- Windows 11
- Mikrotik routerek
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Mozilla Firefox
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz trialboj #154099 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy mi a különbség a gumik között. Nekem tök egyformáknak tűnnek. Az enyémen 2,8 -asok vannak. Elöl DHR, hátul Rekon. Elégedett vagyok a tapadásukkal terepen és aszfalton is. A gördülési ellenállásukról nem tudok nyilatkozni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #154145 üzenetére
Irány az aszfalt és alapozz tavaszra
Más: ha már alapozó, valaki nem tud linkelni valami alapozó bringás edzéstervet? Nem kell semmi komoly, nem versenyre készülök, csak a télen kicsit tudatosabban szeretném elütni az időt, hogy tavasszal jobb formában legyek. Eddig próbáltam egyszerűen aerob pulzuson tekerni, de van egy olyan érzésem, hogy az alapozás nem csak ennyi, hanem szakaszokra, intervallumokra kéne valahogy osztani. Valakinek van valamilyen bevált amatőr módszere? Ahogy elnézem sokan csinálják, de neten egyetlen pulzus alapú edzéstervet sem találtam... illetve vannak, de inkább futóknak. Welovecycling-en van valami ilyesmi, de ott anaerob zónákat és magas pulzuson tekeréseket írnak, holott máshol azt írják, hogy az alapozó időszak alatt nem szabad az aerob zóna fölé menni . Na de mindegy, aki alapozik a topikban, esetleg röviden le tudná írni hogy csinálja?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz trialboj #154317 üzenetére
én vettem egy ehhez hasonló, csak futáshoz való esőnadrágot (kalenji, most nem látom a honlapjukon) akkora, hogy simán fel tuom venni a 'normát' nadrágra, így télen, hidegben se fagyok meg benne, és nem csak a combomat védi. ez, amit linkeltem még jobb is, mert cipővédő is van rajta,
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #154317 üzenetére
Ja, én csak az én Maxxisomat sz*rozom, eszemben sincs az egész márkát lehúzni. Meg gondolom az Ikon sem egy nagy eresztés, mert kb. ugyanaz, mint a Rekon, csak apróbb a mintázat, + tesztek szerint sem valami jó gumi. Nálad a Schwalbe gumit szerintem azért vágta ilyen könnyen ki valami, mert Liteskin, egy snakeskin-el lehet nem kaptál volna defektet. Az én Rekonomra még azt sem tudom elmondani, hogy azért vacak, mert olcsó, mivel tudtommal ez a legdrágább Rekon, amit kapni lehet, szal fullextrás gumi.
Más: mai klasszik köröcskéről pár katt
Felétek amúgy tél van-e már?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz trialboj #154317 üzenetére
nem rossz a Rainlegs, csak ismerni kell a korlátait.
van egy szint, ahol még nem esik annyira az eső (inkább csak szitál) hogy egy idő után átázna a nadrágod, de nem folyik rajta a víz - na ekkor jó. viszont nagy esőben egy idő után összevizezi a lábszáradon a nadrágot, ami nem akkora gáz (ellentétben a comboddal a lábszáradon jellemzően nem ér hozzá a lábadhoz a nadrág, így nem érzed vizesnek) de nem is kényelmes vizes lábszárral bringázni.vannak egészen jó esőnadrágok, olyanok is, amiket menet közben is fel/le lehet venni (cipzáras mindkét oldalon kívül végig) mint pl a Marmot PreClip vagy a Vaude Full-Zip Pants 2 - nekem ilyen van, és bár talán ha kétszer használtam, szerintem jó.
mondjuk ha már itt tartunk, ha esősnek tűnik az időjárás, akkor én egy kb 8-10 éves Shimano Accu-3D softshell nadrágot használok, egy ideig ez is vízálló, főleg mióta kezeltem ilyen nano textil impregnálóval és ez hasonlít egy fekete farmerhez, vagy szövetnadrághoz, így elmegy mindennapi viseletnek is, nem kell extra réteget hordani (max. alá, ha hideg van) simán munkahelyen megfelelő. van 2020-as megfelelője is, a Shimano Transit Softshell“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #154350 üzenetére
Ez eléggé agresszívnek tűnik, ha te úgy érzed, hogy elöl az Ikon is ráz, akkor ettől agybajt kapsz majd . Cserébe terepre ezt már én (mint agresszív xc gumi fan) is bevállalnám, nem tűnik rossznak a mintázata. Nem értem amúgy, hogy miért nem csinál senki több olyan gumit, mint a Smart Sam, illetve azt sem értem, hogy a Schwalbe miért csak belépő kőnehéz verziót gyárt belőle. A közepén sűrű a futófelület, ezért magas nyomáson aszfalton nem ráz annyira és a gördülési ellenállása is alacsony, terepen meg ha leengeded a nyomást, ugyanazt tudja tapadásban, mint az agresszív Nobby Nic Performance. Kanyarban aszfalton persze azért megjön a hangja és elkezd rázni, de ennyi baj legyen... ha lenne belőle könnyű tubeless ready verzió, akkor a Nobby-nál is jobban szeretném. Lehet, hogy a gyártók rájöttek, hogy túlságosan all in one ez a mintázat és azért nem igazán gyártanak ilyent, mert ha mindenki ezt venné, a többi terepgumit nem lenne akinek eladni? .
ZolkoW: ESI-ből lehet én is kipróbálom majd a színeset, eddig csak ezért nem tettem, mert félek, hogy retkesen csúnya.
1.5 bar hátul? Lehet én már nem merném annyira leengedni, túl sokat riogattak a kollégák a felütéssel, a levegő hirtelen elszállásával, a gumi lefordulásával, meg mindenféle rémtörténettel . De tény, hogy pl. a pro xc racerek 1.2 bar-ig is lemennek ha kell és ha nekük nem fordul le a gumi... igaz ők nem 21mm felnin használják.
2.35 és 2.25 között én hamar kiszúrom a különbséget, persze csak Schwalbe gumiknál, más márkáknál már nem mindíg egyértelmű a méretezés, a haverom 2.35 Forekasterje sem néz ki szélesebbnek, mint a 2.25-ös Nobbym.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz trialboj #154350 üzenetére
azért mondtam a Transit nadrágot, ha nem öltönyben kell melóznod, akkor simán jó ez is, még inghez is egy normális övvel. plusz ugye vízálló egy szintig, szóval nem kell semmi extrát magaddal cipelned.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #155044 üzenetére
Le kell mosni, vagy szépen leolvad... és le kell mosni . Felénk kb. a tél 60-70%-a ilyen ködtakarós, illetve most csak szimplán ködös, mert 1200-1300m magasságig köd van, olyan magasra meg jelenleg ilyen hidegben és hóban képtelenség kitekerni. Szép meg fotogén amúgy ez a köd is, én szeretem, de csak akkor, ha max 8-900 méterig ér fel és ki lehet tekerni fölé, ahogy te is tetted. Mert sajnos itt most az van, hogy hiába jósolnak 5-6 fokos meleget, itt a köd alatt mi ebből semmit nem érzünk, 0 és -3 fok között van . Amúgy egyre csak durvább és vastagabb, helyenként max 25m lehet a látótávolság: kép - kép . Az a gond, hogy itt szél ritkán van és ahhoz sincs elég meleg, hogy felszálljon a köd, szal amikor ide a hargita és a csíki havasok közé beköltözik... akkor jó sokáig nem látjuk a napot.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #162348 üzenetére
Engem ma is majdnem elkaptak . Terepről ahogy ráléptem az aszfaltra futásról hazafelé, látom, hogy szemben áll egy rendőrautó. Szerencsére valami papírok fölé voltak görnyedve és jegyzeteltek vagy mi, így nem vettek észre.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #162348 üzenetére
Bemenni nem kell melóba, de azért meló van. Nálunk a bringázás szerencsére a 3T-ből a támogatott kategóriába esik, szóval kb. semmilyen korlátozás nincs, ami volt az is max. egyes önkormányzatok hülyesége. (Nem teljesen értem amúgy sem, otthon felülök a bringára, meg sem állok.)
(#162349) Jester01 Szerintem állítsd be inkább azt a váltót. Esetleg egy új bowden.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #163119 üzenetére
Remélhetőleg még mindig csak levegős.Tedd úgy abringát,hogy a fékkarok jó magasan legyenek,forgasd őket vízszintesen a csavarral,vedd ki a csavarokat és a tölcsért,előre töltött fékfolyadékkal csavard helyére,majd fékezgess,pengetve,fricskázva a fékvezetéket amíg még egyetlen kis buborék is feljön a tölcsérben levő folyadék aljából.Ha viszont folyton olaj jelenik meg valahol kint,akkor baj lehet,elmegy a folyadék valahol,valami tömítés odalett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #163119 üzenetére
Ok, a mostani tekerés után egyértelmű hogy valami gond van. Ezen a két helyen olajos picit, a féktest, és a fékkar.Na most ez azért problémás mert foglamam sincs a fék felépítéséről, és hogy hol vannak itt szimeringek, én egyedül a fékkar tetején látok egyet amikor lecsavarom a tölcsérnek.
Illetve azt sem értem hogy a fékkarnál hogy ereszthet olajat ott mirefel romlott el valami, mikor a fékkar azon részét nem is piszkáltam. A féktest 8as csavarját meg éppen csak meg szoktuk lazítani, ha az tökig van húzva de csak könnyezik, akkor ott mi a teendő? ott is van szimering valahol?
Erre van szerviz kit, vagy hogy kell megoldani az ilyen szitut?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #163144 üzenetére
Itt egy videó róla, hol olajos. Reggel szárazra volt törölve.
Ahogy nézem egy darab csavar nincs rajta, szóval ha ez nem áll el magától, amire ugye nincs sok esély, akkor kuka?Az előző hátsó fékemmel is ez volt, ugyan ez a bringán, de az már így jött a bringával együtt, ez meg 1 és fél évet bírt, és pont egy teljes olajcsere után kezdett el folyni, legalább estem volna egy kva nagyot, és akkor mondhatom hogy na inkább az törjön mint a karom, de így.
jjeahh, de az más féktest, olyanom nekem is van, ezen nincs mit elnyalni, alig kell kitekerni.
Zsohi, és megoldódott a féktest szivárgás is magától?
bardi, persze vettem még 100ml, és összeöntöttem a régivel, ami tavaly ősszel lett vásárolva, illetve ez nem romlik meg, szóval lehetetlen hogy az olaj legyen rossz.
Van rá esély, hogy a szürkés olaj, ami benne volt, eltömítette azt a kis lyukat ahol most szivárog, és az új tiszta folyadék meg simán kicsöpög mert nincs még benne fékpor, meg egyéb kosz darabkák?
szerk: Pont a fék lenne az utolsó amihez kínai szart vásárolnék, meg nem is hiszek a leírásban, de ezek szerint azt a kis dugattyút ki lehet cserélni mindben?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #163155 üzenetére
Ott biztos elszállt egy tömítés,de hogy ki kelljen dobni nem hinném!Szét kell szedni/szedetni és cserélni a tömítést.Nézz utána a neten. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #163119 üzenetére
Shimano féket viszonylag egyszerű légteleníteni, nem kell fékkart lekötözni, pláne nem órákra úgy hagyni. Alulról átnyomod az olajat, felül a tölcsérben kijön, már ez általában elég. Utána alul elzárod, a fékkart forgatod 3 pozícióba, közbe pumpálod a kart, kijön a maradék bubi, aztán kész. Ha nagyon makacs a fék és még ezután is kicsit nyúlós, puha marad, akkor visszafelé is folyatod az olajat, tehát a tölcsérből, majd alul egy csövön át egy zacskóba vagy kis tartályba. Fékkar pumpálás és kész. Ha ereszti az olajat akkor azzal sok mindent nem tudsz kezdeni, fékkar vagy nyereg csere, ha minkét helyen ereszt akkor komplett fék csere. Shimano alapvetően megbízható fékrendszert gyárt, de ha elhanyagolják benne az olajcseréket akkor az megeszi a tömítéseket és tönkremegy.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz trialboj #163155 üzenetére
Amit linkeltél bizbasz 10 dollárért az egy főfékhenger és pontosan arra lesz szükséged, ha szivárog a fékkar. Nem rakéta tudomány, az a gumi karmantyú - vagyis az a kettő - végzi a munkát. Az első tartja a nyomást, a második meg csak tömít, hogy az olajtartály ne folyjon el, amíg behúzva van a kar. Az első karmantyú ilyenkor előre van tolva és lezárja a tartály kis furatát ami nyugalmi helyzetben átfolyhat a fékcsőbe. A két karmantyú közé elvileg csak ilyenkor kerül olaj, mikor be van húzva a kar. Az itteni szivárgás a hátsó kis gumiszoknya halálát jelenti, nem kritikus probléma, csak a tartályban lévő olaj lassan elszivárog. Viszont ha felépül a nyomás és behúzva tartja is azt (vagyis nem tudod szép lassan behúzni kormányig felkeményedést követően), akkor az első karmantyú ami a munkát végzi az ép.
Ami az állást követő nyúlósságot illeti az levegőre utal, ami üzemmelegen kitágul és vele együtt felkeményedik a fék is.
Ha sehogy sem megy a légtelenítés, akkor végső esetben a vákuum pisztoly lehet megoldás. Annak elvileg ki kéne szívnia minden beszorult apró bubit mindenhonnan.
Ha szakszerű légtelenítés után is levegősödik és nem forraltad el az olajat és szivárog a légtelenítő csavar, akkor ott komoly gebasz van.
Feltéve ha nem user error és kellően feszes a csavar, valamint nem sérült és nem szorult alá kosz. Elvileg tömítés ott nincs, legalábbis én még egyetlen járműnél sem láttam tömítést a légtelenítő csavar alatt. Elvileg a menetnél nem szivároghat olaj, az a csavar egy zsákfurat aljába ül bele és kilazításkor nyílik egy apró rés a furat és a csavar vége közt, ott tud átfolyni az olaj. Olajcserénél kivetted ezt a csavart? Tisztán tetted vissza? Sérülésmentes? Tuti nem csak azt az egy csepp olajat látod koszolni, ami a csavar belsejében maradt elzárás után? -
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #163209 üzenetére
Lehet mindíg rossz szériát fogsz ki . Amúgy asszem az SLX kuplungos váltód gyengécske fajta, a 12 speed már jobb, de persze tapasztalatom az nincs vele, a megfizethető Shimano láncok valóban hulladékok, a középcsapágyadat a szervizes cseszte el, én abba a szervizbe többé nem is mennék, csak ha nagyon muszáj
lugosi: öntapadóssal vegyesek voltak a tapasztalataim amikor még belsőztem, általában nagyon jól sikerült vele a foltozás és örökre rajta maradt a belsőn, de egyszer előfordult, hogy a belső oldala lyukadt ki a felnihez közel, ráadásul ott volt a belső illesztése is és sehogysem akart rendesen ráragadni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
válasz trialboj #163209 üzenetére
Miért ne szabadna? Szerelhetőnek kell lennie, elvégre valahogy összerakták a gyárban is.
Általában csak egy seeger gyűrű tartja a dugattyút a helyén. Azt ha kiveszed, akkor a rúgó már ki is lövi majd onnan. Jobb helyeken szokott lenni egy porvédő gumiharang a fékhenger végén, de úgy látom a bringás fékeken ez snassz. Lehet ezért is ment tönkre a hátsó karmantyú, mert vmi oda bekerült és megette. Ha majd szétszeded, akkor vizsgáld meg a henger belső felületét is! Ha össze van karcolva, akkor sajnos kuka. Vmi ott nagyon el van szállva, mert a hátsó karmantyú még nyomás alá se kerül és így is ereszt.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz trialboj #163351 üzenetére
150 mm-es játékmonti. Nem kap amúgy túl sokat. Talán ötször ha legurultam vele a Mecsekről úgy igazán keményen 50 km/h körüli maxszal. A mostani lakóhelyemen meg nincsenek hegyek, így max ilyen egy perces lejtőket lát néha. Egyszerű tekerészésre használom főleg. Meg most trükközni tanulgatok vele. Talán az endo tanulgatása a legnagyobb igénybevétel, amit a fék kapott hetek óta.
(Mondjuk a motorom fékét forraltam már fel egy parkolóban stoppie tanulgatása közben...) -
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #163501 üzenetére
Ezek szerint mégis hasonló a fékünk, ugyanilyen csavart kellett anno rendeljek, már nem is tudom honnan, mert kva könnyen elnyalódott. Amúgy szerintem elég hülyén van kitalálva, ha nem húzod meg rendesen, folyik az olaj, ha meghúzod, akkor esélyes, hogy elnyalod, mert sz*r az anyaga. Jobb lenne, ha a kis lyuk után a csavar hegyén is lenne egy kis gumitömítés. A fékkarod meg durva, hogy ennyire ereszti az olajat, valamit nagyon elcseszhettek a gyárban
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
válasz trialboj #163501 üzenetére
Ilyen szar dizájnt még nem láttam légtelenítőcsavarra. Nem alakzárással oldotta meg a tömítést.
A japán újra feltalálta ezek szerint azt, ami az iparban mindenhol máshol már olcsón és egyszerűen meg volt oldva évtizedek óta.
Ráadásul jó drága csavar és még szar is. Nem erre szoktam asszociálni a japán minőségből.Az, h a furat belső fala kopott meg az nem kizárt, ha rossz az anyagválasztás és ne adj isten a csavar keményebb lenne, mint a féktest. De ezért használnak az iparban mindenhol réz légtelenítőcsavart, h ne a nyereg menjen tönkre, hanem a csavar zömüljön be a zsákfurat aljába jobb helyeken.
Ha ezt benézték itt, akkor ez egy tervezett tönkremenetel.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz trialboj #163690 üzenetére
Ugyan nem 6030D vagyok, de beleböfögök... szerintem elsőkörben kerüld a nagyon kemény, hosszú mászásokat (ahol nem tudod lenn tartani a pulzust), inkább síkon, lankásabb terepen menj, tényleg túrázósan. Heti 1x meg lehet küldeni a hegyeket is, de utána legyen pihinap, regeneráció. Szerintem pár hét és egy alap kondi vissza fog épülni, nem kell parázni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #163690 üzenetére
Ahogy többen is írták, ilyenkor nincs más, mint ismét elkezdesz alapozni, alacsony pulzuson menni.
Az éhezést én külön venném, mert oké, hogy magasabb a pulzusod, ezért több CH-t használsz, de az hogy nincs elegendő a szervezetedben, az csak azért van, mert nem eszel/pótolsz eleget. Tehát arra is érdemes figyelni, illetve hogy egyél, igyál közben is eleget.
Én sem edzek terv szerűen lassan két hónapja, magasabb is a pulzus, sőt, olyan számok vannak, amik eddig nem nagyon . Pont tegnap beszéltem az edzővel, hogy ez mi. Azt mondta, csodák nincsenek, eddig minden nap edzettem, megvolt, hogy mikor mit (állóképesség, erősítés, regenerálás, hosszú), most meg kevesebbet is, meg just for fun, szóval gyenge sz*r lettem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #163787 üzenetére
Teljesen nem szedtem szét, csak amíg tudtam. De nem is kell, tökéletesen műkszik, ezek szerint neked is csak a csavar lazult le.
Toobee: elképzelhető, de amíg engem nem érdekel ilyen szempontból, addig mindegy . Bringaügyben szerintem megint mellé fog nyúlni... érdekes hogy nem tanul a hibájából, pedig lassan évente cserél gépet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #164149 üzenetére
Nekem érkezik valamikor 7100, de nem tudom, mit tudok majd segíteni ettől :)
Érzésem szerint a 8000-8100 között biztos volt változtatás, mert az előbbit sokan szidták, az újról még csak jót hallottam. Az SLX meg gondolom követi, csak más a felületkezelés,és hiányzik egy csavar ;)
A Shimi oldalán, robbantott ábrákról nem derül ki, hogy kompatibilis-e? A boltok leírásainak csak komoly fenntartásokkal hinnék.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #164153 üzenetére
Elég menő a wahoo, de sosem értettem miért, nekem túlárazott tamagotchinak tűnik. Úgy érzem az egyetlen ami a Garminoknál is jobb lehet majd, az a Hammerhead 2, már az első generáció sem volt rossz, ha az utód kisebb lesz, lehet gyűjteni fogok rá . Még vannak olyan alternatívák, mint a Stages meg Mio, de mindegyiknek van valami hibája.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #164149 üzenetére
Érdekes mert legújabb fékbetétcsere után mintha enyém (M615) is "kiizzadna" kis fékfolyadékot a karok alatt,ahol tulajdonképp a dugattyút nyomják. Úgy vettem észre,hogy apró bogarak (idén annyi van mint még soha! ) zöme volt beleragadva.Ilyent eddig még nem vettem észre,bár tény,hogy ilyen kemények sem lettek eddig soha a fékek betétcsere után.Arra gyanaxok,hogy utoljára legalább 50%-ban kopott betétekkel légtelenítettem mind2 féket,majd a csavar visszatétele előtt jól fel is töltöttem folyadékkal,így az új betétekkel kissé túl lehet töltve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #164153 üzenetére
785 van, de csak a másik bringáról átrakva, szóval ideiglenes megoldásként. 7120+7100 egyébként, én is úgy gondolkodtam, hogy nem baj a tartalék, és ki is akartam próbálni milyen a 4 dugattyús
Mondjuk amennyit én "csapatok"... de nem baj, kell az ilyen is, de ha egyszer meglesz az autóm utódja, akkor szerintem megint a két montiból csinálok egyet, és valahol a kettő közötti lenne nekem ideális, már látom. (jobban XC-s, 120-as úttal elöl, de azért menjen bele a pluszos 27,5-ös kerék)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #164302 üzenetére
Majdnem minden topiklakónak van ilyen mániája, van aki nem akar tyúkbelest, más spd-t, cicanacit, széleskormányt, boostot, kúpot nem akar, de olyan is van, aki 29er-re sem akar váltani, sőt, sisakot sem akar hordani, más meg a szarvakat nem akarja leszerelni . Személy szerint én a büdös életben nem borotválnám le a lábam és a cicanaci sem tetszik, meg sikítófrászt kapok a rózsaszín, mályva, lila meg hasonló barbie színű férfi bringáktól. Amikor mindezt egyben látom (csupasz férfi rózsaszínű bringán latexben), úgy érzem megérett a világ a pusztulásra, a földi életnek nincs többé értelme . Pedig ezek valszeg mind-mind csak berögzült dolgok.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz trialboj #164302 üzenetére
Én esküdni mernék rá, hogy érzem az én TLR gumim előnyét így 2 hét használat után...pedig átlag outis user vagyok. Egyedül esőben, vizes úton nem tekertem....ott még érhet negatív meglepetés. Még egy 15%os mászás is hiányzik ahhoz, hogy 100%-ban igazolni tudjam a TLR-re váltásom egyik okát. A mérleg viszont nem hazudik: -100g/kerék. Viszont csak a carbon nyeregre váltás -200g-ja nem gondolom, hogy érezhető változást jelentett volna önmagában. De összességében már a 400g súlycsökkentést is bármelyik naponta tekerő outis usernek éreznie kell....szerintem. A következő project az lesz, hogy mikor elkopik a hátsó akkor azt szélesebb, 28mm-re cserélem.... úgy, hogy a 25ös az elsö keréken marad.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #164302 üzenetére
Nem biztos, hogy értem a fekete témát, én eléggé ellene vagyok a fekete bringáknak (bár elismerem, hogy jól néznek ki, de ha tehetem, nem olyat választok), de amit látsz, az azért fekete, amiért az autóm ezüst
Amúgy nem tudom, mekkora segítséget jelent a hűtőborda, de vegyük észre, hogy itt sem az történt, hogy megláttam, milyen kicsi bordája van, majd rácsaptam a BUY gombra, hogy akkor nekem ez kell, hanem ezt ilyennel adják. Egyébként picit bánom is, hogy nem volt választás, a bike24-en lehet választani fémes betéttel is + pénzért (gondolom az is bordás), itt a bike-discounton még hűtőborda nélküliből sem volt raktáron fémes, pedig vettem volna. A 2 dugattyúshoz képest egyébként nem mondanám, hogy kisebb, de talán azért csinálták ilyen laposra, hogy a kacifántosabb láncvilláknál is elférjen (?).
Erről jut eszembe, a karok bilincse jobban tetszik, mint a 785-ös fékemé, mert nincs útban a csavar a dropper karjának, meg másnak sem. A rugalmasságból szerintem semmi nem érződik, de ez nem csoda, mivel van egy támasztója a markolat mellett. Egyébként meg is lepődtem, hogy teljesen normálisnak tűnik minden érzésre, pedig ez előtt soha nem vágtam méretre hidrós kábelt, és érzésre mégsem tűnik levegősnek. Nem gurultam még vele, mert épp vizes volt minden, meg sötétedett, nem jó dílnek tűnt összevizezni a hátam 10 perc bringázásértTényleg kissé meglepett, azt hittem, teljesen összeszerelve jön, de nem, a fékkar csak le volt dugózva, és a vezeték végén is lezáró volt, amibe bele lehet akasztani a befűszőszálat. Na, mondom nem arról volt szó, hogy how-to videókat, meg doksikat keressek, én csak fel akartam csavarozni, aztán ha kipróbáltam, majd méretre vágom... Ehelyett néhány keresés kiment a "Shimano brake install", és hasonló kifejezésekkel, manualt is próbáltam letölteni, majd mivel nem járt sikerrel akkor és ott egyik sem, mérgemben összeraktam úgy, ahogy logikusnak tűnt... (sosem csináltam még ilyet, és nem is volt külön csomagolva a bronz roppantógyűrű, hanem benne volt a fékkarban, először meg is ijedtem)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #164302 üzenetére
Nem dac,csak olyan "trutymósnak" érzem,és még nem volt annyira sok defektem,hogy meglépjem.Hideg ráz egy olyan gumi leszedésétől,cseréjétől még otthon is,nemhogy terepen.Ugyanakkor 1etértek zsocyval,tényleg soha és semmire nem szabad azt mondani,hogy soha,mert az élet hosszú ami alatt sok minden változik.Egyelőre a mérleg a foltozás,aluminium,első váltó,keskenyebb kormány,nyeregtáska,vagy éppen a taposópedál oldalára billen. A Maxxis gumikat meg 3060D jóvoltából próbálhattam ki,tetszenek,de nem annyira mint a Race Kingek és nem mellékesen drágábbak is.
Tothgera...ugyenez a színekkel is,a divat,trendek,kultúra stb.6ározzák meg mi a női és mit nevezünk férfiasnak,skót férfiak szoknyába járnak,máshol fülbevalót hordanak,és gondolom jjeahh székely társunk is másképp látná a világot ha masszőrje megkérné borotválja le a lábát,majd másnap 2 bombázó ráadna egy szép rózsaszín trikót egy Giro szakasz végén,biztos le sem akarná vetni.Mezga Aladar...nem a tubeless a vörös posztó,hanem ha valami az,akkor az olyan kis változások egyértelmű,megkérdőjelezhezetlen és a kerékpározást élményét gyökeresen javító,de amúgy apróságuk miatt csakis tudományos eszközökkel mérhető javulások érzése,melyek egyértelműen csak placebók.
xyzsolt...simán lehet,hogy a nyergen nem érzed úgy akár a 200 gr-ot sem mint a kerekeken a 100at,főleg ha azt a kerületükön (felni,gumi) csökkentetted.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest