-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #136119 üzenetére
én úgy képzeltem, hogy a nyeregcső előtt is van annyi a pálcából, hogy oda elfér, bár most, hogy mondom, a kamera elég széles, szélesebb, mint a nyereg orra, az meg már rugdosásba torkollhat. teringettét.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
a szintekről jut eszembe, hogy örülök, hogy lett barométeres órám, annak sokkal jobban hiszek, mint a telefonnak. Igaz, a telón a Locus szerintem kicsit optimistán is számol, nem biztos, hogy minden pontatlanság a GPS számlájára írható - mentünk együtt olyan Locusossal, akinek barométeres a Sansungja és neki is rendesen fölémért. Igaz, hogy a Locusban azt hiszem, külön kell állítani, hogy a barométertől vegye a magasságadatokat, ki tudja, ez hogy volt belőve neki. Na mindenesetre nekem a barom.nélküli telómon ~1400 m, ami a Bryton szerint ~800, és amikor pedig olyannal mentem, akinek szintén Garminja, vagy egyebe volt, nyomásmérővel, akkor elég jól egyeztek az adatok a Brítonnal. Köszönöm hogy elmondhattam.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #136275 üzenetére
pont ezt akartam mondani :) én decában vettem 3e/db áron, mondjuk nem bántam meg, de ha ráér egy hónapot, simán rendelném ezt. egyébként oldalról betevőset kerestem, ki gondolta volna,hogy ilyen dolog is elfogy.. . ezért lett ez, a korábbi szintén decás tartók picit egybeértek ugyanis, ez orvosolta.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #136317 üzenetére
a rögtönzéses módszert választottam, mondjuk az is csak a keréknél kellett, a többi odafért a fogasléces prés alá.
Az 520-as Shimano pedál elpusztíthatatlanságára jellemző, hogy meg se kottyant neki a sár.. kis kotyogásuk már kialakult az évek alatt, de szépen forognak.
A gumikacsa bezzeg nem szól, az is eldugult[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #136382 üzenetére
ha erre gondolsz, akkor nem sokkal ezelőttig 2 olyan merevvillám is volt, aminek 9-es helyett valamiért 10-es papucsa volt. Működtek a sima gyorszárral, de tárcsafékkel tudott néha szívást okozni, hogy nem ugyanúgy rakom vissza a kereket. 10-esre cseréltem a tengelyt, javult a dolog, de mástól is hallottam már ilyen villákról. A BTS gondolom valami ugrálós villa, az enyémek nem azok voltak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #136384 üzenetére
Conti Revo folyadékkal csináltam ilyet, valamelyik belsőmben talán most is van, csak épp azt nem használom. Éppenséggel működött, de érthető okokból nem tudom, hány defektet fogott meg . Olyat láttam, hogy szétszedésnél kis folyadékfoltok voltak a külső és belső között, tehát valószínűleg tette a dolgát. Köztes megoldásnak elmehet, de a real thing úgyis a belsőmentesség. A szelepbe be tud ragadni, de durva esetem nem volt, egyszer kellett út szélén piszkálni, akkor egy másfeles imbusszal (külön mindig van ilyen a pénztárcámban, a bicós készletek ugye csak 2-től mennek fölfelé) kiböködtem, és lehetett pumpálni. Leeresztésnél érdemes figyelni, hogy milyen irányba áll a szelep - ez mondjuk tubelessre ugyanúgy igaz
ja, ezt a folyadékot egyébként egyértelműen mindkét felhasználásra ajánlja a gyártó.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #136397 üzenetére
ez tényleg olyan, hogy legalább egy újrapozícionálást (féknyeregét) muszáj tudnod megcsinálni,mert néha csak arról van szó,hogy kicsit más szögben,vagy odébb kéne állítani az egészet, és jobban is fogna, meg nem is zajolna. egyébként minimális súrlódás, mármint cincogás szerintem még elfogadható, de ne súroljon folyamatosan. ha fordulatonként egyszer-egyszer éppcsak odaér a tárcsa a pofához,az azt jelenti,hogy van benne nyolcas, de menet közben nálam néha előjön,néha elmúlik, ha finoman mozdítok a fékkaron, általában el is múlik. na ezért én már nem csavarozgatok újra, csak akkor tenném,ha folyamatos lenne, és úgy érezném,hogy fékez is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #136400 üzenetére
minden ride után tényleg nem kell(ene) állítgatni, az több mint túltás. de elég sokváltozós a rendszer.. egyébként gyorszáras a tengely? mert ha igen,talán az viszi bele a legtöbb bizonytalanságot.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Paráztam, hogy vasárnapra elromlik itt is, de nem lett baj. Most kezd szemerkélni az eső.
Jók lesznek a Shimano tárcsák, hallgattam a tapasztaltabbakra. Azt nem mondom, hogy érzek javulást, de ezeken legalább látszik a kopásnyomból, hogy ehhez találták ki. A Squirtöt meg jó bőven adagoltam a leszedett láncra, és elég hamar elkezdett valami magas hangon nyöszörögni, de csak néhány pedálfordulatonként. A végére már biztos lettem benne, hogy a bicikli adja a hangot (eleinte madárcsicsergést gyanítottam), de csak itthon esett le, hogy bazz, össze volt hajtogatva a lánc, amikor csepegtettem rá a nedűt, szóval valószínűleg itt-ott kimaradt . Azóta már átforgattam az összes fokozaton vele, kapjanak a lánckerekek is.
Ja, a 1110-es lánc szürke (ezen 1130 van) . A 1130-on a belső lemezek matt szürkék, a külsők fényesek, a 1110 pedig olyan, mintha minden szemet a mattból készítettek volna. Ennyit fejtettem meg tudományosan, az olcsóbbikat a félkész paripára tettem, ott majd remélem kevés sarat, és sok kilométert kap. (kissé csalódtam, mikor a bőröndmérlegre akasztottam a félkész jószágot, abban reménykedtem, hogy 10,5kg körül lesz, hát nem... 11,1. Így hogy lesz ebből 10kg alatti masina a könnyebb kerekekkel? Ja, sehogy? A fékbowdenek és a kormánycsapágy hiányzik még róla, mondjuk pedál már van. Talán overkill egy 21mm-es MTB felni a MURVÁSra, pontosabban ami mountain bike-on könnyű, az még orszáútin lehet nehéz )Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #136456 üzenetére
asszem félreérthető voltam, a félkész alatt a MURVA kerékpárra gondoltam, ami várja a kormánycsapágyat Kínából :)
annál azért ez nem olyan hűdejó súly.ja, a gyári ajánlás 100-120mm, mindkét telóval meg van adva a geótábla. ez már montira vonatkozik :)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #136459 üzenetére
Hát ezaz!
Most még jó esetben napokig, rossz esetben hetekig azt fogjátok olvasni tőlem, hogy mivel nem ért még ide a kormánycsapágy, ezért kipróbálni sem tudom. A reálisnak tűnő tipp az még egy hét. Nem tudom, mikor jön el az a pont, hogy rendelek egyet itthonról, vagy németből, többszörös áron, és akkor a kínai lesz tartalék.. Minden más talán már megvan.. Legalábbis ami a kipróbáláshoz kellene, még ha nem is végleges (nincs is olyan, hogy végleges).A sárhoz: itt olyan alig volt, csal az utolsó lejtőn volt nedvesebb minden a szokottnál, mert az végig árnyékban vezetett. Viszont volt egy majdnem 1 km-es mászásom, ahol helyenként 20centi avarban gázoltam . na ilyen élményem sem volt még... és a végén kiderült, hogy rossz felé megyek, küzdhettem magam vissza. Nem is nagyon értettem az egész jelenséget, máshonnan a víz el szokta mosni a leveleket, itt talán annyira egyszerre hullottak le, hogy csak a völgy aljáig jutottak, ott összetömődtek. Egyébként mindig akkor tévedek el, ha nem jól lövöm be az irányokat, mármint az elágazásban még nem mindig látszik, hogy melyik út valójában milyen irányban folytatódik, itt is megviccelt, hogy az egyik rögtön szétvált ketté, de csak beljebb látszott.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #136489 üzenetére
Hát ja, ez arra van kitalálva, hogy ez hajoljon, ne a váz. De mivel így úgysem tudsz menni vele, nincs sok vesztenivalód - én egyszer finomítottam a szögét, de az nem átütős volt. Akkor a váltóval együtt (azon látszik is jobban a szög, már ha a váltó nincs elgörbülve..) egy nagy imbusszal megtámadtam a csavarnál fogva.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #136502 üzenetére
nálam amúgy sosem működnek a gugli kontós linkjeid.. a fülön komoly terhelés nincsen, értelemszerűen a láncfeszítő rugó, és a váltás oldalirányú erejét kell kibírnia, de ez mászásnál csak akkor nagyobb, ha kifejetetten taposás közben váltasz. tehát tégy belátásod szerint :D
így,h nem látom a képet, nehéz bármit mondanom, de azt tudom,hogy az én váltóimnak nem sík (nem egyenes) az oldallemeze,legalábbis amik mostanában fordultak meg a kezeim között.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
instant 1990:
[link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #136584 üzenetére
a clincher annyi, mint peremes, tehát nem szingó (tubular).
a TL ready pedig hogy jó lesz neked
Az első nem egy könnyű felni, illetve 2mm-rel szélesebb is.A küllőkhöz nem értek, de a gyártó oldalán biztos több infót találsz a küllőfuratok helyéről, ha az egyezik, vagy csak 1-2 mm-ben tér el a mostanitól, akkor szerintem maradhatnak a küllőid, de nekem ez az egész kerékfűzés varázslás kategória marad, nem tudom, hogy mikor használható újra egy küllőanya egyáltalán, stb .. (ha réz, akkor gondolom újra tudod használni, de az alunál fogalmam sincs)
szerk: egyetértek amúgy az előttem szólókkal, én biztos tennék egy próbát úgy, ahogy van. Külsőt vennék olyat, amivel akarnám használni (ha még nincs - bár a szűz gumival egyszerűbb lehet, mint egy nyúzottal), aztán próba. ha nem jó, még mindig lehet felnit cserélni.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #136614 üzenetére
az a "jó", hogy ami meg pár éve jó volt, az már nincs, helyette lehet venni olyat, ami akkor még nem létezett, és lutri /a Red Power HP nekem bevált, de annak előbb készült egy szélesebb felnis változata, majd már nem is létezik a honlap szerint/
Amúgy a DT belépőszintű valamelyik kerekéből találtam jó áron, és már csábultam elfele, mikor nagyon gyorsan lebeszéltek, hogy sz*r a racsnija. M1900 Spline volt, megnéztem.Trialbojnak: ha van rá keret, ésdemes lehet megtartani is egy játszós kerékszettet. Téli görgős gumit rá, vagy aszfaltosat, vagy sarazóst, akármi.. legalábbis ha megvizsgálod, mennyiért vinnék el, lehet, hogy többet ér ilyen felhasználásban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #136621 üzenetére
hihetetlen,hogy 17es belső szélességű felnivel is volt mtb :) amúgy szép állapotúnak látszik, annyi,ha szabadgörgőzöl,akkor két olyan gumma kell, bár lehet hogy már van olyanod. csak mert gondolom a párnak az ára már összemérhető lesz a bicóéval.
egyébként kipróbálnám én is a szabadgörgőt.. abból ami nem kifejezetten ellenállásos, az ellenállás nélkül forog? vagy annak is van valami fix terhelése?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #136628 üzenetére
a másik kedvencem, mikor Racing Ralph néven ha jól látom, már vagy 3 minta létezett, de ha belevesszük, hogy idén más az első és hátsó, akkor 4.. Nekem pl. a Nobby (az aktuális ) kicsit overkill túrázgatni, de télre, sárban, vagy előre nem olyan rossz. Csak ne lennének olyan magas bütykei. De akkor meg mitől lenne kNobby, ugye...
Szerintem a Rocket Ron az a minta, ami XC felhasználásban nagyon jó középút, ha jól látom, ezt örökölte az új (...) Rapid Rob is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #136623 üzenetére
nem tudom, mi az elvárás, de ha csöndeset szeretnél a görgőn, akkor csakis valami teljesen simát ajánlok (Kojak? ) . próbáltam -igaz, az nem szabadgörgő volt, tehát picike az elasztomer hengere- hasonló aszfaltbetyár gumival, elég hangos volt.
(én abban gondolkodtam, hogy direkt görgőhöz való gumi, de ha kettős felhasználás lesz, akkor az nem is játszik)Az ott szerintem alapméretes kormány, csak így van megoldva a vastagodás középen. Nem is vettem észre először, hogy azok nem szarvak, hanem szerve(
k)s részei a kormánynakBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Salex1 #136690 üzenetére
annyit tennék hozzá Bringasistiéhez, hogy palackból sem lehetetlen jót fújni, és töltenek kétkomponensűt abba is, csak aznap el kell használnod. Mondjuk eleve sok múlik a gyakorlaton, másnak nem vállalnám,de magamnak lefújok egy vázat elfogadhatóra. a bronz színű single speedemet metálszínnel + matt (szintén 2k) lakkal fújtam, egy flakon elég volt mindegyikből, igaz,ez így kitöltve anyagárban is vagy 7-8e volt.. fújtam egykomponensűvel is, nem ajánlom, sokkal gyengébb, sérülékenyebb lett. ja, meg porfestés lenne a legfrankóbb, de ahhoz nagyon elő kell készíteni a vázat. (és messze nincs olyan színválaszték)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ballazol #136821 üzenetére
ez az 500-as cipő egyébként? hmm....
nekem mindkét cipőmnél leér a stopli, persze kifényesedik, de szerintem nem ott fog előbb elkopni még így sem. A régiben pedig relatíve sokat gyalogoltam is, ez alatt azt kell érteni, hogy 2x500m oda-vissza az ebédlőig, és ezt nyaranta párszor csak.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #136903 üzenetére
csatlakozom,nem azért fizetünk,hogy még beszámoló se legyen!
a két hangszerész haversrác (master 2) utána egyből húztak BP-re a találkozó maradékán részt venni, nem irigyeltem őket a középtáv után.. 7. és 14. hely,ha jól értettem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #136924 üzenetére
gondolom úgy értette (persze minek pofázok bele, nem engem kérdeztél ) , hogy vagy az egyik ,vagy a másik, a váztól függ.
De a méretek nagyon fontosak, külső-belső átmérőt meg szoktak adni, pl. integrált 52/40, meg ilyesmik szoktak lenni, de ha jól láttam, ott is van kis kavarc, pl. nem tudom, az 52,2 meg az 52,00 az valóban más, vagy nagyvonalúan mindegyiket 52-esnek hívják... mindenesetre én olyat vettem, ami a váz adatainál meg volt adva, és reménykedem.
(lehet, hogy nem pont ezek a számok, de láttam olyat, hogy pár tized eltérés volt két méret megadása között)A csapágyakról jutott eszembe, hogy múltkor, mikor böngésztem, Enduroból láttam a forgáspontokhoz olyat, aminek "szoros" tömítése van, tehát gondolom nagyobb az ellenállása, de nem forgásra tervezék, cserébe jobban tömített.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz oleee #136930 üzenetére
lehet valami oka annak, hogy mindig én jövök a gettó ötletekkel, de esetleg ha csak annyi a baja, hogy váltani nem tudsz, de be tudod tenni a direkt 1:1 fokozatba, akkor maradhat is, csak nem tudom, ilyen létezik-e (hogy amúgy rossz, de ebbe be tudod tenni. akkor is rögzíteni kell, nekem a Sturmey váltómon az 5-ből a középső volt az, tehát oda is húzni kellett a kis rudat).
Ha 135-ös a papucs, akkor én biztos valami váltóshoz való kazettás kereket néznék, és kihézagolnám, mert sokkal gyakoribb, és eladható váltóshoz is.
Igaz, tengelyt cserélni kell majd gyorszárasról anyásra.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Corsair90 #136938 üzenetére
Milyet ajánlottak? Én két típust ismerek, ami tényleg működik, az egyik a paralelogrammás (Thudbuster, olcsóbban Suntour gyárt talán), a másik a rugalmas kétpálcás ( ) karbon, ebből van az eredeti drágán (gyártót nem tudok), meg a kínai kopp 10e alatt.
Olyan becsúszósat, mint a dropperek, semmiképp ne vegyél szvsz.. (de 27,2-esben adok egyet ingyen )(#136939) ivana : azt hittem, legalább 130-as, akkor így tényleg más tészta..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #137002 üzenetére
banyek, ez az üzemszerű beállítása :)
a külső csészék az agyban ünek,de a tengellyel a belső csészeket húzom össze,tehát csak-csak feszítek rajtuk. hogy ez mennyire egészséges a csapágynak..végülis majdnem az történik,mint kónuszos agynál. Novatecéknél nem tudom,hogy van, Fulcruméknál leírást is találni hozzá.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz lomposfarkas #137013 üzenetére
a Bikemag fórumban van agyváltók topic,ott tuti találsz hozzáértőt.
Hasaggymeg: eltolod egymáshoz (és a középvonalhoz) képest a két pályát, így a golyók feljebb másznak. mint a kónuszosnál, csak ott mindkét pályád egyik oldalról nyitott, a másikról zárt. az ipari mélyhornyúnál mindkét irányból zárt.
https://www.cyclingweekly.com/videos/bike-fit-and-maintenance/adjust-bearings-fulcrum-wheels
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #137017 üzenetére
nálam jó a link... és milyen volt a szőkével? /szívesen! /
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz #68686080 #137060 üzenetére
nem kötözködésül,csak hogy legyen másik oldal is, nekem is ilyenjeim vannak az ár alapján, ami pozitív: olcsó, nem kell félteni ha kell,bedobom a táskába a sárgát,ha a szürke sötét lenne, és nem kell pótlencsével vacakolni.
mínusz: torzítanak, erre nem mindenki érzékeny, en sem különösebben, de húgom pl. nem viseli el. jó, ő...nő :D
és nekem izomból párásodik,ha észreveszem hogy kezdi,már tolom is lejjebb az orromon, az általában segít. meg az is segítene,ha nem lennék olyan lassú felfelé, akkor nem fogyna el a menetszél :)
Legközelebb talán kipróbálom a decás fotokromatikusat, állítólag az áráért jó,csak lassú.
ja, munkavédelmiből van clear lencsés,az viszont nem torzít.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz X Factor #137061 üzenetére
nem tudom a felnik adatait,amiket írtál, de 98%,hogy ha felmész az ebike oldalára, és találomra választasz egy legolcsóbb duplafalú felnit, az veri a mostaniakat.
de ha kicsit feljebb mész árban, akkor nehéz sem lesz,odaát most linkeltek Stans országúti (inkább gravel....öö... MURVA) felnit 15e/áron, ami valami 385 g?..
De hogy összezavarjalak, szerintem csak akkor fűzess,ha valami különös okod van rá. az agyak oké,hogy megvannak, de valszeg azok sem akkora eresztések. használt kerékszettek meg mint a tenger... épp ebben a 40-50es kategóriában, ha nem tárcsás kell.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #137055 üzenetére
királyság! :) kedvet csinálsz az embernek, idén kell míg valamit versenyeznem, csak jönnek az egyéb programok is, még biciklizni sem lesz időm,nem hogy versenyre menni hétvégén.. de csak találok valamit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bunddog #137074 üzenetére
Ahogy Hasaggymeg lejjebb írja, és jobban is fogalmazott,mint ahogy nekem menne
(#137075) X Factor: akkor.... hmm... akkor is ott vannak a 29er és tárcsás trekking kerekek, sőt, mivel 40-50-ért már az alap átütős non-boost kerekek mennek használtan, gyorszárasat ezalatt is találni bőven. Igaz, hogy ennyiért könnyű még nem lesz, főleg országúti szinten, de nem is kell szerintem centrírozni havonta. Mindegy, működik a fűzés is, és akkor új felnid lesz, 40-ből (1 pár felni, küllők, munkadíj) elég tisztességeset lehet, kicsit drágább lehet a végeredmény mint a komplett használt, de így részben újat kapsz.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #137030 üzenetére
neked is gratula, a tiedet még elolvastam délelőtt
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz maximilian4 #137104 üzenetére
szóval van az a Decathlonos ajánlat... (mondat végére már térdig gázolok a rám dobált paradicsomban) annyiért más újan nemigen van, ami azokat tudja, ha nem lenne biciklim, de lenne 270 vagy mennyi a zsebben, őszintén szólva nem tudom, azt venném-e, de az tűnik a leg"okosabb" megoldásnak. (29er, átütős, Reba, 1x váltás, stb) Apróban mostanság inkább vékony gumisokat nézegettem, de azért megakad a szemem a jó cuccokon, szép Trekek meg Specik kerülnek ki néha 250 körül...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz marel09 #137107 üzenetére
én a felniről is leszedem, ami nagyon rikít
De a legtöbben a féktárcsán is rajta hagyják a kis narancssárga címkét, pedig szerintem ezek arra vannak, hogy felrakáskor egyszer elolvasd, meg hogy a boltban feltűnjön, de otthon a hifin sem vagyok már kíváncsi rá, hogy hány wattos, meg effélék
Ragacsra jók szoktak lenni a címkeeltávolító szerek, pl. Lidlben legutóbb láttam, nem egy kibírhatatlan összeg, valószínűleg ezek nem bántják a festéket sem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #137127 üzenetére
kiakasztó, hogy ez ennyire nem is tudom, mitől függ
én meg a legritkább esetben találkozom cetlivel, még a viszonylag méretesebb csomagokat is házhoz viszik, nó gond eddig. A nyomkövetésben már több az anomália, többször volt, hogy az már kéézbesítettet jelzett, én telefonáltam, erre mondták, hogy nyugodjak le a p*csába (jó, nem ezt mondták), majd jön, és jött.más London Road SL: még 200 GBP-ért van a jobbik (?) változat, és a fejcsapágyat akartam írni korábban, amikor szóba kerül, nos megérkezett, és tökéletesen passzol!
konkrétan ezt vettem 10 dollárért.
A dió szerintem gagyi, azt nem használtam, kár hogy nem anélkülit vettem, de ennyi belefér. rugó elsőre elszakadt, és elforog, ha valakit érdekel, linkelek olyat, ami bevált, és még könnyebb is.
Ja, és hasznos lehet, hogy az SL vázhoz adnak alulra váltóbowdenvezető műanyag baszt, de ezt sehol nem írják, én meg pluszban vettem hozzá, miközben lehet hogy nem is fogom használni (a régi változathoz tudtommal nem adnak).Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz maximilian4 #137138 üzenetére
Hú, kevertem, a Reba a drágábbikban van, ez meg Judys: XC50
Ezzel kevertem, ez régebb óta van: XC500
(asszem, mindegyik switch&ride-os, tehát belemegy 29-es, meg pluszos kerék is, a 27-es mellett)
Nade nem vagyok én ügynök, és személy szerint érzelmi alapon veszek biciklis dolgokat[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Csak gyorsba', még kipróbálni sem tudtam. A rá szánt fékkarok nem voltak jók a MTB-s BB7-ekkel, ezért most jó hasznát veszem a korábban vett noném karoknak, amik többet húznak . (10 vs 20mm tövig behúzott karokkal, ami azért nem mindegy)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #137211 üzenetére
Ha beengednélek a műhelybe!
Amúgy tényleg királyság egy ilyesmi műhely, hiányzott is, amíg Fehérváron laktunk.
Ez most a nyers állapot, majd jönnek a menettapasztalatok, aztán finomodik. A prizmák, stb-k viszont maradnak, még csengő is lesz! úgyhogy ezt kár is említeni
Ha pénz nem számított volna, akkor helyből más kerekei, kormánya, fékei (nyerge, stb..) lennének, de most végre ha olyan lenne az idő, már akár mehetnék is vele! így egy szűk hónap után...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- iPad topik
- Egyéni arckép OFF
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Autós topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen