-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Maximum1 #40718 üzenetére
lehet itt jönni a szép és olcsó emlékeiddel, de a mai világban Wtf
Szóval most raktam össze kettőt. Az enyém nem ss, meg ott mindenféle fejlesztgetés volt agyváltó, meg kormány terén, nem tudom mennyi lett, de a bringa volt 10k (tökéletes alu 622-es kerekekkel), ami feltétlen kellett az még 10k (hajtás, monoblokk,lánc, fékkar, új lánckerék hátulra), a többit nem tudom, mert otthon volt, meg egyenként szereztem koskormány, váltókar, agyváltó alakatrész stb.
Öcsémé, na az valami ilyesmi: kerékszett 12k (kontrás, duplafalú szegecselt alu 622-es, dt küllők, szerintem frissen fűzte akitől vetten) , gumik 5k, mono volt otthon legyen 1k, régen vett csepel maradványai kb. 5k értékben váz, kormány, ülés, első fék (ennyiért bármikor szerzek valami hasonlót), kell még lánc, meg hajtás, az kijön most is 7k-ból, télen érdemes alkatrészt meg bringát venni
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #40802 üzenetére
Ha alu akkor egy fokkal jobb. Láttam már ilyen kinézetű hiten acélt, az nagyon durván nehéz volt.
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz bajtokarpi #40843 üzenetére
Csomagtartó mindegy, csak nagyon gagyi ne legyen, csavarra rakjál anyát, mert hiába van menet kijön. Táskát akkorát vegyél szerinted beférsz, én elég keveset pakolok, de négy-öt napra már kell a három részes (két oldal, és felső rész), ha gyalog megyek akkor ugyan ez a cucc - szerszámok egy 40 literes hátizsákba befér.
Tamás: Nincs rajta, meg egyébként is elég katasztrófa ennyiért, ilyen szintű régi német bringa 15-20-ból megvan kontrával, max. egy új hajtás, meg lánc kell rá, esetleg egy centír.
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #40879 üzenetére
Én a bowdenek végét simán leforrasztom, soha semmi baj nem volt vele, szerintem értelmesebb mint a bowdenház vég.
-
ivana
Ármester
Van valakinek tapasztalata Budapest-Újvidék-(esetleg Belgrád)-Szeged túra terén? Akár részei is, nyáron mennénk régi osztálytársakkal a szokásos túránkra, ezt az útvonalat néztem ki Esetleg jobb ötlet? Szlovénia, Ausztria féle már sokat voltunk.
-
ivana
Ármester
válasz Tamás008 #40908 üzenetére
Ilyen régi kontrás, ekéshajtás, acélfelnis max. váznak, de inkább annak se érdemes venni. Ajánlom a három sebi agyváltókat (shimanot nem) sokkal jobb a kontrájuk mint a klasszikus torpedo, mindenképp 622-es kereket használj, vannak ilyen low profile normális alufelnik is. Hajtásnak a fixik között érdemes nézelődni ott van értelmes egysebi hajtás. Váznak csúszópapucsos outi váz. Természetesen kell még tanyabike kormány és rugós nyereg.
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #41455 üzenetére
Fixiseknél kell keresni ilyesmit, mint az egysebi hajtást. Canti fékhez való kar jó patkóhoz is. Vagy a cyclocross kisegítő fékkarok is jók.
-
ivana
Ármester
válasz vandeminek #41579 üzenetére
Érdemben milyen különbség lehet köztük Semmilyen, vedd a kendát. A defektvédelem a főleg külsőn múlik nem a belsőn.
-
ivana
Ármester
válasz Slownz #41745 üzenetére
Régi gumi ez nagyon, málik a széle, a futó felület annyira le van kopva, hogy a minta eltűnt. Igazi van a szerelőnek ez azonnali cserés. Nem tudom milyen nyomáson használod, de szerintem a ráírt maximumot ez a perem nem bírja. Még egy 2000Ft-os CST-vel is sokkal jobban jársz.
Egy rendes 32-es túra gumit fel tudsz nyomni 6-7 barra, azzal már lehet menni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #41834 üzenetére
Nem kellenek ide ilyen antennák, ott a kos azon van elég fogás. Egyenes kormánnyal egy idő után elég kényelmetlen a túra a fogás miatt.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #41837 üzenetére
[link] Én szinte mindig a fékkarokat fogom. Ha lejtő van akkor lemegyek, meg erős szembeszélben is, vagy ha nagyon rohanni kell. Szeretem a ramps-ként emlegetett fogást is, onnan még gyorsan elérem a féket. Amit drops-nak hív a cikk, na attól eléggé félek még (annyira régen nincs meg a koskormányos gép), nagyon lassan tudok onnan átfogni... A tetejét meg csak akkor ha egy kézzel kell menni (az agyváltó miatt a váltás, illetve ivás közben).
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #41855 üzenetére
Szerintem nincs nem rejtett bowdenes campa fékváltókar.
-
ivana
Ármester
válasz rob210 #41869 üzenetére
Megnézed milyen széles a kerék, veszel bele a legolcsóbb belsőből amit kapsz, mondjuk cst-t. Ha 26"-os akkor az nem trekking hanem valami monti szerűség, a trekking 622-es szokott lenni. Az Örsön van ridebike ott tudsz venni például.
De lehet ragasztani is
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Shimano 7 sebi országúti váltó elviszi a 8-as sort?
-
ivana
Ármester
válasz spanyoll #42002 üzenetére
[link] Ha jól emlékszem pontosan ilyenem van, szeretem mert megbízható, és elég hangos, városi koskormányos gépen van a stucnin. Szerintem hasznos dolog a csengő, bicikli úton lődörgő gyalogosok vagy egymás mellett kettővel haladó bringások esetére.
Ma viszont két bringás srácot elküldtem melegebb éghajlatra, de jó hangosan. Kis mellékutcából kikanyarodtak jobbra a busz elé, viszont eléggé beszarhattak a nagy kék izétől így átjöttek az út másik oldalára és elkezdtek bal oldalon szembe jönni, miközben én jöttem lefelé az enyhe lejtőn alsó fogásban olyan 40-el
-
ivana
Ármester
válasz pengemetal #42062 üzenetére
Szerintem a járdán vezetett bringa út alapból életveszélyes (nem lát az autó vezető és nem adja meg az elsőbbséget), sokkal jobb a bicikli sáv, nyom.
-
ivana
Ármester
válasz Corsair90 #42100 üzenetére
leginkább aszfalt, városi, könnyű és közepes terepen (itt picit ritkábban) Szerintem felesleges erre a teló, csak elviszi az energiát. Inkább használt gépet nézz, azok mindig jobbak, igényeidhez mérten szerintem olyan 40k-ért lesz crmo, olyan 60-ért alu váz. Trekking kategóriát nézz.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Napi vicc: [link]
-
-
ivana
Ármester
válasz zenwalk #42386 üzenetére
Semmi baj nincs vele én is ilyennel nyomom mondjuk nem a túrázóssal ("rendes outi"), hanem egy koskormányos agyváltós kontra- és dobfékes géppel. 28-as gumival bőven lehet menni és jól bírja a rázkódást is. Arra figyelj, hogy neked nagy olyan 60 környéki váz kell mindenképpen.
-
ivana
Ármester
válasz fjudors #42446 üzenetére
Az a baj, hogy inkonzisztens, épp ezért semmi értelme, nem a collal van a baj, hanem, hogy teljesen random méretek vannak. Mert ugye van még 590 ami szintén 26", 630 ami teljesen értelmetlen módon 27", 635 ami meg szintén 28, de ezek ősrégi méretek. Meg, a 622 montiban 29", outiban pedig 28, végképp hülyeség.
-
ivana
Ármester
válasz itouchfan #42510 üzenetére
'84-es Csepel Outi Ilyet, hagyd a fenébe, bringa sose lesz belőle. A csepel max kontrásnak 622-es kerekekkel, de úgy is nagyon limó. 630-as acél kerekek a kukába valók, a hajtás is, meg elég sok minden, amennyit költenél rá abból lesz rendes gép. Most vettem 25-ért crmo vázas, exage 300-as outit
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest