-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
maj-viktor
őstag
válasz El_Diablo #52500 üzenetére
100+ alis rendelés, jópár refund, stb után képbe vagyok...
De ő írta, hogy már 60napja nem döntöttek...
Ám úgy van, hogy ugye full refundot akarsz... általában ezt a kínai átírja 0$-ra... és ha véletlenül így zárod - eszkalálod, akkor a 0-t "fogadtad el"... persze ha az idő járt le - hogy nem válaszol az eladó, stb. akkor még "kivizsgálják"...
Ám ha prtscr-eled a teljes dipute története, akkor jobban képbe vagyunk!
De ránézésre te kaptál valamit, ami nem tetetszett, nem felelt meg a leírásnak...
Ezt esetleg még kivizsgálják és úgy döntenek, hogy postázd vissza és viszakapod a pénzt...
Termék megtartás és fullrefund-ba itt ne reménykedj![ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
RVR400
veterán
válasz El_Diablo #52500 üzenetére
A Dispute Order Total az annyit jelent, hogy mennyi volt a vásárlás teljes összege, a Refund Amount az pedig az igényelt összeg. Tehát az eladó átírta 0-ra, ő pedig azzal az összeggel tolta tovább, nem pedig átírva a teljes összegre....
A ki ért mihez témát meg inkább nem feszegetem.[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52500 üzenetére
Várok persze, mi mást tehetnék. Most már mindegy, csak a piros 0$ akadt meg a szemem így 2 hónap után (mivel szerencsére ez az első ügyem alin, hót nyugodtan kamilláztam, hogy a Case Managemant Team rajta van az ügyön...), hogy a vita oka: a leírásban szerepelt adatoknak nem felelt meg, a vitás rendelés értéke: X$ és 0$ szállítás, majd a visszatérítés összege pirossal: 0$ - mikor én teljes visszatérítést szeretnék. (mindenféle visszapostázás nélkül, mivel 2 pillanat alatt meg lehet állapítani, hogy a hirdetésben szereplő kép-szöveg halmaz, köszönőviszonyban sincs a küldött termékkel...)
Egyébként, pont, hogy az idegesít, hogy ilyen dolgokat nem értek. Pont ezért írtam ide, hogy hátha valaki tudja mi az a "Refund AmountS $ 0.00" és maj-viktor érvelése eléggé bele illik a kínai svidlerről alkotott képembe, de természetesen amíg virít az escaleted-processing felirat addig én nem kattintok sehova... -
El_Diablo
tag
válasz maj-viktor #52501 üzenetére
Átírja nullára... ja. És te ezt fogadod el ha escelate lesz. Aha. Mert a dispute nem is egy párbeszéd és nem is látja a döntéshozó, hogy ki mit írt, kért... Ha az idő lejár nem vizsgálnak ki SEMMIT! Automatikusan jön vissza a pénz. (A miértet nem magyarázom el.) Gyakorlatilag amit beillesztett látszik a dispute történet. Ezen kívül minden mást jól írtál! Mondtam: ha valamit nem értesz NE beszélj hülyeségeket.
-
jimmyke_92
csendes tag
én is ma kaptam az sms-t 22-én beért nlpostos csomagra
valaki itt azt írta hogy nem szokott otp-s igazolást küldeni, most én sem küldtem mert letiltott...(elfelejtettem a jelszavam )[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52506 üzenetére
A dispute history-ban hosszasan ecsetelem, és támasztom alá fényképekkel videóval, hogy nem a hirdetésében szereplő terméket küldte el, és egy pillanatig sem engedek a "bocsi de ez kínai", "küld vissza és teljes visszatérítést adok" szövegnek, már az elején leszögezem az eladónak, hogy bűncselekményt követett el, és ezért nem hagyom annyiban az ügyet. Erre ő folyamatosan azzal védekezett, hogy ő nem írta a hirdetésében, hogy a terméke eredeti, szóval azzal védekezik amit nem írt le... Ah... Ezután amint lehetett eszkaláltam az ügyet.
Az a baj, hogy ha átírta 0-ra, ha nem, 60 napja szopom az ujjam. Egyébként ha átírta, ha nem a Team csak látja, hogy teljes visszatérítést akarok, 2x jelöltem ki ezt az opciót.[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz jimmyke_92 #52507 üzenetére
Semmi gond 24 óra bünti...
-
klarkzone
tag
válasz klarkzone #52510 üzenetére
Hopp most vettem észre a képen a nyákon :
Logout teszt az eredeti GS8000 kameráról ugye én a GS8000L verziót rendeltem... még egy bizonyíték, egyre jobb... (persze esetemben koppintásról beszélünk, tudtam, hogy nem eredetit rendelek, de ennyire?!)[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz klarkzone #52511 üzenetére
Az eredeti valahogy így nézne ki. Bár ez is a "No Name China" részlegben van...
Jó ez az orosz oldal, kicsit tovább keresve, itt van bontva egy GS8000L:
GS8000L amit elvileg rendeltem Na hát ez köszönő viszonyban sincs az előbb linkelt képekkel... és a pillanatképen ami a rendelésnél készült igencsak megtévesztőek az adatok, GS8000L, Novatek, HDMI stb.
[ Szerkesztve ]
-
kerekfej
addikt
-
RVR400
veterán
válasz El_Diablo #52506 üzenetére
Kicsit el vagy tévedve. Milyen idő jár le? 100 nap? Fél év? 1 év? Mert már nem 2 hete megy az ügy, nem egy egyszerű lezárásról van szó, és ez meg sem történt. Ebben az esetben tényleg "vizsgálnak", ezért nem automatikus a zárás. Ha automatikus zárás van, akkor a 0 USD-s igénnyel zárul ez a vita...
-
El_Diablo
tag
válasz klarkzone #52508 üzenetére
Nem is kell hagyni magad. Ragaszkodni kell hozzá, hogy hamis ipari hulladékot küldött. A fotók és a leírás megtévesztő.
Meg kellene próbálnod az online heldesk-et, majd ha nem lesz offline. Vagy a fb oldalukon megkérdezheted a jelenlegi elérhetőségüket. A 60 nap valóban sok. -
wolpertinger
csendes tag
Sziasztok! Lenne egy kérdésem a paypallal kapcsolatban. Hogy a legkifizetődőbb fizetni ebben a formában? Utalsz pénzt a számládról a paypalra és arról fizetsz vagy csak simán utalsz?
Köszönöm a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
“Ha természetes módon élsz, sosem leszel szegény, de ha a képzelgések szerint, sosem leszel gazdag.”
-
El_Diablo
tag
válasz RVR400 #52518 üzenetére
Megreklamálod, leírod mi a problémád. Elindul egy vissza számláló és vársz (és veled a rendszer is) az eladó reakciójára. HA nem reagál semmit lejár az idő automatikusan neked lesz igazad és jön vissza az igényelt összeg. Amennyiben válaszol az eladó, hogy az nem úgy van és én csak $0-t adok vissza megint elindul egy vissza számláló, de most a TE válasz reakciódra várnak. Ha nem reagálsz és lezárul a vita akkor vesztettél és nincs pénz. Erre lehet reagálni a vita módosításával, vagy escalate-al. Módosítgathatod, de akkor sosem lesz vége. A fokozáskor az Ali team-hoz kerül az ügy. Átnézik a rendelkezésre álló bizonyítékokat és döntenek. (Jelen esetben a 60 nap irtó hosszú.) Én ebben az esetben nem beszéltem sehol automatikus idő lejártáról. Menjen és zargassa őket.
-
Zeki
nagyúr
válasz wolpertinger #52519 üzenetére
Hozzárendeled a bankkártyád, és fizetsz. Mondjuk előtte beállítod, hogy a bankod váltson, ne a paypal.
-
El_Diablo
tag
válasz wolpertinger #52519 üzenetére
A legelterjedtebb megoldás: a PP-on beállítod, hogy a bankod váltson és a banki egyenlegedből vonja a kifizetést. Ekkor nem kell utalgatni csak fizetni vele. A bank mindig jobban vált, mint a PP. (Dispute esetén a visszaérkező pénz is a bankszámládra érkezik majd.)
-
wolpertinger
csendes tag
válasz trebrona #52526 üzenetére
És ezt kell bejelölni,ugye:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice:
I will not know which foreign exchange rate has been applied to this transaction until I receive my card statement from my card issuer. I acknowledge that by choosing this option, my card issuer will determine the foreign exchange rate to apply to this transaction, and that I will not be informed of the foreign exchange rate or any additional foreign exchange fees applied until I am billed by my card issue
[ Szerkesztve ]
“Ha természetes módon élsz, sosem leszel szegény, de ha a képzelgések szerint, sosem leszel gazdag.”
-
xtend
senior tag
válasz wolpertinger #52529 üzenetére
Igen azt.
-
tankraid
aktív tag
Hi,
Devizás/IBAN utalásnál ahol az szerepel hogy a kedvezményezett neve ott a bank vagy a cél szeély/vállalkozás címét kell megadni?
Köszi a segítséget!
-
fcsabika1
tag
Lehet hogy hülye kérdés, de amikor PayPallal fizetek, a fizetés pillanatában érvényes árfolyammal számol, vagy a pár nappal utáni árfolyammal, amikor elkönyvelik a számlámon?
-
wolpertinger
csendes tag
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52516 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat, asszem készítek egy esszét, és megpróbálom elküldeni minden *@ali.com címre, azzal a kérdéssel, hogy akkor most Case Managemant Team tulajdonképpen mit is csinál, ha nem tudnak eldönteni egy ügyet 60 nap alatt, úgy, hogy elvileg 0$ jár vissza (ami remélem nem így van...).
#(52517) Bozek - az (#52511)-es hozzászólásomban lévő pillanatképen, a wiev current product-ra kattintva, látod, hogy még mindig árulja a gyémántkoronás eladó ezt a hulladékot, a feedback-nél olvasható már egy vevő visszajelzése, aki kapott visszatérítést... Én persze -10-et adnék neki, képekkel stb. alátámasztva a rendelést, de nem enged visszajelezni amíg tart az ügy. Viszont a youtube-ra felraktam, a rendelési adatokat is, és elég sokan megnézték... Másrészt engem az ügyből már csak annyi érdekel, hogy az Ali hagyja-e, hogy ilyeneket gyémántkoronás eladók megcsináljanak a piacterén, vagy nem. Az alin így szól a hirdetésnek nem megfelelő termékre vonatkozó védelem: "If your item is significantly different from the seller’s original product description, you can return the product for a full refund or can choose to get a partial refund and keep the product. " Eszem ágába sincs visszaküldözgetni (idő+pénz), én ebből a svindler eladóból nem nézem ki, hogy valaha is kifizetné a visszapostázás költségét, részleges visszatérítést meg minden kérnék, amikor 0$ a szállítás?!, ezért kérem a teljes összeget vissza, és kész, nincs vita.
[ Szerkesztve ]
-
nemethb87
csendes tag
Üdv!
Egyszerre rendeltem több dolgot a CN csomagok megjöttek 10 - 13 nap alatt, de az egyik eladónál SE volt csak. Van abban tapasztalat, hogy a magyar posta mikor fogja látni, mert a svédnél azt írja, hogy a célországba megérkezett egy időben a CN csomagokkal de a posta.hu nyomkövetőn se híre se hamva. A svéd azt írja innentől local mail tracking-et nézzem ő nem ad több infót. Levél, sms nem jött még a vám miatt. Mennyi idő után érdemes náluk érdeklődni?
-
lililááá
tag
Én is nyitottam egy vitát,3 ledes lámpa jött eleve kettő egyező,harmadik más "erősebb a led" És a csomaglása is más,búra leesett,másik hozzá ér a vázhoz teljes visszatérítést kértem és nem vagyok hajlandó postázni. Nem szarakodtam volna vele,mert burát vissza lehet bütykölni de a más típus és a másik is hibás,így nem nyelem be.
-
SUPREME7
addikt
-
tibi815
csendes tag
Sziasztok!
Első rendelésem Kínából holland postával 11 napja célországba elküldve státuszban van a Mgyar posta oldalán is ezt látom, de a NLpost oldalán semmit nem talál. Rendben van ez így vagy kezdhetek izgulni?? válaszokat előre is köszönöm! -
maj-viktor
őstag
válasz Dominó85 #52471 üzenetére
Friss élmény... DHL kezelési költség...
Most átvett csomra, mely 59,69$-os (16.337 Ft)-os termék volt
8.228 Ft-ot fizettem pluszba!
Ez +50,36%No comment!
(legalább annyi öröm az ürömben, hogy free DHL-es volt, illetve mivel futár így 1hét alatt itt volt... hátde ilyen áron... asszem offolom mostantól minden drágább külföldi vásárlásomat (értsd vám-áfaérték feletti) nem mintha sokat rendelnék efelett... de hát ezzzz, ezz kéész! Vagy több tételt rendelni egy csomagba... mert így ilyen alacsonyabb csomagnál +50% lesz a teher
És nekem se a áfázással van a bajom (ezt belekalkuláltam), hanem az a +3.090 Ft... nekem igenis számít!
(másik, hogy a számla szerint ez a 3.090 Ft az 0% ÁFA-s szal a nettó annyi, mint a bruttó)Ám mióta van DHL-nél +3.090 Ft kezelési költség!? Ez valami 2015.január.1.-ei dolog!?
Mert eddig érdekes módon a fenti komment-et leszámítva nem láttam erről "hőzöngést"!JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
SUPREME7
addikt
válasz maj-viktor #52548 üzenetére
Nem lehet régi dolog, nekem 13-án jött dhl-es tablet, de nekem csak áfát kellett fizetnem.
-
nemethb87
csendes tag
válasz maj-viktor #52548 üzenetére
Én az eladónál rákérdeznék arra a "free dhl"-re ezek után. Tulajdonképpen nem nála fizetted a szállítást, hanem a DHL-nél.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom mobilszolgáltatások
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Milyen monitort vegyek?
- Analóg fényképezés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Elektromos autók - motorok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest