-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #267337 üzenetére
A linkelt videóban azt mondta a szerelő srác, hogy a hajtókarra ragasztott fólia borításnál alkalmazott ragasztó enged el idővel, ott beszivárog a víz, az acél pedig rozsdásodni kezd, és idővel eltörik.
-
fulton
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #267368 üzenetére
*leírhattad volna...stupid writing assistant.😬😬😬
mauimagic...gondolom mivel már többen is jelentős bevételt könyvelnek el ebből a tartalomgyártásból, naponta születnek videók mindenről és minden ellenkezőjéről is. Miért jó a széles kormány/miért nem kell neked széles kormány, miért jó a karbon/miért nem halt ki az alumínium, sőt, most már vannak tartalmak arról is, hogy a rég bevett, kipróbált és sikeres fejlesztések is tulajdonképp teljesen fölöslegesek. Kábé naponta feltalálják a melegvizet és fogyasztók ezrei ezeket a videókat nézik nap mint nap órákon át.(van pl.egy munkatársam is aki folyton azzal fáraszt mit látott ebben, vagy abban a YT videóban ) Ami viszont közös bennük, hogy lassan alig van több értelmes tartalom bennük mint pl. a pörgethető tik-tok videókban, vagyis több óra bámulás után is aligha leszel okosabb mint voltál előtte, legfeljebb elcsesztél jó pár órát életedből...a YT kábé átvette mára a TV-zés szerepét, és kábé annyit is ér az egész, sőt, van aki még fizet is, hogy reklám nélkül nézze a...semmit. Vélemény hangzott el!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #267458 üzenetére
Nekem futáshoz Garmin órám van az szinkronizált szépen mostanában a Connect appal.
Vagy ez a probléma csak a webes felületre érvényes?Més que un club!
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #267481 üzenetére
-
HEAHEA
tag
válasz Hasaggymeg #266907 üzenetére
Köszönöm az ajánlást. Amikor az ember vacilál dolgok között, pihentetni kell egy kicsit a helyzetet. Most úgy érzem Trek lesz. A Teal to Nautical Fade színösszeállítás nagyon tetszik, olyan mint a bumeráng. Visszatér gondolataimba.
-
HEAHEA
tag
válasz Hasaggymeg #267538 üzenetére
Így van, ahogyan írod. Pl. az XT-s váltó, levegős villa ami tényleg jobb többek között a Cube-nál, csak a példa kedvéért. Nézegettem teszteket is a két kerékpárról. A Cube geometriáját elavultabbnak tartották, ebből a szempontból a Trek-et dicsérték. Szóval most legyen okos az ember. Úgy vagyok a váz a lelke a bringának, majd kb. egy hónap múlva kiderül, ha minden igaz. A szellemet már kiengedtem a palackból.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #267577 üzenetére
Cube használók, milyen tapasztalatotok van a garanciával kapcsolatban?
Van itt aki netán külföldről vett cube gépet gariztatott, hogy ment a boltal a történet?
Érdekelne mit tudtok, tapasztaltatok, hallottatok erről a Cube-ról e tekintetben.
Olvastam olyat hogy bekérte a cube a számlát!! a szervizelésekről, és mivel nem volt számla, megtagadta a garit....
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #266621 üzenetére
Felkerült a bringára.
Szerelő még outi kuplungos váltóval nem csak monti és gravel kuplungos váltóval találkozott. Azt mondta, meglepődött mennyire precíz a cucc. Használva, semmi különbséget nem érzek a váltásminőségével kapcsolatban.
Így nem ver le a láncvillára. Lehet, hogy egy picit még feszítek rajta.
Tetszik.Ugyan itt eladó hibátlan állapotú használt RD-R7000 GS váltó.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #267809 üzenetére
Értem. Nyitott szemmel jarok. Egyelőre itt szabolcsban egyet sem lattam még. De távolabbi útjaimon se.
De nem értem miért kellett riogatni levéllel most ha garanciális akkor szó nélkül cserélné kéne..ez olyan hervasztó az ilyen kibuvósdi némely boltnál.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #267806 üzenetére
Lehet hogy előfordul, de sokszor volt téma (FB), hogy célszerszám nélkül nagyon nehéz leszedni a hajtóműt és a karokat. Nagyon erősen kell kalapáccsal ütni és akkor fog csak lejönni.
"A négyszögtengely végeinek kúpossága 2 fok (az ISO és a JIS szabvány esetében is), ami azért jó, mert ezen érték alatt elvileg „önzáró” a tengelykapcsolat. Tehát ha felhúztad, és kitekered a rögzítő csavart, akkor sem lazul le, még terhelés hatására sem. Ha jó anyagokból, és precízen van legyártva a hajtómű és a tengely is, akkor ez így is van. Viszont a négyszögtengely esetében sem a jó anyag, sem a precíz gyártás nem valósul meg, legalábbis mostanában." BikePro
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #267818 üzenetére
Nekem bejön. És a ‘Who is it for?’ fejezettel is egyetértek. Nekem határozottan tetszik ez a hátsó agymotor + kis akku kombináció. Még a viszonylag nehéz hátsó traktussal is. Ha meg merülne az akku, ott a váltó, és a gép még mindig csak trekking súlyban van. Az árát nem mertem meg ézni, pláne nem a di2 váltóval.
Magamnak nem venném (még), de tetszik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #267823 üzenetére
Ja, gondoltam. Ugye mi ezt a kategóriát vettük asszonynak. Nem azért, mert titkolni akarja, hogy elektromost hajt, hanem mert ocsmánynak találta a bosch motort, meg a babettatank-akkut. Amit teljesen megértek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #267818 üzenetére
szexi
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #267849 üzenetére
pontosság, hegesztések, festés stb
ha nem felejtem el, majd fotózok, de alapjában véve ezért nem vittem vissza a vázat (főleg, mivel vagy másfél év után vettem csomagtartót és fix sárvédőt a nuroadra) -
Speeedfire
nagyúr
válasz Hasaggymeg #267849 üzenetére
Igen, használtan néznék. De mire érdemes figyelni?
Néha rövid túra, meg városra lenne használva semmi extra. Most láttam 120k-ért egy dehatlon Riverside 500. Ez milyen?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268018 üzenetére
winfos gomb+pont= emojik
na neeeés tényleg.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #267733 üzenetére
Megtörtént a finomhangolás.
Hátul a legnagyobb fogaskerék mutatta meg mennyire kell feszíteni. Volt egy pont ami után a 34 fogaskerékről nem akar leváltani a 30 fogaskerékre. Akkor sem ha közelebb/távolabb tettem a váltót. Itt kellett visszavenni egy picit a feszítésből.
És kész. Ma megyek tesztelni (bringázni).Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268048 üzenetére
nálam ki van kapcsolva hónapok óta a kuplung 1x-nél is, nem esett le még a lánc azóta (ha nagyon kéne terepen, akkor visszakapcsolom)
bekapcsolt láncfeszítésnél a váltót pontosabban kell beállítani.
-
#58379520
törölt tag
válasz Hasaggymeg #268053 üzenetére
Köszi. Megnézem még, amiket írtál.
szimpláncsak: köszönöm neked is. XXL méret kellene, 201 vagyok....
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #268053 üzenetére
"nem is fog leesni, ahhoz nagyon durván kellene nyomulni valami köves, sziklás, gyökeres stb. lejtőn."
vagy Mavic kereket használni kónuszon.
#268060Friczy De-de. Nem alap fékbetéttel, ott hamarabb megy el a fékhatás, hanem olyannal ami bírja a meleget. Hosszú 10 km-ek után annyira megemelkedik a nyomás a belsőben, hogy pukk!
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #268048 üzenetére
Megvolt a tesztbringázás. Semmi csapkodás, patyolat tiszta maradt a láncvilla. Bónuszként csendesebb lett a hajtás.
Nagyon bejött a technika.
9 seb. rendszerhez létezik kuplungos váltó?[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #268130 üzenetére
lánckenés = cos2 (x) + sin2 (x) = (eix + e-ix )2 /4 + sin2 (x) = (e2ix + e-2ix )/4 + e2ln(sin(x)) + 1/2
de ez csak montenbályk esetén igaz![ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #268155 üzenetére
Bemegy az, én becsepegtetem szemenként az alsó és felső láncvonalat, várok egy kicsit és ujjaim közé fogva a láncot picit megtörve átpörgetem a görgőket.
Egyébként nem értem ezt a szenvedést, napi téma többször, mintha valami extra bonyolult dolog lenne. -
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #268155 üzenetére
Ehhez képest még én is vagy dupla ennyit rakok, és alaposan megtekerem a láncot, hogy bemozogja magát mindenhova. a Lánc oldalára kifolyt részt meg le kell törölni, ha valaki nem szeret gyurmázni.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #268155 üzenetére
Én vagy 20k km-t mentem eddig ezzel a módszerrel, sokat bírnak a láncaim, ebből gondolom, hogy nagyon rossz nem lehet.
Hasonló okokból nem tervezem elektronmikroszkóp vásárlását sem, amivel ki tudnám elemezni, hogy bejut e midenhová a cucc. -
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #268185 üzenetére
Ja jó az, csak végre rávettem a gyereket hogy üljön fel az országútira kipróbálni, erre 50km/h szélvihar :/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268259 üzenetére
Ha városban rálépnek a világos cipőmre, az engem is zavar, ez az egyik oka, hogy megbántan a szürke ON cipőmet, túl kényes, jobban szeretek városban is túracipőben gondtalanul átgázolni mindenen . Ragacsos kéz városban szintén zavar. De terepen, montizás közben hogy miért akkora gond a felverődő sár, hogy képesek megállni és kikerülni minden tócsát, miközben én várok rájuk, azt nem értem. Haverok pl. szeptember elejétől mantrázzák, hogy mostmár sár lesz idén, nem is mennek többet terepre. Ha egy hosszabbat terepezünk, utána a bringát is le kell mosni, a ruha is mindenképp megy a mosógépbe, akkor meg nem értem miért probléma a sár, amíg a bringa tekerhető. Én csak tavasszal utálom a sarat, amikor egész télen ázik a talaj és koratavaszra már teljesen tekerhetetlenné válik. Sőt! Nyáron amikor sokáig nem esik az eső, jobban zavar a por, ami vastagon beül a becsúszóra a szimeringek köré . De mivel a sárfóbiások vannak a többségben, már elkönyveltem, hogy tutira én ülök fordítva a lovon . Csak hát nekem fura, hogy a természetben miért undorodik néhány ember annyira a kosztól, pár éve volt egy olyan tervünk is, hogy hegyi menedékházról menedékházra bikepackingozunk egyet, éjjel ott alszunk, majd másnap tovább tekerünk. De haverok rögtön kezdték, hogy de a betétes nadrág s a higiénia, s a hegyen a vadonban nincs se zuhany, se légkondi (remélem ezt rossz viccnek szánták )... még szép, hogy a tervünkből a rinyálásuk miatt nem lett semmi . Ez a csaj egy legenda, példát vehetnének róla
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268261 üzenetére
Na de innen indult a téma, csajokat linkelem, mert izgalmasabb műsort nyomtak, ez már tényleg sok egy kicsit . Én mondtam, hogy sárban a Schwalbe az igazi, Loana Lecomte ott is kitekeri, ahol mindenki más tolja
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #268261 üzenetére
vicces dolog ez, otthon annyit mosok kezet, mint senki más, de ha bringán sáros leszek, vagy vizes, az csak akkor zavar, ha közvetlenül kellemetlen. A vízzel ez könnyebben megesik. De ha nincs az, hogy fázom tőle, akkor csak praktikus hátrányai vannak, pl. kell váltóruha, vagy valami ha autózom, néha bekészítem a kis pár literes vizesballont mosakodni, stb.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268265 üzenetére
A "keménymag" közül tudtommal igen. Durva amúgy, hogy Kati mennyire lepukkant, ha ez így megy, a Scott új reklámarcot kell keressen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #268319 üzenetére
Itt lakom a pálma utca tetejen
de amugy szeretnék vele hegyet mászni is nem csak sík terepen tekerni, de haladni is jó lenne vele ha ugy van, a kos kormány távol áll tölem.Ringman: Kösz, majd elolvasom, a GRX-et kihagytam mert azzal amiket lattam fitness bringak meg nem igazan talalkoztam eddig. Inkabb MTB meg Road bike group setekkel.
rétisün: én szeretnék járni, szal 1x eseten kellene a széles tartomány a kazettan.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #268387 üzenetére
Azt mondtad kettlebelleztél. Nem otthon?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #268398 üzenetére
Visszakerestem, ivana-val keverlek. Pedig olyan izmosnak tűntél....
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #268404 üzenetére
Az első alig, a hátsó mondjuk fél-1 centit oldalra, tehát nem túlzottan. A pumpa mérője is lehet valamennyire pontatlan, szóval 1-2 tized barral lehet, hogy magasabb a tényleges nyomás. A felütéstől csak azért féltem, mert fogalmam sincs, mit kell ezeknek kibírnia, de ha szerinted ezen a nyomáson meg nem lehet gond, akkor megpróbálhatom. Max nem egy 30-as lezúgással megyek fel a járdára
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268434 üzenetére
mindenképp, csak ha így folytatódik akkor spd-s szandálban fogok télen is tekerni x réteg zokniban és kamásliban!
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268437 üzenetére
igen, azzal nincs baj, de jobban szeretek spd-vel tekerni, városban is.
ezzel teszek majd próbát, csak egyrészt nagyon drága, másrészt meg min. 2 méretet kéne belőle rendelni :/
165-ös hajtókarral meg 95 körüli pf a kényelmes, azt taposóval azért nem biztos, hogy tudnám tartani
[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #268450 üzenetére
Na akkor eddig 1-1.
Kénytelen leszek kipróbálni.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #268450 üzenetére
Sok testbike cikk van a régebbi karbon merev villákról, állítólag 2-3 centit tudnak kimozogni. Régen a Shimano azaz a PRO is gyártott karbon villát (PRO 445) teszt, csak kifutott és nem kapni. Ritchey is jól csillapít. Manapság meg már vagy baromi drágák vannak (Ritchey, Enve, Niner) vagy a kínai. Pedig normális áron el lehetne képzelni egy ilyen régi PRO-t is simán.
Persze ez a 2-3 centis "rugóút" semmi egy alap 70 mm-es telóhoz képest is, pláne egy mai átlagos 100-120 mm-eshez képest sem, de aszfaltra elég lehet.
TomMusic: Az biztos, hogy az a váltókar nem kompatibilis a régi 8-assal. Úgyhogy ha nem is fér el fékkar mellett, akkor mást kell nézni. Mondjuk nem egyszerű, mert a Shimano karon kívül csak SunRace van talán. 9-es is kezd kikopni, 8-asból is csak Acera és Altus maradt.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268463 üzenetére
Bonyolult, összetett dolog, nálam kb. ezek a "szabályok":
1. aszfalton kéz-láb, minden jobban fázik, mint terepen
2. ha aszfalton tekerek magasabb hegyre, felfele muszáj vékonyabb kesztyű, lefele meg tartalék vastagabb. Ugyanez a dzsekire is igaz.
3. hegy tetején amikor felhúzom a vastag kesztyűt, ha nem álldogálok 5 percig egy helyben, amíg a kezem kimelegíti a kesztyűt, le fog fagyni a kezem, a 0 fok alatti 50km/h+ menetszél gyilkos. Ha a kesztyűbe belemelegedett a kezem és a kézhátán szélálló, akkor nincs gond.
4. aszfaltos lefelén, de csak lefelén óriási előny, ha szélálló a ruházat, mert az izzadtság nem fagy rám. Itt jön ki a softshell dzsekik-nadrágok előnye.
5. ha aszfalton rövid lejtő következik, szal ha max 2-3km-t kell lejtőzni, nem 10-20km-t, akkor nem kell tartalék kesztyű, sőt, lejtő előtt a hegy tetején nem szabad megálljak, a mászástól kimelegedve azonnal irány lefeléé. Mivel rövid lejtő, nem lesz a menetszélnek elég ideje annyira lehűteni, hogy megfagyjak
6. TEREP: na itt minden más. Terepen úgy tapasztaltam el kell találjam a megfelelően vastag kesztyűt, amibe felfele sem rohadok nagyon bele és lefele sem fagy rám, aztán itthon felhúzom, ha hazaértem lehúzom. Ha terepen lehúzom egy pillanatra, utána szenvedés lesz, mert nehéz újra belemelegedni. Ha nem húzom le, meglepően vékony kesztyű is elég tud lenni, terepen több a "szenvedés", jobban kimelegedik az ember, lejtőkön sincs olyan durva jeges menetszél, mert alacsonyabb a tempó és ha durva a terep, még lefelé is küzdeni kell, ergo a pulzus is magasabb.
7. minél jobb a felsőtestemen, karomon a ruházat, annál vékonyabb kesztyűre van szükségem! Érdemes téli aláöltözetekkel, bolyhos thermo cuccokkal kisérletezni, normál mezek-ruházatok több rétegben sem olyan jók. A legrosszabb amit tehetek, az az esőkabát.Persze ez mind egyénfüggő, nekem egyelőre ezek a tapasztalataim. A kezeim meg "csak" annyira fázósak, hogy most, 23 fokos szobában is hidegek .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268467 üzenetére
Saját és bekapcsoltam, kint -5 fok van a hőmérőm szerint .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268467 üzenetére
Testalkatából adódóan tutira valami anyagcsere-, + keringési probléma, hogy állandóan fázik. Nem bántásból, a nagyon vékony emberek mindig fázósak, ez normális. Ugyanígy a nők is. Sokkal kevesebb kalóriát égetnek nyugalmi állapotban is, szóval nem a cirko nem fűt eléggé, hanem a saját szervezetük. Cserébe a bevitel is jóval kisebb (nem az elfogyasztott mennyiség, hanem ami beépül), nyilván, hiszen ezért ‘kicsik’. Ami amúgy relatív, van egy kollégám, aki 210 centi, és kb 70 kiló, ő is mindig sál-sapka-kesztyű kombóban mászkál.
Amúgy télen en egy szál betétes kisnadrágban, meg egy pulzusövben szoktam tekerni, bekapcsolt ventilátorral. Így is szakad rólam a víz.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
orbano
félisten
válasz Hasaggymeg #268450 üzenetére
Ha visszajön a bringám, letesztelem neked. De úgy emlékszem, hogy a rugós trekkingem nem kevésbé harsány, mint a karbon villás, karbon kormányos hibridem.
Szóval ahol a komfort a lényeg, ott nem érzem a hátrányt, ahol pedig a menettulajodnságok lennének a fontosak, ott meg egy gagyi, csillapítatlan rugós villa még rosszabb is talánA vér nem válik VAZZE!™
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #268450 üzenetére
Az a baj a te karbonvilla-szkeptikusságoddal, hogy a rugós villával hasonlítod össze. Ebben szerintem nincs vita, a rugós villa többet csillapít. Cserébe jóval nehezebb, időnként túl sokat csillapít (nem véletlenül találták ki a lockoutot), valamint karbantartásigényes.
A karbonvillát nem a rugós villával érdemes összehasonlítani, mert teljesen más a kettő, egyfajta alma-körte, hanem az egyéb merev villákhoz (acél, alumínium). Ebből viszont egyértelműen a karbon jön ki győztesen, az alunál mindenképpen kényelmesebb, az acélnál meg egyértelműen könnyebb. -
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #268482 üzenetére
A másik fele a dolognak, hogy a legtöbben, akik valamiféle merev villát használnak, azok nem terepeznek, legfeljebb könnyebb földúton vagy azon se. Nekem is a legdurvább terepek a földutas ösvények szoktak lenni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268497 üzenetére
A zsebek durvák, az nem olyan, mint a Racmmer-en, a Kemaloce zsebei nagyobbak, a 6" mobil eltűnik bennük. Szerintem ezeknél már a mai 6.7" tepsikre is gondoltak, ami sajnos ritka, a legtöbb mez zsebéből még a 6" mobil teteje is ki szokott lógni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BMW topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- FOTÓS beárazás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fotók, videók mobillal
- Formula-1
- Asztalos klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- További aktív témák...
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI Spark Drón + kiegészítők
- ELADÓ DJI AIR 3 FLY MORE COMBO (DJ RC 2) KIEGÉSZÍTŐK