- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vandor01
őstag
Magyarorszagra tracking nelkul fontos dolgot a magyar postaval?
N E M szallittatunk!
mikor a szomszedtol kezdve a vilany es gaz szerelo, a parkoloőr, a postas-ig.
na es ezeknek a fonokei meg politikai vezetői... LOPNAK! erre vannak kiképezve!
szembe áll veled es rebbenes nélkul kummant kozben folyik a mutyi.szerintem az értékesnek látszo küldemények nagyrésze a
Hegyeshalom-Záhony-Szabadka háromszögbe az érkezés utan köddé valik.
a kinaiak meg szivnak vele....
addig mig le nem tiltjak Mo-t mint pár helyen már előfordult.joreggelt ez itt a valovilag.....
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Janaboy
veterán
válasz vandor01 #67352 üzenetére
Ne is haragudj, de ez nem egy politikai topik es igen is hibas a kinai, mert van aki fizet a normalis TNert es meg akkor is kamut vagy nem nemzetkozit kap.
Sok csomag be se er az orszagba.
Tehat ha 1000bol elveszlik 10 mert ok nem adtak fel rendes tn-el, az nehogy mar a mi hibank legyen.
De amugy meg tiltsanak le, van helyette 100 masik.Janaboy
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz vandor01 #67352 üzenetére
A villanyszerelo kollegak neveben koszonjuk eme johir terjeszteset!!!
Orulok neki, h TE vagy a tokeletes, es a vilag a hulye, es csak te vagy becsuletes, mindenki mas lop!!!
Es inkabb csak ennyit is ilyen stilusban irok, mielott bannolnak, mert ugy elkuldenelek a fogantatasi helyedre, h az csak na...
-
medvegy
aktív tag
Ez így van. Február elején (tehát 35-40 nappal a rendelés után) fogok refund-hoz folyamodni. Talán segíteni fog, hogy a csomag mellé kértem biztosítást (shipping insurance).
Janaboy: Erre én is gondoltam, csak hát nem tudom kideríteni. Utána néztem: szabályosan a postásnak úgy kellene eljárnia, hogy értesítőt hagy abban az esetben, ha nem fér be a csomag a postaládába. Csak hát ez nem mindig történik meg, az a gond. A kézbesítővel nem tudok beszélni, mert akkor jön mindig, amikor én a munkahelyemen vagyok.
Egyelőre marad a várakozás, és két naponta a posta látogatás. Majd beszámolok a fejleményekről...
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
bb71
őstag
Ominózus - elektronikai termékeket tönkretevő - mágneses USB kábel-t (olcsó Tinydeal-ről) visszaküldtem Paypal döntés miatt Kínába, megérkezett a pekingi repülőtérre és ennek hatására(?) tegnap megkaptam a refundot a Paypaltól...
Magyarul nem is várták meg, hogy a Tinydeal kibontsa, hogy mit is küldtem...
Paypal nagyon árnyaltan fogalmazott levelében:
"We've completed our review and decided this case in your favor. Due to the unique circumstances of this case, PayPal is issuing you this refund at no cost to your seller. "[ Szerkesztve ]
-
IldiH
aktív tag
válasz medvegy #67346 üzenetére
De van nyoma, beírják egy füzetbe: sikertelen kézbesítés utáni letéti dátum és felsorolva az aznapi címzettek, átvételkor melléírják az aktuális dátumot. Viszont semmi más adat nincs ott, tehát kicsit nehéz lenne visszakeresni. És ez a "nyilvántartás" is csak arra vonatkozik, ami letétbe került. A postás által valahol otthagyott már sehol nem szerepel.
-
kmarci25
veterán
válasz medvegy #67358 üzenetére
Utána néztem: szabályosan a postásnak úgy kellene eljárnia, hogy értesítőt hagy abban az esetben, ha nem fér be a csomag a postaládába. Csak hát ez nem mindig történik meg, az a gond. A kézbesítővel nem tudok beszélni, mert akkor jön mindig, amikor én a munkahelyemen vagyok.
Nálam minden esetben hagy értesítőt. Azzal bemegyek a postára, és kiadják, de az igaz, hogy ha nem olyan tracking, akkor nem kell aláírás, de a személyimet megnézik (hogy én vagyok-e a címzett), csak regisztráció nincs. Egyébként ha bemész a postára, akkor cím alapján megmondják, hogy ki a kézbesítő azon a területen, és ha szerencséd, épp ott van és nem "terepen" , akkor beszélni is tudsz vele.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
VW
aktív tag
Üdv! A tinydeal német raktárából rendeltem egy telefont.A német DHL átvette a csomagot,és elindította Magyarország felé.(Feb.12) Azóta semmi híre.Magyar posta rendszerébe sem került be eddig.
Érdeklődésemre a német DHL valami nyomonkövetés határidő kicsúszásról beszél,és hogy kérjem meg a feladót(Tinydeal),adjon megbízást nekik(DHL-nek) a csomag keresésére.(automatikusan nem keresik )
Sajnos hiába írok a sales@tinydeal.com címre,nem jön válasz.
Van esetleg másik email címük ahol elérhetem őket reklamációmmal?Sajnos a légzés nem intelligencia függõ, különben elég sok probléma megoldódna.
-
A texasi
aktív tag
Nyugodtan várhatsz a válaszukra;
nekem 4 nap után méltóztattak válaszolni!
(Az üzenetük semmitmondó:
leírják a megrendelésed adatait és megkérnek, hogy érdeklődj a postádnál,
valamint arra, hogy, ha 5 napon belül nem veszik fel a kapcsolatot Veled,
akkor írj nekik újra, mármint a TinyDeal-nek!)Nekem is 02.12-én hagyta el (elméletileg) Németországot a pakk,
azóta sehol semmi, mármint él a TN a DHL és Magyar Posta rendszerében is ...
(Célországba elküldve az utolsó bejegyzés.)Mivel ismerem a TinyDeal "mentalitást";
már rájuk borítottam az asztalt PayPal-on keresztül:
a PP 02.27-ig adott nekik időt ...(Már nem az első eset februárban,
ahol failed a TinyDeal EU Warehouse; Germany,
ha visszaolvasunk ebben a topicban!)[ Szerkesztve ]
-
tonyrulez
őstag
Egy nagyobb csomag (BW LT1) tracking.ja szerint volt ma egy sikertelen kézbesítés, viszont semmi értesítőt nem hagytak. Ezt újra próbálják kézbesíteni még egyszer, vagy már mehetek is a postára másnap csomagot kerestetni?
4 8 15 16 23 42
-
vmate6
csendes tag
Ó, szóval egyre többen vagyunk ezzel a TD/német posta problémával? Nekem mondjuk a TD gyorsan válaszolt, bár azzal nem voltam előrébb...
[We are checking it for you from our shipping company.Generally it takes 15-20 business days for the shipping company to finish the investigation. Meanwhile, we will follow up with the shipping company and keep you posted for any updates.]
Hamarabb megjött volna a csomag, ha Kínából rendelem... de valószínűleg nem a TD, hanem a német posta rontott el valamit...
-
lilp
tag
ugye visszakuldtem spemallnek a chuwi hi8prot, es a penzem kertem vissza.
erre ma ez fogad: "please do not worry ,once we will get the tablet ,we will check it for you
then we will send it or give one new replacement for you soon ,ok ?"nagy zsidosag ha uj hi8prot es ingyen eu expresst kerek?
illetve a paypal mindenkepp visszafizeti a pk-et? (8700 huf)szimpatikus a ceg, de en se szarom a penzt. nem tudom hogy lenne a legkorrektebb?!
-
havri1
félisten
Helló!
Ibuygou-ról rendelnék telefont. Tudtok segíteni? Gyakorlati tapasztalatok érdekelnének, nagyobb értékű, kínai postázás, vám, stb.
Olvastam olyat, hogy visszafizetik az áfát, erről valaki tud többet?
Köszönöm!havri
-
IldiH
aktív tag
válasz havri1 #67374 üzenetére
Én csak egyszer vásároltam tőlük telefont és DHL-el, de átcsúszott. Viszont nem küldtek mindent hozzá (fólia, tok), nem volt egyszerű kisajtolni belőlük. Gari időn belül beépített akksit kellett cseréltetnem és nem engedték, hogy itthoni szervizben megtörténjen, azt akarták küldjem ki. (Végülis inkább hagytam veszni a hátralévő kis időt és itt lett cserélve.)
-
VW
aktív tag
válasz vmate6 #67371 üzenetére
Szerintem is a német DHL-nél vannak nagy problémák,a nyomonkövetés szerint a TD átadta a csomagot,DHL elvitte egy másik depóba/városba és innen eltűntnek nyilvánítva. Meg nem értem a DHL-nél miért csak a csomag feladója kezdeményezheti a keresést,a címzett nem.Nekem úgy tűnik,hogy lesajnálják megkapod e a csomagod vagy nem.
Sajnos a légzés nem intelligencia függõ, különben elég sok probléma megoldódna.
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Létezik, hogy a spemall egy majd 240 dolláros tételt +19 dolláros postaköltségért nem ad TN-t? Adott igaz egy hosszú sehol nem követhető csak számokból álló trackinget...
Bátor...
-
Beni2360
félisten
Tudnátok nékem választ adni, hogy merre kószál a csomagom?
Feb 25, 2016
03:18 pm
Leaving parcel centerChina Post
Feb 25, 2016
03:18 pm
Leaving airport going to next airport/seaportChina Post
Feb 25, 2016
11:44 am
Arrive airportChina Post
Feb 21, 2016
12:58 pm
Shipment returned due to security checkChina Post
Feb 21, 2016
12:58 pm
Shipment returned due to security checkChina Post
Feb 20, 2016
11:10 pm
Célországba elküldve / Item sent abroadChina Post
Feb 20, 2016
10:35 pm
Leaving airport going to next airport/seaportChina Post
Feb 20, 2016
10:33 pm
Arrive airportChina Post
Feb 19, 2016
02:33 pm
Célországba elküldve / Item sent abroadChina Post
Feb 19, 2016
02:26 pm
Export customs clearedChina Post
Feb 19, 2016
10:05 am
Export security scanChina Post
Feb 18, 2016
11:57 pm
Leaving parcel center, next stop 【 Guangzhou航站】China Post
Feb 18, 2016
11:29 pm
Customs scan by parcel centerChina Post
Feb 18, 2016
09:43 pm
Shipment received by parcel centerChina Post
Feb 18, 2016
09:43 pm
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin countryChina PostBéni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Atomgeszi
veterán
válasz huliganboy #67379 üzenetére
Eu express?
SFB2C oldalon tudod majd követni. Ne parázz.
-
beg
veterán
válasz Beni2360 #67382 üzenetére
Talán egy repülőn amit egy pilóta vezet egyenruhában. De biztos, hogy ma még kínában volt.
Amúgy az angol nem megy, vagy a jósokat/sámánokat teszteled?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Beni2360
félisten
Sajnos az Angol csak gugli fordító, a Német menne de 16 szavazaton múlt anno, hogy nem az lett a világ nyelv. A fordító szerint ide oda ráncigálták szegény cuccot. csak azt nem értem, hogy mi veszélyes ebben a szivargyújtóban?
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Aske
aktív tag
Sziasztok,
nemrég érdeklődtem, hogy 3 hét elteltével sem kaptam semmilyen értesítést a gearbestes tabletről. Akkor meg lettem nyugtatva, hogy 25-40 munkanap lehet amíg ideér. Ezt tudomásul is vettem.
A megadott BLVS-es számmal nem megyek semmire, mert az - ahogy szintén utánaolvastam - nyomkövetésre és a csomag beazonosítására alkalmatlan.
Közben viszont akadt egy másik nehezítő körülmény is, éspedig észrevettem, hogy hibásan adtam meg a telefonszámomat a rendeléshez. Visszaolvasva látom, hogy sokan SMS-t kapnak a vámeljárásról. Ha viszont a számom rossz akkor vajon emailben kapcsolatba lépnek velem?
Utána lehet direktben - név alapján - kérdezni pl. a postaimport@posta.hu címen, hogy érkezett-e külföldről csomagom?
Mit gondoltok mit csináljak?
Üdv
András
-
Beni2360
félisten
-
beg
veterán
Nem tudják megnézni a tn alapján. Esetleg annyit tudnak megmondani, hogy a nevedre van-e kiállítva adatbekérő. De azt postán is megkapod levélben.
Másrészről én nem erőltetném, mert akkor szauron szeme rád irányul3 hét még kevés főleg úgy, hogy egy hét ünnepük is volt.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
arminlok
senior tag
Sziasztok!
Szeretnénk rendelni egy xiaomi redmi 3-at. Ezt néztük ki hardveraprón. Egy olyan kérdésem lenne, hogy szól ez ellen bármilyen érv, hogy ne innen rendeljünk? Esetleg jobb lenne kínai oldalról? Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
más az Alin van egy rendelésem amit nem jön meg. Reklamáltam és az eladó önkényesen megtoldotta a szállítási időt most már 2x. Nyitottam vitát és kérném vissza a pénzt mert még mindig az én oldalamon Awaiting delivery - en áll. Ja és már nem is szállít Magyarországra.Váltig állítja, hogy elküldte. jan 13.-án rendeltem és sehol nincs nyoma és ugyebár szállításra vár pozícióban van. Most itt tartok.
Meddig várjak és mit tanácsoltok.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
w.miki
veterán
Kiderült, hogy a GeekBuying MK808bplus klón-t küldött.
Klónra való ROMmal elindult a wifit, de én direkt azért rendeltem tőlük, mert állítólag nem árulnak klónt!
Hogyan lehet lecsillagozni a megérkezett terméket, mint az Alin?[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
meridaharcos
senior tag
Sziasztok, a segítségeteket kérném.
Volt egy banggood rendelésem, nem jött meg, jelentettem, leveleztünk.
Az olvasottak szerint szokásosnak mondható menjek be a postára+jó-e a cím zajlott le nálam is.
Kezdtem izgulni, bejelentettem a paypal-nál, másnap jött is a válasz, hogy ha törlöm a dispute-t, akkor újraküldik, ha nem törlöm, akkor visszautalják.
Kuponnal vettem egy cuccot, a visszautalással rosszabbul járnék és a termékre is szükségem lenne.
Ha viszont törlöm a dispute-e, mi a garancia, hogy tényleg feladják újra ?Ilyenkor mi a megoldás ?
Köszi előre is!!"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- EAFC 24
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia