- Hálózati / IP kamera
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Zyxel NAS326
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Synology NAS
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #202776 üzenetére
Ez már korábban is előkerült és de igen használhatod. Magyarországon bármit használhatsz kerékpár lámpának kb.
-
ivana
Ármester
válasz Csokicsibesz #202942 üzenetére
Miért a pedálnál akarod beakasztani? Vízszintesen vagy függőlegesen szeretnéd tárolni a bringát? Lehet valami kép kéne, hogy mire gondolsz?
A villacsere kb. triviális dolog ahead esetén, nyugodtan megpróbálható diy.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #203003 üzenetére
Nem valószínű, hogy új lánccal nem ugrik meg.
-
ivana
Ármester
válasz hardcore334 #203069 üzenetére
A nem menetes oldaláról biztos kézzel le kell fúrni. Elég az egyiket a vázban, a másiknál már tudod satuban... Helyettesíteni megfelelő ékkel lehet van vagy 10 méret. Fontos, hogy nem a csavarral húzod be, hanem be kell ütni.
-
-
ivana
Ármester
válasz SpaceJam #203326 üzenetére
Az a baj, hogy ami hátul még bőven jó az elsőnek már nem lesz az sokszor. Bár ez nyilván akkor jó, ha ugyan olyan a kettő, ami outin általában igaz. Montin azért elég sokan használnak különbözőt, pl. nekem a terepes szettem hátul 2.0-ás RaceKing , az első meg 2.2-es XKing.
Veterán bringáknál meg hátul akár igen gagyi gumik is simán elmennek, az elsőt viszont le szoktam cserélni normálisra.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #203583 üzenetére
+1 meg nem árt kék loctite sem azokra a csavarokra. Az előírt nyomatéka meg baromság, sokkal jobban meg kell húzni. Btw a klipszes pedál is tud életveszélyes lenni, láttam már embert azért esni, mert beleakadt a cipőfűzője a klipszbe.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #203593 üzenetére
Számítógépre, mobilra meg hasonlókra tuti nincs vám. A határban nem vagyok biztos. Áfa nyilván mindenre van.
-
ivana
Ármester
válasz planbmokus #203695 üzenetére
Ez a teszt azért nem semmi. Rálocsolja a láncra az oldószerrel kevert viaszt és megnézi mennyire fröcsköl Ennek mi a fene értelme van? Amíg nem szárad rá addig tök felesleges tesztelni...
-
ivana
Ármester
válasz velizare #204037 üzenetére
Ebben az a vicc, hogy zsaludeszkából kb. 5 perc ácsolni valami ideiglenes fedelet. Simán beleeshet vad is, ott az ártéri erdő...
Kutyák: itt van a cikkben a megoldás, kezdjék el a vadászok betartani a törvényt és kilőni a francba az erdőben kószáló vérebeket. Már évekkel ezelőtt is durva volt ami ott ment.
-
ivana
Ármester
válasz kenguru99 #204912 üzenetére
+1 ez a táblázat amit belinkelnek ritka nagy marhaság. Ökölszabály: Ne legyen keskenyebb a felni mint a gumi, és ne legyen 3-szor szélesebb a gumi.
A modern outik is simán 17-es felnivel vannak szerelve, de a másik véglet az ősmonti ahol a 20-as felnire ráment a 2.2-es gumi. Mindkettő simán működik, nem fog lefordulni. A szélesebb az ideálisabb gördülési ellenállás, a keskenyebb súly szempontjából.
Én sem vagyok híve a sárnehéz schwalbe gumiknak...
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz balintbaba #205035 üzenetére
Egyáltalán nem az, a régi acél kerékpár csöveket még a repülőgép ipar használta, bár ott emlékeim szerint a kerékpár volt előbb. Az alu vázak spéci ötvözetei szintén onnan jönnek.
A titán váz különleges, meg drága. De beszámolók alapján nem jó, kolbász feeling. Nem véletlen nem használja senki. Egy touron bőven lenne rá pénz, ha lenne értelme.
-
ivana
Ármester
válasz vendingo #205090 üzenetére
Nem hiszem, inkább picit jobbat lehet összerakni. Én pl. a magas peremet hanyagolnám, fancyn néz ki meg minden, de nem praktikus.
Én arra tippelek, hogy a felni nem az igazi ebben a szettben, bár valószínűleg tartóssággal nincs gond. Szóval, ha nem akarsz vesződni akkor egyben is vehető.
-
ivana
Ármester
válasz petipetya #205321 üzenetére
Maga a kontra csak annyiban nehezíti a kerék kiszedését, hogy a kontrakar csavarját is ki kell tekerni, visszarakáskor meg vissza. Szóval önmagában nem hiszem, hogy nagy gondot jelent. 10-es kulcs kell, gyárilag kapupánt csavar van benne. Nagyon fontos: a kontrakar mindig kerüljön vissza, különben életveszélyes a bringa és a váltó belsőrészét tönkre is teheti az első fékezés során!!!
-
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz ZolkoW #205478 üzenetére
Velem ezt öcsém játszotta el, mentek bringatúrára gimis osztállyal a balaton köré. Úgy volt, hogy kölcsönadom az akkori acél országútim. Elvitte egy próbakörre és sikerült valahogy becseszni a váltót a küllők közé, kiszakadt vagy 5-6 küllő. Kénytelen volt túra csepelel menni, ami végülis bírta a strapát, csak lejtőn kicsit para volt a kontra, rudas fék kombó.
-
ivana
Ármester
válasz sz_abika #205627 üzenetére
KMC (campa) lánc Most KMC vagy campa lánc? Shimano-Campa adapteres freehub Ez mit takar?
Amíg nincs igény minden fokozatra addig találsz olyat ami jó. [link] Ez alapján annyira nagyon gáz nem lesz. Emlékeim szerint 9 sebiből nem különleges a campa lánc, az egyedül 10 sebességnél van, hogy a campához más lánc kell (keskenyebb).
Új hozzászólás Aktív témák
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Notebook hibák
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- EA Sports WRC '23
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen