-
IT café
Kérdés előtt olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Nem tévedek, visszaküldik a nagykerbe, és onnan jönnek vissza... a kereskedőnek semmi előnye nincs abból, ha újra megpróbál elsózni egy hibás terméket. Nincs raktárkészletük, nem az ő pénzük áll benne, és nem is az ő káruk, ha valami rossz.
(#1877) Grózi:: Csak ismételni tudom önmagam, nem ők tehetnek róla, hanem a nagyker! Ők (és minden kisker) garanciális reklamáció esetén visszaküldik a terméket a központba, és a további sorsa ott dől el. Amennyiben ugyanaz a termék újra előkerül, akkor az újra a negykerből jön ki hibás termékként. Nincs raktárkészlet, és ami rossz azon nincs veszteségük sem, ergo nem érdekeltek abban, hogy üljenek a hibás terméken, majd eladják újra.
Nem védeni akarom őket, de van némi rálátásom...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- Milyen alaplapot vegyek?
- Gitáros topic
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 240 Hz-cel büszkélkedhet a Philips új, 4K-s QD-OLED monitora
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen