Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz maj-viktor #67845 üzenetére

    A gyors feldogozást hagyjuk, mert még fel sem vette a futár. Ok értem, hogy gyorsak, de ennyire? :D 20 perc után jeleztem az összes csatornán hogy baj van. Igen én rendeltem rosszul, és most mi akkor mi van?
    Előre utaltam, mert meg előlegeztem a bizalmat, ami nagy hiba volt. Pontosan azért fizettem előre, mert láttam hogy utánvét is van, és gondoltam nem egy félvállról kezelő dolgozók vannak.
    Íme a válaszlevelek egyike.
    unfortunatelly is too late for cancelling this order
    your xfs

    Mindenki xfs. Szóval nem tudom azt mondani, Fánglee vel nehéz boldogulni. Ezért a shop maradt mint "személy" akinek van arca vagy megnevezhető. Érted?

    Örülök hogy neked pikk pakk megjöttek a csomagok. Nem is arról írtam hogy késik vagy nem küldenek vagy más van benne. Egy olyan dologra hívtam fel a figyelmet, ami simán mással is megeshet. Egy igazán jó kereskedés itt mérettetik meg. Nem az a nagy feladat, hogy egy automatizált rendsezr működésében droidként lehet dolgozni. Nah de mindegy is..

    A te személeted is érdekes. lelépsz a járdáról elütnek, oda éra mentős, és azt mondja neked hát te léptél le a járdáról ugye tudod? És ott hagy a francba :)
    Emberi oldalról van szó, mindenki hibázhat és fog is élete folyamán sokszor. De könnyen lehet segíteni a másiknak ha akar a másik.

    beg: Számtalan alakalommal rendeltem kínaiaktól :) Mindegyikkel szót értettem, és minden helyzet megoldódott, a pénzvissza fizetésen át a termékek cseréjéig újra küldésén át.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák