Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fsdb

    aktív tag

    válasz Lauda #1467 üzenetére

    Már így is szó volt róla, hogy ha bezárják a szenes erőműveket, az nem igazán fog menni anélkül, hogy újraindítanák az atomerőműveket.

    [ Szerkesztve ]

  • MrChris

    nagyúr

    válasz Lauda #1467 üzenetére

    Az is érdekes, hogy ez nem újdonság. Volt már korábban ADAC összeállítás erről. Egy számomra hiteles mérnök is végigfejtette, hogy összességében a villanyautó jelenleg és ahogy tervezik környezetszennyezőbb mint az egyre fejlettebb belsőégésű járművek. Gondolom nem szívesen pedzegetik a témát. A magukat zöldnek hívó felekezetek alól kihúzná valamelyest a talajt.
    Most nem keresem meg, de egy cikkben volt, hogy hogyan tervezik a villanytöltést eljuttatni a kisebb településekre és a nem pont útba eső de szükséges töltőpontokra. Ezeken a helyeken aggregát konténereket raknának le! :DDD Mert annyira drága lenne kiépíteni a nagy áram átvitelére alkalmas hálózatot. Pl autópályák mentén, vagy a rengeteg kisebb települések határán. Persze vannak önnálló napelemes töltők, de azok eléggé alkalmatlanok valódi tömeges hazsnálatra.
    3.8millió autó van üzemben Mo-on kb felét használják napi 40-50km-t, vagyis elektromos autózás esetén este vagy napközben a melóhelyen csak töltőre szeretné tenni a tulaj az is legalább 1 millió töltőfejet jelentene, de valszeg ennél még többre lenne szükség. Pl a rengeteg átutazó miatt és hogy ne alakuljon ki tumultus a frekventált helyen. Ezekre mind nagy kapacitású hálózatot kellene kiépíteni. A szállítmányozásról nem is beszélve. Ezekhez iszonyat mennyiségű villanyt kéne termelni és jelentős részét éjszaka szívnák az autók, napelem eléggé felejtős...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák