-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HEAHEA
tag
válasz deny330 #97308 üzenetére
Szia! Nemrég rendeltem kerékpárt Angliából. 124 font volt a szállítás. Október 2-án,hétfőn du-n jött az SMS, hogy csomagot adtak fel, benne azonosítót, mellyel nyomon tudtam követni a rendelésem útvonalát.. 5-ére , csütörtökre írták a várható kiszállítást. Így is lett. Reggel 8 előtt nem sokkal már meg is érkezett a DHL-es futár a csomagommal. A kerékpár egyben volt a nagy kartondobozban, csak a kormányt kellett rögzíteni a helyére és a sok védőpapírt, fóliát, védőszivacsot leszeni, levágni.
A másik bringám németből volt, úgy emlékszem 20 euró körül volt a szállítás költsége. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #97931 üzenetére
Most,hogy én is hordok elmondhatom,hogy ez nem is annyira egyértelmű.. Ugyanakkor én különbséged tennék egy 15km/h alatt,a belvárosi parkban,vagy bringaúton karikázó kocabringás és egy bringázni éppen tanuló gyerek,vagy szenvedélyes,esetleg profi kerékpáros fejvédelmének szükségessége között.Ahogy itt valamelyik topiklakó mondta,minél mélyebbre mész az erdőbe (vagy éppen gyorsabban tekerő bringást látsz az országúton) annál több lesz (és valószínűleg kell is legyen) közöttük a sisakviselő is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #97931 üzenetére
Van még pár
Bár az egész kampány szerintem a motoros sisakok miatt indult el.(#97930) Hasaggymeg: nem tudok sajnos menni ilyen egész napos túrára, mindig van valami program.... Délelőtt szerintem felmegyek NHH-re, aztán haza. Ha valakinek lenne kedve, jelezze.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kacsyx
aktív tag
válasz deny330 #97931 üzenetére
Ennyi erővel túrázás közben is mindenkinek hordani kellene sisakot, mert megcsúszik valaki egy kövön és már be is verte a fejét egy másikba. Jön a tél, jegesek lesznek az utak, szerintem minden gyalogos vegyen fel sisakot a biztonság kedvéért. Ha éjszaka kimennél WC-re, ne feledd a sisakot! Életet menthet a veszedelmes szekrénysarkok ellen. És akkor még nem is beszéltünk a homokozókról, ahol kislapáttal fejbe vághat bármelyik pillanatban a felhergelt Borika...
Észnél kell lenni mindig, szerintem ez a lényeg, ha van sisak, ha nincs. Nem menőn szlalonozni az autók között, szétnézni az úton úgy ahogy az oviban megtanították, nem a telefont nyomkodni bringán, nem szembe menni egyirányú utcán, elfelejteni azt a barom szokást, hogy fejhallgatóval biciklizik valaki, világítást használni, látszódni, etc.
-
Strezi
őstag
válasz deny330 #98926 üzenetére
Nekem szett X1900 van egy éve. Elég zúzós helyeken is használtam, meg könnyű sem vagyok.
Még egyben van, első apró (értelmes küllőfeszességgel) már nem korrigálható nyolcassal fut.
Sok magasnyomású mosást és el nem forgó kerekes sarat is látott.Az számít, hogy milyen rendszerhez van a kerék Sram vagy Shimano. Az határozza meg a hátsó szabadonfutó szerkezetét. Ha egyik sincs kerüld, vagy oldja meg az a szetthez jár!
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz deny330 #98930 üzenetére
Csak egy méretű átütős hátsóagy volt belőle tavaly, 142x12. Az nem lehet gond.
Az a kis "apróság" amire a hátsó kazettát felteszed, szóval kurva fontos
A hátsó kerék ugyanaz a DT szintjén, de vagy Shimano vagy SRAM kazettához van benne adapter. Ezt vele adják. Vagy egyik vagy másik. Anélkül nem kerék a kerék. Érdemes úgy venni hogy megegyezen a cimbid rendszerével hogy a meglévő hátsó fogaskeréksorát át lehessen tenni a kerékre és gurulhasson.
Ha nem egyezik meg, akkor lehet hogy új hátsó sort kell venned, ami pl SRAM-ból annyi mint a kerék (30 ezer) 11 fokozatosban...
Itt vannak fotók a SRAM és a Shimanó verzióról.
Közelről a kettő különbsége:
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz deny330 #98930 üzenetére
Féktárcsa felfogatást is nézzétek meg!
Nem mindegy hogy hat csavaros vagy CenterLock. Ha azokat is kell cserélni akkor megint csak drága lehet a kerékszett váltás.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #98926 üzenetére
A Vega tudtommal még egy régi 26"-os Freeride bicó. Ha igaz, amit állít a srác, és egy szezont futott gépből van a kerék, az nem 26"-os lesz. 26"-nál nagyobbat nem tennék bele, mert a vázat nem ahhoz tervezték.
Illetve milyen a villa a Vegában? 15mm-es vagy 20mm-es átütős? És 100 vagy 110mm-es a kerékszettben az első agy szélessége?
És az sem mindegy, hogy Vega FR vagy Vega DH, mert a Vega DH 150mm-es hátsó agyat fogad, a Vega FR meg szerintem 142-es.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #98939 üzenetére
Lehet akár 29"-es is.
A boxxer, 110 X 20mm-es lesz szerintem. A DT szett viszont valószínűleg 100 X 15 vagy 110 X 15.
És a hátsó DT egészen biztosan nem 150-es lesz.Ha viszonylag jó áron szeretnétek minőségi kereket a Vegához, akkor fűzni kell.
Nem nagyon lesz más megoldás.
Novatec 150mm-es hátsóagy: [link]
Novatec 20mm-es első agy: [link]
2db Sun MTX 33, hegesztett, 36L felni: [link]
Elpusztítani nehéz lesz.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #98926 üzenetére
Matek példa: 3m ugrás ≠ lájti zúzás.
(#98928) jjeahh...legalább most már látod a medvenyomokat is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #101278 üzenetére
A szerénység egy ritka erény ma,eredményeket meg csak sok munkával és alázattal lehet elérni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #102203 üzenetére
Idézem:
(1) A kerékpárok vagy mopedek vezetőinek tilos:
m.) jéggel vagy hóval borított úttesten közlekedni
Gondolom felétek nincs ilyen szabályzat és nálunk is csak közutakra érvényes... bár az is szomorú . Legszívesebben tekernék hosszabb távokat is télen is, de így lehetetlen, gyakran a közeli erdőkig is tolni kellTomMusic: kell egy jó bütykös öblös külső és nem esel el... persze jobban kell vigyázni, de cserébe nagyon más élményt nyújt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #102213 üzenetére
"Hülyének is néztek az emberek, meg mindenki félre állt az útból.."
Ismerős a helyzet . Síkon amúgy én is max 20-al szoktam gurulni, de havas lejtőn gyakran inkább 40 felé közelítek... Az eséstől annyira nem félek ilyenkor, de fokozatosan kell fékezgetni, mert lent b*romira nehéz megállni a végénFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
rétisün
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #103571 üzenetére
Az tény, hogy 160mm-t szerettem volna, de ez valahogy megtetszett, meg nem volt más értelmes gép hasonló áron. A Trailster váza 140-et tudott, tehát a különbség minimális, mert ez meg 130-at. A villa a Trailster-be 150-es volt, szerintem azt még el bírná ez a váz is. Hogy melyiknek jobb a lejtőző képessége? Hát erre még nem tudok válaszolni, amíg nem megyek vele terepen, de erős a gyanúm, hogy ennek a Cannondale-nek a jobb, hiába kisebb a váz rugóútja 1 centivel. A plus size kerék rengeteget tesz hozzá a tapadáshoz, és a lényegi különbség a láncvilla hosszban keresendő, ennek jóval rövidebb mint a Trailsternek. Ezt már akkor is éreztem, hogy jobban fordul, amikor csak úgy simán mentem vele egy kis utcában. Illetve nem véletlenül van annyira lent az akku, a stabilitás érdekében lejjebb vitték a súlypontot, és a motor is el van forgatva, ennek köszönhetően a közepe egy kicsit magasabban van mint a Trailsternek, nehezebben ér le a pedál, vagy az alja.
Szerintem ez brutál jó lesz terepen.
Persze még kap egy teljes szervizt meg némi fejlesztést, mielőtt éles bevetésre megyek vele.(#103572) Hasaggymeg: Hát igen. [link]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #103606 üzenetére
Ma mentem egy kicsit a Cannondale-el. Csak itt a környéken, pár dombon legurultam. Picit megcsapattam. Annyit tudok elmondani, hogy egy pillanat alatt ráéreztem. Semmi bizonytalan érzésem nem volt, mintha már ezer éve az én bringám lenne. Simán elengedtem a kormányt is. A kanyarodás továbbra is fantasztikus, most érezni igazán, hogy a Trailster mennyivel nehézkesebb volt. Az se volt rossz bringa, nem akarom leszólni, pedelec műfajon belül egy kifejezetten jó gép volt, de ez a Cannondale Moterra más liga. Nyilván a Plus size kerék is rengeteget számít, de ahogy ez fordul, az egészen más. Pedig még se a guminyomást se a telókat nem tudtam belőni normálisan, mert nyilván ehhez kell egy pár tekerés. És a váz merevsége is sokkal jobb. Érezni az egész szerkezeten, hogy jóval merevebb. A hátsó agy nem is 148-as szabvány boost, hanem 157 X 12!!
Furcsa is volt, hogy ez baromi szélesnek tűnik, utána olvastam és ez bizony egy DH szélesség, 157mm. Nem csoda, hogy ennyire merev, nem szaroztak itt holmi 148-as szélességekkel. Mivel benne van egy Bosch CX, így nyilván nem nehéz hajtani. De egyébként a Trailster-hez viszonyítva nem érzem lomhábbnak. Hiába jóval szélesebb a külső. Sőt, mivel ebben nincs a felső láncvezető görgő, sokkal csendesebb a hajtása. Összességében csak pozitívat tudok mondani, negatívumot esetleg annyit, hogy hiányzik belőle a dropper, meg azért az RS Sektor az nem egy RS Pike RCT3. Ez érződik, de majd fejlesztem.A láncvilla hossz a kerékpár kanyarodási képességét nagyban befolyásoló tényező. Minél rövidebb, annál játékosabb a bringa. A felsoroltak közül azért a Cube kicsit kilóg a sorból, de a Stereo sem rossz váz.
Normál hajtás mellett a 430-435mm körüli láncvillák számítanak kifejezetten jónak.(#103608) StLui: Pedig amit belinkeltem, nduro 7.0, az sem két sebességes elöl. Lemerülve nyilván számít valamennyit, hogy ha van elöl 2 tányér, de olyan rengeteget azért nem. Egy 22-23 kilós szörnyet nem lesz sétagalopp hegyre feltekerni, rásegítés nélkül, sík úton meg eltekerhető szinte mindegyik, a Bosch is.
A Shimano E8000-es valóban egy előremutató fejlesztés. Könnyebb bő egy kilóval, kisebb is. Nagyon fasza vázakat lehet köré építeni. Rendes Hollowtech II-es hajtás van benne. Nekem egy problémám van a Shimnao-val, hogy sokkal hamarabb lemerül mint pl a Bosch vagy Yamaha. Legalább 30%-al kevesebbet tud hatótávra. Ha majd ezen is fejlesztenek, akkor ki merném jelenteni, hogy ez a rendszer a legjobb, de addig valószínűleg a Bosch-nál meg a Yamaha-nál sem csak malmoznak. 2019-ben úgy tudom jön az új Bosch motor és a 600-as akku. Bármely rendszerhez van jó váz. Csak a megfelelőt kell kiválasztani. A merida eone sixty azért elég brutális gépezet, de az tény, hogy a haibike is nagyon masszív megjelenésű.nismoka: A Yamaha PW-X kicsit erősebb. Én azt választanám, de amúgy a PW sem rossz. Mivel van rásegítés, a rugóút hossza majdnem mindegy, az nduro sem fog hamarabb lemerülni, max minimálisan. Persze elég a 150mm is bőven. Hollowtech II-t egyelőre csak a Shimano E8000 tud. Bár nekem nincs bajom az ISIS-el, merev mint az állat, ha jó vázba van betéve a motor.
Lőttem pár képet a Cannondale-ről, kapott egy színben passzoló Ergon markolatot.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #103638 üzenetére
Ez a Cannondale és a Bergamont trailster is egy kategória, Pedelec AM fully. Nem az 1 centi rugóút különbségen múlik, hogy melyik a jobb lefelé. Ezer tényezőn múlik, hogy egy bringa, pláne egy pedelec, mennyire lesz jó. Mind a két bringa nagyon jó. De a Cannondale egy prémium márka, és ezt az extrát nyújtja is. Persze most a felő kategóriás gépekre értve. A plus-os kerekek, a rövidebb láncvilla, és a kimagaslóan merev váz miatt ezt jobbnak érzem mint a Trailstert. Nem, hogy nem visszafogottabb, hanem sokkal brutálisabb.
Nem kell hozzá profi versenyző, hogy érezd a különbséget 130-160mm között. Az más kérdés, hogy átlag bringás soha nem bringázik ki egy 160as teló utat, de annyit lehet azért érezni amatőr szinten is, hogy a 160 többet elnyel mint a 130. Egyébként ez a plus size is inkább az amatőröket célozza meg. Nekünk jó, mert egy sokkal jobban tapadó bringánk lesz, és magunkhoz képest gyorsabbak leszünk. De profi szinten hátrány, mert vagy túl puha vagy túl kemény a versenytempóhoz, nem véletlenül mennek 2,35-2,4 körül szélességgel a mai napig a DH, Enduro versenyzők.
A piros tekerő a csillapítás mértékét állítja. De ez egy alap patronos villa, csodát nem lehet tőle várni.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #103688 üzenetére
A képek azért nem adják vissza. A Trailster felszereltségét tekintve jóval jobb volt, ez tény. Az egy csúcsmodell volt a kategórián belül, ez a Cannondale meg az alapváltozat. Ami az összképen ront a Cannondale esetében az a villa. Egy sima, 32-es, acél becsúszós sektor nem egy nagy was ist das. A Trailster-be meg egy csúcs RS Pike volt, 35-ös fekete becsúszókkal. Ha a Canniondale is kapna egy ilyen villát, vagy egy kashimás Fox 34-et, azért ez is mást mutatna. Meg azért a Sram X1-es váltás se egy Deore szint. Viszont a Cannondale váza egyértelműen jobb, élőben megnézve is látszik, hogy sokkal brutálisabb cső vastagságok vannak. A plus-os kerek is brutálisak.
Ez a plus size nem egy régi történet, de ma már elég sok bicónál alkalmazzák, és igazán a pedelec montik terjedése hozta magával, mert a nagyobb súly miatt szükségessé vált. Normál hajtás mellett nem létszükség, de ma már nem vennék pedelec montit normál méretű kerékkel. A fékezésen tudnak javítani, de ehhez normális fék is kell. 4 dugattyús szett.
StLui:Azt nem tudtam, de én is furcsálltam, hogy még mindig fent van. Nekem az L-es nagy is lenne, az M tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz deny330 #104310 üzenetére
Volt karban tartva valamikor (agyzsírzás, teló szerviz)? A hajtás teljesen el lehet kopva, ha már ugrik (láncot gondolom nem cseréltél). Ilyenkor egy lánccsere nem segít, sort mindenképp kell cserélni, valószínűleg hajtóművet, monoblokkot is. Láncnyúlásmérőd nincs?
Amúgy meg kezdd el csökkenteni az árat fokozatosan, amíg nem lesznek rá jelentkezők. Ha valaki észreveszi a kopott hajtást, akkor nem hiszem, hogy elviszi, vagy sokat alkudna. Ha meg nem veszik észre, a lelkiismereteden múlik, hogy elmondod-e.
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #104319 üzenetére
Átfestet bringát/vázat soha de soha nem veszünk, ez az első szabály amit jómagam is keményen megtanultam.
A használt, nem kívánatos cuccainkkal kapcsolatban én mindig is azon a véleményen voltam, hogy ha valamit nem visznek el az nagyobb bukó, mintha az elméleti értéke alatt adnám el azt a valamit, persze van egy határ amikor már inkább marad porfogónak, hátha egyszer...
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #104354 üzenetére
Többnyire mikor bármit is veszünk az ár és a felszereltség mellett a külalak is szempont, szóval egy átfestett bringát általában nem azért festenek át, mert már nem tetszik a színe.
Repedt felsőcső a fejcsőnél, sajnos csak akkor vettem észre mikor atomjaira bontottam a gépet(a szürke folt, egy apró hajszálrepedés ami sajnos nem csak a festés volt...). Öröm az ürömben, hogy feltudtam használni máshol a komponenseket amire meg nem volt szükség el tudtam adni, de így is szép bukó volt.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #104569 üzenetére
Úgy van.Az egyes fogak a lánc húzási itányába mind jobban elkopnak,nagyobb lesz közöttük a "völgy",lassan elfogy a tetejük újan lapos hegye,egyre hegyesebbek lesznek.Már kis használat után is beleakad körmöd a húzás irányában keletkező sorjába,ha a fogak hegyének oldalát visszafelé megkaparod.Extrém kopásnál már körfűrésszerűen hegyes lesz az egész.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz deny330 #104597 üzenetére
jó hát ilyen helyen én gyalog sem járok nem hogy biciklin
Csak aszfalt, föld út nem igazán. De az sem jó ha állóra fékezi a kereket, mert kicsuszik...
nekem pl most a V fék, szépen adagolható, simán állóra fogja a kereket ha kell...de nem szoktam mert csak elvesztem az egyensulyom.[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #105535 üzenetére
Váz: NS Bikes Eccentric ALU
Villa: Marzocchi 55 RC3 EVO V.2 ti
Kormány: Race Face Atlas 35
Kormányszár: Race Face Atlas 35
Kormánycsapágy: Pro, integrált
Markolat: Race Face Half Nelson
Ülés: Fizik Gobi ti
Üléscső: Olcsó kínai karbon
Fék: Elől és hátul Hope Tech 3 E4 a hozzá tartozó Hope tárcsákkal 200/180
Hajtókarok: Shimano Zee 170mm
Lánctányér: Hope Retainer Narrow Wide
Lánc: SRAM PC-X1
Pedálok: Hope F20
Váltó: Shimano XT M8000
Váltókar: Shimano XT M8000
Fogaskoszorú: XT M8000
Első kerékagy: Hope Pro 4 20mm
Hátsó kerékagya: Hope Pro 2 EVO 40t 142x12
Felnik: WTB ST i23
Küllők: Sapim D-Light 1.65mm, alu Sapim anyákkal
Külső: Schwalbe Nobby Nic EVO SnakeSkin 2.35" tubelessAz egész bringa ~1500 C$(300k forint)-ból jött ki, új alkatrészekből építve.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Véreshurka
senior tag
válasz deny330 #105646 üzenetére
Nem is az a legnagyobb baja az ilyen bringáknak, hogy nehéz és sz@r, hanem az, hogy gyenge. A varratoknál kb. bármikor törhetnek. Fejcsőnél ez mondjuk nem mókás... Úgyhogyha használnád is akkor csak óvatosan!
@kw3v865: függ attól is, hogy mennyit és mikor használod a bringát. Ha télen is csapatod vele akkor tavaszra érdemes újra kenni, ha csak szezonban és száraz időben akkor viszont bőven ráér akár 2-3 évente is.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz deny330 #105659 üzenetére
Még jó pár éve Miskolcon láttam egy olyat, hogy az ember hasonló kerékpár mellett fekszik, körülötte mentősök. Már nem emlékszem pontosan, de mintha vagy a teleszkóp válla, vagy a fejcső varratai adták volna meg magát, de arra különösen, hogy az első kerék nem éppen rendeltetésszerűen a bringától jó 2-3 méterre tartózkodott még a villában. Ezért is mondtam hogyha használod is akkor csak óvatosan, cammogva!
El Psy Kongroo
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #105659 üzenetére
Számomra érthetetlen,hogy aki már ült egy rendes kerékpáron,hogyan ülhet fel egyáltalán egy ilyenre. Ha jól emléxem neked van valami sokkal jobb kerékpárod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz deny330 #106219 üzenetére
Jujj, terepen azért szép lehetett
"Szerencsére" én csak az aszfalton mentem a pocsolyákon meg folydogáló vizeken keresztül.
És a többiekkel mi lett, ők is eláztak?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
zoli03
őstag
válasz deny330 #106299 üzenetére
Szerintem lehet prémium gyártónak nevezni. Ott vannak pl a Lux, Exceed, Ultimate CF, Aeroad, mindegyik igen jó, és még sorolhatnám.
Ha sok pénzem lenne, biztos vennék egy Aeroadot. Igaz, hogy nem nagyon lennék gyorsabb vele, mint a mostani országútimmal, de már csak amiatt is megérné, hogy ránézék, és sokkal jobb kedvem lenne -
6030D
Ármester
válasz deny330 #106974 üzenetére
Gratula! Mindent írtál, csak azt nem, hogy pontosan milyen bringa.
TomMusic: én száradás után takarítom kívülről, mikroszálas törlővel szinte szárazon lejön, max pici vízzel.
Hasaggymeg: azért a stoplis bringás cipőt ha beraknám mosógépbe, szerintem a centrifugázásnál azt hinnék a lakók, hogy háború van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #106980 üzenetére
Elég királynak tűnik, egyszer kipróbálnék egy ilyen endurót... gondolom itt azt sem érzed igazán az öblös gumik miatt, hogy még a régi 26-os kerekek vannak benne, a külső átmérője simán lehet akkora, mint egy 27.5-ösé, vagy még nagyobb is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
hegyimorc
senior tag
válasz deny330 #107398 üzenetére
4 láncszem és 2 stift nem biztos, hogy elég lesz
... illetve, ha csak az a gond, hogy megrepedt az egyik szem, akkor még elég is lenne, csak baromira nem jó üzlet négy szemet venni egy teljes lánc helyett fele annyiért.
[ Szerkesztve ]
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #107491 üzenetére
Mindenes külsőnek én a Schwalbe Nobby Nic snakeskin Pacestar-t(mostani nevén addix speedgrip) tartom a legjobbnak. A jelenlegi super gravity Hans Dampf köpenyekhez képest olyan lesz mintha magától menne a bringa(cserébe annyira nem is fog tapadni...).
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #107524 üzenetére
Gondolom 26-os vagy 27.5-ös. A vázba valszeg nekem is beleférne, de az első váltó, amikor a 22-es kistányérra váltok súrolná a gumit . Gondolom ez a 29er + M-es váz + 3x9-es rendszer velejárója... agyaltam, hogy alakítsam át az egészet 1x-re, de túl sokba kerülne a dolog és az áttételen buknék is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen