-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #91055 üzenetére
Linket kérek szépen.
(#91041) -=RelakS=- ...itt van egy olyan,hogy tudja-e hátsó váltód a 42-es lánckereket,mert az enyém például (XT RD-M781-SGS) max 36-ot tud hátul.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz bunddog #91053 üzenetére
Höh, milyen igaz. Fater M756-osa majdhogynem zero karbantartással megy. Míg az M785 és M8000 agyak hullanak szét. Az új Novatec sem örök élet, hogy eloszlassam a bódogságot, Sram X9, DT Swiss 240, DT Swiss 350 agyak még nem okoztak nekem csalódást.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #91057 üzenetére
Hát azért ez alapján inkább venném mint kerülném. Amúgy azért írtam,mert meglehet 20e km éppen elég ahhoz,hogy ennyire megkopjon akármelyik ilyen kategóriás kazettatest.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #91072 üzenetére
Úgy mint azok,ő is tudni fogja tartani a 30km/h átlagot.
(#91067) Vadászmenyét...a Speederrel nem sok keresnivaló van terepen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #91241 üzenetére
A defektvédelem lehet hasznos, de pl. nekem egyik gumimban sincs és félévente kapok egy defektet kb. Pedig napi szinten bringázom.
Az a súly, hogy acél vagy kevlár a drót az tök mindegy egy 15kg-os trekkingnél.
Ja igen a divat fixiseket tanyabikeal szoktam előzgetni
Továbbra is szerintem egy 100-150 ezres trekkingre a 10k-s gumi baromi nagy overkill.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #91250 üzenetére
A defekttel úgy vagyok, hogy azt öcsém gyártja, én sose kapok, ő meg elviszi valamelyik gépet akkor 30%, hogy összeszed egyet.
440 és majd 900 grammos gumi között nagyon is érzed a különbséget Ez igaz, de a hajtogatós olyan 100g kb. max. Defektvédelem meg pont nehezebbé teszi a gumit.
30k-ból inkább veszek még egy bringát
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #91254 üzenetére
Annyival könnyebb a hajtogatós kimaradt egy szó.
A Marathon supremere láttam ilyen 15k-s árat ebikeon...
Pinkman: ha kenda akkor érdemes lehet cserélni, a kenda elég gagyi. A CST compressort tudom ajánlani egész jól gurul, de nézhetsz szélesebbet is szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bunddog #91257 üzenetére
Így van, onnan kell rendelni. Épp most nézem hogy a külső ami nekem van az ebike-on 17.600 FT/db áron megy ami horror én meg németből rendeltem anno 10.000 Ft-ért darabját.
Azért az már igen erős hogy kintről majdnem két darabot rendelek a hazai egy áráért.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
ZolkoW
őstag
válasz bunddog #92375 üzenetére
mi a cél? a teljes eltüntetés?
milyen a váz anyaga? milyen festés? Ha zavar, és valami kompromisszumos megoldás is megfelel (nem horror ár, de nem is lesz teljesen olyan, mint a gyári), akkor azt tudom elképzelni, hogy helyileg kap 1 réteget a megfelelő színből. de ha mintás a váz, speckó a szín... szóval én nem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, hogy biciklivázon annyira zavarjon a karc, hogy komoly erőfeszítéseket tegyek bele a kijavításába.
Ha látnám, akkor is csak kicsivel tudnék okosabbat mondani, de így annyira mondjuk nem tudom elképzelni a sérülést. Lehet hogy csak ezért, de azt tippelném, csak durva árakat mondanának rá a fényezők.ja, matt fekete. az relatíve talán egyszerű, ~1200 Ft egy használható spray, ha ügyes vagy, javítható házilag is, ha mély a karc (akár picit is), akkor tömíteni kell előtte, mert a feketén nagyon átlátszik a felület egyenetlensége.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Dottore
addikt
válasz bunddog #92437 üzenetére
Turtle Wax karc és folteltávolító paszta
Ezzel szedtem ki (fekete színű) a felső csövön látható karcokat, de kell hozzá türelem. Ami nem mélyebb mint a lakk azokat el lehet vele tüntetni.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz bunddog #92434 üzenetére
Mi májusban voltunk egy csapattal. Mi Kelenföldről kimentünk vonattal Biatorbágyra, csak hogy a nagy forgalmat elkerüljük. Onnan pedig Etyek, Alcsútdoboz, Fehérvár, Berhida, Papkeszi és mi Kenesére érkeztünk. Ez így 105 km volt, a falusi kocsmáknál bárhol meg tudsz állni egy frissítőre. Forgalom szempontjából jó volt az út, tényleg nem sok autó van, egyedül Fehérváron átjutni macerás kicsit de az sem vészes. Pár hosszabb emelkedő van, amúgy kb sima az út.
Én egy 29er montival voltam, Rapid Rob gumikkal és kb 150km edzettséggel, de meg lehetett csinálni. Mondjuk másnap már nem vágytam volna bringára
Szóval hajrá -
Vasy09
őstag
válasz bunddog #92569 üzenetére
Nem tudom, lehet igazad van, csak nekem már nincs több ötletem! Másik betéttel próbáltuk, igaz a fém stiftet annál is beraktuk!
Na, majd kipróbálom anélkül is!
Közben lenne még egy kérdésem, most deore xt dual control-os fékem van br-m775-ös nyergekkel! Gond nélkül cserélhetem a nyergeket br-m8000-re, igaz?
Gamertag: Vasy09
-
zoli03
őstag
válasz bunddog #95149 üzenetére
AliExpressen találni ilyen márkájú villát, a felirat is ugyanaz a stílusú. Úgyhogy én ennyiért nagyon sokallom az árát, főleg alu nyakkal.
Wyll: kicsit furcsa, hogy csak ennyire tudod kihúzni a nyeregcsövet. Biztos jól be van állítva? Az első fékvezetéket vágasd méretre, nagyon hosszú, gondolom semennyit sem vágtak belőle, hagyták a gyári hosszon.
-
ZolkoW
őstag
válasz bunddog #95240 üzenetére
én 146$- ért látom (kb 37e HUF), erre írtam ,hogy saccra annyi, mint amit itthonról linkeltél használtan, csak ez új. aluban olcsóbb lenne, de abból tényleg nem látok PM-es felfogatásút ekkorában.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz bunddog #97900 üzenetére
Terdmelegito az nem art, igen.
Nekem most meg az oszi idoben a terdmelegito eleg, meg terdnadrag, felul ugye alaoltzo meg futofelso aztan ahogy megy le a homerseklet elokerul majd a hosszu verzio is, nagyon kemeny minuszokban meg az ala is felveszem a terdmelegitot.
Everybody lies.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bunddog #97943 üzenetére
Xeon az egy Intel professzor, jó lesz az Xenonnak is
dunkel
Jé, még valaki, aki azt mondja, hogy városba irányított lámpa kell, a kínai fotonágyúk meg erdőbeRáadásul B+M
Apropó, sok pénzért van nekik is durva fotonágyújuk. kisebb nagyobb
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #97949 üzenetére
Mindenhol vannak hülyék,vagyis nagy Isten állatkertje,ugyanakkor mindnyájan hajlamosak vagyunk a külső alapján ítélkezni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #97949 üzenetére
Ezt veterán kerékpárral érezni gyakran, hiába vagyok gyors és tapasztalt olyan noobok szoktak elém állni a pirosnál mint annak a rendje, pedig 25 feletti utazóval röhögve hagyom ott a pesti bringások 90%-át de azért a pirosnál elém áll aztán előzhetek.
Egy rendes 28-as tanyabike szedi a lábát ha tekered rendesen, közben meg jönnek az spd-s menő csávók akik mögé beállok aztán néznek hogy ott vagyok a seggükben (spdm és outim is van de az nem való városba...). De ez még tök oké mert más mögött jobban lehet menni, de amikor random megrántja a féket mert megijed a kocsitól akkor az annyira nem kellemes, meg ilyen vannabe outist láttam már esni is kátyún, meg is álltam össze szedni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #98305 üzenetére
Fáj is kicsit,csak hogy egy klasszikust idézzek.
zodo...most olvastam vissza,átsiklottunk fölötte.Lehet túl hosszú volt... ...ami a fékváltökar árát illeti,ez irányadó lehet.Az agy is 3-4e újan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HollyBoni
veterán
válasz bunddog #99630 üzenetére
Simán jó lesz. Én 19-es belső szélességű felnin használtam 28-as gumit egy csomó ideig. Szvsz perfekt kombó. A 28-as GP4000 SII azon a felnin meg amúgy is minimum 30 lesz.
Sheldon táblázatban az van hogy 19-es felnire 28-as guminál kisebbet ne rakj. Ezzel szemben most ugye országúti kerékszetteknél is elkezdett divat lenni a szélesebb felni, és ezt a határt már gyártók is átlépték.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz bunddog #99638 üzenetére
Shimano oldalon található "Products compatibility Information" PDF azt írja hogy lehet mixelni a Sora 3500 és R3000 hátsó váltót és váltókart, ami arra utal hogy sima SIS-t használ még az R3000 szóval elméletben mennie kéne. Claris R2000-hez is ezt írja, szóval úgy látszik csak 4700 Tiagra-nál változtattak a húzáson.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #100901 üzenetére
Azzal semmi baj,a köpenyben felfújva úgy is egyformán,és csak a köpeny formájáig fog tágulni mindenhol.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #101785 üzenetére
Egy hasonlóval meg már a csapággyal is elbánsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zodo
nagyúr
válasz bunddog #101844 üzenetére
Elmúlt 15 évben montim volt, tavaj tavasszal váltottam trekkingre és mindkettőn 48-38-28 kiosztás volt/van.
Nagyon nem nyálaztam át a tányérok fogszámait avagy mi az egyes típusok alap kiosztása de tényleg nem láttam még ezt a leosztást.
Viszont nekem a tempó mint hegyek mászása a cél akkor nem annyira jó ötlet 48/36/26 pláne hogy a 28-as tányért sem használom.
Városban pl. lámpától is min. 48 / 21 -el indulók.
21-18-15 sorokat használom nagy ritkán megy a 13 míg 11 szinte soha. -
ivana
Ármester
válasz bunddog #102450 üzenetére
Milyen kozepcsapagy? Angol menet? A vaz anyaga? (Ha alu akkor problemak vannak elektrokemiai korrozio nem vicces) Locsolni olaj es rozsdamaro keverekevel (ha alu a vaz akkor sosav, de az oldja a festeket). Ha nem jon ki laposvasat kell heggeszteni erokarnak es azzal kiszedni, az melegit is, meg eleg eros is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #102457 üzenetére
Jó irányba próbálod? Ha ülsz a bringán a bal oldali balra lazul,a jobb oldali meg jobbra.[link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #102487 üzenetére
Melegítés használ6,csak sajnos az a festék károsodásával jár. Én azt szoktam,hogy rendesen ráfogok,aztán a folyamatos feszítés helyett rövid,erős nyomásokkal,rántásokkal próbálom meglazítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Szoles
senior tag
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #102487 üzenetére
Továbbra is fontos: alu a váz? Mert ha elektrokémiai korrózió akkor sósav kell oda.
Az ütögetés jó ötlet, a heggesztés játszhat még, vagy ha más nincs kifúrni a közepét és a menetig bevágni fűrészlappal (been there done that, igaz az mindkét oldalon műanyag csészés volt).
Ha a tengelyes oldal ragadt benn és már amúgy is szar a mono akkor valami nagyobb kalapáccsal ütögetném a tengelyt rozsdaoldó adagolása mellett. A káromkodás feszültség oldó hatású ilyenkor Kiszakítani nem nagyon lehet ha rendes váz.Én profi vagyok vasárnap egy saccra 80 éves négyszöges hajtás szedtem le amiben nem volt már lehúzó menet (mondjuk sokra nem mentem volna vele mert rohadtul nem volt szabvány a menet akkoriban). Így mehet az öreg styria a szintereshez
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Proxmox VE
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Napelem
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gray Zone Warfare
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Macska topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest