Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz deny330 #92728 üzenetére

    Ok! :)

    Tufa_: Gyárilag 25km/h-nál korlátozva van a rásegítés, de ezt könnyen ki lehet iktatni utólagos tuning megoldásokkal. Nekem egy eplus nevű cucc van beépítve a motorba, aminek a segítségével a kijelzőről tudom kapcsolni, hogy 25-ig segítsen vagy akár 50-ig.

    Frenky89: Egyébként írtam a témáról egy cikket logout-ra. Olvasd el ha érdekel. [link]

    Hogy a kérdésedre is válaszoljak, igen létezik ilyen rendszer. Semmi különös nincs benne, az agymotor átkapcsolható generátor üzemmódba, de ez csak agymotoros rendszernél lehetséges és ott sem mindegyik van ezzel ellátva. Ilyenkor természetesen kicsit vissza is fogja a generátor mód a kerékpárt, ez jól jöhet egy trekkingen, amikor egy nagyobb hegyről kell leereszkedni, a féket sem kell annyit használni és közben tölti vissza az akkut.
    MTB-ban nincs értelme ennek a megoldásnak és a középmotorok erre nem képesek.

    Igen, a felhasználása valóban sokrétű. A kedvencem az, amikor nekem szegezik azt, hogy a pedelec csak szívbetegeknek, meg öreg uraknak való. :) Azért megnéznék egy szívbeteg öregurat, vagy egy gyenge, rossz ízületekkel rendelkező embert, hogy mikor jönne velem 8-10 kört pedelec-el, mondjuk Eplényben föl a sípályán, majd le csapatva. :) Persze pedelec trekkingen, ellötyögve a városba, kisebb túrákon nagy segítség nekik, de ezt kevesen értik meg, hogy a pedelec monti ugyan úgy sportszer mint a sima, csak gyorsabban mész vele.

    Hosszabb távokat nem biztos, hogy tudsz vele menni, ez attól függ, hogy most mennyit szoktál menni, és mennyit szeretnél, az akku kapacitás sajnos véges. Bár vannak a Riese & Müller-nek, dupla akkus, 1000Wh-s trekking gépei. Ezekkel azért szép kis hatótávokat és szinteket össze lehet hozni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák