- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Firefox
- VMware
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mikrotik routerek
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
válasz Piotrus #8156 üzenetére
Egyelőre nincs rá szabályozás, így konkrétumot senki sem fog tudni mondani. Jelenleg használható igazából bárhol, a bukósisak nem kötelező de az épséged megőrzése érdekében ajánlott. Azt tippelem amúgy, hogy ez majd kötelező lesz.
Azt nem tudom elképzelni, hogy sehol se lehessen majd használni, maximum bizonyos keretek közé szorítják. Az SMKP besorolás és a jogsi megléte szerintem erős lenne de ugye ki tudja...https://geekpulse.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Piotrus #8154 üzenetére
Sokan közlekednek ilyenekkel, mégsem igazán hallani, hogy lépten
nyomon megbüntetnének, mivel (egyelőre) tökéletes joghézag van,
és ez most független a 300W, meg 25 km/h-tól... Németeknél ugye
van rá szabályozás és elég szigorú is (típusbizonyítvány az alap).De kár arra számítani, hogy ugyanazok a szabályok lesznek nálunk
érvényesek: lásd a drónozás. 250g alatt EU-ban szinte gond nélkül
lehet repülni, nálunk meg (politikai okból), meg úgy se. Szóval nem
tudhatod, milyen rollert vegyél, amit MAJD legálisan használhatsz.Egyelőre teljesen tökmindegy... Csak használd ésszel, akármi is az.
Bukósisak nélkül is közlekedhetsz még. Amúgy nem ajánlott, mert
8-10"-os (teljes átmérőjű), szar tapadású kerekeken könnyű borulni.Ui: a Xiaomi is bőven túllépi a névleges teljesítményét, de csitt.
(Amúgy, ha a biciklis szabályosan teker 40-nel, nem értem a 25-ös
választóvonalat sem... Ebike topikban is állandó téma, hogy akkor
már SMKP kellene-e legyen: teszem hozzá kW-os masinák simán.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Piotrus #8161 üzenetére
Gyakorlatilag mindenki így használja. És ez kivételesen nem
az okosba megoldás, hanem nincs mire biztosítást kötni, és
jogosítvány kategória sem létezik rá: gyalogos vagy jelenleg.Nekem amúgy van B és A jogsim is, nekem mindegy, mi lesz.
(Annyiban nem, hogy egy kínai szarnak a büdös életben nem
lesz típusbizonyítványa, ha meg lenne se lehetne tuningolni.)Ui: motorra rá szokták írni. (De ha a rendőr az alapján vegzál,
már régen rossz.) Az 50 ccm pl. fixen annyi. Egy BLDC motor
meg csúcsban bőven leadja a névleges teljesítmény dupláját
(tuningolva többet is). Mondjuk vannak pl. 70 ccm hengerek,
amire valahogy mégis rákerül az 50-es jelölés: na az okosba
megoldás, szerencsére ilyennel soha nem kellett dolgoznom. -
bexinho23
őstag
válasz Piotrus #13052 üzenetére
Én is mindig nyitott állapotban emelgetem a rolit. Nem túl kényelmes, viszont nagyon gyors és a zsanér is kímélve van. Nap elején és végén szoktam csak nyitni/csukni, amikor a másodikról hozom/viszem.
Nekem a kérdésem, hogy ki milyen gyakran ellenőrzi, pumpálja a kerekeket?
Én hetente szoktam ellenőrizni, de szelep le/feltekerésekor mindig veszítek valamennyi levegőt (ekkor szokott 40 PSI-t mutatni (55-re fújom) kézi pumpával). Viszont volt, amikor 2 hét után ellenőriztem, akkor is 40 PSI-on állt. Szóval kicsit feleslegesnek tartom a heti pumpálást. Viszont ha ilyen áldozatot kell hoznom a defekt elkerülésére, akkor bánja kánya...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- Gepida Alboin 900 28 56 cm
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen