- PHP programozás
- Adobe Photoshop
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz robaGB10 #121853 üzenetére
Első körben próbáld meg azt, hogy fellazítod a gyorszárat, és meghúzod újra, közben a bringa első kereke értelemszerűen a földön van, nem emeled fel, kicsit még rá is dőlhetsz a kormányra. Így talán vissza áll az eredeti pozícióba. Ha továbbra is súrlódik, akkor be kell állítani a féket. Sajnos a gyorszáras keréknél amikor a kereket kiveszed, nem mindig tud hajszál pontosan ugyan oda kerülni a kerék. Fel kell lazítani a féknyerget, középre igazítani, hogy a tárcsa két oldalán egyforma rés legyen a betét és tárcsa között. El lehet vele szöszölni, ha még nincs a kezedben a művelet.
pc360: Azt azért tegyük hozzá, hogy ez sem egy feltétlen okos dolog, mert a hidraulikus fékben nem csak azért kell olajat cserélni, mert fellevegősödik vagy elforr, hanem mert koszolódik is. Átlag használat mellett 1 max 2 évente érdemes olajat cserélni a fékekben. 5 év azért durva, az az olaj már kb full fekete lehetett. Intenzív mtb használat mellett, akár fél évente is le lehet cserélni az olajat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mini-ITX
- PHP programozás
- Gaming notebook topik
- Netfone
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest