- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- YouTube
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brave_86
aktív tag
válasz
parandroid #216831 üzenetére
Köszi az infót! Akkor érdemes várni még pár hetet? Nem sürgős egyelőre a vétel. Arról van esetleg előzetes infó, hogy mikor jönnek az újak, vagy, hogy milyenek lesznek?
-
balintbaba
tag
válasz
parandroid #216866 üzenetére
Nem ismerem a pontos képletet, amiből pl. a Strava megbecsüli a leadott teljesítményt, de szerintem a pedálfordulatot nem veszi bele. Mindazonáltal, ha valaki watt alapon szeretne edzeni, az vegyen egy teljesítménymérőt, hiába pontosak ezek a becslések. A te Orbeádra is kb. 300 EUR lenne egy hajtókarba beépített wattmérő, nem a világvége.
Szerintem mindegy a pedálfordulat, csak a skála két szélén ne legyen, a mosógép- és a kocsmába kónuszon járós üzemmód sem jó.
Aki kicsit edzettebb úgyis normális tartományban fog tekerni, azon a fordulaton, ami neki a legjobban esik.
[ Szerkesztve ]
-
abéla
senior tag
válasz
parandroid #216831 üzenetére
+1 kb mintha épp' szét akarna nyegleni a váz
ülés: én koca-trekkre ezt vettem: XLC sa-g01 cro-mo váz, kényelmes, jobban mondva nem érzem, hogy ott lenne;
ellentétben pl ezzel, ami ~15-20km után azért már nem esett jól (otthon viszont tök jó a szobabicóra)bár hozzáteszem, az én seggem még bejáratós
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
alpihun
senior tag
válasz
parandroid #216925 üzenetére
Ti itt nagyban toljátok, ahogy olvasom, de ismétlem, hogy eddig egy romlott váltós 60 eurós bringával is szinte megvoltam, szóval nem hatalmasak az igények. Ettől függetlenül tény, hogy egy jó bicikli élvezet, szóval kicsit még nyújtható a takaró.
Ezek közül, típusnév (és esetleg képek) alapján, melyik tűnik vállalhatónak? Vagyis inkább melyikeket zárnátok ki? Próbáltam ezekre a decathlonosokra s az előző posztodból sorolt típusokra keresni:
- Riverside 900
- Rockrider 520
- Rixe Cross XC 7.0
- GT Tachyon 1.0
- Ridley Crossbow[ Szerkesztve ]
Bagoly mondja verébnek, hogy nagy a feje, búsuljon a ló.
-
MPowerPH
félisten
válasz
parandroid #216978 üzenetére
Maszasban a kerek sulya lehet meghatarozo. Es a 29" kerek alt. nehezebb. Egyebkent itt lehetnek jelentos kulonbsegek, mert extrem mod megerezni, ha van jelentosebb sulytobblet. Jelentosnek szamit mar a 200g is egy gumin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Salex1
senior tag
válasz
parandroid #216968 üzenetére
Azért szeretnék gázkarosat, hogy a lehető legkevesebbet kelljen a keróhoz hozzányúlni.
D1rect - pont ilyen tapasztalatokra lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
parandroid #216980 üzenetére
Nem csak a kepinggel varna ram orakat. Egy talicskaval is elobb felerne.
Persze, ugy ertettem, hogy azonos ember tekeri. Egyebkent meg, mivel en 26" -rol valtottam, tudok erdemben nyilatkozni. Most vagy a geo miatt van ez, vagy tenyleg az van, hogy a nagyobb kerek atmegy mindenen elmelet, de sokkal jobbanmaszok ezzel az AM -el, mint anno az XC -vel. Pedig az aztan fullra lockolhato volt.(mondjuk koves-gyokeresz terepen jobb, ha rugozik kicsit)
Salex1: Babetta? Vagy elektromos robogo?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsola32
őstag
válasz
parandroid #217007 üzenetére
köszi, az első megoldás nagyon szimpatikus, egy szobában is simán el tudom képzelni.
-
fulton
addikt
válasz
parandroid #217211 üzenetére
Miért mondjátok ezt a váz - cserélni, meg nem jó...meg nem érdemes turbózni, értem hogy acél váz, de miért jobb leszámítva a kicsivel könnyebb aluvázt. ? mivel vagyok bentebb ha van egy merida vázam mondjuk. (leszámítva az árát amivel valóban bentebb vagyok
)
mert hogy pl gyorsabb nem leszek az tuti. sem kitartóbb egy alu vázzal.[ Szerkesztve ]
-
válasz
parandroid #217211 üzenetére
Azért szeretek én is ide járni, mert itt számíthat az ember kendőzetlen véleményre
Szerintem a vázzal nincs semmi gond, az a stucni / villanyak kombó viszont mai A-head szemmel nézve már kínos.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
6030D
Ármester
-
jano_77
nagyúr
válasz
parandroid #217239 üzenetére
Nem érdekel annyira a súly - hogy 30 vagy 50 gramm pont letojom - de akkor szerinted vállalható, jó kulacstartó és strapabíró is? A kulacs ki/be pakolásakor, esetleges megfeszüléskor nem pattan el könnyen?
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
válasz
parandroid #217244 üzenetére
Nincs olcsóbb anyag a műanyagnál, az tény, de környezetszennyezőbb se sok. Gőzöm nincs egyébként, a karbon újrahasznosítható-e, de az alumínium biztosan. Nem mintha az ilyen apróságok gátolnának bárkit is a gyártásban, csak mostanság a környezetvédelem is előtérbe került.
Repülőnél láttam, hogyan gyártják egyébként. Kell sablon, rétegeket pakolnak egymásra ragasztóval (én is leegyszerűsítettem), de még így is macerás. S valahogy alumínium csöveket forró olajjal felfújni olcsóbb, amihez szintén sablon kell.
De egy biztos, hogy bárhogyan alakulhat :-)
jano_77: az SKS nem gyárt sz@rt, nyugodtan megvehetsz tőlük bármit. Nekem is van / volt több termékem tőlük (táska, kulacstartó, sárvédő, stb.).
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz
parandroid #217254 üzenetére
Ha érdekel, nézz utánna a Chisel, Allez, Allez Sprint, XCT SLR vázaknak. Ezek modern továbbfejlesztett aluk, tesztek szerint jobbak a belépő karbonnál, pedig olcsóbbak. Elég komoly fejlesztés van bennük, egyáltalán nem arról szólnak, hogy ki van spórolva az anyag belőlük, továbbgondolták a hydroforming technikától a heggesztésig mindent. Az eredmény egy merev verseny váz, ami 1400g-ot nyom a mérlegen. Természetesen nem olyan könnyűek, mint egy csúcs karbon váz, azok általában 750-1000g körül vannak, de ezeket a vázakat csak a nagyon drága csúcskategóriás bringák kapják meg, a középkategória és alatta más karbont kap, amik rendszerint 1300-1600g körüliek. Szal a belépő karbon vázak helyett valós alternatíva egy olcsóbb modern alu, súlyban kb. semmi különbség nem lesz. A belépő karbon elvileg olcsóbb gyengébb karbonból készül, ezért a vázat vastagabbra kell gyártani, szal nehezebb lesz, mint a felső kategóriás. Pl. T800 vs T1000.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz
parandroid #217263 üzenetére
Milyen technológiai terjedésre gondolsz?
Amíg nincsen automatizálva a gyártási folyamat, nem igazán lesz olcsóbb, márpedig azt az autógyártók se hozták még össze, pedig picit komolyabb R&D-vel rendelkeznek. Persze, robot vágja a szövetet, de a formákba a rétegeket még többnyire kézzel pakolják. Az Atherton bringák azok, amik a karbongyártás ezen részét nagyon jól kiküszöbölik, mert csak csöveket használnak, de az meg a 3D nyomtatás miatt drága.'92 Honda VFR 750
-
RexpecT
addikt
válasz
parandroid #217273 üzenetére
Jogos
-
MPowerPH
félisten
válasz
parandroid #217273 üzenetére
Es ugye tovabbra sem a suly a legfontosabb kulonbseg.
Don't Tread On Me
-
jano_77
nagyúr
válasz
parandroid #217333 üzenetére
Megnézném szívesen, hogy jön ki ez az átlag - elképzelésem van róla sajnos.
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #217486 üzenetére
Főleg a nők és gyerekek kiszámíthatatlanok, rájuk inkább ne is csengess ha már közel vagy, valamennyire kiszámítható mozgásuk mely számodra is biztonságos előzést jelenthet azonnal teljesen véletlenszerűvé válhat.
Nejem 1000 éve bringázik és enek ellenére szinte mindig felüvölt ha rácsengetnek, vagy éppen elsuhannak mellette.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz
parandroid #217548 üzenetére
Amit írsz az szép és jó és támogatom, de itthon nem ebbe az irányba megy a dolog, legalábbis még nem.
Belvárosban a bringaszámlálók fasza adatot dobnak, lehet mutogatni, de a 70% a fospandások adata akik megélhetésből tekernek.
És mielőtt jönne a duma hogy tesznek a környezetért, hát nem, leszarják, így keres több pénzt.
Először az infrastruktúra kéne és utána beleterelni az embereket. -
Ringman
nagyúr
válasz
parandroid #217553 üzenetére
Foodpanda. Ez lett a netpincerbol. De amúgy tok mindegy hogy valaki kornyezettudatossagbol vagy kényszerből teker, nem ül autóba, az a lényeg.
Az infra mellett a közlekedési kultúra is fontos lenne, sokan ezért nem bicikliznek és jogosan.
-
Maximum1
őstag
válasz
parandroid #217553 üzenetére
Itthon a semmibe vezető kerékpár utak sima adó és uniós pénz elcsalása, soha nem is akart az bringaút lenni.
Ami meg most úgymond tesztelés alatt van a Főpolgi szerint az nettó uszítás az autós vs. bringásokkal.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz
parandroid #217663 üzenetére
Egy 2x2 sávos úton általában elég szélesek a sávok, akár sávon belül meg tud előzni, ha nagyon akar. Meg inkább derékszögesítem a kanyart, ha nagyon tolakszik.
#217667ivana Szerintem dedikákt kanyarodósávban nem a sáv bal szélére kell behúzódni, hanem a külső ( jobb ) szélére.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz
parandroid #217688 üzenetére
eleg forgalamas az ut napkozben, nem is tul szeles es buszok + kamionok is jonnek eleg gyakran.
de kb egy 200 méteres szakasz lenne, ha pont akkor sikerul raternem a szakaszra amikor megallnak a lampanal akkor vegig tudok gurulni nagyjabol, de ha a piros vegen gurulek ra akkor be lehet szopodni, mint legutobb.
sokszor inkabb a jardan gurulok vegig, de hat az meg ugye nem szabalyos, sok a kapu kijarat is szal figyelni kell, mas opcio nincs.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
fulton
addikt
válasz
parandroid #217686 üzenetére
Nem tudom eldönteni hogy pontosan miért fáj vagy mert kemény de leginkább az alsó meg a ruha beletört a fenekembe is fáj valami kerékpár nadrág Mindenképp kellewz mindezt 57 km után mondom
-
Babetta-X
senior tag
válasz
parandroid #217783 üzenetére
Köszi az infókat. Én abból indultam ki hogy a saját trek országútimat is 100e-ért vettem és nagyon elégedett vagyok vele. Szóval akkor inkább 100 körül gondolkozom azt mondom mint jóval alatta
Amiket eddig néztem: Magellan Cygnus (cross-trekking), kelly's kappa, bianchi spillo
Igazándiból egyik sem tetszik nagyon, de ha ajánlotok olyat ami pofás is meg jó is akkor elkezdek célzottan keresni. Most csak vakon lövöm a marketplaceot. Kinézetre eddig a mostani Csepel a legjobb : ) -
6030D
Ármester
válasz
parandroid #217834 üzenetére
Leírtad az új bringák 70 %-át tulajdonosi szemmel. Annyi, hogy nem kell évente átnézni, csak ha baja van.
Haverom is 5 év után vitte először a KTM trekkinget szervizelni, mert "most már legyen rendesen átnézve", aztán volt hörgés a mit kell csinálni hallatán. És ha úgy vesszük, a bringa nem produkált hibát. Még, ez volt a szerencséje...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz
parandroid #217834 üzenetére
agyváltó+szíjhajtás+rollerfék elég jól védett, csak nehéz
-
lsebestyen
addikt
válasz
parandroid #217849 üzenetére
Köszi, még a Conti Grand Sport Racen gondolkozom, lehet most elég lenne ez is...haver ilyet használ, azt mondta, hogy neki bevált. Közben eszembe jutott, hogy a másik bringára kéne sor + lánc, illetve kulacsok, belsők, amik megdobják a büdzsét...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #217922 üzenetére
Szoktam én is mondani, nekünk magyaroknak az a legegészségesebb kaja ami ott marad a tányéron.
#217923 smc...s azt mé' nem mutattad meg nekik ha má' ott vótá', he?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz
parandroid #218002 üzenetére
Nekem sajnos sokszor csak az automosóra marad idő.
Sajnos társasházban lakom így hely sincs erre nagyon, csak a lépcsőházban tudom megejteni.
Persze a magasnyomásúval vigyázok, hogy ne menjen a csapágyakba a víz.
-
Ringman
nagyúr
válasz
parandroid #218062 üzenetére
ízlés kérdése, meg hogy mit lehet egyáltalán a biciklin hagyni (pl. ha 1 hátizsákban van minden, azt egyszerűbb elvinni, ha lezárod valahol a bringát, mintha 2-3 táskát tépőzáraznál le minden alkalommal)
commuternél én feltennék egy axa vázlakatot + egy hozzá tartozó láncot fixen a biciklire.
-
MPowerPH
félisten
válasz
parandroid #218058 üzenetére
Az alkatreszeket meg csak-csak kilehet fogni. Amit nagyon nehez szerezni, az maga a vaz. Ujonnan persze igy is dragabb lesz, de alrorol azert siman ossze lehet szedni akar uj bringarol lekapott cuccokat, akar alig hasznaltat. Kerekszett is sok van elado. Osszessegeben ha magad epited, akkor azert siman kihozhato ugyan annyiert, csak sokkal jobb alkatreszekkel. Ez egyre inkabb igaz, ahogy mesz folfele a kategoriaban.
Sajat magam boren is megtapasztaltam.Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #218087 üzenetére
Alis nyereg a Tour of Hellas-on. [link] 😳... ehhez képest mi profik vagyunk a Grande Partenza-val, a Görög gyalogosok [link] nem sz@roznak ha boltba kell menni öcsém , ott ha szöksz akkor számolni kell ezzel is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz
parandroid #218087 üzenetére
Lehet a TT bringákra gondolt, azok az igazi űrhajók. Ott gombok és kis karok vannak a kormány végén és a könyöklőn is ha jól tudom. [link]
-
chubby2o6
senior tag
válasz
parandroid #218112 üzenetére
Mostmár marad a kétoldalas, bár az Ebike a köv. két napban fogja megrendelni, aztán majd tájékoztatnak a várható beérkezésről.
-
Ringman
nagyúr
válasz
parandroid #218112 üzenetére
átlagembernek átlagfelhasználásra miért éri meg spd-sl-t használni?
olyanom még nem volt, ill. nem is lesz előreláthatólagaz spd-t most fogom kipróbálni a time atac helyett, mert furcsa mód a jobb lábamon fáj a térdem külső oldala, nem kizárt hogy azért, mert a kisebb q-factor lenne jó, de az x-lábam miatt mindig kifelé csúszik benne a lábam. - time atacnál nem tudod a stoplit mozgatni, de kb 5-6 mm mozgástér van az acélsínben, tehát becsatolod bárhol, aztán tudod oldalra mozgatni benne a lábad, nem csak elforgatni.
(ha meg nem ez a baj, akkor vsz. megy a polcra/eladásra az m520)
-
bardi
aktív tag
válasz
parandroid #218147 üzenetére
Illetve sokszor csak a hátsó váltó XT, a többi alacsonyabb kategóriás, érdemes megnézni a többi alkatrészt is.
'92 Honda VFR 750
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
parandroid #218165 üzenetére
Évek óta szinte végig lehet biciklizni a telet, föl nem ülnék görgőre, kizárt dolog, tekersz de nem mész sehova.....ilyen marhaságot
-
flash-
veterán
válasz
parandroid #218165 üzenetére
ezt én is tudom osztani
télen 3 hónapot görgőn alapoztam,aztán kezdtem intervallozni,arra kifejezetten jobb nyilván nem kell részletezni miért föleg ha nagyon magas intervallokat akar az ember.
ahogy jött az idő egy 80assal indítottam kint és jól bírtam,nyilván a kinti edzést semmi sem pótolja a legjobb ha mindkettő megvan de én ilyen jó időbe vissza nem teszem.egyrészt le fel cserélgessem az edzőgumit a gp5000el? mert utóbbit gondolom hamar elkoptatná a görgő."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Brave_86
aktív tag
válasz
parandroid #216831 üzenetére
Mikor várhatóak már az újak?
Riverside 900 kategóriában mit tudnátok ajánlani?
Hetek óta nézegetem a használ Fb csoportokban a kínálatot, de nem tudom mit kéne venni és melyik lenne jó választás. -
flash-
veterán
válasz
parandroid #218171 üzenetére
biztos sokkal jobb a direct drive-os, én nekem a kő egyszerű aldis van,azon mentem mindenféle swift nélkül, hát először yt videók, aztán már azt is untam úgyhogy maradt a zene,ami mindig segített,pörgetett(progresszív metal-rock ami a stílusom)0ról egy minimális kerékpáros alapot,edzettséget szerezni vele lehet.
persze elkacérkodtam már a gondolattal hogy direct drive-os kellene
egyébként az lejtőn rásegít illetve síkon? mert látom mások mennek ilyen 40-60km/h sebességeket is(na jó én is tudok az aldissal ha a lendkereket leválasztom
láttam is télen egy magyar högylikét aki így gyűjtötte a kilómétereket straván - pár óra alatt meglett neki a 300 amit mondjuk tényleg nem értek mért élmény de ha őt ez boldoggá teszi)
jjeahh: Ghost vagy Trek
De a specin az a 3d festés(vagy hogy hívják?) az is egy álom.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
kovacs65
senior tag
válasz
parandroid #218236 üzenetére
Van, de nem tartja meg igazán
Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
válasz
parandroid #218235 üzenetére
25 ezerért kell venni leakciózva Fekete Pénteken dzsekit, és ennyi :-) Jó, a tied is egy más világ, én munkába járásra / túrázásra használom. Téli cipő árát is megspóroltam egy 8 ezres kamáslival. Nadrágot is, mert abból meg felvettem a hosszú bringás nadrágra egy túranadrágot. De idén már veszek normális téli bringás gatyát, mert azért elég macerás két nadrággal szórakozni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
kovacs65
senior tag
válasz
parandroid #218246 üzenetére
Az enyém is ilyesmi, de állandóan lefordul a vázról
Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
ZolkoW
őstag
válasz
parandroid #218233 üzenetére
én meg az edzés? :)
de amúgy az a véleményem, hogy ha tisztán az edzés hatékonyságát nézzük, nem hiszem, hogy a kinti biciklizés helyettesítené a görgőt, persze élvezetesebb..
kontroll minden felett.. de ehhez lelkierő is kell, meg ....JA! genetika. hogy valaki olyan géneket örököljön, amik kitartóvá teszik :D(ezeket nem tapasztalatból írom, de szerintem tök egyértelmű, hogy mi a hatékony)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Jancsi
aktív tag
válasz
parandroid #218261 üzenetére
Az régebbiben 5k lehet, az újabban fele. A test lötyög a tengelyen, ahol a műanyag csavar van. A bal 1,5-2mm-rt jelenleg, a jobb kb 1-et. A balt már a cipőben érezni. Először is emiatt lettek megbontva.
A környezetemben is csak jót hallottam öreg, sokat futott 520-asokról. Arra tudok gondolni, hogy "optimalizálhattak" valami a gyártáson.jjeahh
Pont a kónusz miatt kerülöm a Shimano alkatrészeket. Se szerszámom, se érzékem nincs hozzájuk. De SPD pedálban ők a legkényelmesebbek.
A sártűrés és csapágyazás miatt nagyon szimpi az EggBeater, de nem tudom hosszú távon mennyire kényelmes, több helyen írták, hogy érezni a pedált a túl merev talpú cipőben. Illetve mennyire lehet betalálni a pedálba amikor már fáradt az ember. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #218233 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
spati3
csendes tag
válasz
parandroid #218303 üzenetére
A váltó annyira nem érdekel, az elsőt szerintem sose használnám a hátsót meg max akkor ha nem birom nagy fokozaton amúgy SHIMANO 105 van a neuzeren a másikon meg Shimano STA.
Miért annyira fontos a karbon villa? a neuzer 9.5 kg alu villával, néztem több bicajt és 9 kg alatt egy carbon villás se volt 350 ezer alatt újonnan. A használtaktól kicsit tartok, ott már nem elég annyi hogy mi van rajta, azt is meg kell állapitani hogy milyen állapotban van. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #218313 üzenetére
Szerintem az nem kilences csak hát ezek visszafelé kompatibilisak 1-2 sebességet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Eredeti játékok OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorolaj és szűrő topik
- Gyúrósok ide!
- Yettel topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Női városi bringa (Sierra City)
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!