Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz f4lcon #151787 üzenetére

    Nemcsak neked, hanem trialbojnak is:
    2015-ös Reba service manual, canyon oldaláról: [link]
    A szivacs gyűrűre a leírás szerint nem zsír, hanem telóolaj kell, a sram butter pedig minden O-gyűrűre és kb minden mozgó felületre. A porlehúzókat is ki kell tisztítani és kitömni sram butterral
    A porlehúzók, ha még nem voltak cserélve biztos, hogy cserések. Elkopik az ajkuk és rosszul zárnak, ha mellé teszel egy újat látszik is a különbség. Nálam legalább is így volt. Nekem egy XC30 levegős villám van, annál is hasonló a szervíz menete. A porlehúzók mellett a szivacs gyűrűket is cseréltem, mert nem tudtam kitisztatíni őket. Vettem O-gyűrű készletet is, de 1 kivételével semmi nem látszott rajtuk, úgyhogy csak azt az egyet cseréltem ki.

    Én a motorkerékpár teleszkópokhoz használatos olajokból választottam. Találtam egy táblázatot, ahol a különböző olajok mért viszkozitását megadták 40 és 100 fokon. [link] Ebben a táblázatban benne vannak a Rock Shox saját néven futó olajai is. Az 5wt besorolású Rock Shox olaj 40 fokon mért viszkozitásához hasonló teleszkóp olajat választottam, mert a wt besorolás nem teljesen egyértelmű. Azt hiszem 2000 Ft volt a literes flakon és 1-1,5 deci kell belőle évente.

    A teleszkóp évjáratok között változhat a szükséges olajmennyiség. Nem jó leírást néztem először és túltölötttem az olajat, de feltűnt, mert bele sem fért az a mennyiség.

    Ha ezt olvasod a topik meghalt...

Új hozzászólás Aktív témák