- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
george11
senior tag
Szerintem ez nem jó elgondolás, mert, ha valaki megteheti, vagy szüksége van egy batárra az miért ne vehetné meg?
Ezen az alapon a légzsákok számát is szabályozni kéne, nehogymár a másiknak nagyobb esélye legyen . Egy kisautónak is lehet jó töréstesztje, amire egyre jobban figyelnek is.
Ha egy A Classe merci, meg egy Volga ütközne szerintem nem a kisautóban ülőknek lenne nagyobb baja.
De példa lehetne akár az is, hogy aki csóró az mondjuk egy vályogházban él tanyán, akinek meg sok pénze van az egy csillivilli házban él. Ha jönne egynagy földrengés(ami mondjuk nem túl gyakori kishazánkban), akkor a régi/rossz építésű házban élőkre lehet, hogy ráomlik a tető, míg az új szebb-jobb házban élőkre nem.
Akkor tiltsuk be ezt is?
Szerintem normális közlekedési morál kéne, normális autókkal, és normális utakkal, megfizethető autópályákkal ..."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
''Nincs nekem azzzal semmi problémám, hogy ha valaki teheti, nehogy má' nagy verdát vegyen. '' - akkor most vegyen, vagy ne vegyen?
''amúgy nem reális összehasonlítani egy modern autót egy 30 évessel'' - Szerintem nem reális összehasonlítani egy 800 kilós ''autónak'' nevezett eszközt, egy 1400-1800 kilós autóval.
A baj az, hogy a forgalomba engednek olyan autókat, amik annyi biztoságot nyújtanak, mint egy tejfölösdoboz.
Ez egy elég meddő vita, mert mindig is voltak nagy autók, és voltak kis autók. Azért mert egy autó nagy, attól még nem veszélyeztet senkit. Az, hogy egy ütközés során ki húzza a rövidebbet egy másik történet, mert nem abból kellene kiindulni egy egy autó megítélsénél, hogy milesz, ha szembejön egy mégnagyobb .
Az európai autók amúgy sem túlméteresek, még a SUV-ok sem. Nézz szét amerikában ...
A másik dolog : Ok, földet a nagy kéttonás álterepjárókra, legyenek kis autók. Aztán jön egy busz/teherautó/kamion/vonat, akkor meg most hogyan tovább?
Öööö mégegy dolog, ami eddig kimaradt: az ütközéseknél nem csak a járgány tömege számít, hanem a sebessége is. Ha mondjuk egy 2 tonnás terepjárót telibevág oldalról egy 200Km/h sebességgel haladó motor, akkor tuti, hogy mindkettő résztvevőnek annyi.
Emiatt az apróság miatt találták ki a sebességkorlátozást.
Szerény véleményem szerint, csak és kizárólag úgy lehetne elkerülni a baleseteket, ha mindenki egyhangúlag betartaná a KRESZ szabályait, és nem ülne másnaposan/fáradtan/részegen/bedrogozva/betegen autóba."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Minden helyzetet nem lehet leírni szerintem, de sok olyan dolog van, amin szívesen változtatnék ...
Régebben pl. segédmotorral lehetett menni kerékpárúton, ma már nem. Ahol én lakom ott az út mellett végig van kerékpárút, de mégis tele van az úttest robogókkal, mert csak ott mehetnek, és kerülgeti őket mindenki.
Vagy egy másik példa: ha nincs záróvolnal, és tábla nem tiltja, akkor kereszteződésben is lehet előzni Ha valaki nem néz a tükörbe mielőtt lekanyarodik balra, akkor könnyen a hátára vehet egy másik éppen előzésben lévő autót."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
''igen, ez nagy baj. Ezen segíthetne egy keveset az alsó súlyhatár.''
Nem kell alsó súlyhatár, mert semmi, de semmi értelme nem lenne. Tudod mi történne, ha bevezetnék, hogy legalább 1100Kg-nak kéne lenni egy autónak? Megmondom a titkot: minden 1100kg alatti súlyú autóba ballasztot pakolnának a gyártók, mert a meglévő modelleket nem fogják áttervezni az 100%.
A biztonságnak, és a súlynak mostanában egyre kevesebb köze van egymáshoz. Nem súly kell, hanem jól megépített autó.
Egy terepjáró(egy igazi terepjáró, tehát rendes alvázas gép) sokkal nagyobbat tud szívni egy ütközésnél hiába 2 tonna, ugyanis a kocsiszekrény le tud válni az alvázról. (ez csak egy példa volt, hogy miért is fontos az autó felépítése)
[Szerkesztve]"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Két egyfomrán megépített autó. Egyik nehezebb, a másiknál.
Ez csak 2 dolog.
Ezen kívül van még sokminden, ami elbillentheti a mérleg nyelvét
Leginkább mázli kell egy baleset átvészeléséhez, nameg lélekjelenlét, hogy a két jármű úgy találkozzon, hogy mondjuk ne az egyik sarka csapódjon a másik első ajtajának, mert akkor b@szahtja a súlyát ..."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
-
george11
senior tag
-
george11
senior tag
''100 m mélység, alul beton, mindenki ejtőernyő nélkül ''
Ez szerinted egy reális helyzet? ( )
Ezen az alapon lehetne az ' űrben szakfander nélkül' téma is"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
válasz zsiga667 #111 üzenetére
Ezt mondd azoknak, akik 4-5-6000ccm autókkal járnak naponta.
Nem az 1.4, vagy a 2.5 között van nagy difi, hanem, ami utánna jön."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen