-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #52153 üzenetére
Ez se mai vidi, kissé fel lett kapva...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
brownus
veterán
válasz Hasaggymeg #52155 üzenetére
az
-
MineFox54
őstag
válasz Hasaggymeg #52152 üzenetére
Tanúsíthatom, ez így van, vettem új sort, lánc már 350 km-el régebbi volt, és egy 100-150 km-en keresztül morgott
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52162 üzenetére
Ha már a lánc szóba került: szerintetek mennyire fontos egy igazán jó minőségű lánc?
Most 105-ösöm van, nincs vele bajom de bevallom már jó ideje szemezek a KMC X10SL Gold lánccal. Elég jókat olvastam róla és lehet vennék egyet. Leginkább a tartósságában bízom mert egyébként elég drága darab (itthon 20k, kintről olyan 12k lenne).
Mondjuk dizájnra se rossz az arany színével.Terveim szerint ez lenne az utolsó dolog amit fejlesztenék a mostani bringán, innentől már csak a kopó dolgokat szeretném cserélni.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
rob210
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52162 üzenetére
Értem, viszont így elláthatnál valami tanáccsal merre induljak neki, mert 3 szerelőnél volt én is megnéztem, de nem tudok rájönni miért csinálja és tök random.
A lánc nincs megnyúlva a sebességeket tökéletesen veszi.
És a lánctányér fogai sincsenek elkopva valamint vonalzóval megnéztem és nem találtam benne hasasodást (görbülést)Magyarán tanácstalan vagyok.
Nekem már csak az maradt ötletem, hogy amikor vált a gyerek nem feszül rá eléggé a lánc a tányérra és át tud ugrani ami meg a ledobáshoz vezet.Renault power
-
t1
addikt
válasz Hasaggymeg #52079 üzenetére
Köszönöm őt vettem meg : [link]
Összesem lehet hasonlítani a műanyag rettenettel.
-
Megane2000
aktív tag
-
Frenky89
őstag
válasz Hasaggymeg #52218 üzenetére
Tuti, forrás? Csak, mert a táblázat a hivatalos katalógus szerint készült.
-
Frenky89
őstag
válasz Hasaggymeg #52282 üzenetére
Áhh, sejtettem, hogy ilyesmi lesz a forrásod.
Tehát, FC-M672 40/30/22 kiosztással FC-M670 42/32/24 helyett, vagy FC-M670 marad és csak a kiosztás változik 40/30/22-re?
-
cseter
tag
válasz Hasaggymeg #52283 üzenetére
Akkor valami gáz van bár nem értek hozzá meg ma dolgozom de ebből szervíz lesz,amikor észrevettem tegnap hogy lejött nem gumi volt hanem valami műanyag és mögötte láttam a csapigolyókat én meg csak visszanyomtam,na mindegy viszem dokihoz köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #52283 üzenetére
Elég sokféle bringám volt már, sokat terepeztem, érzem mik a gyengeségek, de valóban nehéz amúgy elfogulatlanul írni egy ilyen bringáról. Ha olyan ember ráülne akinek előtte csak egy alap merev xc montija volt, szerintem nem tudna belekötni semmibe. Nekem is nehéz, de azt érzem, hogy csapatás közben nem olyan merev a szerkezet mint a 27,5-es 140mm-es AM bringám volt. Vagy mint egy 160mm-es Enduro gép, amivel tulajdonképpen nincs is probléma, mert amire ezt kitalálták arra tökéletes, az más kérdés, hogy volt már csapatósabb gépem is és ezt ki tudom bringázni lefelé, ez nem a bringa hibája. Bár szerintem egy masszívabb villával biztos más lenne, A 29"-es kerékméret és 32-es becsúszó nem a vadulásról szól, amúgy 27,5-ös kerekekkel a 140mm-es villa merevebbnek érződött mint ez a 120mm-es 29-es méretben. Pedig ugyanúgy 32-es becsúszóm volt ott is. Csak ugye itt hosszabb a villa a nagyobb kerék miatt, nagyobb az erőkar. Ide már elkél egy legalább 34-35-ös becsúszó ha durván akarom használni.
De azért ezt nem úgy kell elképzelni, hogy nem bírja, jót lehet vele menni lefelé is, sokan szerintem nem éreznék ezt negatívumnak, csak akinek van tapasztalata egyéb kategóriákkal is.
Meg aztán ez az elektromos rendszer is akkora élmény, hogy megint csak nehéz a kevés negatívumra figyelni.
Láncból elvileg egy külön ebike-ra gyártott KMC X10E van rajta, ezzel tapasztalatom még nincs, hogy mennyivel erősebb, ránézésre egy normál, jó minőségű bringaláncnak tűnik. Egyébként valóban nagyobb terhet ró a motor a hajtásra, Turbo módban az emberi erő kb háromszorosát teszi hozzá a motor. Alsó kategóriás váltóval használhatatlan lenne ez a rendszer, mert ekkora terhelés alatt recsegne ropogna a lánc váltás közben. Itt is csattog rendesen néha, amikor gyorsítás közben, nagyobb rásegítés mellett váltok. Biztos vagyok benne, hogy a sort hamarabb meg fogja enni a lánc mint egy normál bringán (HG50-es 10 sebességes Deore van rajta). Hogy a lánc meddig fogja bírni arról még nincs tapasztalatom.Tothgera30: Hát egy ilyen rendszer valóban nem olcsó, kb 600k a bosch rendszer, ennyivel dobja meg a bringa árát. Persze ez a legerősebb performace line, gps-es nyon kijelzővel.
Az hogy nehezebb szerintem nem gáz, amíg rásegítéssel használod, lefelé is ad stabilitást pluszba.
Én javaslom, hogy aki teheti jöjjön el a csillebérci tesztnapra, ott ingyen lehet próbálni emtb-ot is. Érdemes a rendezvény előtt regisztrálni az adott kiállítónál, mert a helyszínen akkora az érdeklődés, hogy nem biztos, hogy hozzá lehet férni. A kerekekkel szerintem sem lesz gondod. -
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52289 üzenetére
Ugyanilyen lámpám van, elég erős fénnyel rendelkezik és én is elégedetten használom mikor fel kell dobni.
Més que un club!
-
syler123
veterán
válasz Hasaggymeg #52289 üzenetére
Köszi, hát a villogó hiányozna én mindig azon használom. Még meggondolom.
Viszont megtaláltam a Gepida hasonmást, gondolom ez is kínai, csak átmatricázva, akár jó is lehet. A tartója más, egyébként nagyon hasonlít.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #52307 üzenetére
De amúgy is szeretem cserélgetni a bringákat, minél több félét kipróbálni, nálam egyik se hosszú életű.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #52370 üzenetére
En az outimban benne hagytam, nemzavar kulonosebbn, de most a versenyre szerintem leveszem majd. Ezen felul van elso es hatso villogom (prizma nincs), meg rarakok a bal bokamra egy fenyvisszavero szalagot. Nem teljes, de egy joindulatu rendor talan elenged, ha nem, akkor nyilvan kifizetem a buntetest, de a prizma,at nincs hova rakni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #52383 üzenetére
én már igen, tavasszal. amikor kezdődik a bringás szezon, mindig rá vannak pörögve a kötelező kiegészítőkre, na olyankor álltak ki a kerékpárútra.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
-
atok666
őstag
válasz Hasaggymeg #52494 üzenetére
A ket par zokni helyett nem jobb megoldas a cipore huzhato "shoecover"?
Atok
-
veterán
válasz Hasaggymeg #52494 üzenetére
Pont paratlanokat lattam foleg 26" es 27,5" eseteben is.
Everybody lies.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #52508 üzenetére
Nekem eljött, tekintve hogy jövő hónapban egy pár Kaukázusi jegenyefenyő (Abies nordmanniana) ültetését kell megejtenünk.
#52509 TayRol: Idén több is volt, amire így hirtelen emlékszem, az a Scott Scale 60, Kellys Majestic, Trek X01, Ghost SE9000, Merida Big Nine 1500. Ez utóbbi megmaradt, tesómé lett.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tendd
tag
válasz Hasaggymeg #52530 üzenetére
Így is felfoghatjuk, de nem . Tegnap a szokásos útvonalamon mentem, kerékpárúton oda-vissza. Ma viszont a kerékpárút végén nem fordultam meg, hanem falukat érintve közúton tekertem haza.
JackFeryll: Ilyen érzésem volt nekem is. Itt mondjuk nincs emelkedő, úgy még keményebb lenne a dolog. Szerencsére ma az utolsó 8km-en megkaptam a hátszelet.
[ Szerkesztve ]
-
Tendd
tag
válasz Hasaggymeg #52534 üzenetére
Ma kétszer átmentem a városon és még volt 3 falu, párszor megálltam kereszteződéseknél, forgalom stb. Tegnap egyszer sem kellett megállnom és nincs forgalom sem arrafelé, szerencsére. Ezért a nagy különbség
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #52549 üzenetére
Én úgy érzem,hogy igen,de szeretek a realitások talaján maradni
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52600 üzenetére
Nekem Aliexpresszes mezeim vannak többségében illetve egy márkásabbam a Stelvios mez amit még olaszban vettem (Sportful márkájú).
Van Decathlonosom is de azt már nagyon ritkán használom, jobban preferálom a 3 zsebes mezeket. Amúgy az Alis mezek egész korrektek annyi pénzért de azért a Sportful mezemen látszik hogy nem véletlen volt drágább, valóban jobb minőségű.
Mondjuk a kerékpározásban is szinte alap dolog hogy a jobb sajnos drágább is egyben.Més que un club!
-
JackFeryll
őstag
válasz Hasaggymeg #52600 üzenetére
Sajnos ez ilyen. Egy egész éves ruházat közép-felső kategóriából százezrekben mérhető.
Decából nekem Aerofit 700 van, akciósan jó volt az ára. Szeretem, bár a mez hátulját eléggé tudja húzni a súly ha megpakolod a zsebeket pont a nagyon vékony/aero anyag miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #52619 üzenetére
...azért halkan megsúgom hogy egy belépő carbon váz nem egyenlő egy Elite C68-al, egy high-end alu váz ugyan olyan tömegben jön ki, és azért valljuk be, barom biztosabb...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #52646 üzenetére
Úgy bizony... Az oldalamba viszont már állt a kormányszarv és a lockout kar is.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52661 üzenetére
Simán lehet, én 8,5 barral közlekedem.
Mondjuk 20 évnyi egyéb sportban eltöltött idő után hozzászoktam a fájdalomhoz így engem már nem is hat meg ha rosszabb az út.Més que un club!
-
Solad
őstag
válasz Hasaggymeg #52661 üzenetére
Ugyan, 8,5 bar, aluváz, aluvilla, ~85 kiló testtömeg (ezt külön szeretik a 16 és 20 küllős kerekek ) és borsodi mellékutakon bringázom. Semmi gond nincs vele, aki ezt a minimális rázkódást nem bírja elviselni, az nálam a hisztis kategóriába esik
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
syler123
veterán
válasz Hasaggymeg #52694 üzenetére
Milyen kis vicces most mindenki, már a halálomat kívánják
-
syler123
veterán
válasz Hasaggymeg #52703 üzenetére
Nem kell megijedni, nem városban fogom hallgatni, amerre bringázok olyan kihalt minden hogy kb a köröm alatt 2 autó megy el mellettem, amikor pedig beérek a faluba kikapcsolom. De valószínűleg marad egyik fülben a fülhallgató, sok mindent úgysem tudok csinálni ha nekem jönnek hátulról, azon kívül hogy az út szélén megyek, poén amikor ilyen kihalt területen úgy megy el mellettem az autós hogy kb súrolja a kormányom, pedig szemből sem jött semmi én meg kb a gazat súrolom az út szélén. Mind1 ez van, pár ember érdekesen közlekedik. Bicó út pedig sajna nincs arra felé.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52708 üzenetére
Abszolút egyetértek.
Nekem akkor is ez kellene: Domenico Pozzovivo Focus Izalco Max gépe
A sajátom nagytesója, meghajtanám egyszer.
Mondjuk a SRAM rendszerétől én kissé idegenkedem, egy Dura Ace szettel szívesebben látnám.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52727 üzenetére
Így van, ők 2000 euróért olyat adnak ami kiskereskedőn keresztül árult márkánál jóval többe lenne.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52743 üzenetére
De a Radon/Canyon/Rose márkáknál nincs köztes kiskereskedő hanem magától a gyártótól vásárolsz és ezért tudnak olcsóbbak lenni.
Més que un club!
-
Solad
őstag
válasz Hasaggymeg #52763 üzenetére
Ez alapvetően bármilyen 100%-os gyümölcslével működik. Én 1:1 arányban szoktam keverni, de abszolút ízlés kérdése. Némi só, ami még nem rontja el az ízét, nem árt bele.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52827 üzenetére
Nekem sok Cube outinál a homlokcső magassága nem tetszik. Múlt héten boltban pont nézegettem őket és olyan csúnyák voltak. Értem hogy granfindós de ez már tényleg durva. Az outizás sose a kényelemről szólt.
Més que un club!
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #52852 üzenetére
centírozás lesz, de annyira nem szeretem ha más piszkálja a cuccaim
megpróbálom azért itthon elsőnek[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52852 üzenetére
De még kemény vagyok és egy darabig maradok az alunál a betonmerev Zondákkal.
Més que un club!
-
MineFox54
őstag
válasz Hasaggymeg #52848 üzenetére
Autóhoz tényleg létezik gyári javítóstift (vagy mi a f*sz), van is kint a kocsiban, holnap küldök fényképet, eredeti Kia.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #52912 üzenetére
hétköznap nincs időm tekerni, a hétvégéim meg foglaltak, nem tudok mást csinálni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52912 üzenetére
Tegnap 13 fok volt mikor indultunk, egy fölső aláöltözéket vettem csak fel a rövid mezhez de így is nyomtunk egy finom karikát:
[link]
Mondjuk a végére nem kicsit elfáradtam de legalább a nap kisütött. Hazafelé meg párommal tekertem még 18km-t. Egyébként rá is büszke voltam mert amíg mi haverokkal edzettünk lenyomott tök egyedül két Velencei-tókört szóval majdnem egy 80km-es távot ment ő is hazáig.Més que un club!
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52918 üzenetére
Én jól kifogtam. Gondoltam hogy nem lesz kis tempó de hogy szembeszélben 40 meg még afölötti sebességgel menjünk arra nem számítottam. Hatan indultunk Fehérvárról, Pázmándon becsatlakozott két Nutrixxonos aztán Velence után egy srác leszakadt, őt nem is láttuk többet. Mi meg nyomtuk tovább rendesen jó kis dimbes-dombos útvonalon.
Marhára elfáradtam a végére erre nem teljesen voltam felkészülve ráadásul egész úton rettentűen folyott az orrom küzdöttem a megfázással is.Egy dolognak viszont örülök: 85-ös átlag pedálfordulatom lett, tegnap nagyon kapkodtam a lábam többször is 100-as fordulattal pörgettem még ilyen 40-es tempóknál is. Talán ebben látok némi fejlődést de még mindig bőven van hová javulnom.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
goldnarmz
aktív tag
válasz Hasaggymeg #52928 üzenetére
NHH-en én még nem találkoztam "sok" bringással, pedig rendszeresen járok oda, illetve a Csóványosra. Valahogy nem olyan kedvelt terep a bringások számára. Hozzáteszem: szerencsére.
[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
-
Solad
őstag
válasz Hasaggymeg #52936 üzenetére
+ (#52938) belaazallat
Ugyanezek az aggályaim voltak nekem is, köszönöm a válaszokat. 1-2 napba nem halok bele, addig ott a monti úgyhogy inkább várok
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52946 üzenetére
Mit mondjak én a Velencei-tó körüli utakra? Jó időben tele van hétvégi bringásokkal akik gyök kettővel araszolva egymás melett többen elfoglalják az egészet más meg nem győzi kerülgetni őket. Még az a szerencse hogy nekem elég egy kb 2-3km-es szakaszon a bringaúton menni mert ezt leszámítva végig autóúton megyek.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52957 üzenetére
Nem is megyek rajtuk csak sajnos tókörön van ez a 2-3km-es szakasz amit nem tudok elkerülni. Mondjuk ott nyilván nem 40-nel száguldozok hanem csak ésszel átcsorgok.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #52963 üzenetére
Ne tőlem kérdezd nem én készítettem csak szereplő vagyok a videón.
Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz Hasaggymeg #52957 üzenetére
Az több mint életveszély, főleg hogy 30 felett van az ember átlagsebessége túlnyomó részt. Persze ezért is lett bevezetve hogy 20km/h azt hiszem a maximális sebesség kerékpárúton, de akkor nem értem miért terelnek le oda ha ott veszélyesebb közlekednem mint közúton. Mellesleg engem nem terelnek le, egyszerűen nem foglalkozok azzal hogy hol szabad és hol tilos.
-
dokee78
félisten
válasz Hasaggymeg #53077 üzenetére
Sajnos nem ez a Grand Canyon,hanem ez.
Csepel és Neuzer is tetszik,bár inkább a Csepel a teló miatt.
Csepel gondolom terepre is jobb.
Váltó,fékek,váz erősebbek rajta?Bár,mint írtam főleg munkába kell,de néha néha azért kis erei út is lenne.
50-55 k,ha viszont van jó összteleszkópos,akkor talán nagyon max 60 k.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs