzal látok a DPD oldalán, marhára eltér attól, amit a sfb2c oldalán látok.
Na mindegy. Majd két hét múlva jelentkezek megint. Addig nyugi van!Bendegúz98, marhára nem érdekel a véleményed. Valamit nem értettem, és úgy tudom, vagyis tudtam, hogy ebben a topikban segitenek. Meg is tették, de a te véleményedre egyáltalán nem voltam kiváncsi. De azért köszi az észrevételt, valahogy hidegen hagy. Unj csak. :*
CineDOG1, erre gondoltam én is, csak nem voltam benne biztos, és megkavart, amit leirtam, hogy egyik oldalon igy, a másikon úgy...
[ Szerkesztve ]
Ami nem öl meg, az megerősít. Kivéve a medve, mert az megöl!
-
csongi
veterán
Szlovak a shop.es szerintem szlovakok az ottani ugyintezok. Nekem kinai arussal meg nem volt gondom. Minden alkalommal mindenutt szot ertettem veluk. Itt van az elso az eltelt evek alatt, hogy erdektelensegbe botlottam. Biztos magan ugyi problemai vannak az ugyfelesnek.
Megertem, csak ne szivozzon adja at az ugyet es kesz vagy legyen segito kesz. Utalom a flegma embereket de ez mar az en bajom. -
maj-viktor
őstag
válasz csongi #67837 üzenetére
Talán 3x rendeltem tőlük... pikk pakk megjött EU-n belülről! Még utánvét fizetés is van! (ami nagy szó... egy EU-s shop esetén)
Te rendeltél szart.... szóval az a bajod, hogy túl gyorsan feladták... és nem tudják módosítani már a rendelésedet... aham és ezért nem ajánlott... elég zavaros tévképzetes világban élhetsz!
Ahogy írták:
1. te rendeltél rosszat
2. gyorsan feldolgozták (ezért nem tudtad módosítani)
3. EU-s
4. UV is vanEzek mind pozitívumok!
Attól, hogy te rendelést akarsz módosítani és ők már átadtak valamit a futárnak, már szinte semmit nem tudnak tenni.. vagyis de felhívják a futárt, hogy xyz számmal feladott csomagomat hozzák vissza (bár ez sem így működik... inkább kiviszik és a vásárló "nem veszi át - ne vegye át" és akkor automatikusan visszamegy a csomag! Pláne ez a cég - futár több országon át szállít, nem csak egy országon belül... azért sem "egyszerűbb az egész folyamat", mint ahogy te leírtad, ha "ebben dolgozol", akkor talán tisztában vagy, hogy nem olyan egyszerű sokszor a posta / futárral kommunikánod neked sem a webshop részéről... mer csak a saját belső szabályzatukat - rendszerüket hajtogatják! Ahogy pl. írtam, hogy ha valamit feladsz és szólsz nekik, hogy hééé ezt ne vigyétek ki, mert tévesen lett feladva, stb.
(ha jól emlékszem nem szlovák, hanem cseh vagy lengyel amúgy a xiaomiforsale)
Mutass még 1 EU-n belüli shopot, mely vállal UV-t... nem sok van! (én konkrétan nem is tudok másikat most így hirtelen fejből)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
beg
veterán
válasz csongi #67844 üzenetére
Ha átadja másik ügyintézőnek, akkor is ugyanaz a cég és ugyanaz az ország marad Erre gondoltam, mikor az előbb ecseteltem a piaci magatartást, tehát nem járnál/jártál volna jobban másik ügyfelessel.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
csongi
veterán
válasz maj-viktor #67845 üzenetére
A gyors feldogozást hagyjuk, mert még fel sem vette a futár. Ok értem, hogy gyorsak, de ennyire? 20 perc után jeleztem az összes csatornán hogy baj van. Igen én rendeltem rosszul, és most mi akkor mi van?
Előre utaltam, mert meg előlegeztem a bizalmat, ami nagy hiba volt. Pontosan azért fizettem előre, mert láttam hogy utánvét is van, és gondoltam nem egy félvállról kezelő dolgozók vannak.
Íme a válaszlevelek egyike.
unfortunatelly is too late for cancelling this order
your xfsMindenki xfs. Szóval nem tudom azt mondani, Fánglee vel nehéz boldogulni. Ezért a shop maradt mint "személy" akinek van arca vagy megnevezhető. Érted?
Örülök hogy neked pikk pakk megjöttek a csomagok. Nem is arról írtam hogy késik vagy nem küldenek vagy más van benne. Egy olyan dologra hívtam fel a figyelmet, ami simán mással is megeshet. Egy igazán jó kereskedés itt mérettetik meg. Nem az a nagy feladat, hogy egy automatizált rendsezr működésében droidként lehet dolgozni. Nah de mindegy is..
A te személeted is érdekes. lelépsz a járdáról elütnek, oda éra mentős, és azt mondja neked hát te léptél le a járdáról ugye tudod? És ott hagy a francba
Emberi oldalról van szó, mindenki hibázhat és fog is élete folyamán sokszor. De könnyen lehet segíteni a másiknak ha akar a másik.beg: Számtalan alakalommal rendeltem kínaiaktól Mindegyikkel szót értettem, és minden helyzet megoldódott, a pénzvissza fizetésen át a termékek cseréjéig újra küldésén át.
[ Szerkesztve ]
-
Janaboy
veterán
Februar 23an fizetett, 24en feladott Gearbest mi band 1s tn nelkul, ma jott.
Janaboy
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia