Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz Hasaggymeg #179398 üzenetére

    Itt inkább a -nálam rekord rövid időt töltött- trail bicótól való különbözés a hangsúlyos. A Ninerhez képest nem sokban más, épp csak picit más a vázméret is, ha nem jött volna szembe, vagy feleségem számára találtam volna előbb valami jót, már a Ninerrel mennék megint. Így legalább az is a családban marad, meg nekem is van szexy új gépem :C (köszi annak, aki gratulált :)). Mint komplett bicó, a gyári felszereltsége azért nem olyan acélos, de engem főleg a váz érdekelt (khmm... a villán kívül konkrétan mindent ki is cseréltem rajta azóta, nem azért,mert annyira rossz volt, hanem gondoltam alig használtként még mindig jobban eladhatók, és volt is itthon sokminden a Vitusról).
    Nem tudom, hogy áll az újbicó projekted, ha felmerült a Judy villa, én azt mondom, már gyűjts is egy kicsit jobbra ;) NAGYON nem vagyok szakértője a témának, de szerintem egy jó villa az nem ilyen. És biztos, hogy könnyebb..
    Még a Trekre visszatérve, annyiban tud többet a Ninernél, hogy a boostos agyak miatt bele tudom tenni a duci 650b x 2.8-as gummákat (hátul még csak 2.6os van) , és így télre játszós-hülyéskedős mindenhol eltekerős lesz, tavasszal pedig újabb pénzeket költhetek, hogy legyen könnyebb 29er kerékszettem. A gyári nem éppen könnyű, bár inkább a hátsó van sújtva a nehézség által. (itt esélyes,hogy átfűzetem a frankó XR391 felniket valami másik Novatec agyra). Ja, nem tudom, mennyire erőltessem a 12 sebességet, van, aki azt mondja,sokkal érzékenyebb, mint a 11-es,ami logikus is. Én az első út után átraktam a 11-est, mert amúgy magasabb szintű (GX) annál,amit leszedtem róla (SX/NX) - és a fent említett eladási szándék miatt. A tartomány csábító, de el tudom képzelni magamról,hogy a 11-esnél kötök ki.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák