Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz Zeki #39594 üzenetére

    Segítek!

    1. vevő kizet mindent... termék és DHL szállítás
    tegyük fel 300$ (280$ termék & 20$ szállítás)
    2. feladják, megjön az országba
    3. emberünk kapja az e-mail, telefonhívást, hogy szolgáltasson be adatot a csomagról, ő ezt vagy megteszi vagy nem... ha megteszi, hozza a futár de nem fizet pluszba vámot - áfát, visszamegy a központi raktárba! Ha nem szolgáltat adatot, automatikusan visszamegy a feladónak!
    Így a posta a feladónak (jelen esetbe a webshopnak költséggel járt 20$, amit ha épségbe is visszakapják a csomagot, akkor bukták, azaz rendelésenként -20$)
    Így ez pluszköltség a webshopnak, mivel ha szerencsés / szerncsétlen a paypal mindig a vevőnek ad igazat és fullrefundoltatják az emberünket! Bár én remélem, hogy minimum a szállítást levonják, illetve még a termékből is adnak vissza webshopnak a pöcsölés miatt - bár ezt már kétlem, max partial refundoltatják és 280$-at visszakap, és így a 20$ a webshopnak lesz mínusz! Így már érted!?

    A sérülést (damage), mert azért megjárja a fél világot oda-vissza részben "sérül", persze nem úgy, ahogy te gondolod, csak úgy, hogy mondjuk már nem szabadna újként eladni, csak "refurbished"-ként, így veszített az értékéből a termék, újabb kár érte a webshopot... tegyük fel -10$... már egy 300$-os történetnél 30$-t buktak... 10%-ot!

    A "destroyed" részt, azaz a megsemmisítést meg csak olyat tudnék elképzelni, hogy kamu - hamis terméket küldtek - kaptak, így azt a vám-nak - NAV-nak kötelessége megsemmisíteni! értsd kamu iPhone, kamu Samsung, kamu Nike, stb-stb.

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák