Új hozzászólás Aktív témák

  • Véreshurka

    senior tag

    válasz Godimodi #102504 üzenetére

    Mi a cél? Mármint olvastam, de egyszer majd outizni akarsz, vagy túrázni (akár csomaggal), vagy valami városi rombolót tervezel venni (SS/agyváltós) amivel azért lehet csapatni máshol is? Mert ami bringákat belinkeltél egyik-másik pl. városi alapnak szerintem így képről ránézve nem tűnik rossznak. Ha outizni szeretnél a későbbiekben akkor ezek a bringák max nagyon kezdésnek lesznek jók, tehát pár éven (akár 1-2) belül biztos kinövöd.

    Ha városiban gondolkodsz amivel lehet csapatni akkor pár dolgot érdemes szem előtt tartani ha a vázméret megfelelő:

    1. sárvédőtartó szem elöl, hátul (esőben/latyakban/hóban látod legfőképpen a hasznát)

    2. hátul kovácsolt, csúszópapucsos legyen lehetőleg, 120-130 mm közötti papucstávval

    3. Cr-Mo váz, persze nem gond ha "csak" sima szénacél, de a Cr-Mo könnyebb, és elvileg tartósabb is

    4. a nyeregcső átmérője legyen nagyobb vagy egyenlő 25mm-nél (már nem lehet 25mm-nél keskenyebb nyeregcsövet kapni, viszont régebben voltak ilyenek, kellemetlen ha utólag derül ki, hogy hosszabb nyeregcső kellene)

    5. a monoblokk lehetőleg angol 68mm-es legyen (pusztán egyszerűbb és olcsóbb ilyen monoblokkokat venni)

    6. nem lenne rossz ha már alapból 622-es és nem 630-as kerék lenne bennük normális benyúlású fékkel (duplafalú felni és normális, nem hosszúbenyúlású fék, nagyobb külső gumi választék miatt)

    7. lehetőleg rendes fékhíd legyen hátul, ne a lemezes (pl. az általad linkelt Puch Clubman-en lemez fékhíd van, a többin ahogy láttam normális)

    Nekem városi témához hirtelen ennyi jutott az eszembe. Ha ezek közül a bringák közül valamelyik elnyeri a tetszésed, jó méretben is és nagyjából megfelelnek a mai szabványoknak, akkor az egy jó kiindulási alap lehet egy jó városi bringához amivel azért még akár balatont is lehet kerülni.

    El Psy Kongroo

Új hozzászólás Aktív témák