- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz bunddog #102487 üzenetére
Továbbra is fontos: alu a váz? Mert ha elektrokémiai korrózió akkor sósav kell oda.
Az ütögetés jó ötlet, a heggesztés játszhat még, vagy ha más nincs kifúrni a közepét és a menetig bevágni fűrészlappal (been there done that, igaz az mindkét oldalon műanyag csészés volt).
Ha a tengelyes oldal ragadt benn és már amúgy is szar a mono akkor valami nagyobb kalapáccsal ütögetném a tengelyt rozsdaoldó adagolása mellett. A káromkodás feszültség oldó hatású ilyenkor Kiszakítani nem nagyon lehet ha rendes váz.Én profi vagyok vasárnap egy saccra 80 éves négyszöges hajtás szedtem le amiben nem volt már lehúzó menet (mondjuk sokra nem mentem volna vele mert rohadtul nem volt szabvány a menet akkoriban). Így mehet az öreg styria a szintereshez
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Véreshurka #102535 üzenetére
Nem vitatkozni akarok veled, csak további infóval szolgálni a kollegának
1. Sima kontra bilinccsel megoldható ha nincs
3. Ha szénacél akkor tanyabike legyen, az ilyen outinak kinéző szénacél szarok kolbász szinten lifegnek. Egy régi mátra hátsó háromszöge kb. 2cm x 1cm-es csövekből van, ezeknek 1cm x 1cm ami outiban ahol erős az anyag jó, szénacél esetén nem annyira.
6. 630-al csak bikeboomos gagyikat szereltek, olyat max. 5000-ért vennék, ha annyiért nem lehetne megvenni tök jó tanyabikekokat.
7. A lemezfékhíd szintén a kohó szökevény váz jele.
Szvsz 32mm gumi alatt nem lehet biztonságosan menni kicsit hidegebb időben városban.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Mezga Aladár #102543 üzenetére
Manapság gyártottban én még nem láttam olyat szerencsére ami szénacél és outinak néz ki. Ez ilyen csepel apolló meg hasonló cuccokra vonatkozik alapvetően.
-
ivana
Ármester
válasz Godimodi #102552 üzenetére
65-ért nincs túl jó hajtás a bianchin, meg ennyiért már full tricolor 600 szokott lenni, néha fékváltós 8-as campa.
Itt is nézelődhetsz, olcsóbb szokott lenni és kellemes hangulatú csopi.
(#102556) Véreshurka A pirosra festett bringaúton sajnos minden csúszik, az egy nagy baromság volt, azóta elvileg újonnan nem csinálják.
Nem a csepel szénacél a gáz, pl. egy mátra elég merev [link], hanem a "félverseny" borzalmak. Ja igen súlyban nem nehezebb mint egy mai trekking egy ilyen mátra (nyilván a dongó nélküli verzió )[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz lorcsi #102593 üzenetére
"menynire tud probléma mentes lenni a rendszer" Eléggé ha nem vagy túl erős, az agyváltó nem szereti a keményebb hajtást.
"a hagyományos dinamósat piszok nehéz lenne tekerni emelkedőn fel..ezt elvetettük" Az agydinamó ugyan úgy minimálisan fog vissza mint a sima, csak a sima kikapcsolt állapotban nem fog vissza és sokkal olcsóbb, cserébe viszont hangos.
A sima dinamó akkor szokott nagyon visszafogni ha hibás a kábelezés, mivel elég gyakran túl vékonyat használtak anno ez gyakori.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz CptAdamica #102626 üzenetére
Nem a kormánycsapágyad szar véletlenül? Az a leggyakoribb oka a rázásnak...
-
ivana
Ármester
válasz CptAdamica #102670 üzenetére
Kézzel nem feltétlen, sokkal nagyobb erők lépnek fel amikor fékezel mint a kézzel esetben. Ha csak enyhén lötyög azt simán érezheted. Amúgy bizonyos szintű rázkódás mindig lesz egy felniféknél.
-
ivana
Ármester
válasz Somatom #102723 üzenetére
Ez nem magyar kempó így semmi sem 100%, de:
- Én még nem láttam olyan villát amin ne hatos lyuk lenne elöl, hátul is csak az imbuszos outi féknél 8-as ez meg nem az, szóval kompatibilitás valószínű, mérd le a benyúlást...
- az ilyen fos gyerekbringa fékeket felejtsd el két forgáspontos kell rá, meg egy kétujjas fékkar FONTOS: patkóhoz nem jó a v fékkar, kantis kell hozzá. De amúgy a jelenlegi fékkar akár maradhat is ha nem műanyag mert az is kantis húzású lesz ha bowdenes gumifékvan rajta.
[link] [link]Mivel enm magyar a bringa az ék nem biztos, hogy 9.5, az a leggyakoribb, meg a magyar, de nem minden olyan, le kell mérni.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Misi1980 #102837 üzenetére
Nálunk a lidlben még van egy csomó tegnap este vettem kettőt 1700Ft / darabért. Már egy éve használom két bringán semmi baja, igaz ez újabb modell.
Még túl sokat is tud, ilyen kalória marhaságok pl. nem érdekelnek. Az órát, a sebesség mérést, a hőmérséklet mérést, meg az összes távot szoktam használni kb.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #102899 üzenetére
+1 az a triban 100 elég gagyinak néz ki. Ennyiért használtan már jó gépeket kapni...
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #103068 üzenetére
Lehet én csinálok valamit rosszul, de még érdeklődés sem volt Ennek általában egyszerű oka szokott lenni: túláraztad.
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #103073 üzenetére
-
ivana
Ármester
válasz Sleek #103127 üzenetére
Az octalinket szerintem nagyon gyorsan felejtsd el. Leginkább integrált, ha nagyon spórolni akarsz akkor négyszög. Én a 40/30/22-es integráltat venném.
Szerk.: Félre értettem, ha a jelenlegi hajtóműved ez "Shimano Altus/Acera '08 (FC-M311) 42/32/22" akkor nem is feltétlen kell cserélned, de ha cseréld csak integrált. Az octalink halott.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz haarmaan #103214 üzenetére
Szerintem hosszútávon megszokás után kényelmesebb a kos. Több a fogás pozíció. Nem minden kossal szerelt gép annyira fekvős. A felsorolt felhasználásra ma már szerencsére újra az egyenes számít furának
15kg csomag még rendes túratáskában is rohadt sok, hátizsákban meg főleg. Ilyen felhasználásra mindenképpen gondolkodj csomagtartóban. És nem kell minden francot bepakolni Nyáron 10kg elég kb. 5 napra.
Az 1x rendszer túrázáshoz nagyon hülye ötlet szerintem, lesz ott idő váltani bőven, kellhet is a rövidebb áttét.
-
ivana
Ármester
Én ide szoktam vinni. Mogyoródon van, szépen dolgoznak. 7000 a váz villa szóval elég olcsó. Most is 3 vázam van náluk, egy waffenrad, egy camping, meg egy háború előtti magyar női váz ami 0.8mm-es csövekből van
-
ivana
Ármester
válasz headhunter #103441 üzenetére
A bringa finom cucc, jó műszerolaj kell a láncnak (fegyver, varrógép etc. Olaj), vagy teflonos láncspray. Én személy szerint felváltva szoktam így elég jó.
-
ivana
Ármester
Ért valaki a fixikhez? Milyen agyat érdemes szerválni? (Mármint konkrét típust) Van egy WM, vagy NIK csepel vázam a 40-es évek végéről és rat fixit akarok belőle csinálni Szerintem beolajozom, a rozsda marad, előre kap egy normális féket. (Ezeknek elég fasza papucsa van, ilyen vastag lemez, akkoriban még pályagépeken is ilyen volt...)
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #103504 üzenetére
&Véreshurka:
Köszönöm a válaszokat. Még nem tudom mennyit akarok rákölteni... A joytech is vállalható tud lenni? [link] Ez a csepel milyen? Az ezüst elég olcsó, amúgy se megy a 80 éves géphez a más...
Az iparis agyak is vonzanak, de az nyilván drágább.
A 6 csavaros verzióhoz mennyire kapható cog?(Valószínűleg racsni nem is lenne rajta, de még ebben se vagyok biztos)
A másik vad ötletem egy retro direct. [link]
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Solad #103545 üzenetére
Elvileg gányolva nem nagy kunszt megcsinálni, kell egy angol menetes balos csésze, meg kontraanya, egy menetes agy, meg valami feszítő alkalmatosság. Én mivel szépen akarom úgy gondoltam, hogy egy csepel vázra forrasztok tartót, iparis váltógörgő, hátra meg van egy dobfékes sachs menetes agyam.
De először a fixi. Mert kontrásból két hét múlva már 9 lesz azt meguntam
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #103763 üzenetére
Ez azon kivul, hogy borzaszto ocsmany meg eleg furan is mozoghat.
hegyimorc Az elso megoldas szerintem is szebb, Az is meg lehet csinalni erosre, lenyegeben kette kell vagni a vazcsovet es bele rakni egy rudat abba ket lyuk meg menet. De amugy a trek vaz is jol nez ki.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Ez már váltós valami simplex termék lehet [link] A campa még betegebb volt akkoriban, ott konkrétan két kar volt az egyik kilazította a tengelyt a másik meg mozgatta.
Doppingot azért toltak rendesen akkor is, leginkább keményen kokóztak. Meg azt gondolták, hogy a cigi tágítja a tüdőt ezért nagy mászások előtt cigiztek. [link]
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Véreshurka #103913 üzenetére
Nekem ilyen icetoolz van elég sok (20+) kereket fűztem már vele, bőven jó.
Állvány akkor kell ha nagyon sokat fűzöl, ha nem vagy szerviz gyári állvány biztos nem szükséges, max házi gány
-
ivana
Ármester
válasz Véreshurka #103919 üzenetére
Én pl. egy hibás vázat akarok szétflexelni, de lehet villából, fából akármiből. "diy wheel truing stand'-re keress.
Fúrás, menetvágó hosszú csavar működhet pl.
[ Szerkesztve ]
-
-
ivana
Ármester
válasz TomMusic #104303 üzenetére
Nyilvan az elso problemasabb, mert az sokkal erosebb. De en hatul is csak akkor szoktam villogora allitani, ha rohadt nagy kod van, egy mogotted jovo bringasnak nagyon zavaro tud lenni, ha direkt tobben mentek sokaig akkor meg foleg.
(#104302) tvse1995 A szar Pesti utakra szerintem nem idealis az outi.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #104369 üzenetére
Nagyjából olyan, kicsit agresszívabb a hood, viszont hoodon van fék
belaazallat: -1 szerintem a tárcsa jobban adagolható, tuti fog és legalább agyfék. A patkó előbb utóbb kihal.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest