Új hozzászólás Aktív témák

  • jonnyjoker01

    veterán

    válasz Sinesol #57 üzenetére

    Animáció FPS-e annyi mint amennyit a hardver elbír. Legutoljára ez a kijelentés csúcskészülékek esetén 6-7 éve volt igaz, manapság csak akkor helyes az állítás ha gyenge hardvert hasonlítunk iPhone-hoz ami árból kifolyólag nagyon nem reális. A másik dolog még magának a kijelző minősége lehet, de az sem fair összehasonlítás, mert kb 3 éve már standard Androidon a magas képfrissítésű kijelző és egy ideje már csak az alsó/alsó-közép kategóriában találhatunk 60hz-et, viszont az árukból kifolyólag kisebb teljesítménnyel és rosszabb minőségű panellal lesz kombinálva.

    Magának a komplett kijelzőnek a tekintetében amiben mindig is előrébb volt Apple az az, hogy az input lag elég rég óta nagyon minimális, ami szintén növeli a felhasználói élményt (jobban "tapad" a UI az ujjadra simogatás közben). Bele telt egy időbe míg erre is elkezdtek figyelni az Androidos gyártók, de ezt is csak onnan tudom hogy én sokat játszottam régebben FPS lövöldékkel mobilon, az átlagembernek lehet fel sem tűnik.

    Galaxy 9 meg 5 éves telefon, és EU-ba pont az Exynos variáns került, ami még nem volt olyan kiforrott, pont a GPU volt gyengébb az akkori snapdragon csúcshoz képest (meg a thermal systemmel voltak gondok, szarul voltak konfigurálva a curve-ök amik okozhatnak stutteringet).

    Üdv. Johnny

Új hozzászólás Aktív témák