- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
emitter
őstag
teljesen egyetértek. Bp-n is egyre több ilyen nagy allroad-ot látni, elképesztő. Újgazdagéknál ez lett a divat És tényleg már szinte mindegyik gyártónál kapni ilyen luxus-terepjárót.. de ne is várjuk el a döntéshozóktól, hogy magukat és a fajtájukat megadóztatják ilyen módon Mao-n meg főleg nem
-
XaraX
addikt
-
ftc
nagyúr
balesetet ugyanúgy tud okozni 1 kis autóval mint egy nagy autóval...
most belegondolva amit írtál...
egy 5 személyes kocsi amiben kényelmessen elfér mindenki nem szorong és még rakodni is lehet 1,5t-ig vicces lenne...kb papirból lenne..akkor meg az lenne a gond,hogy hol a biztonság?Én ültem egy ilyen kis kocsiban féltem...soha többé.
CO2-re sokkal nagyobb baj,hogy manapság mindeki autóba ül pár méterért...pl kellene gyalogolni 5 percet..nem inkább kocsiba ül.sok ilyen ember van. -
AMD Power
titán
A ''luxus/nagy'' autókra nincs megoldás de a teherautó/kamion forgalomra külföldön már megoldott probléma. Ott nyugodtan mehetsz egy 80 millás Lamborhghinivel nem fog széthullani.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
God Vazzeg
veterán
Aki ilyent vezet, az már meg is vásárolta a jogot, tekintve ezek árait, és fenntartási költségét. Mellesleg ha tehetném, én is egy terepjáróval járnék, és nehogy má, azért mert másnak nem tetszik, én se mehessek olyannal.. Ugye ez a topik irónikusan lett csak nyitva?
(Akinek nagyobb a háza, annak a qrva anyját? ) -
tts
addikt
már elnézést de szvsz ez tipikusan a ''savanyú a szőlő'' esete - ha te ''Matiz kategóriájú autóval'' jársz járjon mindenki azzal, ez finoman szólva is beteges
Etikai probléma #1 - ennek az álproblémának a megoldása pont az, hogy mindenki járjon hatalmas kamionnal, akkor faszányosak lesznek a túlélési esélyei
Etikai probléma #2 - a kettes zsámú álprobléma más szemszögből - vegyünk egy 20 éves 1300-as Ladát és egy zsír új 3 literes német autót - szerinted melyik szennyezi jobban a környezetet?
az egész okoskodás szerintem azért visszataszító, mert kínai típusú szocializmusra emlékeztet, egy szobácska mindenkinek, egy bringa mindenkinek, egy varrógép családonként és az elmaradhatatlan maoöltöny... - hová vezetne ez? -
ftc
nagyúr
én már láttam ellenkezőjét is....de ez szituáció függő
még az őrülteket is volán mögé engedik ültetni addig nem is fog a helyzet válltozni.Ez nem kocsi függő hanem ember.
jah pl
206-s
aját tömeg (feltankolva) 1210 kg
megengedett össztömeg 1590 kg
és ez egy kiskocsi....hátul nem fér el senki a csomagtérről nem is beszélek.
[Szerkesztve] -
XaraX
addikt
Aha,értem.
Viszont egyet még mindig nem értek.
Anno,Elvileg leváltott rendszerünkben ez úgy-ahogy meg volt valósítva.
Kb a Volga volt a legnagyobb tömegű autó.
És akkor is voltak emberek,akik az aránylag kis tömegü autókkal hatalmas baleseteket tudtak okozni.
Rengeteg ismerösöm van,akinek nagy tömegű,teljesítményű autója van,viszont tudja,hogy mi az a közlekedési morál.
És ugyancsak legalább ugyanannyi a másik oldalról.akinek fogalma sincs róla.
Szóval nem az autókkel van itt a baj,hanem az emberekkel. -
Noddy
senior tag
Szerintem semmiképpen nem az EU-nál kéne felszólalni, vagy mi, hanem az autó gyártó cégeknél, mivel látod igazából ők manipulálják a dolgokat. Ha eltudod hitetni velük, hogy nagyobb üzlett kis (normális) kocsikat gyártani, mint luxus terepjárókat akkor nyert ügyed van.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Calogero
addikt
Szigorúbb büntetés kell a szabálysértőknek , a gyorshajtókat jobban kell ''üldözni'' a sorozatos visszaesőktől illetve a sebességet drasztikusan átlépőktől örökre elvenni a jogsit.
Szinvonalasabb oktatás, szigorítanám a vizsgákat.
A már jogsival rendelkezőknek is kelljen megszabott időközönként újra vizsgázni.
Műszaki oldalt nézve, évente műszaki vizsga. -
(Kolombusz)
veterán
-
(Kolombusz)
veterán
Irtad, hogy lehetnek 1700 kilósak is, csak hasonló tömegűek legyenek.
Ez viszont ellentmond a környezetvédelemről irt gondolatodnak.
Mindegy, no flame, de ez hülye ötlet volt részedről, ismerd be.
A morálon kell változtatni és keményen büntetni a szabályt be nem tartókat.
[Szerkesztve] -
Jim Tonic
nagyúr
-
Foglalt név
addikt
Na egy kicsit nem politikus szemmel nézve a dolgot. A nagyobb tömeg balesetveszélyesebb. Aki olyan hülye vagy csak reklámbuzi, hogy elhiszi a sok maszlagot, azt sajnálom.
Régen egy középkategóriás autó 700-800kg körül mozgott. Pl. kadett, ma egy astra 1400kg. Ha megy a fizika, akkor könnyen ki lehet számolni, hogy mennyivel nagyobb energiát kéne felemészteni ütközésnél, mennyivel nő a féktáv stb... Emellett nő a fogyasztás és a környezetszennyezés(azonos technikai szint mellett).
Az indoklás viszont szánalmas. Akinek nagyobb autója van az megveszi a biztonságot Veled szemben? Mert van 500kg előnye? Megleplek most, sokan vannak mo-n, akiknek nincs autója. Ők gyalog járnak. Mennyivel is ott a különbség a javadra? Tehát én pedig azt kérem, hogy senki se vehessen személyautót. Ennyi. Mellesleg nem hülyeség, mert az autó pusztán kényelmi eszköz. Múltkor néztem pesten és minden 8. autóban ültek 1nél többen, minden 3. ilyen autó taxi volt... Akinek utazni kell járjon tömegközlekkel, gazdaságosabb, biztonságosabb, környezetkímélőbb. -
Foxi
senior tag
Szerintem is hülyeség. Ilyen alapon legyen 80 kg, ahogy fel is merült már a gyalogosok példája.
Ja, 1010 kg
MOD: Azt felejted el, hogy közlekedni nem kötelező. Ez mindenkinek a saját szabad választása. Ha nem tetszik, hogy te nagyobb eséllyel halsz meg, akkor ne járj autóval. Vagy igénybe lehet venni a tömegközlekedést, a mozdonyok és a buszok elég impozánsak, nem kell félni holmi terepjáróktól
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
Mi köze van ennek ahhoz hogy eddig mindenkinek az volt a véleménye itt a topicba hogy nincs igazad, de te mégis hatalmas meggyőződéssel és mégnagyobb pofával ugatsz vissza mindenkinek?
Mellesleg igen, főleg busszal és vonattal járok, azok még nehezebbek.
Szerk.: De ha autóba ülök, jobban félek a kisautós kocavezetőktől mint a nagyautósoktól, akik egyrészt kevesebben vannak, másrészt meg ha sokmilliós nagy autóba fektetik a pénzüket (mert bármily hihetetlen is ez a számodra, a gazdagok se hülyék) akkor valószínűleg használják is elég sokat, tehát jó eséllyel tapasztalt, jó sofőrök.
[Szerkesztve] -
george11
senior tag
''Nincs nekem azzzal semmi problémám, hogy ha valaki teheti, nehogy má' nagy verdát vegyen. '' - akkor most vegyen, vagy ne vegyen?
''amúgy nem reális összehasonlítani egy modern autót egy 30 évessel'' - Szerintem nem reális összehasonlítani egy 800 kilós ''autónak'' nevezett eszközt, egy 1400-1800 kilós autóval.
A baj az, hogy a forgalomba engednek olyan autókat, amik annyi biztoságot nyújtanak, mint egy tejfölösdoboz.
Ez egy elég meddő vita, mert mindig is voltak nagy autók, és voltak kis autók. Azért mert egy autó nagy, attól még nem veszélyeztet senkit. Az, hogy egy ütközés során ki húzza a rövidebbet egy másik történet, mert nem abból kellene kiindulni egy egy autó megítélsénél, hogy milesz, ha szembejön egy mégnagyobb .
Az európai autók amúgy sem túlméteresek, még a SUV-ok sem. Nézz szét amerikában ...
A másik dolog : Ok, földet a nagy kéttonás álterepjárókra, legyenek kis autók. Aztán jön egy busz/teherautó/kamion/vonat, akkor meg most hogyan tovább?
Öööö mégegy dolog, ami eddig kimaradt: az ütközéseknél nem csak a járgány tömege számít, hanem a sebessége is. Ha mondjuk egy 2 tonnás terepjárót telibevág oldalról egy 200Km/h sebességgel haladó motor, akkor tuti, hogy mindkettő résztvevőnek annyi.
Emiatt az apróság miatt találták ki a sebességkorlátozást.
Szerény véleményem szerint, csak és kizárólag úgy lehetne elkerülni a baleseteket, ha mindenki egyhangúlag betartaná a KRESZ szabályait, és nem ülne másnaposan/fáradtan/részegen/bedrogozva/betegen autóba."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
helkis
addikt
nem feltétlenül, ha megoldja, hogy hogy tudja kivédeni ezt a hátrányát, pl,: könnyen irányítható autó, esetleg nagyobb motor az erőtöbbletért és a dinamikus deffenzív vezetésért, ismert útvonalon közlekedés, elkerülő utak ismerete, időben való elindulás, stb, stb.. egyszóval olyan ez is, mint az evolúció..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
zsiga667
addikt
Anyám Reanult Megane-ja biztonságosabb mint apám Opel Vectra Caravan-ja, pedig a Vectra sokkal nagyobb (és drágább) autó. Értsd már meg hogy nem ezen múlik...
Vagy ha nagyon extrém példát akarsz, hasonlíts össze egy 600 kilós F1 versenyautót meg egy soktonnás páncélozott HMMWV-t. (A példa erejéig tekintsünk el attól az ''apróságtól'' hogy egy frontális ütközésnél a versenyautó pilótája pont megkóstolná a terepjáró lökhárítóját, mert ez egy utcai autó esetén nem így lenne.) Lehet hogy jelentős tömegelőnye van a terepjárónak, de mégis könnyebb benne meghalni egy nagysebességű ütközésnél. -
blueMerle
veterán
Te olyan szinten értetlen van mint egy kölyökkutya.
Nem érted, nem bírod megérteni és felfogni hogy nem az számít hogy mekkora egy autó, hanem a balaseti szituáció. Sógorom baleseti helyzínelö, márcsak jobban ért ehhez mint Te, és ö is megerösített abban, hogy az autó tömege csak egy, a sok tényezö közul, és korántsem a legmeghatározóbb.
Az pedig hogy neked vagy szuleidnek nem telik nagyobb autóra, és akkor mindenki járjon olyannal mint ami nektek van...hát barátom...az Istent kérem hogy belöled politikus soha ne legyen mert visszahoznád a szocializmust
Mindegy, nem idegelem magam ezzel, nekem Feliciám van meg egy Pandám, egyik sem nagy autó, de nem is irigykedem mint Te azokra akiknek telik JOBB és BIZTONSÁGOSABB autóra. -
george11
senior tag
''igen, ez nagy baj. Ezen segíthetne egy keveset az alsó súlyhatár.''
Nem kell alsó súlyhatár, mert semmi, de semmi értelme nem lenne. Tudod mi történne, ha bevezetnék, hogy legalább 1100Kg-nak kéne lenni egy autónak? Megmondom a titkot: minden 1100kg alatti súlyú autóba ballasztot pakolnának a gyártók, mert a meglévő modelleket nem fogják áttervezni az 100%.
A biztonságnak, és a súlynak mostanában egyre kevesebb köze van egymáshoz. Nem súly kell, hanem jól megépített autó.
Egy terepjáró(egy igazi terepjáró, tehát rendes alvázas gép) sokkal nagyobbat tud szívni egy ütközésnél hiába 2 tonna, ugyanis a kocsiszekrény le tud válni az alvázról. (ez csak egy példa volt, hogy miért is fontos az autó felépítése)
[Szerkesztve]"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Peat;)
veterán
Az autógyártók oldaláról kéne szemlélni a dolgokat és nem a fogyasztó felöl szerintem. Másrészről jól működő igazságos rendszer nem létezik, kommunizmus nem jött össze bármily szépnek is hatott a könyvekből az elmebeteg emberkék számára akik gyakorlatba átültették me hogy milyen jól hangzik..
A fogyasztó ha megteheti nem hibás ha megveszi szerintem, ez a gyárak felelőssége ha az adott autó környezetszennyező vagy 10 km/h-nál is begyűri a gyalogost. Az EU meg nem azért enged a gyáraknak mert azok szegények a profittól esnek el és behal eu gazdasága...egyszerűen a gyárak fenyegetőznek, pl ezt azt bezárják és lesz pár ezer munkanélküli mert nem tudnak ilyen feltételeknek megfelelő autót gyártani. Biztos tudnának, de gyenge motorral, sok vicik vacak szűrővel, biztos drágább a környezetbarátabb anyagfelhasználással..az adott szervezetek akkora hatalommal rendelkeznek egyenlőre hogy megtehetik a környezet mellőzését, most hogy kezd visszaütni a dolog talán alakul majd valami. (éljen a kapitalizmus, tökéletes rendszer nincs és nem is lesz örülj hogy a legkisebb rosszban élsz)
[Szerkesztve] -
helkis
addikt
egyébként díjjazom, hogy így kitartasz az álláspontod mellet, és ésszerüen próbálod megközelíteni a dolgot (vitával, és nem veszekedéssel), sokan még erre sem képesek, remélem sikerül elérned, amit akarsz, bár nehéz lesz az tuti.. sok ilyen emberre lenne szükség, ahhoz hogy mao-ban kicsit rendbejöjjenek a dolgok..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
george11
senior tag
Két egyfomrán megépített autó. Egyik nehezebb, a másiknál.
Ez csak 2 dolog.
Ezen kívül van még sokminden, ami elbillentheti a mérleg nyelvét
Leginkább mázli kell egy baleset átvészeléséhez, nameg lélekjelenlét, hogy a két jármű úgy találkozzon, hogy mondjuk ne az egyik sarka csapódjon a másik első ajtajának, mert akkor b@szahtja a súlyát ..."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
-
mykos
aktív tag
Két dolgot szeretnék hozzátenni.
1. tételezzük fel minden autó 1000kg-os lenne...valószínűleg egy 10milliós sportautóban olyan technika-gyűrődési zónák-aktív biztonsági ezközök-felhasznált szénszálas anyagok lennének amik sokkal biztosnágosabbá tennék egy kommersz papírautóval szemben.
2. Ütközésnél a mozgási energia alakul át, itt a tömegnek csupán a fele játszik a képletben, míg a sebességnek a négyzete. Azaz egy 1000kg os autó dupla akkora sebességnél 4x akkora energiát képvisel. Egy drága autónál, nyílván jobb motor, jobb gyorsulás, és ha párosítjuk hozzá a hülye vezetőt akkor ha 8másodperc alatt 200-al tud menni..menni is fog, majd nekimegy a te szintén 1000kg os papírautódnak...ő kiszáll élve, te nem....
U.i: A tömeget ki is kell tudni használni, valószínűleg egy crysler grand voyager (kb 2 tonna), és egy régi suzuki swift frontális ütközésénél mindkét autó utasai meghalnának...pedig a tömege majdnem 3xosa a régi swiftének.AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
shev7
veterán
az a baj a gondolatoddal, hogy jopar olyan baleseti scenario elkepzelheto, ahol nem az donti el, hogy tuleled-e, hogy a nehezebb autoban ulsz-e. Innentol kezdve meg felesleges a sulyrol beszelni, mert sokadrangu kerdes.
Ha megvalosul az almod, es ''mindenki matizzal fog jarni'' akkor ha oldalrol nekem jossz, akkor hiaba ultunk egyforma sulyu autoban nekem kisebbek a tuelesi eselyeim mint neked. Szoval ha ez bekovetkezik, akkor en azert fogok lobbizni, hogy ne kozlekedhess az en menetiranyomra merolegesen, mert csokkented a tulelesi eselyeimet...
Szoval gondold at egy kicsit. Aki dragabb autot vesz, az altalaban nem csak plusz sulyt, hanem plusz biztonsagot vesz. Ebbol kovetkezoen nem ugy fogalmaznek, hogy a te eselyeidet csokkenti, hanem a sajatjat noveli...''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
b-max
aktív tag
matiz, 850 kg -os autók = zéró biztonság. És most itt a tereptárgyakkal, uton átugró vadakkal való történő ütközésról beszélek. Szóval szerintem az ideális tömeg mindeképp nagyobb ennél, a Matiz bukta lenne mindenképp. De aki Matizt vesz, az ha olcsóbb lenne megvenné biztonsági övek nélkül is .Persze mondod hogy nincs pénz drágábbra, de ha alapossabban utánaszámolna lehet kijönne olcsóbban egy ''drágabb'' autó, neagyisten egy használt , persze azzal nem lehet villantani a szomszédok elött hogy megint új autója van a családnak.
Az embereket nem érdekli a biztonság szerintem egyébként érdekes hogy sok nagyautóna iszonyú gyenge töréstesztje van, pl. voyager - 1 pont, de a tömeguknek köszönhetöen a kicsikkel szenben általában felükerekednek.
Szóval bocs, de aki matizt,twingót vesz az vessen magára. Más kérdés akinek tényleg csak egy egyesgolfra futja.
De amúgy a logikádat követve mi legyen a kamionokkal ? Mert azok tudnak igazán pusztitani.....
Amit viszont teljesen elmebeteg dolognak tartok, azok az útszéli fák, meg az árok.
Szóval netalántán kicsúszol (mert pl. a kibaszott közűtkezelő 3 hét alatt nem takaritotta le az utat és az tükörjég, - megtörtént eset ) franyekül lezuzza az autód az árok, meg jó fejre is állsz vele kiesel / rádesik az autó - kampó, vagy ha nincs árok akkor ott egy tetves fa ami ellen ha oldalba kapod tempóval - SEMMILYEN - kereskedelmi forgalomba kapható autó nem véd meg.
Láttam egy live üldözös belsőkamerás felvételt amicsban, ott az autó kicsúszott, le az útról, korrigálás oszt vissza próbálta volna meg itthon ilyet megcsinálni.
Szóval elhiszem hogy jó dolog a fa,árnyékot ad, de mondjuk kérdezzük meg erról a kérdésről egy súlyosan sérültet, neagyisten egy elhunyt hozzátartozóit.
Vagy egy kompetens pl. mentőst-tűzoltót.Telefonos elérhetőség : huszas 92 6kettő 3O4 - Viber is
-
b-max
aktív tag
-
tkazmer
addikt
Növelhette volna úgy a is a saját biztonságát, hogy közben másét nem csökkenti (pl. valami felügyelő elektronika)
Az én megfigyeléseim alapján elsősorban a nehezebb autókban van komolyabb elektronika...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
shev7
veterán
''az rendben van, hogy az átlagnál biztonságosabbat vesz, viszont ha ez az átlagnál pl. 2x súlyosabb, akkor az átlag számára mégiscsak nagyobb veszélyt jelent az átlaggal való ütközéskor.''
1. Az a baj, hogy rossz alapfeltetelezesbol indulsz ki. Nem azert vagy nagyobb veszelynek kiteve, ha nagyobb tomegu autoval utkozol mert az autod konyebb, hanem mert gyengebb a biztonsagi felszereltsege. Ha rendesen van megepitve az auto, akkor kb mindegy, hogy mekkora a tomege, lasd f1-es autok. Ebbol szerintem egyenesen kovetkezik, hogy tul sok ertelme nincs a sulykorlatozasnak.
2. Eloszor azt mondod, hogy ket azonos biztonsagi felszereltsegu auto kozul a nagyobb tomeguben erezned jobban magad, aztan meg nagyon helyesen megallapitod, hogy letezik a hatas-ellenhatas elve. Tehat akkor hogy van ez? Ha adott az a kiindulasi feltetelnek az azonos a biztonsagi felszereltseg, akkor miert vagyok nagyobb biztonsagban a nehezebb autoban?''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
george11
senior tag
''100 m mélység, alul beton, mindenki ejtőernyő nélkül ''
Ez szerinted egy reális helyzet? ( )
Ezen az alapon lehetne az ' űrben szakfander nélkül' téma is"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Nightmare
senior tag
Akkor mindenki üljön puntoba;corsába;suzukiba;Clioba? Az sem megoldás.Kategóriákra vannak osztva az autók is és minden más is.Akkor mostantól nem veszünk felsőkategóriás videokártyát?
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
#00809728
törölt tag
Szia!
Ez is egy probléma.
Szfváron 8-as elkerülő aránylag jó minőségü ut.Jöttek a 20tonnás homokszállító szarok ami 30-35tonnát is elvisz és az ut ettől kivájusodott.Megcsinálták kb 1 éve és már járható is volt egy db-ig amig megint nem jőttek a nagy otromba szarok és a megengedetnél nagyobb ősztőmeggel megint szétkapták az utat.
Kérdem én ez mekkora lové kb 5km utszakasz?
Környezet védelmi problémádat megértem. -
shev7
veterán
hat nekem ebbol a videobol az jott le, hogy a merciben a motorhazon kivul semmi nem serult, a dragabb autokra jellemzoen el tudom kepzelni, hogy szinte akadas nelkul lehetett nyitni az elso ajtokat is, mig a corsa jelentosen meggyurodott, ami nem azert van mert konnyebb mint a merci (vagyis kozvetetten azert) hanem azert, mert nincs olyan jol osszerakva. Raadasul itt nincs is akkora kulonbseg a ket auto tomege kozott. (Csak egy gyors kereses google-lel: mb s osztalyra elso talalat szerint 1800kg. Opel corsa: 1200kg) Szoval nem kell 2,5-3 tonnas ''monstrummal'' utkozni ahhoz, hogy osszgyurodjon a kocsid, ha biztonsagi szempontbol ''szar'' pl.: egy s osztalyu mercivel szemben. Ha ennek a mercinek a tomeget csokkented, lehet, hogy pont azt erned el, hogy ugyanugy gyurodne egy ilyen utkozesben mint a corsa. Es ezzel nem novelned jelentosen a corsaban ulok tulelesi eselyeit, de csokkentened a merci ben uloket.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
GReddy
tag
Ez jogos. DE! Szerintem a gondot igenis az iszonyatos (többmilliós!!!) tömegben, száz év részletre vett KISautók okozzák! És most nem azért, mert másfél tonnás vassal járok.. De nézd csak meg, ma annak nincs szutyukija, aki NEM AKAR! Akkor is megveszi, ha nem kell neki! Csak mert a szutyuki a mijautónk! Van pl a házunkban egy p..csa. Van egy iszonyat kávédarálója, fiat furcsacsentó vagymi. Az a szarházi mazsola a rohadt kávédarálójával megáll úgy, hogy HÁROM autó helyét foglalja el. És nem érti, hogy miért ordítok vele... Kedvenc sztorim: Nagykörút, hozom a taurust haza. Két méteremmel, mázsámmal FEKSZEM a kocsiban, élvezem a térdfűtést, a légpárnás üléseket, etc. Mellettem a csávó opel korza (új ám!) plusz anyuci, meg HÁROM gyerek! És az az irigy tekintete... Gondoltam magamban, úgy kell neked, kávédaráló. De nem is ez a legjópofább az egészben. Múlt héten szabin voltam (lakótelep, tizedik emelet) és azt kellett döbbenten látnom, hogy a népek legalább 60-65 %-a nem használja a kávédarálóját! Csak ott porosodik... Busszal (gondolom) olcsóbb dolgozni járni... de akkor meg minek vesz az ilyen autót??? Hogy ne tudjak megállni??? Vááááá... Szaal jogos, max annyi legyen, amennyi vasárnap délelőtt. Zúzdába az összes tonna alatti tragaccsal!!!
Dominate the woods... The Bowhunter.
-
Rover623
félisten
jól van az, hogy csak azért, mert csupán egy kisautóra van pénze, kisebb esélye van túlélni egy balesetet, mint egy olyasvalaki, akinek van pénze nagy autóra? Számomra ez nem elfogadható.
jól van az, hogy csak azért, mert csupán átlagos gyógyellátásra van pénze, kisebb esélye van túlélni egy balesetet, mint egy olyasvalaki, akinek van pénze magánkórházra, külföldön végzett soron kívüli szervátültetésre? Számomra ez nem elfogadható.
És még lehetne sorolni...de a magadfajtának szvsz teljesen felesleges...
Csak még egyet:
jól van az, hogy csak azért, mert csupán 60kg vagyok, kisebb esélyem van túlélni egy kocsmai verekedést, mint egy olyasvalaki, aki 120kg-osra gyúrta magát? Számomra ez nem elfogadható.primus inter pares
-
Integra
titán
[link]
én szívesen ledobálnám a fémlemezeket az intiről, de kétlem, hogy a honda ilyen régi típusokhoz lefog gyártani bármit is
pedig 1130kg helyett 850kg nem volna rossz...
a karbon háztető meg egyenesen horror árban van még mindig, vagy 100-120e ft..
annyit egyszerűen nem ér meg ca 15kg mínusz......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest