- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- DIGI internet
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Starlink
- Rendszergazda topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
-
gergo5991
őstag
én a lépcsőn vagy feltolom szépen, vagy megfogom az ülés alatti vázcsövet plusz a stucnit és felrohanok a lépcsőn vele. Már csak a divatolás kedvéért megpróbáltam hátamra tenni 1-2x, a pedál össze vissza kurta a hátam meg a nyakam, hát igen csontos vagyok, nem volt kellemes érzés.
kép a képen látható is hogy háton viszik a bicajt, de egy ilyen sziklás terep elég csúszós, aztán nem is lehet csúszás esetében rendesen megkapaszkodni vagy akármi, mert hátrahuz a bicaj, vagy ha megbotlasz egy kőben baszhatod mert a kezed nem szabad pofára esel. Meg hát minek fölöslegesen erőlködni? ez olyan mintha a háztetőre csigával való felhuzáshoz inkább a lépcsőn kézben felciepeld a cementet pld.
(#60896) ígyvanferi: mintha egy lépcsőházban lenne annyi hely, hogy keresztbe a hátadon elférne a bicikli, nem beszélve ha jön le valaki. Nem azt irtam, hogy ne emeld meg és úgy vidd fel, hanem hogy ne a hátadon.
[ Szerkesztve ]
-
Eagle16
addikt
Na az nagyon jó akkor. A terv az, hogy erre nekem koskormány kell, ezekkel a váltókkal amit linkeltem, országúti fékkarokkal.
Na most azt tudom, hogy az outis fékkar nem megy az alap V-fékekkel, de azt olvastam hogy a mini V-fékkel kompatibilis, tehát ha cserélem a fékeket, akkor nincs akadálya a kormány cserének ugye? Nem tudom lenne-e valami buktató amit nem látok. A kormányfej is maradhatna, szerintem 25,4 lesz az átmérő, olyan középátmérőjű koskormányt meg lehetne venni.
Ez így kivitelezhető? Nem tudom, ez csak én így elterveztem, valamennyire utánaolvastam, de nem vagyok profi szerelő.
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
A vázméret az 58-as, a hosszát nem tudom, még nem érkezett meg Szóval még csak a fejemben létezik minden.
Azért néztem ezt a váltót, mert mégiscsak jobban kézre esik, mint az alsócsöves, na nem mintha nagyon sokat kéne váltogatnom majd itt az Alföld közepén.
Jó lenne ha meg lehetne csinálni, kb. 15k-ból ki is jönne, és utána még el tudom adni a fékváltókarokat meg az egyenes kormányt, meg a fékeket is.
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
nagyúr
Ne felejtsd el, hogy ezek gyerekbringák, itt ez az átlagos felszereltség. Hi-Ten vázzal, 70-90 ropi körül mennek újonnan Alhongával meg TY-vel. Devron Urbio U1.4 24" 2016 Én a kolléga helyében 30 körül elkezdeném hirdetni, szépen befotózva, kicsinosítva, aztán, ha langyos az érdeklődés, akkor mennék szépen lejjebb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-=RelakS=-
veterán
1: Szerintem a Dunlop (Woods) a "biciklis szelep", mivel az volt a kempingeken is.
2: A Presta inkább mint szingó szelep lehet ismerős.
3: Az autós szelep becsületes neve Schrader szelep, bár kíváncsi lennék, ki ismeri így
4: nekem volt szerencsém az úgynevezett Regina szelephez, ami kb a Presta és a Schrader zabigyerekének tűnik. A szelepsapkát a középső kis tüskére kellett tekerni (mint a Presta), de ha teljesen letekerted, mert pl pumpálni akartál, akkor úgy nézett ki, mint egy apró autós szelepItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Are,on
csendes tag
Hát igen, a Dunlop/Woods/"hagyományos bicikli" szelep, annak idején, kempingen úgy működött, hogy volt a szelep csöve, belül volt rajta egy "gumihenger". A csövön volt egy apró lyuk, ahol pumpáláskor áramlott be a levegő, a gumihenger meg akkor nyílt, és engedte fújni. Alap állapotban a nyomás miatt a gumihenger rátapadt a csőre és nem eresztett.
Viszont a mostani nem így van, hanem egy tű van benne.
Pont ez volt, hogy inkább belsőt cseréltem, csak gondoltam rákérdezek. Viszont leeresztett állapotban próbáltam fújni, és sikerült, viszont nem mutatja a nyomást. Először felfújt állapotban akartam pumpálni, akkor 3 bar lehetett benne, és nehéz volt, azért gondoltam, hogy talán nem ez a megoldás.. Hát de. Akkor viszont cserélem vissza, mivel Schwalbe belső, azt meg csak ne dobjam el. -
nagyúr
A legtöbb egyszerű telót be lehet állítani 110 kg alá, nekem sosem volt gondom velük, pedig sokszor voltam több is, mint 110.
Jaja, outikban ebben a kategóriában már jelentősen jobb a felszereltség, de ha megnézed a fitness gépeket, ott a 200k-s körben szintén Altus, Acera szettek mennek még sajnos. A geo meg stílus és ízlés kérdése, nekem erdei utakon nagyon nem jön be a fitness gépek geoja - persze az eltérő lehet, hogy kinek mit jelent a földút. Az lenne a szerencsés, ha a kolléga menne pár kört egy fitness és egy cross géppel is vásárlás előtt, és az alapján dönt.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
razzorr
őstag
-
Byk01
senior tag
Egy fitnesz gépet jellemzően aszfalton tekernek az emberek, szóval a nagy kosz annyira nem jellemző. A hatékonyság kérdése meg inkább csak akkor állja meg a helyét, ha a lánc rendesen karban van tartva, és akkor sem olyan jelentős a különbség. Cserébe nem lesz olajos a nadrág szára, nem kell annyit foglalkozni a karbantartással, és (van akinek ez is fontos szempont) letisztultabb a forma.
És egy régebbi cikk a témában: [link]
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
6030D
Ármester
-
Because
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Kölcsön adnám feleségem,de egyrészt anyja lehetne,másrészt meg félő otthagyná valahol fiatal bringatársát...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Kivéve, ha fehér vagy rose, az 6 fok körül az ideális.
Amúgy meg ez a lényeg, amit írsz. Nincs ebben semmi magic, aki több kalóriát éget el, mint amit bevisz, az fogyni fog. Az fogyózók nagy része azt se tudja, hogy mennyi kalóriát eszik, csak hogy "alig eszem". Mérni kell mindent, főleg az elején. Ja hogy az sok idő... hát ez van. Haver most fogyott 15 kg-t szilveszter óta, heti két funkcionális edzéssel. Plusz kiszámoltuk miből mennyit kell ennie. Most elkezdett tekerni is, vigyorog, mint a tejbetök, hogy milyen jól bírja.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
My bro'! 3,5 éve kettlebellezek, természetesen instruktorral. Én évente kétszer tartok egy diétát, súlyoptimalizálásra, utána egész évben a mindent, ésszel elv megy. Kivéve a hétvége, ott van néha egy két gyrostál 7-8 sörrel. De szerencsére nyáron tudok annyit tekerni, hogy ha nem akarom is csökken a súlyom szeptemberig. Most 186 cm/86,5 kg, ez szeptemberben 84 alatt volt és lesz is.
Because: Én ahhoz képest, mennyi ideje végzek súlyzós edzést, vékony vagyok. Persze mellé kicsit zsíros/nem elég szálkás. Kezdj el valamit sportolni, rendszeresen, és figyelj az alap étrendre (2g feh +3 g szénh/testsúlykg), ha erre rászoksz, utána már egyszerűbb szinten tartani.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
Kicsit értelmetlen lett, szóval ha 9-es az a veloce akkor az kategóriákkal jobb, ha 8-as akkor is de a 8-as campa alkatrész ellátottsága rossz, ezért azt csak akkor ha bevállalod. Akkor felesleges tovább szaporítani a szót ha kb. egy árban vannak sokkal jobb a bianchi.Más: Ma sikerült össze hackelnem a bringámát campa fékváltó shimano váltók kombóval. Hátul exage váltó, jobbos 9-es xeonon, balos athena karbon karral, első váltó valami tourney (túl erős volt a 600 ax rugója). Meglepő módon tökéletesen majd nem működik (az elsővel még vannak gondok mert képes ledobni a láncot, de az csak végállás, illetve a hátsó kattog a legkisebb cogon, az meg nem tudom mitől van), teljesen más így menni, csak kattintgatni az alsó csöves helyett.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Milyen szép hangja volt, amíg összeszedte magát
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ShiTmano
aktív tag
Próbálta volna meg az első keréknél. Ott összerogyott volna. A fronthajtású autóknál ÁLTALÁBAN 62:38%-os súlyeloszlás van. Pl. itt is [link] Ergo az első kerekekre több mint 1,6-szor akkora tömeg jut.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
6030D
Ármester
A képen szereplő bringának is egy hátulról, hosszú benyúlásút javasolsz?
Úgy örülök, hogy nem raktam Slime-ot a belsőbe, mert eltömítheti a szelepet, nehezen oszlik el induláskor... így legalább ma javíthatom a harmadik márciusi defektemet. #sehogysejóez
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mi van máris megelégelted ? Én még vártam volna egy pár kép erejéig!
Agyasima...reklámszakmában dolgozol ?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
Az egyértelmű, hogy ez elsősorban nem országútra készült. Az 1 X 11 versenyzők körében volt népszerű (XC, Maraton, CX, Enduro). A top AM és Enduro gépeken is előszeretettel használják. Viszont hétköznapi felhasználók túl nagynak tartják az ugrásokat a fokozatok között, erre talán némileg megoldás lehet az 1 X 12. Finomabbak az átmenetek és van még könnyebb áttétel is. Szerintem sikeres lesz ez a rendszer. Az első váltó elhagyása monti vonalon pedig érthető, súlyt spórolunk és kevesebb a hibalehetőség.
6030D: Ezzel nekem egy problémám van, az online vagyok és közben az erdőben kerékpározom, számomra nem összeférhető dolgok. Két külön világ.
-=RelakS=-: Az 1 X 11-et próbáltam, meg nem mondom mekkora hajtóművel, használható volt, de azért éreztem, hogy nem a legideálisabb átlag felhasználás mellett. Az 1 X 12, 30 vagy 32-es hajtóművel szerintem már egész jó lehet. Szerintem ez főként az Enduro szakágnak készül. Nincs első váltó, amivel súlyt, lánccsörgést, időt spórolunk meg. És egy hibaforrással kevesebb. Az ára meg nagyon húzós, de ezt már megszokhattuk a top cuccoknál.
-
6030D
Ármester
-
-
rétisün
veterán
nekem most 80-as stucnim van outin (tudom, vettem volna kisebb vázat majd legközelebb) nagyon nem éreztem különbséget a korábbi 100-ashoz képest...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sterilzona
senior tag
Ilyen nagyon közeli ami azt mutatja, nincs még. Eszembe se jutott.
Még annyit, hogy, nem rég volt szervízbe, de azt nem tudom, mit csináltak, mert nem én vittem, hoztam, közbe meg tulajdonos váltás is volt. Bár ebből, kikövetkeztetve, szervizes észrevette volna is akár.
De akkor holnap fotózok. -
6030D
Ármester
Azért a nyeregvázcső vonalán látszik, hogy kettő vázból álmodták meg (remélem!), minden esetre érdekes kinézete van.
koxx: 5000 € az ára, meg kell rendelni, a visszaigazoló mailből valószínűleg kiderül.
Runner_fxr: ha túl korán elmegy a Bergamont, és még várnod kell a kockára, akkor szerintem érdemes lenne beszerezni egy kerékpárt, hogy legyen mivel tekerni. Szerelni szeretsz, nem?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Az a szexi, amikor kilóg alóla. Vagy volt olyan, hogy a bringás alsó szivacsos betéttel volt, a rövid gatyám meg szürke pamut. Étterembe nem akartam beülni cicanadrágban, gondoltam jó lesz. Nyár volt, 35 fok, úgy néztem ki, mint aki összehugyozta magát, ezért mégis csak a cicanadrágban mentem be az étterembe.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen