Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Vasinger! #6178 üzenetére

    Miért mi fog történni a láncommal, ha kihívom magam ellen a sorsot és nem hallgatok rád? :P
    Volt már kenőanyagokról szóló kurzusod? ;]

    Amúgy én meg pont ellenvéleményt ismerek Rohloff-ot illetően.
    Lényegében úgy szól, h "semmi extra, sima olaj, se több, se kevesebb".
    Persze azért nem ennyire tömören. :)

    (#6195) Crytec210
    Főként az acél és titán vázakra jellemző. Alu vázak ennél jóval merevebbek, leginkább a nagyobb átmérők miatt.
    Csak szemléltetni akartam vele, hogy ezek után könnyen el lehet képzelni, hogy miért és miként fut az a szerencsétlen lánc + ha még keresztbe is váltják. :) A vékony 9+ fokozathoz való láncok annyira nem tolerálják már a rossz beállítást sztem, mint egy single speed, vagy akár egy 6/7/8 sebességes.

    (#6203) Vasinger!
    Én futni járok benne és mióta megvan ez az óra, azóta visszafogja a teljesítményem. :C
    Engem is mindig megijeszt, de gyakorlatilag nem kellene foglalkoznom vele. :)
    Ha egyszer 200-as pulzussal is tudok futni, akkor miért ne? :))

    (#6208) Toomy
    :F
    Hogy hogy? Miért?
    Azt hittem, ha nincs jó kontaktus, akkor nem mér egyáltalán.
    Nekem már szinte száraz bőrön is beindul a mérés és helyes értéket szokott mutatni.
    Viszont arra még nem derült fény, hogy milyen elven méri ez a Crivit óra a pulzusszámot.

    (#6211) D.Orion
    :F
    Az szép, mert az összes bringás cikk lánckerékként hivatkozik a fogsorra, ha a hajtóműre nem is.
    Szóval ha gagyi szar fogsorom van, akkor lánckerék, ha meg szuper könnyített alu bakos fogsorom, akkor meg lánctányér? :P

    (#6213) fpeter07
    Fogaskerék csak másik fogaskerékkel, vagy fogasléccel kapcsolódik.
    Lánckerék meg egy lánccal.
    Két totál eltérő gépelem, teljesen más fogprofillal és -geometriával.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák